Αξιολόγηση Θέματος:
  • 14 Ψήφοι - 3.21 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Απρόοπτα συμβάντα (βλάβες, ατυχήματα κλπ)
Σοβαρό(?) ατύχημα στο Γέρακα τα μεσάνυχτα, με νταλίκα Solaris. Αν πρόσεξα καλά στο βίντεο, ήταν η #853 στο X95.

(φαίνεται μετά το 1ο λεπτό του βίντεο. Πρώτα δείχνει όσα διέλυσε) 

https://www.facebook.com/zafeiris.athana...499590727/
Απάντηση
(18-05-2022, 02:32 AM)MitsosDaBest Έγραψε: Σοβαρό(?) ατύχημα στο Γέρακα τα μεσάνυχτα, με νταλίκα Solaris. Αν πρόσεξα καλά στο βίντεο, ήταν η #853 στο X95.

(φαίνεται μετά το 1ο λεπτό του βίντεο. Πρώτα δείχνει όσα διέλυσε) 

https://www.facebook.com/zafeiris.athana...499590727/
Πολλά ατυχήματα το τελευταίο διάστημα και για αυτό πιστεύω φταίνε πολλά ... Εκτός από την κακή συντήρηση θα έπρεπε και η τηλεματική να μην ζητάει χρόνους χαγιαμπουσα στα δρομολόγια
Απάντηση
(18-05-2022, 11:37 AM)Mrtrolleibus Έγραψε: Πολλά ατυχήματα το τελευταίο διάστημα και για αυτό πιστεύω φταίνε πολλά ... Εκτός από την κακή συντήρηση θα έπρεπε και η τηλεματική να μην ζητάει χρόνους χαγιαμπουσα στα δρομολόγια

Οι χρόνοι σχεδόν σε όλες τις γραμμές είναι μια χαρά. Εκτός απρόοπτων συμβάντων (πορείες, αγώνες κτλ.) οι γραμμές έχουν διάλειμμα γύρω στα 10΄σε κάθε αφετηρία / τέρμα. Στη γραμμή που έγινε το ατύχημα η διαδρομή είναι 70' τη μέρα, 60' τη νύχτα και βγαίνει σε 55-60' τη μέρα και 50' τη νύχτα. Οπότε μάλλον δεν εντοπίζεται εκεί το πρόβλαμα. Όσο για τα αίτια του ατυχήματος, οι πρώτες διαρροές μιλάνε για υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ του οδηγού του λεωφορείου, κάτι που ακούγεται ασυνήθιστο, αλλά όχι απίθανο, κρίνοντας την πορεία του λεωφορείου.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
(18-05-2022, 12:14 PM)nikos1991 Έγραψε: Οι χρόνοι σχεδόν σε όλες τις γραμμές είναι μια χαρά. Εκτός απρόοπτων συμβάντων (πορείες, αγώνες κτλ.) οι γραμμές έχουν διάλειμμα γύρω στα 10΄σε κάθε αφετηρία / τέρμα. Στη γραμμή που έγινε το ατύχημα η διαδρομή είναι 70' τη μέρα, 60' τη νύχτα και βγαίνει σε 55-60' τη μέρα και 50' τη νύχτα. Οπότε μάλλον δεν εντοπίζεται εκεί το πρόβλαμα. Όσο για τα αίτια του ατυχήματος, οι πρώτες διαρροές μιλάνε για υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ του οδηγού του λεωφορείου, κάτι που ακούγεται ασυνήθιστο, αλλά όχι απίθανο, κρίνοντας την πορεία του λεωφορείου.


Για να ακολούθησε τόσο "τρελή" πορεία, εγώ υπέθεσα ότι πήγαινε "μαλλιά κουβάρια" και έπαθε λάστιχο ή κάτι τέτοιο. 

