Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz O405N (N1)
#41
(08-06-2021, 01:31 PM)Citaro Έγραψε: Αυτό οφείλεται στο ότι όλες οι παραλαβές 12μετρων λεωφορείων από το 2004 και μετά, οδηγήθηκαν σε αμαξοστάσια που δεν εξυπηρετούν το κέντρο. Επικράτησαν κάποιες λογικές "μειονεξίας" , ότι δήθεν τα δυτικά προάστια ήταν ριγμένα από ποιότητα οχημάτων και έπρεπε να αναβαθμιστούν. 

Δεν ήταν εντελώς λανθασμένη η οπτική αυτή,  δεδομένου ότι μέχρι το 2003-4, πολλές γραμμές του Πειραιά έβγαιναν με ... Ικάρο, όταν η υπόλοιπη (κεντρική) Αθήνα είχε από το 1994 μόνο νέες παραλαβές.

Από τότε μέχρι σήμερα όμως, υπήρχε διαχρονική στρέβλωση, με υποβάθμιση (ποιοτική και περιβαλλοντολογική) της κεντρινής Αθήνας. Ειδικότερα :

- Παραλαβές Iris Diesel 2004 : όλα τα οχήματα στάθμευσαν στο Α/Σ Πειραιά και παρέμειναν εκεί. Η επίσημη εκδοχή ήταν ότι "όσο δεν γίνεται η παραλαβή τους (που άργησε 14 χρόνια) δεν μπορούν να μετακινηθούν σε άλλο Α/Σ"

- Παραλαβές Iris CNG 2003-4 : λόγω φυσικού αερίου, τοποθετήθηκαν Ανθούσα και Άνω Λιόσια, το ίδιο και οι παραλαβές Iveco 2010. Αποτέλεσμα ; Ακυρώθηκε εν τη γενέσει τους ο σκοπός της έλευσής τους. Παρείχαν έργο με χαμηλούς ρύπους εκεί που υπήρχε η λιγότερη ανάγκη (εξοχές βορείως Ν. Ερυθραίας, αμπέλια Μεσογείων, παρυφές Πεντέλης). 

- Ειδικά τα Iveco 2010 τα διάλυσαν χωρίς λόγο, δίνοντάς τα στα Άνω Λιόσια, καθώς μπήκαν σε γραμμές far west που ούτε το επιβατικό κοινό τα σεβάστηκε, ούτε και η υποδομή των δρόμων βοήθησε. Αντιθέτως δεν δόθηκαν (παρά μόνο 6) στην Ανθούσα, για λόγους που μου διαφεύγουν, η οποία θα μπορούσε να τα βγάλει σε αρκετές γραμμές του κέντρου που εναλλάσσει με τον Βοτανικό (Ιλίσια, Ζωγράφου, Καρέας, Βύρωνας)

Κάπως έτσι έφτασε η κεντρική Αθήνα να εξαρτάται από τα τίμια πλην γερασμένα Ν1 πρώην Ελληνικού, πρώην Βοτανικού και ήδη Ανθούσας και Ασυρμάτου, καθώς και από τα ταπεινά Ν2 που ακόμη αντέχουν (και καλούνται να αντέξουν άλλα 6-7 χρόνια) που σουλούπωσε ο Βοτανικός.

Τα Iris CNG και κάποια Renault που έβγαζε η Ανθούσα, πριν της πάνε τα Ν1, δεν "έκαναν" για τις γραμμές του κέντρου. Αργοκίνητα και αδύναμα.

Ήδη όμως, με την δρομολόγηση των leasing του Βοτανικού, έχει αλλάξει αρκετά η εικόνα στο κέντρο (224, 211, 813, 051, όπως και το 214 για όσο πρόλαβαν να το δουλέψουν)
Οι τελαυταίοι Ίκαροι δούλευαν μέχρι το Σεπτέμβριο 2004 σε κάποιες γραμμές στον Πειραιά (832, 833, 875, 906) καθώς δεν μπορούσαν να δρομολογηθούν Ν2.
Οι γκαζιέρες 1ης γενιάς (Renault) ήρθαν το 2001, και πλέον έχουν αποσυρθεί, αρχικά κυκλοφορούσαν και σε κεντρικές γραμμές που τότε ήταν Ράλλη (813, 622 κλπ) αλλά έφυγαν από εκεί το 2005. Οι 2ης γενιάς ήρθαν το 2005 και πήγαν Ανθούσα. Αλλά όντως και τα 1ης και τα 2ης ήταν και είναι αδύναμα για γραμμές σαν τα Ιλίσια οπότε λογικό η Ανθούσα να προτιμάει ακόμα και τώρα τα κατά πολύ παλιότερα Ν1. Και εκτός εκτός αυτών ειδικά οι Renault είχαν τραγικά χαμηλές διαθεσιμότητες από πολύ νωρίς.

