Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[2020] Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing)
#51
Η τηλεματική έχει ρυθμιστεί σε αυτά ή θα κυκλοφορούν για μήνες ως "φαντάσματα" ανάμεσα στ' άλλα;  Tongue
Απάντηση
#52
(08-04-2021, 02:01 PM)garvanitis Έγραψε: [edit mod] Διόρθωση φωτογραφίας.

Επομένως για να συνοψίσουμε...

[...]
Το γεγονός ότι παρόλο που καλύπτουν τις τεχνικές προδιαγραφές εμείς θέλουμε περισσότερα παράθυρα (με ότι αυτό συνεπάγεται σε απώλειες κλιματιστικού, κατανάλωση καυσίμου αλλά και θέματα ασφαλείας) είναι κάτι το επιλήψιμο για το οποίο πρέπει να ασχοληθεί η δικαιοσύνη. Με κύριο επιχείρημα το ότι δεν τα βλέπουμε στις φωτογραφίες (που τα βλέπουμε όπως φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία). Αναμένω λοιπόν με ενδιαφέρον την πορεία της υπόθεσης, αναμένεται διασκεδαστική...

[Εικόνα: thumb_170705804_205020537686704_21855511...5351_n.jpg]

Η φωτογραφία αποδεικνύει τον λόγο του αληθούς : Δύο καταπακτές με ανάκλιση 20 μοίρες. Αν αυτό είναι επαρκής φυσικός αερισμός, από εκεί και πέρα, είναι θέμα οπτικής και δεν θα αντιδικήσουμε περαιτέρω.

Εσύ λές ότι εν έτει 2021 δεν έχει λογική να ζητάμε ανοιγόμενα παράθυρα καθώς είναι κάτι που έλκει από την εποχή των Ίκαρων και ότι όλος ο κόσμος, είτε έχει +50 βαθμούς είτε -50, βασίζεται πλεον σε συστήματα θερμανσης/ψυξης, άρα αυτά που ζητάμε είναι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε.

Εγώ σου λέω ότι όλη αυτή η ιστορία με τους μηχανικούς αερισμούς, είναι υγειονομικά επικίνδυνη αφου ΚΑΝΕΝΑΣ (ούτε η εταιρεια Leasing oύτε η ΟΣΥ) πρόκειται να κάνει συντήρηση by the book. Επίσης σου λέω ότι η αίσθηση δυσφορίας σε ένα κλειστό όχημα (στην Αθήνα, στη Μαδρίτη, στο Νέο Δελχί) είναι εντονότατη, αφού ο μη φυσικός αερισμός, το ελάχιστο που προκαλεί είναι συσσώρευση μικροβίων. Δεν θίγω καν άλλες (αθώες πλην ενοχλητικές) σωματικές εκκρίσεις. 

Σου λέω επίσης ότι ζητήματα αεροδυναμικής στη διαδρομή Πλ. Κολιάτσου - Λυσσιατρείο (ταχύτητα 7 χλμ/ώρα), μάλλον δεν επηρεάζουν την συνολική κατανάλωση ή απόδοση του οχήματος. Επίσης, η φυσική τάση του μέσου επιβάτη είναι να αναζητά καθαρό αέρα (γι' αυτό και το καλοκαίρι ανοίγονται κατά κόρον τα παράθυρα, όχι διότι έχει βίτσιο ο κόσμος να χαλάει τα κλιματιστικά). 

Τέλος, ως πρώην κάτοικος Γερμανίας που έχει ζήσει τη συγκοινωνία με +30 και +35 βαθμούς χωρίς φυσικό αερισμό, αισθάνομαι απείρως καλύτερα στην Αθήνα των ανοιχτών παραθύρων.  
Όσο την άποψή μου τη μοιράζεται το Υπουργείο, και θέτει τέτοιες προδιαγραφές για τον φυσικό αερισμό των λεωφορείων, είμαι ευτυχής. Βέβαια, το ότι παραβιάζονται από εταιρείες Leasing δεν λέει κάτι, καθώς στην περίπτωση αυτή η ημερα είναι Πέμπτη και αύριο έχει Παρασκευή.  
Αν όμως σήμερα ερχόταν παραγγελία μέσω δημόσιας ανάθεσης η ίδια παρτίδα λεωφορείων για την ΟΣΥ, θα έμεναν στο αμαξοστάσιο χωρίς παραλαβη καθώς θα την "πέφτανε" στις ενστάσεις οι ίδιες εταιρείες, οι οποίες σήμερα έφεραν τα μεταχειρισμένα.

