Αξιολόγηση Θέματος:
  • 14 Ψήφοι - 3.21 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Απρόοπτα συμβάντα (βλάβες, ατυχήματα κλπ)
(18-05-2022, 07:05 PM)Mrtrolleibus Έγραψε: Ναι και σε ρωτάω για να βγουν αυτά τα κενά είναι επαγγελματική η οδήγηση; Δεν το νομίζω καθόλου, απότομα φρεναρίσματα , πέρασμα με βαθύ πορτοκαλί ραλυ στην Πανεπιστημίου με προσπεράσεις στα τρόλεϊ και άλλα

Η επαγγελματική οδήγηση είναι αντίθετο του Έλληνα όπως έγραψα παραπάνω. Οι πιθανότητες να οδηγάει σωστά ένας Έλληνας, είναι οι ίδιες με τον Ινδό και τον Αιγύπτιο. Άρα οι χρόνοι διαδρομής, ειδικά από την στιγμή που παρακολουθούνται από την τηλεματική, προσαρμόζονται σ' αυτό.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
Οι χρόνοι διαδρομής σε ΟΛΕΣ τις γραμμές είναι αυτοί που ορίζουν τα συνήθη κυκλοφοριακά δεδομένα και αυτοί που αποτυπώνονται στα δελτία κίνησης γραμμών.

(Το 5αρι του Α13 μπορεί και πάνω 30 χρόνια τώρα να παίρνει 0535 από Ζήνωνος)

Επίσης, η δρομολόγηση με κανόνες δεν είναι κάτι εύκολο, ειδικά στην περίπτωση της δημόσιας ΟΣΥ. Έτσι διαλέγεις είτε την προγραμματισμένη αραίωση δρομολογίων για να έχεις μεγαλύτερους χρόνους διαδρομής, είτε να στριμώξεις κάποια δρομολόγια με μικρότερο χρόνο διαδρομής για να υπάρχει αξιοπρεπής συχνότητα με κίνδυνο κάποιες μέρες να υπάρχει θέμα.

Τέλος, σε όποια γραμμή υπάρχουν αποδεδειγμένα καθημερινά προβλήματα με τον χρόνο διαδρομής, ο Οργανισμός επεμβαίνει άμεσα. Ενδεικτικά θα αναφέρω το 866 (που ισχύει από χτες) και 876 (θα ισχύσει από Δευτέρα) με αύξηση χρόνου τις καθημερινές στις ώρες αιχμής, λόγω των έργων στον Σκαραμαγκά, τα Σάββατα σε 509 (από 21/2), 721 (από 4/4) και 724 (από 1/5) τις ώρες που βράζουν τα μαγαζιά και είχαμε μεγάλες καθυστερήσεις κτλ..
Απάντηση
(20-05-2022, 07:59 PM)MrVanHool Έγραψε: Οι χρόνοι διαδρομής σε ΟΛΕΣ τις γραμμές είναι αυτοί που ορίζουν τα συνήθη κυκλοφοριακά δεδομένα και αυτοί που αποτυπώνονται στα δελτία κίνησης γραμμών.

(Το 5αρι του Α13 μπορεί και πάνω 30 χρόνια τώρα να παίρνει 0535 από Ζήνωνος)

Επίσης, η δρομολόγηση με κανόνες δεν είναι κάτι εύκολο, ειδικά στην περίπτωση της δημόσιας ΟΣΥ. Έτσι διαλέγεις είτε την προγραμματισμένη αραίωση δρομολογίων για να έχεις μεγαλύτερους χρόνους διαδρομής, είτε να στριμώξεις κάποια δρομολόγια με μικρότερο χρόνο διαδρομής για να υπάρχει αξιοπρεπής συχνότητα με κίνδυνο κάποιες μέρες να υπάρχει θέμα.

