15-05-2021, 10:59 AM
Mercedes-Benz O405N (N1)
|
15-05-2021, 08:27 PM
Ανάσταση για το 342 μετά από τις 21/04/2021 σήμερα στο 141 : https://mesametaforas.gr/busgallery/disp...play_media
15-05-2021, 08:30 PM
Το #340 έχει καιρό να εμφανιστεί
07-06-2021, 09:24 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 07-06-2021, 09:32 AM από N1Brahamiou. Edited 3 times in total.)
184,325,327,329 μας αποχαιρέτισαν την περίοδο 21 με 25 Μαΐου σύμφωνα με το mesametaforas.gr
215,315,219 στις 12 Μαΐου.
07-06-2021, 10:00 AM
Πλέον είναι ξεκάθαρο πως τα Ν1 εκτελούν τα τελευταία τους δρομολόγια για το 2021
07-06-2021, 12:46 PM
Να σημειωθεί οτι τα συγκεκριμένα Ν1 δεν έχουν διαφραφεί επίσημα ακόμα. Απλά σταμάτησαν να κυκλοφορούν.
07-06-2021, 01:58 PM
07-06-2021, 05:54 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 07-06-2021, 05:57 PM από ecoj. Edited 2 times in total.)
Αν κάνεις καταγραφή θα δεις ότι ακόμα και τώρα ο πιο πολυάριθμος τύπος λεωοφρείου στην Ακαδημία και το Πανεπιστήμιο, δηλαδή στα κεντρικότερα σημεία της Αθήνας, είναι τα Ν1. Στα δυτικά προάστια μας έχουν αποχεραιτήσει εδώ και καιρό αλλά κέντρο και νοτιοανατολικά κυριαρχούν ακόμα.
08-06-2021, 01:31 PM
(07-06-2021, 05:54 PM)ecoj Έγραψε: Αν κάνεις καταγραφή θα δεις ότι ακόμα και τώρα ο πιο πολυάριθμος τύπος λεωοφρείου στην Ακαδημία και το Πανεπιστήμιο, δηλαδή στα κεντρικότερα σημεία της Αθήνας, είναι τα Ν1. Στα δυτικά προάστια μας έχουν αποχεραιτήσει εδώ και καιρό αλλά κέντρο και νοτιοανατολικά κυριαρχούν ακόμα. Αυτό οφείλεται στο ότι όλες οι παραλαβές 12μετρων λεωφορείων από το 2004 και μετά, οδηγήθηκαν σε αμαξοστάσια που δεν εξυπηρετούν το κέντρο. Επικράτησαν κάποιες λογικές "μειονεξίας" , ότι δήθεν τα δυτικά προάστια ήταν ριγμένα από ποιότητα οχημάτων και έπρεπε να αναβαθμιστούν. Δεν ήταν εντελώς λανθασμένη η οπτική αυτή, δεδομένου ότι μέχρι το 2003-4, πολλές γραμμές του Πειραιά έβγαιναν με ... Ικάρο, όταν η υπόλοιπη (κεντρική) Αθήνα είχε από το 1994 μόνο νέες παραλαβές. Από τότε μέχρι σήμερα όμως, υπήρχε διαχρονική στρέβλωση, με υποβάθμιση (ποιοτική και περιβαλλοντολογική) της κεντρινής Αθήνας. Ειδικότερα : - Παραλαβές Iris Diesel 2004 : όλα τα οχήματα στάθμευσαν στο Α/Σ Πειραιά και παρέμειναν εκεί. Η επίσημη εκδοχή ήταν ότι "όσο δεν γίνεται η παραλαβή τους (που άργησε 14 χρόνια) δεν μπορούν να μετακινηθούν σε άλλο Α/Σ" - Παραλαβές Iris CNG 2003-4 : λόγω φυσικού αερίου, τοποθετήθηκαν Ανθούσα και Άνω Λιόσια, το ίδιο και οι παραλαβές Iveco 2010. Αποτέλεσμα ; Ακυρώθηκε εν τη γενέσει τους ο σκοπός της έλευσής τους. Παρείχαν έργο με χαμηλούς ρύπους εκεί που υπήρχε η λιγότερη ανάγκη (εξοχές βορείως Ν. Ερυθραίας, αμπέλια Μεσογείων, παρυφές Πεντέλης). - Ειδικά τα Iveco 2010 τα διάλυσαν χωρίς λόγο, δίνοντάς τα στα Άνω Λιόσια, καθώς μπήκαν σε γραμμές far west που ούτε το επιβατικό κοινό τα σεβάστηκε, ούτε και η υποδομή των δρόμων βοήθησε. Αντιθέτως δεν δόθηκαν (παρά μόνο 6) στην Ανθούσα, για λόγους που μου διαφεύγουν, η οποία θα μπορούσε να τα βγάλει σε αρκετές γραμμές του κέντρου που εναλλάσσει με τον Βοτανικό (Ιλίσια, Ζωγράφου, Καρέας, Βύρωνας) Κάπως έτσι έφτασε η κεντρική Αθήνα να εξαρτάται από τα τίμια πλην γερασμένα Ν1 πρώην Ελληνικού, πρώην Βοτανικού και ήδη Ανθούσας και Ασυρμάτου, καθώς και από τα ταπεινά Ν2 που ακόμη αντέχουν (και καλούνται να αντέξουν άλλα 6-7 χρόνια) που σουλούπωσε ο Βοτανικός. Τα Iris CNG και κάποια Renault που έβγαζε η Ανθούσα, πριν της πάνε τα Ν1, δεν "έκαναν" για τις γραμμές του κέντρου. Αργοκίνητα και αδύναμα. Ήδη όμως, με την δρομολόγηση των leasing του Βοτανικού, έχει αλλάξει αρκετά η εικόνα στο κέντρο (224, 211, 813, 051, όπως και το 214 για όσο πρόλαβαν να το δουλέψουν)
08-06-2021, 01:59 PM
|
|
Πιθανά Σχετικά Θέματα... | |||||
Θέμα: | Συντάκτης | Απαντήσεις: | Προβολές: | Τελευταία Δημοσίευση | |
Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405Ν | mercedes elbo | 79 | 109.305 |
16-03-2024, 09:11 AM Τελευταία Δημοσίευση: patrinos |
|
Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405GN | aliance | 98 | 142.163 |
05-11-2023, 08:16 PM Τελευταία Δημοσίευση: Giannis |
Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)