Γνώμη μου.
Απάντηση
#53
Αγαπητά μέλη, καλό θα ήταν να υπάρχει μια αυτοσυγκράτηση. Δημόσιες και πανηγυρικές δηλώσεις περί προσφυγής στη δικαιοσύνη καλό θα ήταν να μη γίνονται. Σας υπενθυμίζω ότι είμαστε ένα δημόσιο forum και ότι μας διαβάζουν αρκετοί και ιδίως οι επαγγελματίες στην αυτοκίνηση...
Απάντηση
#54
(08-04-2021, 05:12 PM)Citaro Έγραψε: Η φωτογραφία αποδεικνύει τον λόγο του αληθούς : Δύο καταπακτές με ανάκλιση 20 μοίρες. Αν αυτό είναι επαρκής φυσικός αερισμός, από εκεί και πέρα, είναι θέμα οπτικής και δεν θα αντιδικήσουμε περαιτέρω.

Εσύ λές ότι εν έτει 2021 δεν έχει λογική να ζητάμε ανοιγόμενα παράθυρα καθώς είναι κάτι που έλκει από την εποχή των Ίκαρων και ότι όλος ο κόσμος, είτε έχει +50 βαθμούς είτε -50, βασίζεται πλεον σε συστήματα θερμανσης/ψυξης, άρα αυτά που ζητάμε είναι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε.

Εγώ σου λέω ότι όλη αυτή η ιστορία με τους μηχανικούς αερισμούς, είναι υγειονομικά επικίνδυνη αφου ΚΑΝΕΝΑΣ (ούτε η εταιρεια Leasing oύτε η ΟΣΥ) πρόκειται να κάνει συντήρηση by the book. Επίσης σου λέω ότι η αίσθηση δυσφορίας σε ένα κλειστό όχημα (στην Αθήνα, στη Μαδρίτη, στο Νέο Δελχί) είναι εντονότατη, αφού ο μη φυσικός αερισμός, το ελάχιστο που προκαλεί είναι συσσώρευση μικροβίων. Δεν θίγω καν άλλες (αθώες πλην ενοχλητικές) σωματικές εκκρίσεις. 

Σου λέω επίσης ότι ζητήματα αεροδυναμικής στη διαδρομή Πλ. Κολιάτσου - Λυσσιατρείο (ταχύτητα 7 χλμ/ώρα), μάλλον δεν επηρεάζουν την συνολική κατανάλωση ή απόδοση του οχήματος. Επίσης, η φυσική τάση του μέσου επιβάτη είναι να αναζητά καθαρό αέρα (γι' αυτό και το καλοκαίρι ανοίγονται κατά κόρον τα παράθυρα, όχι διότι έχει βίτσιο ο κόσμος να χαλάει τα κλιματιστικά). 

Τέλος, ως πρώην κάτοικος Γερμανίας που έχει ζήσει τη συγκοινωνία με +30 και +35 βαθμούς χωρίς φυσικό αερισμό, αισθάνομαι απείρως καλύτερα στην Αθήνα των ανοιχτών παραθύρων.  
Όσο την άποψή μου τη μοιράζεται το Υπουργείο, και θέτει τέτοιες προδιαγραφές για τον φυσικό αερισμό των λεωφορείων, είμαι ευτυχής. Βέβαια, το ότι παραβιάζονται από εταιρείες Leasing δεν λέει κάτι, καθώς στην περίπτωση αυτή η ημερα είναι Πέμπτη και αύριο έχει Παρασκευή.  
Αν όμως σήμερα ερχόταν παραγγελία μέσω δημόσιας ανάθεσης η ίδια παρτίδα λεωφορείων για την ΟΣΥ, θα έμεναν στο αμαξοστάσιο χωρίς παραλαβη καθώς θα την "πέφτανε" στις ενστάσεις οι ίδιες εταιρείες, οι οποίες σήμερα έφεραν τα μεταχειρισμένα.

Γνώμη μου.
Για αρχή να ξεκαθαρίσουμε κάτι ορισμένα  πράγματα...

