Δημοσιεύσεις: 264
Θέματα: 8
Εγγραφή: 12-03-2021
(18-06-2021, 03:17 PM)garvanitis Έγραψε: Τόσο εγώ όσο και αρκετοί άλλοι σου έχουμε ήδη εξηγήσει ότι τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ ΕΧΟΥΝ τηλεματική και για το ότι για την προβολή των χρόνων άφιξης στις στάσεις αρμόδιος είναι ο διαχειριστής της εφαρμογής δηλαδή ο ΟΑΣΑ... Εκεί θα αναζητήσεις λοιπόν τα "γιατί" που ψάχνεις... Το γνωρίζω ότι έχουν τηλεματική αλλά πρακτικά είναι σαν να μην έχουν γιατί δεν παρέχεται αρκετή πληροφόρηση στους επιβάτες. Προηγουμένως ειπα: «για την τηλεματική ούτε λόγος;» εννοώντας την εμφάνιση των θέσεων και των χρόνων άφιξης στην εφαρμογη και στις πινακίδες.
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
(18-06-2021, 03:49 PM)oasagr123 Έγραψε: Το γνωρίζω ότι έχουν τηλεματική αλλά πρακτικά είναι σαν να μην έχουν γιατί δεν παρέχεται αρκετή πληροφόρηση στους επιβάτες. Προηγουμένως ειπα: «για την τηλεματική ούτε λόγος;» εννοώντας την εμφάνιση των θέσεων και των χρόνων άφιξης στην εφαρμογη και στις πινακίδες. Η τηλεματική ΔΕΝ είναι για να πληροφορεί τους επιβάτες, είναι εργαλείο διαχείρισης στόλου! Το ότι τα δεδομένα της μπορούν να βοηθήσουν στην ενημέρωση των επιβατών είναι κάτι που αξιοποιεί ο ΟΑΣΑ με την εφαρμογή του. Ας τη συνδέσει λοιπόν με το σύστημα τηλεματικής των λεωφορείων των ΚΤΕΛ να ενημερώνεστε! Τι ακριβώς είναι αυτό που δεν καταλαβαίνεις;
Δημοσιεύσεις: 286
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
Σήμερα Δευτέρα του Αγίου Πνεύματος (αργία) και τα δρομολόγια του 122 από Αργυρούπολη: 6:25, 7:15, 8:00. Δεν χρειάζεται καν να αναφέρω την κατάσταση που επικρατεί στον Σταθμό Ελληνικού, αλλά αξίζει αυτή στον σταθμό Αργυρούπολης με κατεύθυνση προς Αθήνα, όπου περίμεναν για λεωφορείο περισσότερα από 200 άτομα, για ένα λεωφορείο που θα κάνει μισή ώρα για να έρθει.
Η ΚΤΕΛ δεν γνωρίζει πως τέτοιες μέρες πρέπει στην χειρότερη να έχει συχνότητα λεωφορείων στο 122 (ίσως και στο 171) ίδια με εκείνη των μετρό? Τουλάχιστον στις ώρες 6:00-15:00 προς Σαρωνίδα και 15:00-20:00 προς Αργυρούπολη.
Εγώ περισσότερο δεν καταλαβαίνω γιατί δεν έχει ήδη ξεκινήσει από αρχές Ιουνίου το θερινό πρόγραμμα δρομολόγησης τουλάχιστον στα 171,122,117,304 και 305, τα οποία το καλοκαίρι έχουν τον δεκαπλάσιο τουλάχιστον επιβατικό όγκο από τον συνηθισμένο
Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(21-06-2021, 07:40 AM)Larioupol Έγραψε: Σήμερα Δευτέρα του Αγίου Πνεύματος (αργία) και τα δρομολόγια του 122 από Αργυρούπολη: 6:25, 7:15, 8:00. Δεν χρειάζεται καν να αναφέρω την κατάσταση που επικρατεί στον Σταθμό Ελληνικού, αλλά αξίζει αυτή στον σταθμό Αργυρούπολης με κατεύθυνση προς Αθήνα, όπου περίμεναν για λεωφορείο περισσότερα από 200 άτομα, για ένα λεωφορείο που θα κάνει μισή ώρα για να έρθει.
