Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
Δεν ξέρω τι προγραμματισμός υπάρχει απο 01/06, αλλά στην παραλιακή τα δυο τελευταια ΣΚ γίνεται μπάχαλο. Τα 122/171 δεν εχουν ενισχυθεί, η κίνηση το πρωϊ κ το απόγευμα είναι πολύ πυκνή, οι χρόνοι δρομολογίων δεν βγαινουν και, το κυριοτερο, κανείς επιβατης δεν γνωριζει πού ειναι τα λεωφορεία. Δυο φορες βρεθηκα Βαρκιζα (με ΙΧ) και σε ολη τη διαδρομή του 171, συναντησα 1, αντε 2 οχηματα. Ο κόσμος στην αφετηρια κατω στη θαλασσα, τσαμπιά.
Δημοσιεύσεις: 669
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
Έχω παρατηρήσει ότι η νέα γραμμή τρόλεϊ 7, δεν βγαίνει με 6 οχήματα. Πάντα υπάρχουν καθυστερήσεις. Το ίδιο έβλεπα όσο καιρό ήταν Χ7 με λεωφορεία. Οπότε είτε πρέπει να τα κάνουν 7 τα οχήματα, είτε να γίνει η συχνότητα 17-20 λεπτά.
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
(19-05-2021, 07:56 AM)oasagr123 Έγραψε: Οι γραμμές δεν είναι των ΚΤΕΛ αλλά εκτελούνται από τα ΚΤΕΛ . Οι γραμμές είναι του ΟΑΣΑ και έχουν αστικό χαρακτήρα όχι υπεραστικό όπως έχουν τα κανονικα ΚΤΕΛ. Οι γραμμές είναι του ΟΑΣΑ και εκτελούνται είτε από την ΟΣΥ, είτε από τα ΚΤΕΛ με σύμβαση έργου. Επίσης δεν διαθέτουν "χαρακτήρα" και όλα τα ΚΤΕΛ είναι "κανονικά"...
Γενικότερα τώρα...
Η όποια ενίσχυση γίνει στις "παραλίες" θα είναι με την "μεταφορά χιλιομέτρων" από τις γραμμές που θα μειώσουν τα δρομολόγια τους και από την εξάντληση του περιθωρίου εκτέλεσης επιπλέον χιλιομέτρων. Θα είναι λοιπόν τόση όσα δρομολόγια επιτρέπουν τα παραπάνω... Τα δωρεάν θαλάσσια μπάνια λοιπόν της ΟΣΥ Tours (όπου ο μισός στόλος των αρθρωτών της Αθήνας πήγαινε εκδρομή) ανήκουν στο παρελθόν.
Δημοσιεύσεις: 264
Θέματα: 8
Εγγραφή: 12-03-2021
19-05-2021, 02:52 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 19-05-2021, 03:09 PM από oasagr123. Edited 1 time in total.)
(19-05-2021, 10:07 AM)Citaro Έγραψε: Δεν ξέρω τι προγραμματισμός υπάρχει απο 01/06, αλλά στην παραλιακή τα δυο τελευταια ΣΚ γίνεται μπάχαλο. Τα 122/171 δεν εχουν ενισχυθεί, η κίνηση το πρωϊ κ το απόγευμα είναι πολύ πυκνή, οι χρόνοι δρομολογίων δεν βγαινουν και, το κυριοτερο, κανείς επιβατης δεν γνωριζει πού ειναι τα λεωφορεία. Δυο φορες βρεθηκα Βαρκιζα (με ΙΧ) και σε ολη τη διαδρομή του 171, συναντησα 1, αντε 2 οχηματα. Ο κόσμος στην αφετηρια κατω στη θαλασσα, τσαμπιά. Ακριβως αυτό. Μαζι με ενίσχυση των δρομολογίων χρειαζεται και άμεση εγκατάσταση της τηλεματικής. Πιστευω με το θερινό πρόγραμμα θα είναι πολύ καλύτερα αλλά το θεμα είναι να μπει σε ισχύ σύντομα. Επίσης στο θερινό το 122Θ να λειτουργεί κάθε μερα οχι μόνο ΣΚ
Δημοσιεύσεις: 264
Θέματα: 8
Εγγραφή: 12-03-2021
19-05-2021, 03:07 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 19-05-2021, 03:12 PM από oasagr123. Edited 1 time in total.)
(19-05-2021, 02:06 PM)garvanitis Έγραψε: Οι γραμμές είναι του ΟΑΣΑ και εκτελούνται είτε από την ΟΣΥ, είτε από τα ΚΤΕΛ με σύμβαση έργου. Επίσης δεν διαθέτουν "χαρακτήρα" και όλα τα ΚΤΕΛ είναι "κανονικά"...