Τα παράθυρα υπάρχει λόγος που είναι ανακλινόμενα και μόνο στο άνω μέρος τους. Το ίδιο ισχύει και για την επιλογή των κατασκευαστών να βάζουν διπλά θερμομονωτικά παράθυρα και να εγκαθιστούν συστήματα αερισμού προσθέτοντας κόστος και βάρος στην κατασκευή του οχήματος αντί να βάλουν δυο τελάρα και να κόψουν το (μονό) τζάμι στα τρία. Πέρα από το καλύτερο αποτέλεσμα στον αερισμό του οχήματος ο κύριος λόγος έχει να κάνει με την ασφάλεια. Και δεν αναφέρομαι μόνο στο ότι δεν μπορούν να βγουν χέρια, πόδια ή κεφάλια έξω... Ο κύριος λόγος είναι η συμπεριφορά του ως έξοδος κινδύνου σε κάποιο σοβαρό περιστατικό (μια πυρκαγιά για παράδειγμα) όπου ακόμα και αφού σπάσεις με τριπλή προσπάθεια το τζάμι έχεις ένα τελάρο να σε εμποδίζει να εγκαταλείψεις το όχημα... Όλα αυτά σε συνθήκες πανικού και πιθανώς πυκνού καπνού... Στις Banana Republics δεν ασχολούμαστε με τέτοια θέματα, τα παράθυρα είναι συρόμενα και ανοιγόμενα και ο κλιματισμός και ο μηχανικός αερισμός άγνωστες έννοιες...

Η κατανάλωση ενός αστικού λεωφορείου αυξάνεται από την λειτουργία του κομπρέσορα του κλιματιστικού και όχι από την αεροδυναμική. Όσο μεγαλύτερες οι απώλειες, τόσο μεγαλύτερη η κατανάλωση...

Οι προδιαγραφές που θέτει το Υπουργείο (και που σε προηγούμενες δημοσιεύσεις έχουμε ήδη υπεραναλύσει) δέχονται ως ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ για κυκλοφορία το όχημα ακριβώς όπως το βλέπεις στις φωτογραφίες. Αθροιστικά το εμβαδό των ανοιγόμενων επιφανειών είναι άνω του 17% των πλευρικών παραθύρων. Αν τυχόν δεν ήταν τότε τα παράθυρα που μετατράπηκαν θα κόβονταν λίγο πιο κάτω ή θα γινόταν η μετατροπή σε περισσότερα μέχρι να καλυφτεί το απαιτούμενο ποσοστό.

Αλλα ακόμα και αν μπούμε στην διαδικασία να παίξουμε το παιχνίδι της γκρίνιας και δεχτούμε ότι τα οχήματα αυτά είναι "άχρηστα και ακατάλληλα" ένα μη απόλυτα κατάλληλο λεωφορείο είναι καλύτερο από το "κανένα λεωφορείο". Πόσο μάλλον όταν το θέλεις άμεσα παραδοτέο (οπότε το παίρνεις όπως είναι) και μάλιστα μεταχειρισμένο (οπότε παίρνεις ότι υπάρχει τη δεδομένη στιγμή στην αγορά)

Τα λοιπά περί (μελλοντικής) συντήρησης και ποιότητας αυτής, θεωρίες περί ενστάσεων διαφόρων εταιριών, εκτιμήσεων αναφορικά με το αν πληρούν τις προδιαγραφές ταξινόμησης, υγειονομικής επικινδυνότητας κλπ. είναι ακριβώς όπως το λες, ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ! Αβάσιμη μεν κατά τη δική μου άποψη (καθώς και των αυτοκινητοβιομηχανιών και των διαφόρων operators σε πόλεις με κλιματικές συνθήκες ανάλογες της Αθήνας) αλλά σεβαστή, καταγράφεται, κρίνεται και σχολιάζεται. Δεν υφίσταται κάποιο θέμα αντιδικίας, ανταλλαγή απόψεων κάνουμε.
Απάντηση
#55
Τα παράθυρα των λεωφορείων εν μέσω μιας πανδημίας, με 3.000-4.000 κρούσματα καθημερινά και δεκάδες νεκρούς καθημερινά, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να ανοίγουν. Τελεία και παύλα. Όταν ειναι κλειστοί ολόκληροι κλάδοι για μήνες (εστίαση, σχολεία, πανεπιστήμια, λιανεμπόριο, γυμναστήρια κ.α.) με δυναμικότητες πολλών παραπάνω τετραγωνικών μέτρων/άτομο, άνθρωποι και επιχειρήσεις να καταστρέφονται οικονομικά από τα υγειονομικά μέτρα, είναι αδιανόητο να συζητάμε αν θα υπάρχει ή όχι απευθείας φυσικός αερισμός σε ένα χώρο 30 τ.μ. που μπορεί να έχεις ταυτόχρονα 30-50-70 άτομα και μέσα στη μέρα μπαινοβγαίνουν χιλιάδες διαφορετικοί άνθρωποι σ αυτό. Τελεία και παύλα.

