Δημοσιεύσεις: 651
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
Σε όλες τις γραμμές που έχει πάρει τα ΚΤΕΛ η διαφορά είναι τεράστια σε ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών. Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα τα 724/725/726. Πλέον έχουν 7 οχήματα, ενώ επί ΟΣΥ είχαν 4, από τα οποία πάντα το ένα έλλειπε. Ειδικά μεταξύ 11 και 12 έφτανε να περνάει ανά μία ώρα, καθώς το ένα όχημα είχε διάλειμμα, το άλλο ήταν στα 725/726 και ένα έκοβε βόλτες στο 724.
Στο 051 τον τελευταίο καιρό είχε 3/4 οχήματα με συχνότητα ανά 14 λεπτά, ενώ πλέον έχει 5 ανά 8 λεπτά.
Και στις υπόλοιπες γραμμές ειδικά τα τοπικά Ζηρινείου.
Στις γραμμές των ΚΤΕΛ Αττικής, οι υπηρεσίες σαν δρομολογία είναι περίπου ίδιες με τις ΟΣΥ.
Στα 304/305 ανά 30', στο 308 με 5 οχήματα μετά τις 17:00 και γενικά δεν έχει διαφορά με την ΟΣΥ σε θέμα δρομολογίων.
Σε θέματα καθαριότητας κλπ, η ΟΣΥ είναι κλάσεις ανώτερη ή μάλλον η κατάσταση στα ΚΤΕΛ είναι απαράδεκτη. Τα λεωφορεία πολύ πιθανόν να μην τα έχουν καθαρίσει ποτέ! Στα περισσότερα δεν μπορείς να αναπνεύσεις μέσα από την μυρωδιά. Ακόμα και η εξωτερική εικόνα...προκαλεί τρομερή εντύπωση πως ήρθαν και πως μετά από τόσο καιρό είναι έτσι. Ειδικά οχήματα που ήρθαν πριν κάτι μήνες, όπως τα 6 καινούργια Citaro
Δημοσιεύσεις: 276
Θέματα: 3
Εγγραφή: 22-06-2018
(20-04-2023, 06:41 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Σε θέματα καθαριότητας κλπ, η ΟΣΥ είναι κλάσεις ανώτερη ή μάλλον η κατάσταση στα ΚΤΕΛ είναι απαράδεκτη. Τα λεωφορεία πολύ πιθανόν να μην τα έχουν καθαρίσει ποτέ! Στα περισσότερα δεν μπορείς να αναπνεύσεις μέσα από την μυρωδιά. Ακόμα και η εξωτερική εικόνα...προκαλεί τρομερή εντύπωση πως ήρθαν και πως μετά από τόσο καιρό είναι έτσι. Ειδικά οχήματα που ήρθαν πριν κάτι μήνες, όπως τα 6 καινούργια Citaro
Τουλάχιστον στα οχήματα του Κορινθίας εγώ δεν έχω παράπονο καθαριότητας. (Δεν θυμάμαι ποτέ επι ΟΣΥ να σφουγγαρίζουν το 536 στο τέρμα στον Διονυσο οι οδηγοί χαχα)
Επισης τα οχήματα του Θηβων είναι αρκετά καθαρά. Αν εξαιρέσουμε κάποιος βανδαλισμούς πίσω στα καθίσματα. Έχουν βαφτεί ασπρα και πολλά οχήματα και είναι καλά απέξω.
Του Εύβοιας θέλουν λίγο πιο πολύ προσοχή. Σε καμία περίπτωση δεν τα λες και βρώμικα αλλά εντάξει δεν τα λες και καθαρά.
Για το Αττικής (που φαντάζομαι αναφερεσε και εσυ) δεν έχω γνώμη έχω να μπω καιρό. Αλλά από αυτά που βλέπω χλωμό το πράγμα
Δημοσιεύσεις: 14
Θέματα: 0
Εγγραφή: 15-04-2023
(23-04-2023, 09:38 PM)panos1b Έγραψε: Τουλάχιστον στα οχήματα του Κορινθίας εγώ δεν έχω παράπονο καθαριότητας. (Δεν θυμάμαι ποτέ επι ΟΣΥ να σφουγγαρίζουν το 536 στο τέρμα στον Διονυσο οι οδηγοί χαχα)
Επισης τα οχήματα του Θηβων είναι αρκετά καθαρά. Αν εξαιρέσουμε κάποιος βανδαλισμούς πίσω στα καθίσματα. Έχουν βαφτεί ασπρα και πολλά οχήματα και είναι καλά απέξω.
