Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 1.5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΣΤΑΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Νομίζω πως περιμένουν ημερολογιακά να τον ενεργοποιήσουν, όπως στον στρατό και τα μανίκια του χιτώνιου...

Τόσο καιρό πάντως δεν έχω τύχει να επιβιβαστώ σε συρμό της πρώτης γενιάς. Ξέρει κάποιο μέλος του forum αν δρομολογούνται συγκεκριμένες ώρες;
Απάντηση
(23-05-2022, 03:43 PM)sgkatsos Έγραψε: Νομίζω πως περιμένουν ημερολογιακά να τον ενεργοποιήσουν, όπως στον στρατό και τα μανίκια του χιτώνιου...

Τόσο καιρό πάντως δεν έχω τύχει να επιβιβαστώ σε συρμό της πρώτης γενιάς. Ξέρει κάποιο μέλος του forum αν δρομολογούνται συγκεκριμένες ώρες;
Δεν έχει να κάνει με της ημέρες. Και σε πιο «κρύο» καιρό ήταν ενεργοποιημένος. Και επίσης προχθές που έτυχε και μπήκα σε έναν 11ης παραλαβής λειτουργούσε. Απλώς 9 στις 10 δεν θα λειτουργεί

Δρομολογούνται περίπου 7 με 18 (για να είναι στην αιχμή) . Για παράδειγμα το δρομολόγιο που φεύγει 8:06 από Κηφισιά είναι πάντα πρώτης γενιάς. Μετα το απόγευμα γύρω 18 όταν αποσύρονται εκτελούν συχνά ένα τοπικό δρομολόγιο μέχρι Άνω Πατησιά και επιστρέφουν στην αττική. Τις τελευταίες μέρες πάντως ένας από τους συρμούς πρώτης γενιάς ακόμα και σε ώρες που θα έπρεπε να κυκλοφορεί βρίσκετε στο «αμαξοστάσιο» της ειρήνης (φαντάζομαι λόγο βλάβης)
Απάντηση
Φαίνεται να αποσύρονται οι συρμοί πρώτης γενιάς γύρω στις 10-11 το πρωί σήμερα. Λόγο του καύσωνα μάλλον τους αποσύρουν όταν γίνετε αφόρητη η ζέστη χωρίς κλιματισμό. 10:10 πέρασε ένας από νέα Ιωνία που αποσυρόταν με προορισμό Άγιο Νικόλαο (άρα στην Αττική) και επίσης ένας έκανε τοπικό δρομολόγιο μέχρι Ειρήνη στις 10:20 σταθμεύοντας εκεί στην εσωτερική τροχιά.
Απάντηση
Έκανε το ...θαύμα της η ΣΤΑΣΥ. Νέα δρομολόγια Αεροδρομίου ανά ...36 λεπτά! Αντί να κόψει τη γραμμή στο Αιγάλεω για να αποκτήσει σταθερότητα, προσπαθεί με ...4 συρμούς να βγάλει διαδρομή Δημ.Θέατρο-ΕλΒενιζέλο. Κι ολα αυτά για τα καπρίτσια του Υπουργείου, που διαφημίζει ...55 λεπτά! (+35 αναμονή + 15' καθυστέρηση).
Επί 17 χρόνια ξεραμε αναχωρήσεις στο μισαωρο. Μάθαινες ενα δρομολόγιο κ εκανες τη δουλεια σου. Τώρα πρεπει να είμαστε με το φυλλάδιο ανα χείρας.
Παράλληλα διάλυσαν και τον Προαστιακό... όλα άψογα!
Απάντηση
Ειδικά τα Καλοκαίρια, θα γίνεται ακόμα μεγαλύτερος χαμός σε αυτά του Αεροδρομίου. Οι τουρίστες θα πληρώνουν 9-10€ εισιτήριο και θα μένουν απέξω.

Γιατί δεν ξέρουν ότι μπορούν να το πάρουν και από Πλακεντίας, που θα είναι και μισοάδειο (παίρνοντας πρώτα αυτό που τερματίζει εκεί).  Tongue
Απάντηση
(26-09-2022, 11:54 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Γιατί δεν ξέρουν ότι μπορούν να το πάρουν και από Πλακεντίας, που θα είναι και μισοάδειο (παίρνοντας πρώτα αυτό που τερματίζει εκεί).  Tongue

Αν βέβαια δεν σου προκύψει λεωφορείο αντί για τρένο στον προαστιακό Tongue
Απάντηση
(27-09-2022, 09:14 AM)Giannis Έγραψε: Αν βέβαια δεν σου προκύψει λεωφορείο αντί για τρένο στον προαστιακό Tongue