Όσο για την κάλυψη του ποσοστού του 17% της επιφάνειας των ανοιγόμενων παραθύρων προς τη συνολική επιφάνεια των υαλόφρακτων πλευρικών παραθύρων (που δεν συνυπολογίζονται καταπακτές και το παράθυρο του οδηγού), στα 11 ομοειδή πλευρικά παράθυρα του 12μετρου 2πορτου Α21 (δεν συνυπολογίζω καν τα 2 τελευταία μικρά παράθυρα πίσω, που στο κανονικό ποσοστό εννοείται υπολογίζονται) έχουμε τα 4 ανοιγόμενα, δηλαδή ποσοστό 4/11 ή αλλιώς 36%. Αν λάβουμε υπ' όψη ότι η ανοιγόμενη επιφάνεια των 4 αυτών παραθύρων είναι περίπου το 1/4, έχουμε 36/4 = 9% !! Και αυτό χωρίς να υπολογίζω ξαναλέμε τα 2 τελευταία παράθυρα ή χωρίς να λέμε ότι στα 12μετρα Solaris π.χ. 4 ανοιγόμενα παράθυρα είναι τα μικρότερα.. Σε καμία περίπτωση λοιπόν δεν πληρείται το κριτήριο του 17% των ανοιγόμενων παραθύρων (όπου ανοιγόμενα είναι τόσο τα συρόμενα όσο και τα ανακλινόμενα παράθυρα).

Και κάτι τελευταίο μιας και διάβαζα κάτι για αναμενόμενη υποδειγματική συντήρηση των κλιματιστικών, η πρώτη εικόνα από τις μετασκευές που έγιναν για την προσθήκη ανοιγόμενων παραθύρων μιλάει από μόνη της..

https://www.facebook.com/aytonomhparemba...1640401086
https://www.facebook.com/aytonomhparemba...882409830/
Απάντηση
#56
(08-04-2021, 09:50 PM)mercedes elbo Έγραψε: Τα παράθυρα των λεωφορείων εν μέσω μιας πανδημίας, με 3.000-4.000 κρούσματα καθημερινά και δεκάδες νεκρούς καθημερινά, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να ανοίγουν. Τελεία και παύλα. Όταν ειναι κλειστοί ολόκληροι κλάδοι για μήνες (εστίαση, σχολεία, πανεπιστήμια, λιανεμπόριο, γυμναστήρια κ.α.) με δυναμικότητες πολλών παραπάνω τετραγωνικών μέτρων/άτομο, άνθρωποι και επιχειρήσεις να καταστρέφονται οικονομικά από τα υγειονομικά μέτρα, είναι αδιανόητο να συζητάμε αν θα υπάρχει ή όχι απευθείας φυσικός αερισμός σε ένα χώρο 30 τ.μ. που μπορεί να έχεις ταυτόχρονα 30-50-70 άτομα και μέσα στη μέρα μπαινοβγαίνουν χιλιάδες διαφορετικοί άνθρωποι σ αυτό. Τελεία και παύλα.

Όσο για την κάλυψη του ποσοστού του 17% της επιφάνειας των ανοιγόμενων παραθύρων προς τη συνολική επιφάνεια των υαλόφρακτων πλευρικών παραθύρων (που δεν συνυπολογίζονται καταπακτές και το παράθυρο του οδηγού), στα 11 ομοειδή πλευρικά παράθυρα του 12μετρου 2πορτου Α21 (δεν συνυπολογίζω καν τα 2 τελευταία μικρά παράθυρα πίσω, που στο κανονικό ποσοστό εννοείται υπολογίζονται) έχουμε τα 4 ανοιγόμενα, δηλαδή ποσοστό 4/11 ή αλλιώς 36%. Αν λάβουμε υπ' όψη ότι η ανοιγόμενη επιφάνεια των 4 αυτών παραθύρων είναι περίπου το 1/4, έχουμε 36/4 = 9% !! Και αυτό χωρίς να υπολογίζω ξαναλέμε τα 2 τελευταία παράθυρα ή χωρίς να λέμε ότι στα 12μετρα Solaris π.χ. 4 ανοιγόμενα παράθυρα είναι τα μικρότερα.. Σε καμία περίπτωση λοιπόν δεν πληρείται το κριτήριο του 17% των ανοιγόμενων παραθύρων (όπου ανοιγόμενα είναι τόσο τα συρόμενα όσο και τα ανακλινόμενα παράθυρα).