Τέλος, σε όποια γραμμή υπάρχουν αποδεδειγμένα καθημερινά προβλήματα με τον χρόνο διαδρομής, ο Οργανισμός επεμβαίνει άμεσα. Ενδεικτικά θα αναφέρω το 866 (που ισχύει από χτες) και 876 (θα ισχύσει από Δευτέρα) με αύξηση χρόνου τις καθημερινές στις ώρες αιχμής, λόγω των έργων στον Σκαραμαγκά, τα Σάββατα σε 509 (από 21/2), 721 (από 4/4) και 724 (από 1/5) τις ώρες που βράζουν τα μαγαζιά και είχαμε μεγάλες καθυστερήσεις κτλ..
Το θέμα είναι τι θέλουμε να κάνουμε; Συγκοινωνία ή απλά μεταφορά μάζας ;
Απάντηση
(20-05-2022, 10:34 PM)Mrtrolleibus Έγραψε: Το θέμα είναι τι θέλουμε να κάνουμε; Συγκοινωνία ή απλά μεταφορά μάζας ;
Το θέμα είναι από ποια οπτική το βλέπεις. Ουτοπικά ή ρεαλιστικά. 

Ας υπήρχαν οι Αφετηριες όπως του ΟΑΣΘ πχ (που οι χρόνοι είναι βγαλμένοι στο πόδι και τα οχήματα κάθονται με τις ώρες στα Τέρματα που είναι ΜΟΝΟ για λεωφορεία), ας υπήρχαν διαθέσιμα παραπάνω οχήματα για παραπάνω βάρδιες, ας υπήρχε προσωπικό για παραπάνω βαρδιες, ας υπήρχαν τα έσοδα από το επιβατικό κοινό, ας, ας και τότε να θέλαμε να δίνει στο Α13 50 λεπτά στις 5 το πρωί.

Και σου επαναλαμβάνω πως οι χρόνοι προσαρμοζονται από τα δεδομένα που λαμβάνονται. Για να καταλάβουμε ποιανού "ευθύνη" είναι. Όχι πάντα των άλλων, του κακού ΟΑΣΑ. 

Εκτός κι αν πούμε ότι επιβάλουμε έναν τρόπο οδήγησης, δίνουμε σε κάθε γραμμή από 10'-15' τουλάχιστον και αντίστοιχα αραιωνει τόσο η γραμμή ή και παραπάνω, αν κόβεται δρομολόγιο. Αν υπάρχει κάποιος που συμφωνεί, ας βγάλει δρομολόγηση στην Λούτσα που δίνει 65' ανά κατεύθυνση (θα πάει τουλάχιστον στα 85' για να "τηρούνται τα όρια ταχύτητας" κτλ) και να μας πει η κάθε γραμμή τι συχνότητα θα έχει, με πόσες παραπάνω βαρδιες και οχήματα...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
Σπασμένες οι οθόνες σε 3ης πύλες επικύρωσης στον σταθμό της βικτωριας. Ίσως κάποιος βανδαλισμός
Απάντηση
Οδηγός (μάλλον του ΚΤΕΛ Αττικής) προχθές στο 123, πέρασε με κόκκινο κι ύστερα καβγάδιζε αρκετή ώρα με τους επιβάτες. Κλήθηκε και η αστυνομία.

(υπάρχει βίντεο επάνω) 

https://www.megatv.com/2022/05/24/anapsa...omologiou/
Απάντηση
Άλλο ενα ατύχημα είχαμε στην γραμμή Χ95. Είναι το Solaris #860

https://newsique.gr/sovaro-atychima-me-l...bCuHXXPkYU
856 / 703  Cool
Απάντηση
Το 2πορτο Crossway #6234 του Ε14 έμεινε λίγο πριν το Golden Hall, στην άνοδο της Κηφισίας. Ένα κινητό συνεργείο ήταν εκεί. Μετά από λίγη ώρα το έφτιαξαν.
Απάντηση
Το solarini #127 με βλάβη στον σταθμό της Κηφισιάς. Ήταν να εκτελέσει το 523 των 17:10
Απάντηση
Ο συρμός πρώτης γενιάς 0744 χάλασε λογικά στην άνοδο στον σταθμό της ειρήνης της γραμμής 1. ο επόμενος συρμός πέρασε στην δεξιά τροχιά και παρέλαβε τον κόσμο που αποβιβάστηκε εκεί.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)