Αλλά αν αποδειχθεί όντως μεθυσμένος, δεν θα έπρεπε να οδηγήσει ξανά...
Απάντηση
(18-05-2022, 12:14 PM)nikos1991 Έγραψε: Οι χρόνοι σχεδόν σε όλες τις γραμμές είναι μια χαρά. Εκτός απρόοπτων συμβάντων (πορείες, αγώνες κτλ.) οι γραμμές έχουν διάλειμμα γύρω στα 10΄σε κάθε αφετηρία / τέρμα. Στη γραμμή που έγινε το ατύχημα η διαδρομή είναι 70' τη μέρα, 60' τη νύχτα και βγαίνει σε 55-60' τη μέρα και 50' τη νύχτα. Οπότε μάλλον δεν εντοπίζεται εκεί το πρόβλαμα. Όσο για τα αίτια του ατυχήματος, οι πρώτες διαρροές μιλάνε για υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ του οδηγού του λεωφορείου, κάτι που ακούγεται ασυνήθιστο, αλλά όχι απίθανο, κρίνοντας την πορεία του λεωφορείου.
Το δεκάλεπτο που λες δεν υπάρχει ούτε στα πιο τρελλά όνειρα με ταχύτητες πόλεις και σωστή οδική συμπεριφορά...
Απάντηση
(18-05-2022, 03:26 PM)Mrtrolleibus Έγραψε: Το δεκάλεπτο που λες δεν υπάρχει ούτε στα πιο τρελλά όνειρα με ταχύτητες πόλεις και σωστή οδική συμπεριφορά...
Το βράδυ ειδικά οι χρόνοι διαδρομής είναι άνετοι. Το Χ95 κάνει περίπου 45' (πολυ συχνά και 40') ενώ έχει 60', ενώ το Χ96 για παράδειγμα έχει 90' ενώ κάνει 60'. Το θέμα με τους χρόνους είναι μόνο το μεσημέρι που πολλές φορές έχει φοβερή κίνηση και δεν κουνιούνται καθόλου. Όμως όσο λίγο χρόνο και να έδινε δεν θα ήταν δικαιολογία ώστε να πηγαίνει κομμάτια την κάθε λεωφόρο. 
Το θέμα είναι ότι πολλά μαζεύτηκαν τον τελευταίο καιρό, είτε ατυχήματα με ευθύνη οδηγού, είτε λόγω κακής συντήρηση λεωφορείου, είτε φωτιές, το οτιδήποτε
Απάντηση
(18-05-2022, 03:26 PM)Mrtrolleibus Έγραψε: Το δεκάλεπτο που λες δεν υπάρχει ούτε στα πιο τρελλά όνειρα με ταχύτητες πόλεις και σωστή οδική συμπεριφορά...

Σωστά οδηγική συμπεριφορά και Έλληνας είναι 2 αντίθετες έννοιες. Αυτό το βλέπεις τόσο στους ερασιτέχνες όσο και στους επαγγελματίες οδηγούς (παράδειγμα ο μεθυσμένος οδηγός του χθεσινού συμβάντος).
Τώρα για τοα αν βγαίνουν οι χρόνοι έτσι όπως οδηγούν οι Έλληνες οδηγοί, βγαίνουν και για πλάκα.
Πάρε μερικές γραμμές τώρα:
608 από Αφετηρία 17:07 - φτάνει στις 18:15 τέρμα αναχ. 18:22 (κενό 7')
608 από Αφετηρία 17:14 - φτάνει 18:17 τέρμα. αναχ. 18:29 (κενό 12')
237 από Αφετηρία 17:30 - φτάνει πίσω στις 18:17 αντί για 18:30 (κενό 13'),
622 απο Αφετηρία 17:50 - φτάνει στο τέρμα 18:33 αντί για 18:50 (κενό 17')
Το επίμαχο Χ95... από Αφετηρία 17:45 - φτάνει στο τέρμα 18:38 αντί για 18:55 (κενό 17')
Ο έταιρος καππαδόκης του αεροδρομίου Χ96 από αφετηρία 17:30 - φτάνει στο τέρμα 18:52 αντί για 19:10 (κενό 18')
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
(18-05-2022, 06:35 PM)nikos1991 Έγραψε: Σωστά οδηγική συμπεριφορά και Έλληνας είναι 2 αντίθετες έννοιες. Αυτό το βλέπεις τόσο στους ερασιτέχνες όσο και στους επαγγελματίες οδηγούς (παράδειγμα ο μεθυσμένος οδηγός του χθεσινού συμβάντος).
Τώρα για τοα αν βγαίνουν οι χρόνοι έτσι όπως οδηγούν οι Έλληνες οδηγοί, βγαίνουν και για πλάκα.
Πάρε μερικές γραμμές τώρα:
608 από Αφετηρία 17:07 - φτάνει στις 18:15 τέρμα αναχ. 18:22 (κενό 7')
608 από Αφετηρία 17:14 - φτάνει 18:17 τέρμα. αναχ. 18:29 (κενό 12')
237 από Αφετηρία 17:30 - φτάνει πίσω στις 18:17 αντί για 18:30 (κενό 13'),
622 απο Αφετηρία 17:50 - φτάνει στο τέρμα 18:33 αντί για 18:50 (κενό 17')
Το επίμαχο Χ95... από Αφετηρία 17:45 - φτάνει στο τέρμα 18:38 αντί για 18:55 (κενό 17')
Ο έταιρος καππαδόκης του αεροδρομίου Χ96 από αφετηρία 17:30 - φτάνει στο τέρμα 18:52 αντί για 19:10 (κενό 18')
Ναι και σε ρωτάω για να βγουν αυτά τα κενά είναι επαγγελματική η οδήγηση; Δεν το νομίζω καθόλου, απότομα φρεναρίσματα , πέρασμα με βαθύ πορτοκαλί ραλυ στην Πανεπιστημίου με προσπεράσεις στα τρόλεϊ και άλλα
Απάντηση
(18-05-2022, 07:05 PM)Mrtrolleibus Έγραψε: Ναι και σε ρωτάω για να βγουν αυτά τα κενά είναι επαγγελματική η οδήγηση; Δεν το νομίζω καθόλου, απότομα φρεναρίσματα , πέρασμα με βαθύ πορτοκαλί ραλυ στην Πανεπιστημίου με προσπεράσεις στα τρόλεϊ και άλλα
Συμφωνώ απολυτά! Οι χρόνοι δρομολογίων με σωστή οδήγηση πολύ απλά δεν βγαίνουν και αυτό είναι προφανές (και απαράδεκτο). Κατ ουσίαν υπάρχει ανοχή για αντικοινωνική οδήγηση με σκοπό να βγουν περισσότερα δρομολόγια.