Τα Citelis πάντως μετά την έλευση των ΚΤΕΛ κυκλοφορούν περισσότερο στο κέντρο, αφού τα ΚΤΕΛ πήραν τις πολύ εξοχές, απλά όχι στο ''καλό'' κομμάτι του κέντρου. Αν πας Πολυτεχνείο, Αττική, Στ Λαρίσης κλπ θα δεις αρκετά να κυκλοφορούν. Διαλυμένα δεν θα έλεγα ότι είναι αλλά σκέψου ότι σαν λεωφορεία κοπάναγαν πολύ από όταν ήταν καινούρια. Άλλωστε οι εξωτερικές φθορές έχουν, έχουν γίνει περισσότερο εξαιτίας των στενών σε Περιστέρι, Πετρούπολη κλπ παρά από το επιβατικό κοινό.
Απάντηση
#42
(08-06-2021, 01:59 PM)oasagr123 Έγραψε: Και οι γραμμές που σχεδόν αποκλειστικά χρησιμοποιούν Ν1 με τι οχήματα θα λειτουργούν;
Εφόσον αποσυρθούν εντελώς τα Ν1 τότε θα μεταφερθούν σε Ανθούσα και Μπραχάμι Ν2 από Βοτανικό που λογικά θα βγαίνουν μεικτά με τα Crossway στην Ανθούσα και τα Volvo στο Μπραχάμι ανάλογα και τη γραμμή. Δεν ξέρω τι θα γίνει και με τις γκαζιέρες που έχουν μείνει στην Ανθούσα γιατί είχα ακούσει για περαιτέρω μεταφορές στα Λιόσια.
Απάντηση
#43
(08-06-2021, 01:59 PM)oasagr123 Έγραψε: Και οι γραμμές που σχεδόν αποκλειστικά χρησιμοποιούν Ν1 με τι οχήματα θα λειτουργούν;
Με όχηματα leasing και Ν2 κατά κύριο λόγο, όπως φαίνεται.
Απάντηση
#44
(08-06-2021, 01:59 PM)oasagr123 Έγραψε: Και οι γραμμές που σχεδόν αποκλειστικά χρησιμοποιούν Ν1 με τι οχήματα θα λειτουργούν;
Για αυτό γίνεται η μεταφορά των Ν2 από Βοτανικό σε Μπραχάμι και Ανθούσα, το Μπραχάμι θα αντικαταστήσει (μετά τελευταία δεδομένα) τα  Ν1 από τα Ν2 πρώην Βοτανικού και από τα Volvo που ήρθαν και αντίστοιχα η Ανθούσα με Ν2 και τα Irisbus Crossway που δεν κάνουν για γραμμές κέντρου
Απάντηση
#45
(08-06-2021, 01:31 PM)Citaro Έγραψε: - Ειδικά τα Iveco 2010 τα διάλυσαν χωρίς λόγο, δίνοντάς τα στα Άνω Λιόσια, καθώς μπήκαν σε γραμμές far west που ούτε το επιβατικό κοινό τα σεβάστηκε, ούτε και η υποδομή των δρόμων βοήθησε. Αντιθέτως δεν δόθηκαν (παρά μόνο 6) στην Ανθούσα, για λόγους που μου διαφεύγουν, η οποία θα μπορούσε να τα βγάλει σε αρκετές γραμμές του κέντρου που εναλλάσσει με τον Βοτανικό (Ιλίσια, Ζωγράφου, Καρέας, Βύρωνας)

Ο λόγος που είχαν στείλει αρχικά τα 6 Citelis στην Ανθούσα ήταν το "πρότυπο" 302 που ήθελαν νεότερα οχήματα.. Μετά από κάποιο διάστημα τέλειωσε το παραμύθι με τα "πρότυπα" και είχαν καταλήξει να μπαίνουν όπου να ναι. Όσο είχαν τα Ιλίσια έμπαιναν κατά κύριο λόγο εκεί που υπήρχε πρόβλημα..

Κατά τα άλλα επί του θέματος, εκτός όσων έχω γράψει ήδη, πλέον εκτός δύναμης από Μπραχάμι και τα 178, 179, 181, 184, 186, 187, 188, 214, 215, 218, 219, 221, 225, 240, 282, 283, 313, 315, 321, 329, 332, 956, 986.
Απάντηση
#46
(09-06-2021, 02:52 AM)mercedes elbo Έγραψε: Ο λόγος που είχαν στείλει αρχικά τα 6 Citelis στην Ανθούσα ήταν το "πρότυπο" 302 που ήθελαν νεότερα οχήματα.. Μετά από κάποιο διάστημα τέλειωσε το παραμύθι με τα "πρότυπα" και είχαν καταλήξει να μπαίνουν όπου να ναι. Όσο είχαν τα Ιλίσια έμπαιναν κατά κύριο λόγο εκεί που υπήρχε πρόβλημα..

Κατά τα άλλα επί του θέματος, εκτός όσων έχω γράψει ήδη, πλέον εκτός δύναμης από Μπραχάμι και τα 178, 179, 181, 184, 186, 187, 188, 214, 215, 218, 219, 221, 225, 240, 282, 283, 313, 315, 321, 329, 332, 956, 986.
YEK-5278 (278);
Απάντηση
#47
(09-06-2021, 10:45 AM)panage_1970 Έγραψε: YEK-5278 (278);
Ναι αποσύρθηκε και αυτό μετά την λίγη παραμονή του στο Α/σ Μπραχαμίου
Απάντηση
#48
(09-06-2021, 10:49 AM)N1 Botanikou Έγραψε: Ναι αποσύρθηκε και αυτό μετά την λίγη παραμονή του στο Α/σ Μπραχαμίου
οκ !
Απάντηση
#49
Υπάρχει κάποια ενημέρωση για το ποια Ο405Ν είναι εκτός δύναμης στην Ανθούσα λόγω της έλευσης των leasing (αν έχει αποσυρθεί κάποιο);
Απάντηση
#50
Είδα δυο Ν1 παρκαρισμένα μέσα στο αμαξοστάσιο της Αττικής (στις θέσεις των Renault που μάλλον θα πήγαν Θριασιο επιτέλους). Δεν ξέρω αν είναι και περισσότερα διότι ήμουν στον σταθμό της Αττικής.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405Ν mercedes elbo 79 109.315 16-03-2024, 09:11 AM
Τελευταία Δημοσίευση: patrinos
  Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405GN aliance 98 142.178 05-11-2023, 08:16 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)