Εννούσε ότι θα μπορούσαν να πάρουν όποιον συρμό διέλθει από Αθήνα προς Πλακεντία, να κατέβουν εκεί να περιμένουν το Αεροδρόμιο, ώστε να επιβιβαστούν με βεβαιότητα. 
Πράγματι, πολύς κόσμος (όχι μόνο τουρίστες) περιμένουν στο Σύνταγμα να περάσει το αεροδρομιακό, χωρίς να προωθούνται μέ προηγούμενα τρένα προς τα έξω. Αυτό έχει ως συνέπεια να γεμίζει η αποβάθρα τόσο ασφυκτικά, που υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να μην μπορέσεις να επιβιβαστείς, καθώς θα μπουν και πολλοί επιβάτες που προορίζονται για Μέγαρο,Αμπελοκήπους, Πανόρμου.

Σε αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει μια ανακοίνωση από τα μεγάφωνα, ώστε ο κόσμος για το αεροδρόμιο να προτρέπεται να μπαίνει στους ενδιάμεσους συρμούς και να προωθείται προς Πλακεντίας. Το κάνουν στο Λονδίνο όταν υπάρχουν branch lines με χαμηλές συχνότητες. 


Γενικά όμως, η γραμμή αεροδρομίου έχει γίνει ανέκδοτο από τότε που έπιασε Νίκαια. Δεν φτάνει ο χρόνος διαδρομής και έτσι τις καθημερινές τα τρένα του μετρό πάνε με +10, +15. Πρόθεσε τώρα και το μπάχαλο στα δρομολόγια του Προαστιακού (45/15) και έδεσε το γλυκό. 

Η λύση είναι μία και προφανής : Τα αεροδρόμια πρέπει να διατηρήσουν ρυθμικό δρομολόγιο ανά μισάωρο και να κυκλοφορούν ΜΟΝΟ μέχρι Αιγάλεω. Από εκεί και πέρα, μετεπιβίβαση.
Απάντηση
Γενικά έχει γίνει λίγο μπάχαλο η γραμμή 3. Σήμερα έιδα ότι το πρώτο δρομολόγιο της γραμμής στην σελίδα της ΣΤΑ.ΣΥ. ξεκινάει από Αεροδρόμιο στις 6:10. Έτσι όπως το γράφει, ο πρώτος συρμός από Σύνταγμα προς Μοναστηράκι περνάει στις 6:48! Οι γραμμές 1 & 2 έχουν ξεκινήσει ήδη από τις 5 και 5:30 αντίστοιχα (5:16 στο Μοναστηράκι - 5:18 στο Σύνταγμα.)

Θεωρώ ότι έχει γίνει πολύ μεγάλη η γραμμή 3 για την καλή λειτουργία της. Ίσως να πρέπει τα δρομολόγια του Αεροδρομίου όντως να ξεκινούν από Αιγάλεω ή από Μοναστηράκι (που υπάρχει τρίτη τροχιά εναπόθεσης) τουλάχιστον μέχρι να αυξηθούν οι συρμοί.

Ο Προαστιακός δυστυχώς είναι άλλη περίπτωση (μάλλον ξεπλύματος) και παρόλο που θα έπρεπε να έιναι ένα πλήρως λειτουργικό μέσο, το υπουργείο ανέχεται να επιδοτεί μία εταιρία που παραδίδει έργο με ποσοστό παρεχόμενων υπηρεσιών χαμηλότερο του 70% στο σύνολο του δικτύου.

Χώρια που έχει καταντήσει εκνευριστική η επικοινωνιακή καμπάνια με κύρια μηνύματα, "Επιτέλους μετρό στον Πειραιά" έχει από το 1897 και με "Επιτέλους σύνδεση του λιμένα με το αεροδρόμιο" έχει σύνδεση από το 2001 με το Χ96, το 2004 με το μετρό 1 & 3 και με τον Προαστιακό από το 2007.
Απάντηση
(27-09-2022, 11:30 AM)sgkatsos Έγραψε: Γενικά έχει γίνει λίγο μπάχαλο η γραμμή 3. Σήμερα έιδα ότι το πρώτο δρομολόγιο της γραμμής στην σελίδα της ΣΤΑ.ΣΥ. ξεκινάει από Αεροδρόμιο στις 6:10. Έτσι όπως το γράφει, ο πρώτος συρμός από Σύνταγμα προς Μοναστηράκι περνάει στις 6:48! Οι γραμμές 1 & 2 έχουν ξεκινήσει ήδη από τις 5 και 5:30 αντίστοιχα (5:16 στο Μοναστηράκι - 5:18 στο Σύνταγμα.)

