Δημοσιεύσεις: 609
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
(03-05-2023, 06:20 PM)Leon377 Έγραψε: To N2 552 (στο 211), to citelis 913 (στο 221) και ένα crossway Ανθουσας (στο Α5) κόλλησαν στην αρχή της Ρήγα Φεραίου για κάνα δεκάλεπτο, δε ξέρω γτ. Οι υπόλοιπες γραμμές κάναν τον κύκλο από Τρικούπη για να βγουν Ακαδημίας
Είχε μείνει το 552, αργότερα ήρθε κινητό συνεργείο και το απομάκρυνε
Δημοσιεύσεις: 883
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
(03-05-2023, 06:48 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Είχε μείνει το 552, αργότερα ήρθε κινητό συνεργείο και το απομάκρυνε
Οκευ το είδα το συνεργείο, ήθελα επιβεβαίωση για να μην πω κάτι άκυρο. Στο χειρότερο σημείο βρήκε να μείνει
Δημοσιεύσεις: 14
Θέματα: 0
Εγγραφή: 15-04-2023
(02-05-2023, 06:02 PM)Leon377 Έγραψε: Τώρα είδα ότι το Α1 δεν έχει καθόλου νταλίκες σήμερα. Τραγικό το όλο σκηνικό
Όντως τραγικό. Από τα μεσα του 2021 μέχρι σήμερα όσο παει και χειροτερεύει το Α1
Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(03-05-2023, 09:13 PM)panos44 Έγραψε: Όντως τραγικό. Από τα μεσα του 2021 μέχρι σήμερα όσο παει και χειροτερεύει το Α1
Το σωστό θα ήταν βεβαια, να καταργηθει. Κάθε 9' εχει παράλληλη - κυριολεκτικα- συγκοινωνία με τραμ.
Δημοσιεύσεις: 270
Θέματα: 3
Εγγραφή: 22-06-2018
(04-05-2023, 01:37 PM)Citaro Έγραψε: Το σωστό θα ήταν βεβαια, να καταργηθει. Κάθε 9' εχει παράλληλη - κυριολεκτικα- συγκοινωνία με τραμ.
Σίγουρα αλλά να αυξηθεί η ταχύτητα του τραμ. Οριακά φτάνει το Α1 στην κίνηση. Εκτός αιχμής με τίποτα
Δημοσιεύσεις: 883
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
Tο Α1 μετά τις 22.00 καβαλάει την Ποσειδώνος και σαν άνεμος σε 18-20 λεπτά είναι από Σεφ Γλυφάδα
Δημοσιεύσεις: 240
Θέματα: 1
Εγγραφή: 19-10-2021
04-05-2023, 10:52 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-05-2023, 10:52 PM από kostas720.)
Το Α1 είναι αδύνατο να καταργηθεί μεσοπρόθεσμα για διάφορους λόγους :
1) Η ταχύτητα του τραμ δεν είναι επαρκής. Τις ώρες αιχμής κουτσά στραβά φτάνει παράλληλα με το Α1 στη Γλυφάδα. Τα βράδια όμως με τη λιγοστή κίνηση , το Α1 έχει πάει και έχει γυρίσει μέχρι να φτάσει Βούλα το τράμ.
2) Το πράσινο κύμα (ή όπως το λένε) , δηλαδή η απόλυτη προτεραιότητα του τραμ σε διασταυρώσεις με αυτοκίνητα , δεν έιναι ακόμα σε λειτουργία.
3) Ούτε τα δρομολόγια δεν είναι επαρκής. Παρότι είναι συχνά δεν θεωρώ ότι μπορούν να αντικαταστήσουν το Α1 (και μάλλον το Β1) αν καταργηθούν. Και τα ΣΚ είναι φίσκα με δρομολόγια στο τέταρτο (περίπου διπλάσια από του Α1).
Βέβαια όπως έχω ξαναπεί με τον τρόπο που λειτουργεί το Α1 δεν βοηθά κανέναν. Για εμένα χρειάζεται επαναφορά του εξπρές Χ1 με τις απαραίτητες μόνο στάσεις. Το τραμ μπορεί να καλύψει τις υπόλοιπες.
Δημοσιεύσεις: 883
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
Τουλάχιστον έχουν μειώσει την ένταση στα Solaris, το χειμώνα δεν μπορούσες να κάτσεις σου έπαιρνε τα αυτιά η αναγγελία των στάσεων από την Γλυφάδα μέχρι την Αλίμου που είναι απανωτές
Δημοσιεύσεις: 61
Θέματα: 3
Εγγραφή: 19-06-2020
Ως συχνός επιβάτης της διαδρομής Πειραάς -> παραλία, έχω κάνει την σύγκριση τραμ με Α1 /Β1. Αν πάρουμε ώς κοινό σημείο την Ευαγγελίστρια / στάση Ανδρούτσου, μέχρι τον Άλιμο, την στάση Λουτρά Αλίμου / Αλίμου, το τράμ κινείται πιο γρήγορα στην αιχμή από το λεωφορείο. Σχεδόν υπερτερεί κατά 5'.
Από τον Άλιμο μέχρι την Γλυφάδα, όλη η διαφορά μηδενίζει και μετά από Γλυφάδα έως Ασκληπιείο το λεωφορείο υπερτερεί κατά σχεδόν 10'.
Εκτός αιχμής πάντα είναι πιο γρήγορο το λεωφορείο. Είναι εμπειρία το τελευταίο δρομολόγιο...
Όμως η συχνότητα του τραμ ανά 7'-12' έναντι του 20'-30' πρακτικά αποζημιώνει την όποια διαφορά.
Δημοσιεύσεις: 883
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
Τα απογεύματα που το κοιτάω ως εναλλακτική του Α1 είναι πάντα 10-18 οπότε μόνο μεσημέρι συμφέρει γενικά