Του Εύβοιας θέλουν λίγο πιο πολύ προσοχή. Σε καμία περίπτωση δεν τα λες και βρώμικα αλλά εντάξει δεν τα λες και καθαρά.
Για το Αττικής (που φαντάζομαι αναφερεσε και εσυ) δεν έχω γνώμη έχω να μπω καιρό. Αλλά από αυτά που βλέπω χλωμό το πράγμα
Προτιμάω να μην σφουγγαρίζουν παρα να έχουν κανει τις πρώτες θέσεις «αποθηκούλα» βάζοντας την σφουγγαρίστρα και να μην μπορεί να κατσει ο κοσμος.
Δημοσιεύσεις: 276
Θέματα: 3
Εγγραφή: 22-06-2018
(24-04-2023, 12:18 PM)panos44 Έγραψε: Προτιμάω να μην σφουγγαρίζουν παρα να έχουν κανει τις πρώτες θέσεις «αποθηκούλα» βάζοντας την σφουγγαρίστρα και να μην μπορεί να κατσει ο κοσμος.
Δεν είναι στα μπροστινά. Από τότε που άρθηκε ο περιορισμός είναι στους πλαϊνούς αποθηκευτικούς
Δημοσιεύσεις: 967
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
26-04-2023, 03:37 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 26-04-2023, 03:38 PM από Leon377. Edited 1 time in total.)
Μόλις έγινε ντόρος με ένα 732 που έλεγε εκπαιδευτικό
Ειμαι κανιγγος και έρχεται ένα 732 που είχε πρωμετωπιδα εκπαιδευτικό παντού γύρω γύρω και πίσω αστεράκια. Μπήκα για να πάω στάση Ακαδημίας στην πανεπιστημίου. Στρίψαμε λοιπόν από Σίνα πανεπιστημίου και δε χτύπησα κουδούνι, συνειδητοποίησα ότι οι άνθρωποι στη στάση δε θα ξέρουν τι είναι αλλά είπα θα σταματήσει έτσι και αλλιώς σε τέτοια στάση
Πάμε λοιπόν εγώ και ένα ηλικιωμένο ζευγάρι να κατέβουμε και οδηγός δε σταματάει και συνεχίζει μπροστά. Ηλικιωμένος και οδηγός άρχισαν να τσακώνονται επειδή όπως αποδείχτηκε ο ηλικιωμένος είχε όντως χτυπήσει το κουδούνι αλλά αυτό δε δούλευε όπως αποδείχτηκε και live
Ηλικιωμένος φώναζε ΔΕ ΔΟΥΛΕΎΕΙ ΤΟ ΠΆΤΗΣΑ συνεχίζοντας να το πατάει και οδηγός φώναζε ΜΗΝ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΤΑΓΕΣ. Εν τέλει μας κατέβασε λίγο πιο μπροστά πάνω στα έργα και δίπλα στα αμάξια και ηλικιωμένοι δε ξέραν τι να κάνουν μάλλον από την ταραχή
Να πω με την ευκαιρία ότι κάποιος είχε παρκάρει στη Σίνα απέναντι από την αφετηρία του 022 και οδηγός δυσκολεύτηκε πολύ να περάσει σταμάταγε και ξεκίναγε λίγο λίγο για περίπου δύο λεπτά
Δημοσιεύσεις: 276
Θέματα: 3
Εγγραφή: 22-06-2018
Φαίνεται στα οχήματα του ΚΤΕΛ Θηβων να χρησιμοποιείτε κανονικά η μπροστινή πόρτα.
Προσωπικά επιβιβάστηκα και αποβιβάστηκα από μπροστά δυο φορές τις τελευταίες μέρες και σήμερα είδα πάλι να γίνετε επιβίβαση από μπροστά στο 504.
Δημοσιεύσεις: 669
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
28-04-2023, 01:30 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-04-2023, 02:06 AM από MitsosDaBest. Edited 1 time in total.)
Πάντως, χωρίς καμία διάθεση γκρίνιας, αλλά συζήτησης, κάποια leasing καλά χρέπια είναι. Αναφέρομαι κυρίως στα Crossway. Ενδεικτικά κάποια που θυμάμαι:
Στο #6264 που κάθισα μπροστά, η κονσόλα του οδηγού ήταν όλη διαλυμένη και την είχαν κολλήσει με... ταινία. Ακόμα και τα κουμπιά για τις πόρτες.