Και κάτι τελευταίο μιας και διάβαζα κάτι για αναμενόμενη υποδειγματική συντήρηση των κλιματιστικών, η πρώτη εικόνα από τις μετασκευές που έγιναν για την προσθήκη ανοιγόμενων παραθύρων μιλάει από μόνη της..

https://www.facebook.com/aytonomhparemba...1640401086
https://www.facebook.com/aytonomhparemba...882409830/
Τα παράθυρα στα "νέα" λεωφορεία ΑΝΟΙΓΟΥΝ, τόσο όσο προβλέπεται βάσει της τρέχουσας νομοθεσίας... Συνηθίστε το ορισμένοι... Αν πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι συγκεκριμένοι επαγγελματικοί κλάδοι έχουν αναστείλει δραστηριότητα λόγω υψηλής συγχρωτισμού τότε η συγκοινωνία με 6 άτομα/τ.μ. (ή 4 άτομα/τ.μ. με το 65%) οφείλει να αναστείλει τη λειτουργία της ΑΜΕΣΑ! Δεν θα κλαίγεστε μετά όμως ορισμένοι σχετικά με το πώς θα μετακινηθείτε για τον οποιονδήποτε λόγο, στην τελική ανάλυση μέσα ΜΑΖΙΚΗΣ μεταφοράς λέγονται και όχι φτηνών (ή δωρεάν για την πλειονότητα τον "επαγγελματιών γκρινιάρηδων") μετακινήσεων...

Για το πώς υπολογίζονται (βάσει προδιαγραφών του ΥΜΕ) οι ανοιγόμενες επιφάνειες των παραθύρων και τι προσμετράται τα έχω γράψει ήδη, δεν θα επανέλθω, αν δεν αρέσει σε ορισμένους να υποβάλουν τις προτάσεις τους αρμοδίως (στα Α21 ειδικά έχει μετρηθεί σε ποσοστό αρκετά άνω του 17%)

Για τα λινκ που παραθέτεις δυστυχώς το Facebook δεν μας κάνει τη χάρη να τα δω άμεσα, επιφυλάσσομαι... Ωστόσο βλέποντας από που προέρχονται περισσότερο να με διασκεδάσουν περιμένω παρά κάτι ουσίας, να το γνωριζεις αυτό...
*edit: Τα είδα και εκτός του ότι δεν υπάρχει τίποτα το άξιο αναφοράς το λες και θλιβερό να επικαλείσαι κομματική συνδικαλιστική παράταξη για να δείξεις ουσιαστικά ...τίποτα... Σοβαρά τώρα, έχει καταλάβεις τι δείχνει και το βίντεο και η φωτογραφία; Αν όχι ευχαρίστως να σου το εξηγήσω...

(ότι μέχρι τώρα το μόνο που έχετε προσφέρει στον αντίλογο είναι γκρίνια και όχι αντιπροτάσεις θα έπρεπε να σας προβληματίζει ορισμένους...)
Απάντηση
#57
(08-04-2021, 12:20 PM)MrVanHool Έγραψε: Όλα τα Volvo θα πάνε στο Μπραχάμι, τα υπόλοιπα θα είναι Ν2.

Eννοείς ότι όταν θα φύγουν τα Ν1 από το Μπραχάμι, εκεί θα υπαρχουν τα Volvo Leasing καθώς και Ν2 από τράμπα με το Βοτανικό;
Απάντηση
#58
(09-04-2021, 12:46 AM)garvanitis Έγραψε: Τα παράθυρα στα "νέα" λεωφορεία ΑΝΟΙΓΟΥΝ, τόσο όσο προβλέπεται βάσει της τρέχουσας νομοθεσίας... Συνηθίστε το ορισμένοι... Αν πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι συγκεκριμένοι επαγγελματικοί κλάδοι έχουν αναστείλει δραστηριότητα λόγω υψηλής συγχρωτισμού τότε η συγκοινωνία με 6 άτομα/τ.μ. (ή 4 άτομα/τ.μ. με το 65%) οφείλει να αναστείλει τη λειτουργία της ΑΜΕΣΑ! Δεν θα κλαίγεστε μετά όμως ορισμένοι σχετικά με το πώς θα μετακινηθείτε για τον οποιονδήποτε λόγο, στην τελική ανάλυση μέσα ΜΑΖΙΚΗΣ μεταφοράς λέγονται και όχι φτηνών (ή δωρεάν για την πλειονότητα τον "επαγγελματιών γκρινιάρηδων") μετακινήσεων...