Για να τεκμηριώσω θα δώσω ένα προσωπικό παράδειγμα το οποίο θα αναλύσω.

Το τελευταίο δρομολόγιο του 536 αναχωρεί από Ζηρίνειο 23:00. Το όχημα που το εκτελεί πρέπει να εκτελέσει και το τελευταίο δρομολόγιο από Διόνυσο 23:30. Αρά ο χρόνος που δίνετε για εκτέλεση του είναι 30΄. Το google maps ακολουθώντας την διαδρομή του σε ώρα μη αιχμής δίνει χρόνο 25’. Δηλαδή ένα αυτοκίνητο θα έκανε 25’. Θεωρώντας μηδενική επιβατική κίνηση στο δρομολόγιο αντιστοιχούν 5’ μαξιλάρι.

Ας δούμε πόσο γρηγορά το αναλώνουμε. Είναι γεγονός πως τα Σάββατα (και ειδικά μέχρι πρότινος που τα δρομολόγια ήταν 21:45-23:00) γίνεται πολύ απλά χαμός. Αν θεωρήσουμε σταθερή μέση ταχύτητα του οχήματος στον Διόνυσο 14m/s χωρίς στάσεις (λίγο πάνω από το όριο 50km/h) και πάρουμε ως μέση επιβράδυνση του οχήματος 2 m/s2, επιτάχυνση 1,5 m/s2 και χρόνο αναμονής για επιβίβαση - αποβίβαση 10s (λογικός χρόνος για ένα γρήγορο άτομο). Βρίσκουμε ότι κάθε φορά που σταματάει σε μια στάση το όχημα χάνει 7 δευτερόλεπτα σε επιβράδυνση, 10 δευτερόλεπτα σε αναμονή και 9,3 δευτερόλεπτα σε επιτάχυνση. Αφαιρώντας από αυτούς τους χρόνους την απόσταση που διένυσε κατά την αλλαγή ταχύτητας (49m + 65m) δια την μέση ταχύτητα (14m/s) βρίσκουμε ότι σε κάθε στάση χάνει (καθαρά) τουλάχιστον 18+ δευτερόλεπτα (εξωπραγματικά χαμηλό νούμερο αλλά δουλεύει εναντίον μας οπότε μας κάνει). Επόμενος αν γίνουν 16 στάσεις το δρομολόγιο επιστροφής θα φύγει ακριβώς. Νομίζω πλέων είναι προφανές που το πάω. Δεν γίνονται μόνο 16 στάσεις ποσό μάλλον 16 ιδανικές στάσεις. Μόνο στον Διόνυσο υπάρχουν 24 στάσεις και σε γενικές γραμμές σταματάμε σε πάνω από το 70%-80% τους.

Μπορούμε δηλαδή να καταλάβουμε ότι για να βγει το πρόγραμμα τα όρια ταχύτητας γίνονται ενδεικτικά και φτάνουμε καμία φορά τρομακτικές ταχύτητες (επι ΟΣΥ έχω καταγράψει και ~65km/h). Επίσης ενδεικτικό γίνεται το κόκκινο στην στροφή της Μητροπολίτου κυδωνιών, το ΣΤΟΠ στην στροφή Πλατείας Νάρκισσου ή το κιτρινωπό φανάρι στον σεραφείμ (Επι ΟΣΥ έχω γίνει μάρτυρας και σε χρήση της αντίθετης λωρίδας στην τυφλή στροφή στο ύψος της 7ης ώστε να μην φρενάρουμε για της αιώνιες λακκούβες που υπάρχουν).

