Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(07-10-2021, 12:07 PM)Achilleas-Lykavittos Έγραψε: Βρέθηκα χθες το βράδυ μετά τις 9 στην Πλ. Παπαδιαμάντη και παρατηρούσα κυρίως τα 9000ρα του 14. Σταδιακά αποσύρονταν προς αμαξοστάσιο (ορισμένα κενά, κάποια είχαν και επιβάτες), μάλιστα ένα είχε πινακίδα "Φιλαδέλφεια", υποθέτω πως θα αποβίβαζε επιβάτες εκεί πριν συνεχίσει κενό προς Κ. Μύλο. Έχω δει σε άλλο τόπικ σχετική συζήτηση, ότι δηλαδή δεν υπάρχει πια ενιαία γραμμή αν τα τρόλλεϊ θα επιβιβάζουν-αποβιβάζουν στις εισόδους-εξόδους από/προς αμαξοστάσιο. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι η "Φιλαδέλφεια", με την έννοια την επέλεξε ο οδηγός (με πρωτοβουλία του), ή ότι υπάρχει κάποιο ανεπίσημο δρομολόγιο τη συγκεκριμένη ώρα, που απλά δεν αναφέρεται στην τηλεματική;
Μετά την συγχώνευση με την ΕΘΕΛ, έπαψε μεγάλη πλειοψηφία των οδηγών να εφαρμόζει την οδηγία για επιβίβαση μέχρι το Αμαξοστάσιο.
Η αρχή έγινε όταν άνοιξε το Ρουφ, στο οποίο εξ'αρχης όλα τα βαγόνια πήγαιναν με επιβάτες έως/από Ομόνοια και όχι μέχρι το Α/Σ.
Πλέον είναι λίγοι αυτοί που φορτώνουν στον Κόκκινο Μύλο, ενώ στην Αττική σχεδόν κανένας από τα Περιστέρια.
Ως προς την διαδικασία, τίποτα το δύσκολο. Μόλις φτάσει στην Αφετηρία/Τέρμα, βάζει τον κωδικό που βολεύει (πχ από Γηροκομείο θα έβαζε Πατήσια πρώτα και πριν την ΑΣΣΟΕ Φιλαδέλφεια) και δρόμο για το παχνί. Η αδιαφορία της διοίκησης του ΗΛΠΑΠ φαίνεται επίσης στο γεγονός ότι τα σχολασμενα βαγόνια της 10 (όλα σχολανε κάτω) κανονικά πάνε μόνο μέσω εναέριου (άρα έως Αμπελόκηπους και από Αλεξάνδρας μέσα) ενώ στην πράξη υπάρχουν και κάποιοι που βάζουν "Φιξ" / "Στ.Μετρο Φιξ" / "Συγγρού-Φιξ" και είτε φορτώνουν από Ζάππειο για Πατήσια ή ακολουθούν την τακτική εκτός υπηρεσίας.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
25-10-2021, 09:49 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 25-10-2021, 09:54 AM από Citaro. Edited 2 times in total.)
Αλλαγές από σήμερα στη δρομολόγηση :
608 + 2 οχήματα και συχνότητα 6' - 7' μέχρι πολύ αργά το απόγευμα (αντί 7'-9') - έχει και κάποια 5λεπτα 07:00 -08:00 και 14:30 - 15:30
550 + 2 οχήματα και συχνότητα 9' τις πρωϊνές και μεσημεριανές ώρες (από 10')
242 - 250 πλήρης δρομολόγηση με νταλίκες από Πέτρου Ράλλη.
Με αυτό το πρόγραμμα, έχουμε στην παρούσα στιγμή την καλύτερη εξυπηρέτηση των Πανεπιστημίων (ΕΚΠΑ + ΕΜΠ) που έχει υπάρξει ποτέ, από καθιερώσεως των γραμμών 242 + 250.
Δημοσιεύσεις: 666
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
05-11-2021, 12:11 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 05-11-2021, 01:35 AM από MitsosDaBest. Edited 4 times in total.)
Κάτι παίζει σήμερα Πέμπτη με τα τρόλεϊ της Φιλαδέλφειας. Σχεδόν όλα έχουν κομμένα δρομολόγια το βράδυ. Για παράδειγμα, το #5 έφτασε τα 70' συχνότητα, το #3 τα 65', το #10 τα 120' κλπ. Αντί για 15-20 λεπτά. Καλά, το #7 δεν είχε καν απογευματινή βάρδια...
Δεν ξέρω αν είχε κλείσει το κέντρο και έγιναν μπάχαλο τα δρομολόγια ή τα τρόλεϊ κοντεύουν να βαρέσουν διάλυση, χωρίς να είναι εποχή αδειών...