Για το πώς υπολογίζονται (βάσει προδιαγραφών του ΥΜΕ) οι ανοιγόμενες επιφάνειες των παραθύρων και τι προσμετράται τα έχω γράψει ήδη, δεν θα επανέλθω, αν δεν αρέσει σε ορισμένους να υποβάλουν τις προτάσεις τους αρμοδίως (στα Α21 ειδικά έχει μετρηθεί σε ποσοστό αρκετά άνω του 17%)

Για τα λινκ που παραθέτεις δυστυχώς το Facebook δεν μας κάνει τη χάρη να τα δω άμεσα, επιφυλάσσομαι... Ωστόσο βλέποντας από που προέρχονται περισσότερο να με διασκεδάσουν περιμένω παρά κάτι ουσίας, να το γνωριζεις αυτό...
*edit: Τα είδα και εκτός του ότι δεν υπάρχει τίποτα το άξιο αναφοράς το λες και θλιβερό να επικαλείσαι κομματική συνδικαλιστική παράταξη για να δείξεις ουσιαστικά ...τίποτα... Σοβαρά τώρα, έχει καταλάβεις τι δείχνει και το βίντεο και η φωτογραφία; Αν όχι ευχαρίστως να σου το εξηγήσω...

(ότι μέχρι τώρα το μόνο που έχετε προσφέρει στον αντίλογο είναι γκρίνια και όχι αντιπροτάσεις θα έπρεπε να σας προβληματίζει ορισμένους...)

Η απάντηση αυτή, ειδικά η πρώτη παράγραφος, είναι το λιγότερο ντροπή να γράφεται δημόσια. Η δημόσια υγεία στο μέτρο του δυνατού είναι πάνω από όλα και η συγκοινωνία είναι δημόσιο αγαθό που σε μια τόσο δύσκολη στιγμή ούτε για αστείο δεν πρέπει να αναφέρεται η διακοπή της.

Για το πώς υπολογίζονται οι ανοιγόμενες επιφάνειες των παραθύρων και τι προσμετράται μισά πράγματα έγραψες, για την ακρίβεια δεν ήξερες καν αν πιάνεται το τμήμα πάνω από τις πόρτες, που δεν προσμετράται. Για όποιον ενδιαφέρεται η νομοθεσία που καθορίζει τις προδιαγραφές των αστικών λεωφορείων στην Ελλάδα είναι η Υπουργική Απόφαση 37492/1795/2003 - ΦΕΚ Β/922/4-7-2003 και είναι δημόσια προσβάσιμη στο internet. Όποιος θέλει μπορεί να διαβάσει την παράγραφο 2.17 του άρθρου 2 και θα του λυθούν όλες οι απορίες. Σε κάθε περίπτωση η συνολική ανοιγόμενη επιφάνεια στα leasing είναι κάτω από 17%, γνωστό είναι σε όλους, και ήταν από τους βασικούς λόγους που αρχικά κόπηκε η σύμβαση από το Ε.Σ., κάποια δεν είχαν καν και στη Θεσσαλονική με ίδιες προδιαγραφές στο διαγωνισμό πολλά κυκλοφορούν χωρίς κανένα ανοιγόμενο παράθυρο. Άλλο αν υπάρχουν πολιτικές πιέσεις και η ανεξαρτησία των ελεγκτικών θεσμών έχει πάει περίπατο.

Αδιάφορο μου είναι ποιος ανέβασε τη φωτογραφία και το βίντεο, η ουσία είναι αυτά που απεικονίζονται και στη μία περίπτωση με το μάτι φαίνεται προχειροδουλειά στην άλλη φαίνεται με απλή πίεση να μπαίνει μέσα το τζάμι.. Επιπλέον, διαχρονικά έχουμε δει την ποιότητα των εργασιών που γίνονται από αναδόχους σε έργα όπου ιδιοκτήτης είναι το ελληνικό δημόσιο..