Αν κάποιος θεωρεί ότι δεν λέω κάτι σωστό καλοδεχούμενη μια τεκμηριωμένη αντίθετη άποψη
Απάντηση
(18-05-2022, 08:31 PM)panos._.photography Έγραψε: Συμφωνώ απολυτά! Οι χρόνοι δρομολογίων με σωστή οδήγηση πολύ απλά δεν βγαίνουν και αυτό είναι προφανές (και απαράδεκτο). Κατ ουσίαν υπάρχει ανοχή για αντικοινωνική οδήγηση με σκοπό να βγουν περισσότερα δρομολόγια.


Για να τεκμηριώσω θα δώσω ένα προσωπικό παράδειγμα το οποίο θα αναλύσω.

Το τελευταίο δρομολόγιο του 536 αναχωρεί από Ζηρίνειο 23:00. Το όχημα που το εκτελεί πρέπει να εκτελέσει και το τελευταίο δρομολόγιο από Διόνυσο 23:30. Αρά ο χρόνος που δίνετε για εκτέλεση του είναι 30΄. Το google maps ακολουθώντας την διαδρομή του σε ώρα μη αιχμής δίνει χρόνο 25’. Δηλαδή ένα αυτοκίνητο θα έκανε 25’. Θεωρώντας μηδενική επιβατική κίνηση στο δρομολόγιο αντιστοιχούν 5’ μαξιλάρι.

Ας δούμε πόσο γρηγορά το αναλώνουμε. Είναι γεγονός πως τα Σάββατα (και ειδικά μέχρι πρότινος που τα δρομολόγια ήταν 21:45-23:00) γίνεται πολύ απλά χαμός. Αν θεωρήσουμε σταθερή μέση ταχύτητα του οχήματος στον Διόνυσο 14m/s χωρίς στάσεις (λίγο πάνω από το όριο 50km/h) και πάρουμε ως μέση επιβράδυνση του οχήματος 2 m/s2, επιτάχυνση 1,5 m/s2 και χρόνο αναμονής για επιβίβαση - αποβίβαση 10s (λογικός χρόνος για ένα γρήγορο άτομο). Βρίσκουμε ότι κάθε φορά που σταματάει σε μια στάση το όχημα χάνει 7 δευτερόλεπτα σε επιβράδυνση, 10 δευτερόλεπτα σε αναμονή και 9,3 δευτερόλεπτα σε επιτάχυνση. Αφαιρώντας από αυτούς τους χρόνους την απόσταση που διένυσε κατά την αλλαγή ταχύτητας (49m + 65m) δια την μέση ταχύτητα (14m/s) βρίσκουμε ότι σε κάθε στάση χάνει (καθαρά) τουλάχιστον 18+ δευτερόλεπτα (εξωπραγματικά χαμηλό νούμερο αλλά δουλεύει εναντίον μας οπότε μας κάνει). Επόμενος αν γίνουν 16 στάσεις το δρομολόγιο επιστροφής θα φύγει ακριβώς. Νομίζω πλέων είναι προφανές που το πάω. Δεν γίνονται μόνο 16 στάσεις ποσό μάλλον 16 ιδανικές στάσεις. Μόνο στον Διόνυσο υπάρχουν 24 στάσεις και σε γενικές γραμμές σταματάμε σε πάνω από το 70%-80% τους.

Μπορούμε δηλαδή να καταλάβουμε ότι για να βγει το πρόγραμμα τα όρια ταχύτητας γίνονται ενδεικτικά και φτάνουμε καμία φορά τρομακτικές ταχύτητες (επι ΟΣΥ έχω καταγράψει και ~65km/h). Επίσης ενδεικτικό γίνεται το κόκκινο στην στροφή της Μητροπολίτου κυδωνιών, το ΣΤΟΠ στην στροφή Πλατείας Νάρκισσου ή το κιτρινωπό φανάρι στον σεραφείμ (Επι ΟΣΥ έχω γίνει μάρτυρας και σε χρήση της αντίθετης λωρίδας στην τυφλή στροφή στο ύψος της 7ης ώστε να μην φρενάρουμε για της αιώνιες λακκούβες που υπάρχουν).

Αν κάποιος θεωρεί ότι δεν λέω κάτι σωστό καλοδεχούμενη μια τεκμηριωμένη αντίθετη άποψη
Έχεις απόλυτο δίκιο με έχει ανεβάσει Α13 Ομόνοια Κηπούπολη δύο στασεις πριν το τέρμα που έχει και πολύ κόσμο πάντα το 00:00αρι από Ομόνοια σε 25 λεπτά με ταχύτητες 60 μέσα στην Ανθούπολη δλδ 30 περίπου όλο το δρομολόγιο και το δίνει ο ΟΑΣΑ 35 λεπτά άρα ίσα ίσα με χρόνους Σεννα... Όπως και το 05:00 το δίνει πάλι 35 για Ομόνοια από Κηπούπολη και το ίδιο κάνει και το από Ομόνοια των 05:35 ... Κύκλος δλδ ...αυτά δεν είναι ανθρώπινα για να βγαίνουν
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)