Στο #6273 πριν λίγες εβδομάδες, είχαν χαλάσει τα κουμπιά και άνοιγαν με το ζόρι οι πόρτες. Ο οδηγός τα πατούσε 5-6 φορές σε κάθε στάση, για να ανοίξουν. Φώναζε στο τηλέφωνο για αντικατάσταση του λεωφορείου, τελικά δεν είδα να άλλαξε στην τηλεματική αργότερα.
Το πούλμαν #6229 κάνει έναν δυνατό θόρυβο στον πίσω άξονα, που θα ζήλευαν και τα αεροπλάνα.
Δημοσιεύσεις: 276
Θέματα: 3
Εγγραφή: 22-06-2018
(28-04-2023, 01:30 AM)MitsosDaBest Έγραψε: Πάντως, χωρίς καμία διάθεση γκρίνιας, αλλά συζήτησης, κάποια leasing καλά χρέπια είναι. Αναφέρομαι κυρίως στα Crossway.
Γνώμη μου αλλά αν στο τέλος της σύμβασης κρατήσουμε και αγοράσουμε τα crossway πρόκειται για σκάνδαλο. Κανένας σοβαρός άνθρωπος δεν θα κρατησει τέτοια λεωφορεία.
Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(28-04-2023, 07:05 AM)panos1b Έγραψε: Γνώμη μου αλλά αν στο τέλος της σύμβασης κρατήσουμε και αγοράσουμε τα crossway πρόκειται για σκάνδαλο. Κανένας σοβαρός άνθρωπος δεν θα κρατησει τέτοια λεωφορεία.
Οταν οι δημοσιοι οργανισμοι κρεμονται από τα συμφεροντα που εξυπηρετούν οι πολιτικοι προϊσταμενοί τους, δεν ειναι θεμα "σοβαρων ανθρωπων". Κανεις δεν ρωτηθηκε στον ΟΑΣΑ και όσο ο Κοντέλλης εμπορεύεται Iveco, θα τα τρωμε στη μαπα.
Τώρα, να σας πω τη μαύρη αλήθεια, τα τριπορτα 6258- 6292 τα ...ψιλοσυμπάθησα. Έχουν τον καλύτερο χώρο ορθίων με τεραστια χωρηρικότητα στο μπροστινό μέρος, και ανετα καθίσματα στο πίσω μέρος. Η πίσω πόρτα ειναι τρύπα, αλλα τη δουλειά της την κάνει.
Σαφώς έχουν καλύτερη διαταξη από τα διπορτα MAN/Citaro. Στα 220/1/235 που μπαίνουν συνέχεια , κάνουν καλή δουλειά κι εχουν δυνατά μοτέρ στις ανηφόρες.
Δημοσιεύσεις: 14
Θέματα: 0
Εγγραφή: 15-04-2023
28-04-2023, 03:40 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-04-2023, 03:46 PM από panos44. Edited 2 times in total.)
Το μαγαζάκι «Α3» το κλείσανε από ότι φαίνεται. Το χρειάζομαι περιπου 1 φορα την εβδομάδα στην κατεύθυνση προς Ακαδημία. Παντα στις 3:00-4:00 έχουν 1 ωρα αποσταση τα δρομολόγια στην καλυτερη περίπτωση. Σήμερα, ήρθε όχημα μετα απο 1 ώρα και προφανώς ηταν Γ-Ε-Μ-Α-Τ-Ο και έμειναν 3-4 ατομα έξω στην στάση ΑΝΘΕΩΝ. Με λίγα λόγια η γραμμή είναι ανύπαρκτη. Προφανώς και χρειαζεται νταλίκες τα μεσημέρια αλλά για να γινει αυτο πρεπει πρωτα να γινει κανενα ατύχημα απο τον συνωστισμό και τοτε μονο και ΑΝ.
Να προσθέσω ότι τα 12μετρα στο 171 συνεχίζουν δυναμικά ακόμα και μεσημεριάτικα καθημερινή. Θ το ξαναπώ ότι για να βαλουν μυαλο θα γινει πρωτα κάποιο ατύχημα με αυτη την κατάσταση. Δεν κανω πλακα , μπορεί να αποβεί μοιραίο κατι τέτοιο.
Από Γλυφάδα προς Ελληνικό,Αργυρούπολη,Ηλιούπολη,Δάφνη τα μεσημέρια με την κινηση και με την κατάσταση τον λεωφορείων έχουμε καταντήσει ο καλύτερος τρόπος να πας να είναι μέσω Τερψιθέας.