Οι αντιπροτάσεις είναι γνωστές και έχουν ξαναδιατυπωθεί. Με λιγότερα από τα σημερινά λεφτά θα μπορούσαν να φέρουν τεχνικό προσωπικό και ανταλλακτικά για να ξαναβγούν στο δρόμο αρκετά Citelis, Solaris, Agora που κάθονται μέσα καθώς και οδηγούς για τρόλεϊ που εξυπηρετούν μερικές από τις βαρύτερες γραμμές της Αθήνας και δεκάδες κάθονται μέσα καθημερινά ενώ είναι σε πλήρη λειτουργική κατάσταση και κινούνται εκ περιτροπής. Αυτοκίνητα πλήρως εξοπλισμένα με λειτουργικό εξοπλισμό τηλεματικής/ηλ. εισιτηρίου που δεν θέλουν ούτε 1 ευρώ για μεταφορές εξοπλισμού, επαρκή ανοιγόμενα παράθυρα και 3 πόρτες ώστε να επιτυγχάνεται ο μικρότερος δυνατός συνωστισμός σε είσοδο/έξοδο. Ο δρόμος αυτός όμως δεν έχει δόξα και φιέστες (διπλές μάλιστα και την Τετάρτη και σήμερα), ούτε πανηγυρικές δηλώσεις σε (μπουκωμένα από χρήμα) ΜΜΕ ούτε και λεφτά για ημετέρους. Και εννοείται ο διαγωνισμός για νέα λεωφορεία έπρεπε ήδη να έχει προκηρυχθεί, μην πιάσουμε το ιστορικό δηλώσεων των αρμοδίων του υπουργείου επί του θέματος.. 

Εδώ όμως από την πολύ την ενίσχυση και τα 1300 (!!) οχήματα που κυκλοφορούν πλέον στην Αθήνα (από τα 850 βέβαια, ξεσκισμένου Θερινού ΙΙ με εκλογικές άδειες) φτάσαμε σήμερα να έχουμε προγραμματισμένο κενό 2 ώρες και 20 λεπτά στη μεσημεριανή αιχμή στο 10 (14:50-17:10). Πού, σε νταλικογραμμή...

Τα συμπεράσματα έχουν βγει από όλες τις πλευρές και αρχίζουμε και λέμε τα ίδια με άλλα λόγια.. Δεν έχει πλέον νόημα η συνέχιση της συζήτησης.
Απάντηση
#59
(09-04-2021, 01:24 PM)mercedes elbo Έγραψε: Η απάντηση αυτή, ειδικά η πρώτη παράγραφος, είναι το λιγότερο ντροπή να γράφεται δημόσια. Η δημόσια υγεία στο μέτρο του δυνατού είναι πάνω από όλα και η συγκοινωνία είναι δημόσιο αγαθό που σε μια τόσο δύσκολη στιγμή ούτε για αστείο δεν πρέπει να αναφέρεται η διακοπή της.

Για το πώς υπολογίζονται οι ανοιγόμενες επιφάνειες των παραθύρων και τι προσμετράται μισά πράγματα έγραψες, για την ακρίβεια δεν ήξερες καν αν πιάνεται το τμήμα πάνω από τις πόρτες, που δεν προσμετράται. Για όποιον ενδιαφέρεται η νομοθεσία που καθορίζει τις προδιαγραφές των αστικών λεωφορείων στην Ελλάδα είναι η Υπουργική Απόφαση 37492/1795/2003 - ΦΕΚ Β/922/4-7-2003 και είναι δημόσια προσβάσιμη στο internet. Όποιος θέλει μπορεί να διαβάσει την παράγραφο 2.17 του άρθρου 2 και θα του λυθούν όλες οι απορίες. Σε κάθε περίπτωση η συνολική ανοιγόμενη επιφάνεια στα leasing είναι κάτω από 17%, γνωστό είναι σε όλους, και ήταν από τους βασικούς λόγους που αρχικά κόπηκε η σύμβαση από το Ε.Σ., κάποια δεν είχαν καν και στη Θεσσαλονική με ίδιες προδιαγραφές στο διαγωνισμό πολλά κυκλοφορούν χωρίς κανένα ανοιγόμενο παράθυρο. Άλλο αν υπάρχουν πολιτικές πιέσεις και η ανεξαρτησία των ελεγκτικών θεσμών έχει πάει περίπατο.

Αδιάφορο μου είναι ποιος ανέβασε τη φωτογραφία και το βίντεο, η ουσία είναι αυτά που απεικονίζονται και στη μία περίπτωση με το μάτι φαίνεται προχειροδουλειά στην άλλη φαίνεται με απλή πίεση να μπαίνει μέσα το τζάμι.. Επιπλέον, διαχρονικά έχουμε δει την ποιότητα των εργασιών που γίνονται από αναδόχους σε έργα όπου ιδιοκτήτης είναι το ελληνικό δημόσιο..