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Το 7 εδώ και κάποιο διάστημα έχει μόνιμα τελευταίο δρομολόγιο στις 13:20 το μεσημέρι
Δημοσιεύσεις: 47
Θέματα: 0
Εγγραφή: 17-01-2020
(05-11-2021, 12:20 AM)ecoj Έγραψε: Το 7 εδώ και κάποιο διάστημα έχει μόνιμα τελευταίο δρομολόγιο στις 13:20 το μεσημέρι
και το 21 χθες μετα τις 20.30 ειχε ανα 40' συχνοτητα...
Δημοσιεύσεις: 264
Θέματα: 8
Εγγραφή: 12-03-2021
Απαράδεκτη η κατάσταση σήμερα στα λεωφορεία της Γλυφάδας. Πολλές καθυστερήσεις σε 128,171,Α3 και δεν εμφανίζονταν ολα τα Α3 στην τηλεματική καθώς ένα περασε ενώ δεν εμφανιζόταν στον χαρτη.
Δημοσιεύσεις: 233
Θέματα: 4
Εγγραφή: 12-01-2010
05-11-2021, 07:15 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 05-11-2021, 07:16 PM από notis. Edited 1 time in total.)
Έχει τρομερή κίνηση σήμερα στους δρόμους, ενώ το Σύνταγμα είχε κλείσει το μεσημέρι και το Α3 έκανε αναστροφή. Στην κατεύθυνση προς Γλυφάδα δεν το έδειχνε η τηλεματική.
Δημοσιεύσεις: 642
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
Δυστυχώς το θέμα με την κίνηση (όλες τις ώρες και ειδικά το απόγευμα), τινάζει ολο το πρόγραμμα δρομολογίων στον αέρα. Οι χρόνοι είναι υπερβολικά μικροί και πολλές φορές απαιτείται ο διπλάσιος χρόνος για να εκτελεστεί το δρομολόγιο.
Το θέμα είναι ακριβώς αυτό, σε πολλές γραμμές λείπει μόνο ένα όχημα ή κανένα αλλά τελικά υπάρχουν κενά ακόμα και μιας ώρας. Λύση όμως δεν υπάρχει γιατί δεν θα αλλάξουν πολλά αν δώσουν στο Α7, στο Β9, στο Α5, στα αεροδρομιακά Χ κλπ 10 λεπτά παραπάνω ανά δρομολόγιο όταν χρειάζονται 2 ώρες αντί 1 ώρα και 10 λεπτά
Δημοσιεύσεις: 264
Θέματα: 8
Εγγραφή: 12-03-2021
06-11-2021, 03:21 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 06-11-2021, 03:28 PM από oasagr123. Edited 1 time in total.)
Να αναφέρω επίσης ότι το Α3 γεμίζει ασφυκτικά (περισσότερο στο τμήμα Στ.Αργυρούπολη-Γκολφ Γλυφάδας, αλλά και στην υπόλοιπη διαδρομή) ειδικά στα leasing οχήματα που είναι πολύ στενάχωρα. Ίσως να χρειαζόταν νταλίκες τις ώρες αιχμής.
Το δε 171 που εχει νταλίκες γεμίζει και αυτό συνεχεια. Τις ώρες αιχμής χρειαζεται σταθερά ανά 10’ και καθολου ανά 15’.
Δημοσιεύσεις: 666
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
09-11-2021, 05:16 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 09-11-2021, 05:22 PM από MitsosDaBest. Edited 3 times in total.)
Αυτό με τα 2πορτα που μπαίνουν σε γραμμές κέντρου, απορώ γιατί συνεχίζεται. Ειδικά τα
πούλμαν Crossway, είναι τόσο στενά, που δεν μπορείς να κουνηθείς. Βάζουν τα 3πορτα π.χ. στην Πεντέλη και το Χαλάνδρι να μεταφέρουν 10-20 άτομα (ταυτόχρονα) και στο κέντρο που γίνεται χαμός, βάζουν τα πούλμαν... Πριν λίγο ήμουν στο 220 που είχε αρκετό κόσμο και στον Ευαγγελισμό είχαμε στριμωχτεί 30+ άτομα (με ουρά μπρος-πίσω) στη μία και μοναδική πόρτα και μας πήρε ώρα να κατέβουμε. Covid free.
Επίσης, θα έπρεπε πλέον να επιτραπεί και η είσοδος μπροστά, να βελτιωθεί λίγο η κατάσταση, αφού πλέον υποτίθεται ότι οι οδηγοί έχουν εμβολιαστεί και δεν κινδυνεύουν. Χώρια το ότι οι μισοί πλέον έχουν σταματήσει να φοράνε μάσκα.