Γενικότερα τώρα...
Η όποια ενίσχυση γίνει στις "παραλίες" θα είναι με την "μεταφορά χιλιομέτρων" από τις γραμμές που θα μειώσουν τα δρομολόγια τους και από την εξάντληση του περιθωρίου εκτέλεσης επιπλέον χιλιομέτρων. Θα είναι λοιπόν τόση όσα δρομολόγια επιτρέπουν τα παραπάνω... Τα δωρεάν θαλάσσια μπάνια λοιπόν της ΟΣΥ Tours (όπου ο μισός στόλος των αρθρωτών της Αθήνας πήγαινε εκδρομή) ανήκουν στο παρελθόν. Όταν λεω χαρακτήρα εννοώ αστικό ή υπεραστικό. Αλλιώς είναι η γραμμή του ΚΤΕΛ που κανει το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη και αλλιώς η γραμμή του ΟΑΣΑ Γλυφάδα-Βουλιαγμένη Π.χ. Οι γραμμές του ΟΑΣΑ(και αυτές που εκτελούνται από ΚΤΕΛ) όλες είναι αστικού τύπου. Το καλοκαίρι η κίνηση μεταφέρεται στις παραλίες, οπότε εκει πρέπει να υπάρξει και ενίσχυση οπωσδηποτε και οχι μόνο αν ίσως περισσεύει κάποιο όχημα. Ειδικά με την πανδημία που θελουμε να αποφύγουμε τον συνωστισμό. Δεν μπορούν να πηγαινοέρχονται άδειες οι γραμμές στα πανεπιστήμια ενώ ο κοσμος συνωστίζεται και περιμένει λεωφορείο χωρίς να ξερει και πότε θα ερθει στην παραλιακή.
Δημοσιεύσεις: 46
Θέματα: 3
Εγγραφή: 17-05-2021
(19-05-2021, 03:07 PM)oasagr123 Έγραψε: Όταν λεω χαρακτήρα εννοώ αστικό ή υπεραστικό. Αλλιώς είναι η γραμμή του ΚΤΕΛ που κανει το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη και αλλιώς η γραμμή του ΟΑΣΑ Γλυφάδα-Βουλιαγμένη Π.χ. Οι γραμμές του ΟΑΣΑ(και αυτές που εκτελούνται από ΚΤΕΛ) όλες είναι αστικού τύπου. Το καλοκαίρι η κίνηση μεταφέρεται στις παραλίες, οπότε εκει πρέπει να υπάρξει και ενίσχυση οπωσδηποτε και οχι μόνο αν ίσως περισσεύει κάποιο όχημα. Ειδικά με την πανδημία που θελουμε να αποφύγουμε τον συνωστισμό. Δεν μπορούν να πηγαινοέρχονται άδειες οι γραμμές στα πανεπιστήμια ενώ ο κοσμος συνωστίζεται και περιμένει λεωφορείο χωρίς να ξερει και πότε θα ερθει στην παραλιακή. εδω τα 122 171 με 5-10 λεπτα συχνοτητα και αρθρωτα το καλοκαιρι ειναι τιγκα
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
(19-05-2021, 03:07 PM)oasagr123 Έγραψε: Όταν λεω χαρακτήρα εννοώ αστικό ή υπεραστικό. Αλλιώς είναι η γραμμή του ΚΤΕΛ που κανει το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη και αλλιώς η γραμμή του ΟΑΣΑ Γλυφάδα-Βουλιαγμένη Π.χ. Οι γραμμές του ΟΑΣΑ(και αυτές που εκτελούνται από ΚΤΕΛ) όλες είναι αστικού τύπου. Το καλοκαίρι η κίνηση μεταφέρεται στις παραλίες, οπότε εκει πρέπει να υπάρξει και ενίσχυση οπωσδηποτε και οχι μόνο αν ίσως περισσεύει κάποιο όχημα. Ειδικά με την πανδημία που θελουμε να αποφύγουμε τον συνωστισμό. Δεν μπορούν να πηγαινοέρχονται άδειες οι γραμμές στα πανεπιστήμια ενώ ο κοσμος συνωστίζεται και περιμένει λεωφορείο χωρίς να ξερει και πότε θα ερθει στην παραλιακή. Και σου επαναλαμβάνω ότι δεν υπάρχει ούτε αστικός ούτε υπεραστικός χαρακτήρας, τόσο στις γραμμές όσο και στα οχήματα... Αυτές οι έννοιες είναι ηλιθιότητες του ελληνικού Δημοσίου για να ορίζουν τα όρια λειτουργίας του εκάστοτε operator. Και ακόμα και αν δεχτούμε (καταχρηστικά) τον ορισμό αυτό οτιδήποτε είναι έξω από το μητροπολιτικό συγκρότημα της Αθήνας και σε εύλογη απόσταση είναι περιαστικό/προαστιακό, κάτι δε Λουτσες, Ελευσίνες κλπ. καθαρά υπεραστικές. Πάμε παρακάτω...