Η ΚΤΕΛ δεν γνωρίζει πως τέτοιες μέρες πρέπει στην χειρότερη να έχει συχνότητα λεωφορείων στο 122 (ίσως και στο 171) ίδια με εκείνη των μετρό? Τουλάχιστον στις ώρες 6:00-15:00 προς Σαρωνίδα και 15:00-20:00 προς Αργυρούπολη.
Εγώ περισσότερο δεν καταλαβαίνω γιατί δεν έχει ήδη ξεκινήσει από αρχές Ιουνίου το θερινό πρόγραμμα δρομολόγησης τουλάχιστον στα 171,122,117,304 και 305, τα οποία το καλοκαίρι έχουν τον δεκαπλάσιο τουλάχιστον επιβατικό όγκο από τον συνηθισμένο Για να απαντήσω political correct κ να μην ξαναφάω ξύλο : το ΚΤΕΛ ενδιαφερεται για τη σύμβασή του, οχι για τον επιβατη. Αν η συμβαση λεει 1/7 -31/8 ενισχυση, τοτε θα εχει ενίσχυση. Αν στην Αθηνα κάνει καλοκαίρι από το Μάιο (πρωτότυπο γαρ), να μην πανε στη θάλασσα.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(21-06-2021, 08:02 AM)Citaro Έγραψε: Για να απαντήσω political correct κ να μην ξαναφάω ξύλο : το ΚΤΕΛ ενδιαφερεται για τη σύμβασή του, οχι για τον επιβατη. Αν η συμβαση λεει 1/7 -31/8 ενισχυση, τοτε θα εχει ενίσχυση. Αν στην Αθηνα κάνει καλοκαίρι από το Μάιο (πρωτότυπο γαρ), να μην πανε στη θάλασσα.
Αν στην Αθήνα κάνει καλοκαίρι από τον Μάιο και ο επιβάτης ταλαιπωρείται, να απευθυνθεί αρμοδίως για να προσαρμοστούν τα δρομολόγια.
Ξύλο δεν τρως από κανέναν. Απλά κατά τη γνώμη σου κάποιος που συνάπτει μια σύμβαση θα έπρεπε να παρέχει πρόσθετες υπηρεσίες "από την καλή του την καρδιά" και "για την ψυχή της μανούλας του", χωρίς να τις πληρώνεται. Κάθε ιδιώτης που αναλαμβάνει έργα Δημοσίου, από καθαρισμό κτιρίων και ασφάλεια μέχρι τηλεφωνικές υπηρεσίες και εν προκειμένω εξυπηρέτηση συγκοινωνιακού έργου, είναι σε θέση να αυξήσει ακόμα και μέσα σε λίγα λεπτά τη στελέχωση, αρκεί το Δημόσιο να πληρώσει.
Πάντως για να γράφουν εδώ μέσα τα παράπονά τους όλοι έχουν χρόνο. Ένας αλήθεια απευθύνθηκε εγγράφως στον ΟΑΣΑ για τα προβλήματα αυτά, να μας πει τι απάντηση έλαβε;
Δημοσιεύσεις: 264
Θέματα: 8
Εγγραφή: 12-03-2021
21-06-2021, 09:19 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-06-2021, 09:49 AM από oasagr123. Edited 1 time in total.)
(21-06-2021, 07:40 AM)Larioupol Έγραψε: Σήμερα Δευτέρα του Αγίου Πνεύματος (αργία) και τα δρομολόγια του 122 από Αργυρούπολη: 6:25, 7:15, 8:00. Δεν χρειάζεται καν να αναφέρω την κατάσταση που επικρατεί στον Σταθμό Ελληνικού, αλλά αξίζει αυτή στον σταθμό Αργυρούπολης με κατεύθυνση προς Αθήνα, όπου περίμεναν για λεωφορείο περισσότερα από 200 άτομα, για ένα λεωφορείο που θα κάνει μισή ώρα για να έρθει.
Η ΚΤΕΛ δεν γνωρίζει πως τέτοιες μέρες πρέπει στην χειρότερη να έχει συχνότητα λεωφορείων στο 122 (ίσως και στο 171) ίδια με εκείνη των μετρό? Τουλάχιστον στις ώρες 6:00-15:00 προς Σαρωνίδα και 15:00-20:00 προς Αργυρούπολη.