Θεωρώ ότι έχει γίνει πολύ μεγάλη η γραμμή 3 για την καλή λειτουργία της. Ίσως να πρέπει τα δρομολόγια του Αεροδρομίου όντως να ξεκινούν από Αιγάλεω ή από Μοναστηράκι (που υπάρχει τρίτη τροχιά εναπόθεσης) τουλάχιστον μέχρι να αυξηθούν οι συρμοί.

Ο Προαστιακός δυστυχώς είναι άλλη περίπτωση (μάλλον ξεπλύματος) και παρόλο που θα έπρεπε να έιναι ένα πλήρως λειτουργικό μέσο, το υπουργείο ανέχεται να επιδοτεί μία εταιρία που παραδίδει έργο με ποσοστό παρεχόμενων υπηρεσιών χαμηλότερο του 70% στο σύνολο του δικτύου.

Χώρια που έχει καταντήσει εκνευριστική η επικοινωνιακή καμπάνια με κύρια μηνύματα, "Επιτέλους μετρό στον Πειραιά" έχει από το 1897 και με "Επιτέλους σύνδεση του λιμένα με το αεροδρόμιο" έχει σύνδεση από το 2001 με το Χ96, το 2004 με το μετρό 1 & 3 και με τον Προαστιακό από το 2007.

Ως προς τα δρομολόγια της γραμμής 3 : Στο site τα έχουν κάνει όντως μπάχαλο. Σήμερα που είδα τους πίνακες στους σταθμούς, διαπίστωσα (το ορθό) ότι :
Πρώτη αναχώρηση στις 05:30 έχει ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΑ (05:34 ΝΙΚΑΙΑ) 05:30 από ΑΙΓΑΛΕΩ και 05:30 από ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ. Στην επιστροφή έχει 05:30 από ΔΟΥΚ ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ και 05:30 από ΕΘΝΙΚΗ ΑΜΥΝΑ.

Ως προς τα υπόλοιπα συμφωνώ απόλυτα. Ο Πειραιάς συνδέεται απευθείας με το αεροδρόμιο (με τρένο) από το 2017 με χρόνο διαδρομής 1h03' και - φυσικά - από το 2001 συνεχόμενα, επί 24ωρο και με συχνότητα 20-25' με την Χ96, που βγάζει το δρομολόγιο ανάλογα με την κίνηση σε 1,5 ώρα περίπου, αλλά περνάει πολύ πιό κοντά από διάφορα άλλα σημεία που δεν εξυπηρετεί το μετρό.

Καταλαβαίνω ότι είναι εμπορικά (και λειτουργικά) ορθό να έχουν αφετηρία όλοι οι συρμοί (καί του αεροδρομίου) στο Δημοτικό Θέατρο, αλλά όταν επί 18 χρόνια δεν υπάρχει καμία φροντίδα για προσθήκη διρρευματικών συρμών, να μην ψάχνουμε για θαύματα. Θα ήταν πολύ πιο τίμιο να κόβεται η σύνδεση στο Αιγάλεω. Έτσι θα είχαμε άνεση χρόνου για την αναστροφή των συρμών και θα διατηρούσαμε το μισάωρο στις διελεύσεις.

Παρακολούθησα στις 14:00 περίπου την κίνηση των αεροδρομιακών. Από Πανόρμου, στην έξοδο προς Αεροδρόμιο είχε +5' καθυστέρηση, στην κάθοδο κινείτο κανονικά.  Πράγμα που σημαίνει ότι, ακόμη και με τα 16 λεπτά που έχουν πλέον αναστροφή στο αεροδρόμιο, δεν επαρκεί ο χρόνος να φτάσουν Δημοτικό Θέατρο, να γυρίσουν χειριστήρια και να εκκινήσουν εκ νέου για αεροδρόμιο (προγραμματισμένα είναι 6 λεπτά). Σημειωτέον ότι Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό δεν κάνουν απο/επιβίβαση ακόμη. Από βδομάδα που θα ξεκινήσει εμπορικά η χρήση των σταθμών αυτών, θα έχουμε επιπλέον καθυστερήσεις.
Απάντηση
(27-09-2022, 11:05 AM)Citaro Έγραψε: Εννούσε ότι θα μπορούσαν να πάρουν όποιον συρμό διέλθει από Αθήνα προς Πλακεντία, να κατέβουν εκεί να περιμένουν το Αεροδρόμιο, ώστε να επιβιβαστούν με βεβαιότητα.

Έχεις δίκιο, το ξαναδιάβασα και όντως αυτό εννοούσε, το κατάλαβα λάθος το πρωί. Vava
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 6 Επισκέπτης (ες)