Ο κόσμος μπορεί να αρχίσει να πηγαίνει μαζικά στην Λαμία, το συγκοινωνιακό δίκτυο δεν θα τρέχει από πίσω του... Καλύπτει βασικές ανάγκες μετακίνησης και τέρμα. Αν θέλεις να πας στην παραλία και θέλεις να αποφύγεις τον συνωστισμό δεν θα σε κουβαλάει τζάμπα το ΚΤΕΛ (ή η ΟΣΥ ή όποιος άλλος), είτε θα βρεις εναλλακτικό μέσο, είτε εναλλακτική παραλία. Δεν υποχρεώνει κανένα ΚΤΕΛ τον κόσμο να συνωστίζεται στα λεωφορεία του, μόνοι τους το επιλέγουν και μπαίνουν.
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(19-05-2021, 10:07 AM)Citaro Έγραψε: Δεν ξέρω τι προγραμματισμός υπάρχει απο 01/06, αλλά στην παραλιακή τα δυο τελευταια ΣΚ γίνεται μπάχαλο. Τα 122/171 δεν εχουν ενισχυθεί, η κίνηση το πρωϊ κ το απόγευμα είναι πολύ πυκνή, οι χρόνοι δρομολογίων δεν βγαινουν και, το κυριοτερο, κανείς επιβατης δεν γνωριζει πού ειναι τα λεωφορεία. Δυο φορες βρεθηκα Βαρκιζα (με ΙΧ) και σε ολη τη διαδρομή του 171, συναντησα 1, αντε 2 οχηματα. Ο κόσμος στην αφετηρια κατω στη θαλασσα, τσαμπιά. Από το προηγούμενο ΣΚ το 171 έχει 3 παραπάνω οχήματα που λειτουργούν τις ώρες αιχμής της παραλίας (0900-1200 / 1600-2000) και λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο και το 122Θ.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(19-05-2021, 11:22 AM)MitsosDaBest Έγραψε: Έχω παρατηρήσει ότι η νέα γραμμή τρόλεϊ 7, δεν βγαίνει με 6 οχήματα. Πάντα υπάρχουν καθυστερήσεις. Το ίδιο έβλεπα όσο καιρό ήταν Χ7 με λεωφορεία. Οπότε είτε πρέπει να τα κάνουν 7 τα οχήματα, είτε να γίνει η συχνότητα 17-20 λεπτά. Η 7 βγαίνει με 5 βαγόνια λόγω αυτοδρομολογησης, ενώ σαν Χ7 ήθελε 6 οχήματα..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
19-05-2021, 10:23 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 19-05-2021, 10:24 PM από Citaro. Edited 1 time in total.)
(19-05-2021, 07:50 PM)garvanitis Έγραψε: Ο κόσμος μπορεί να αρχίσει να πηγαίνει μαζικά στην Λαμία, το συγκοινωνιακό δίκτυο δεν θα τρέχει από πίσω του... Καλύπτει βασικές ανάγκες μετακίνησης και τέρμα. Αν θέλεις να πας στην παραλία και θέλεις να αποφύγεις τον συνωστισμό δεν θα σε κουβαλάει τζάμπα το ΚΤΕΛ (ή η ΟΣΥ ή όποιος άλλος), είτε θα βρεις εναλλακτικό μέσο, είτε εναλλακτική παραλία. Δεν υποχρεώνει κανένα ΚΤΕΛ τον κόσμο να συνωστίζεται στα λεωφορεία του, μόνοι τους το επιλέγουν και μπαίνουν. Τώρα δεν μιλάς σοβαρά, φαντάζομαι. Τι επιχείρημα ειναι αυτό; Τόσα λεωφορεία βάζουμε και τελος. Αμα δε χωράτε να πάτε να βουτήξετε αλλού.
Μάλιστα. Να θυμηθούμε να το εφαρμόσουμε και αλλού. Πχ στα πλοία : εγω θα βαλω ενα βαπόρι για Κυκλάδες και τέλος. Οσοι δε χωράτε, να πάτε διακοπές στο Ιόνιο.
Αλλά ξέχασα. Τώρα έχουμε το καλό το ΚΤΕΛ που παρέχει ποιοτική υπηρεσία αλλα μόνο σε όσους θέλει. Πέρυσι που είχαμε 5-10 λεπτα στα 122/171 με ο,τι νταλίκα υπήρχε, ήταν το κακό δημόσιο που κατέβαζε τους Μπυθουλαίους στη θάλασσα....
|