Εγώ περισσότερο δεν καταλαβαίνω γιατί δεν έχει ήδη ξεκινήσει από αρχές Ιουνίου το θερινό πρόγραμμα δρομολόγησης τουλάχιστον στα 171,122,117,304 και 305, τα οποία το καλοκαίρι έχουν τον δεκαπλάσιο τουλάχιστον επιβατικό όγκο από τον συνηθισμένο Το θερινό πρόγραμμα θα εφαρμοστεί στις 1/7 που θα ενισχυθούν ολες οι γραμμές που ειπες εκτός από το 117 που και αυτό θα πρέπει να ενισχύεται αλλά αντιθετως θα μειωθούν τα δρομολόγια του ενώ και σε αυτό υπάρχει τεράστια επιβατική κίνηση. Τωρα το 171 εχει μέχρι και τις Κυριακές πολύ καλή συχνότητα στο χειμερινό (15’) όμως τα υπόλοιπα είναι πολύ αραιά. Στο θερινό όμως θα λειτουργεί και το 122Θ κάθε μερα και θα λυθεί το πρόβλημα.
Δημοσιεύσεις: 286
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
(21-06-2021, 08:02 AM)Citaro Έγραψε: Για να απαντήσω political correct κ να μην ξαναφάω ξύλο : το ΚΤΕΛ ενδιαφερεται για τη σύμβασή του, οχι για τον επιβατη. Αν η συμβαση λεει 1/7 -31/8 ενισχυση, τοτε θα εχει ενίσχυση. Αν στην Αθηνα κάνει καλοκαίρι από το Μάιο (πρωτότυπο γαρ), να μην πανε στη θάλασσα.
Γιατί είναι τυφλοί και δεν γνωρίζουν την κατάσταση που επικρατεί σε αυτές τις γραμμές εδώ και έναν μήνα τουλάχιστον? Τουλάχιστον οι οδηγοί οι ίδιοι θα έπρεπε να είναι οι πρώτοι που θα έπρεπε να απαιτήσουν άμεσα την ενίσχυση των δρομολογίων, διότι εκείνοι μετά την πληρώνουν να κάνουν τον διπλάσιο χρόνο να φτάνουν στον προορισμό, να ακούνε το κράξιμο του αιώνα από επιβάτες που τους μεταφέρουν τα προβλήματα κλπ.
(21-06-2021, 09:06 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Αν στην Αθήνα κάνει καλοκαίρι από τον Μάιο και ο επιβάτης ταλαιπωρείται, να απευθυνθεί αρμοδίως για να προσαρμοστούν τα δρομολόγια.
Ξύλο δεν τρως από κανέναν. Απλά κατά τη γνώμη σου κάποιος που συνάπτει μια σύμβαση θα έπρεπε να παρέχει πρόσθετες υπηρεσίες "από την καλή του την καρδιά" και "για την ψυχή της μανούλας του", χωρίς να τις πληρώνεται. Κάθε ιδιώτης που αναλαμβάνει έργα Δημοσίου, από καθαρισμό κτιρίων και ασφάλεια μέχρι τηλεφωνικές υπηρεσίες και εν προκειμένω εξυπηρέτηση συγκοινωνιακού έργου, είναι σε θέση να αυξήσει ακόμα και μέσα σε λίγα λεπτά τη στελέχωση, αρκεί το Δημόσιο να πληρώσει.
Πάντως για να γράφουν εδώ μέσα τα παράπονά τους όλοι έχουν χρόνο. Ένας αλήθεια απευθύνθηκε εγγράφως στον ΟΑΣΑ για τα προβλήματα αυτά, να μας πει τι απάντηση έλαβε;
Πάντως όσον αφορά τις αναφορές στον ΟΑΣΑ έχω αποστείλει ουκ ολίγον φορές τα παράπονα μου (κυρίως για δρομολόγια, αλλά ακόμα και καταγγελία για οδηγό) και δεν μου απάντησαν ποτέ. Άρα ό,τι και να στείλω εγώ πάλι θα πάει στα αζητητα γιατί δεν τους ενδιαφέρει.
Ειδικά τώρα που αυτές τις γραμμές τις ελέγχουν τα ΚΤΕΛ θα μου πουν λογικά να κάνω τα παράπονα σε εκείνους (κλασσική τακτική ρίχνω την μπάλα στον άλλον)
Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(21-06-2021, 10:57 AM)Larioupol Έγραψε: Γιατί είναι τυφλοί και δεν γνωρίζουν την κατάσταση που επικρατεί σε αυτές τις γραμμές εδώ και έναν μήνα τουλάχιστον? Τουλάχιστον οι οδηγοί οι ίδιοι θα έπρεπε να είναι οι πρώτοι που θα έπρεπε να απαιτήσουν άμεσα την ενίσχυση των δρομολογίων, διότι εκείνοι μετά την πληρώνουν να κάνουν τον διπλάσιο χρόνο να φτάνουν στον προορισμό, να ακούνε το κράξιμο του αιώνα από επιβάτες που τους μεταφέρουν τα προβλήματα κλπ. Κατά την κρατούσα άποψη, η ενίσχυση παραλιακών λεωφορειακών γραμμών στο παρελθόν, ήταν μη οφειλόμενο πάρεργο, το οποίο μάλιστα ζημίωνε τα μέγιστα τον ΟΑΣΑ διότι η εισιτηριοδιαφυγή είναι ανεξέλεγκτη.
Το ότι η ΟΣΥ έσπευδε κάθε Κυριακή και έκανε αποσπάσεις οχημάτων από άλλες γραμμές, ομοίως οφειλόταν στη νοοτροπία σπατάλης που διακατέχει κάθε δημόσιο φορέα.
Με την παρουσία των ΚΤΕΛ , τα ξεχνάμε όλα αυτά. Ενίσχυση γραμμών θα εχουμε 01.07-31.08 (ητοι σς μηνες με μειωμενη κίνηση αφού ο κόσμος φεύγει). Ό,τι λέει η σύμβαση. Τον Αυγουστο κάθε 10' για παραλία. Κι ας πηγαίνουν άδεια. Τώρα, κάθε 40' κι ας μένει χωρις εξυπηρέτηση ο κόσμος. Ευελιξία; Οχι. Ο,τι λεει η σύμβαση.
Δημοσιεύσεις: 286
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
(21-06-2021, 09:18 PM)Citaro Έγραψε: Κατά την κρατούσα άποψη, η ενίσχυση παραλιακών λεωφορειακών γραμμών στο παρελθόν, ήταν μη οφειλόμενο πάρεργο, το οποίο μάλιστα ζημίωνε τα μέγιστα τον ΟΑΣΑ διότι η εισιτηριοδιαφυγή είναι ανεξέλεγκτη.
Το ότι η ΟΣΥ έσπευδε κάθε Κυριακή και έκανε αποσπάσεις οχημάτων από άλλες γραμμές, ομοίως οφειλόταν στη νοοτροπία σπατάλης που διακατέχει κάθε δημόσιο φορέα.
Με την παρουσία των ΚΤΕΛ , τα ξεχνάμε όλα αυτά. Ενίσχυση γραμμών θα εχουμε 01.07-31.08 (ητοι σς μηνες με μειωμενη κίνηση αφού ο κόσμος φεύγει). Ό,τι λέει η σύμβαση. Τον Αυγουστο κάθε 10' για παραλία. Κι ας πηγαίνουν άδεια. Τώρα, κάθε 40' κι ας μένει χωρις εξυπηρέτηση ο κόσμος. Ευελιξία; Οχι. Ο,τι λεει η σύμβαση.
Αν ήταν το θέμα μόνο για όσους πηγαίνουν στις παραλίες θα συμφωνούσα απόλυτα. Στην χειρότερη αν θέλουν τόσο πολύ να πάνε όλοι Βουλιαγμένη και Βάρκιζα για μπάνιο αντί να πάνε Άλιμο ή Γλυφάδα ε ας πάρουν ταξί ή αυτοκίνητο. Αλλά υπάρχουν πάρα πολύ επιβάτες που χρειάζεται να πάνε σε αυτά τα μέρη λόγω εργασίας (ένα άτομο από αυτά είμαι εγώ για παράδειγμα). Οι υπόλοιποι που δεν έχουμε αυτοκίνητο αλλα αναγκαστικά πρέπει να πάμε εκεί και έχει 40λεπτα λεωφορεία τα οποία γεμίζουν από την αφετηρία (με αποτέλεσμα πολλές φορές να μην μπορούμε να μπούμε καν) τί να κάνουμε? Να δώσουμε όλο το ημερομίσθιο που θα παίρναμε σε ταξί?
Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(22-06-2021, 12:01 AM)Larioupol Έγραψε: Αν ήταν το θέμα μόνο για όσους πηγαίνουν στις παραλίες θα συμφωνούσα απόλυτα. Στην χειρότερη αν θέλουν τόσο πολύ να πάνε όλοι Βουλιαγμένη και Βάρκιζα για μπάνιο αντί να πάνε Άλιμο ή Γλυφάδα ε ας πάρουν ταξί ή αυτοκίνητο. Αλλά υπάρχουν πάρα πολύ επιβάτες που χρειάζεται να πάνε σε αυτά τα μέρη λόγω εργασίας (ένα άτομο από αυτά είμαι εγώ για παράδειγμα). Οι υπόλοιποι που δεν έχουμε αυτοκίνητο αλλα αναγκαστικά πρέπει να πάμε εκεί και έχει 40λεπτα λεωφορεία τα οποία γεμίζουν από την αφετηρία (με αποτέλεσμα πολλές φορές να μην μπορούμε να μπούμε καν) τί να κάνουμε? Να δώσουμε όλο το ημερομίσθιο που θα παίρναμε σε ταξί?
Όπως είχα αναφέρει ξανά σε πολύ πρόσφατο διάλογο για το εν λόγω ζήτημα, ο διαχωρισμός επιβατών σε "επιθυμητούς" και "ανεπιθύμητους" είναι τουλάχιστον επικίνδυνος. Το επιβατικό κοινό σε όλες τις γραμμές είναι ετερόκλητο - όπως και οι δραστηριότητες του καθενός. Άλλος πάει για δουλειά/σπουδές με τα ΜΜΜ, άλλος για βόλτα/ψώνια, άλλος για διασκέδαση.
Η χαρτογράφηση των αναγκών κάθε συγκοινωνιακής γραμμής περιλαμβάνει όλες τις χρήσεις. Η παραλιακή ζώνη της Αττικής έχει αυξημένη ζήτηση εδώ και δεκαετίες. Δεν είναι σημερινό το φαινόμενο και δεν είναι ξένο προς τις συνολικές συνήθειες των κατοίκων του λεκανοπεδίου. Η ενίσχυση των δρομολογίων της παραλίας δεν γινόταν 01/07- 31/08, αλλά ήδη από 01/06 κάθε έτους, αφού ο Ιούνιος είναι ο κατ' εξοχήν μήνας που γεμίζουν οι αθηναϊκές θάλασσες. Τον Ιούλιο, και πολύ περισσότερο τον Αύγουστο, η ζήτηση εξισορροπείται καθώς ο πληθυσμός φεύγει σταδιακά για θερινές διακοπές.
Αυτό λοιπόν που επί δημόσιας ΟΣΥ/ΕΘΕΛ ήταν αυτονόητο επί δεκαετίες, δηλαδή η στοχευμένη ενίσχυση γραμμών παραλίας από 01/06 (εν ανάγκη και με αποσπάσεις οχημάτων μέσα στη μέρα), τώρα επί ΚΤΕΛ δεν προβλέφθηκε στη σύμβαση παραχώρησης. Αυτό θα σου πεί το ΚΤΕΛ (και όσοι υποστηρίζουν την ανάθεση). Ο ΟΑΣΑ θα πεί ότι "ζητήσαμε στοχευμένη ενίσχυση" αλλά το ΚΤΕΛ έχει συγκεκριμένη δυναμική και δεν μπορεί να βγάλει οχήματα, αν δεν αναπροσαρμόσει γενικά τα δρομολόγια. Κοινώς, τα όποια εξτρά οχήματα αναμένονται τον Ιούλιο στα 122,171,304/5 θα προέλθουν από περικοπή βαρδιών σε άλλες γραμμές τους, η δε κατάσταση αυτή θα διατηρηθεί για όσο διάστημα κρατήσουν τα ΚΤΕΛ αυτές τις γραμμές.
Αυτή είναι η νέα αντίληψη για τη συγκοινωνία και με αυτή θα ζήσουμε.
|