Οι αντιπροτάσεις είναι γνωστές και έχουν ξαναδιατυπωθεί. Με λιγότερα από τα σημερινά λεφτά θα μπορούσαν να φέρουν τεχνικό προσωπικό και ανταλλακτικά για να ξαναβγούν στο δρόμο αρκετά Citelis, Solaris, Agora που κάθονται μέσα καθώς και οδηγούς για τρόλεϊ που εξυπηρετούν μερικές από τις βαρύτερες γραμμές της Αθήνας και δεκάδες κάθονται μέσα καθημερινά ενώ είναι σε πλήρη λειτουργική κατάσταση και κινούνται εκ περιτροπής. Αυτοκίνητα πλήρως εξοπλισμένα με λειτουργικό εξοπλισμό τηλεματικής/ηλ. εισιτηρίου που δεν θέλουν ούτε 1 ευρώ για μεταφορές εξοπλισμού, επαρκή ανοιγόμενα παράθυρα και 3 πόρτες ώστε να επιτυγχάνεται ο μικρότερος δυνατός συνωστισμός σε είσοδο/έξοδο. Ο δρόμος αυτός όμως δεν έχει δόξα και φιέστες (διπλές μάλιστα και την Τετάρτη και σήμερα), ούτε πανηγυρικές δηλώσεις σε (μπουκωμένα από χρήμα) ΜΜΕ ούτε και λεφτά για ημετέρους. Και εννοείται ο διαγωνισμός για νέα λεωφορεία έπρεπε ήδη να έχει προκηρυχθεί, μην πιάσουμε το ιστορικό δηλώσεων των αρμοδίων του υπουργείου επί του θέματος.. 

Εδώ όμως από την πολύ την ενίσχυση και τα 1300 (!!) οχήματα που κυκλοφορούν πλέον στην Αθήνα (από τα 850 βέβαια, ξεσκισμένου Θερινού ΙΙ με εκλογικές άδειες) φτάσαμε σήμερα να έχουμε προγραμματισμένο κενό 2 ώρες και 20 λεπτά στη μεσημεριανή αιχμή στο 10 (14:50-17:10). Πού, σε νταλικογραμμή...

Τα συμπεράσματα έχουν βγει από όλες τις πλευρές και αρχίζουμε και λέμε τα ίδια με άλλα λόγια.. Δεν έχει πλέον νόημα η συνέχιση της συζήτησης.
Η συζήτηση αυτή δεν έχει κανένα νόημα από την αρχή της... Επιχειρηματολογία που αγγίζει τα όρια του αστείου που καταδεικνύει με απόλυτη σαφήνεια την παντελή άγνοια του αντικειμένου στην οποία επιχειρούμε να απαντήσουμε με σοβαρό αντίλογο και πολλή προσπάθεια να αποφύγουμε το αρμόζον ύφος και να διατηρήσουμε μια κοσμιότητα...

Πάμε λοιπόν, παράγραφο-παράγραφο...

Ντροπή στην πραγματικότητα λοιπόν... Η δημόσια υγεία είναι πάνω απ' όλα! Ειδικά σε περιόδους πανδημίας... Η συγκοινωνία (που είναι παρεχόμενη υπηρεσία και όχι δημόσιο αγαθό) είναι δευτερεύουσα σε σχέση με την υγεία, αν λοιπόν χρειαστεί να διακοπεί η λειτουργία της οφείλει να γίνει άμεσα. Ο μόνος λόγος που δεν έχει συμβεί αυτό είναι η (κατά πολύ) περιορισμένη ζήτηση (λόγω του περιορισμού των μετακινήσεων και της τηλεργασίας  στην συντριπτική πλειοψηφία των δρομολογίων.

Η υπουργική απόφαση που καθορίζει τις προδιαγραφές των λεωφορείων υπάρχει, οι τροποποιήσεις και οι επτά (7) ερμηνευτικές εγκύκλιοι που έχουν πάει στα μηχανολογικά από τότε (και μέχρι στιγμής) μπορείς να μου πεις που βρίσκονται στο διαδίκτυο; Ξέρεις για παράδειγμα (έτσι, για να μάθεις και κάτι ακόμα) ότι όλα τα ανοιγόμενα παράθυρα πλην του οδηγού πρέπει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να είναι ανακλινόμενα και όχι συρόμενα; Ξέρεις τι προσμετράται στον υπολογισμό του 17% και τι εξαιρείται; Πώς να τα ξέρεις, έχεις ταξινομήσει ποτέ σου λεωφορείο; Προφανώς όχι... Έχεις έστω συζητήσει με κάποιον που να το έχει κάνει; Επίσης προφανώς όχι...

Πάμε και στις συνδικαλιστικές φωτογραφίες τώρα... Κακοτεχνία προσωπικά δεν βλέπω, αν βλέπεις εσύ θα σε παρακαλούσα να μου την εξηγήσεις (και να την τεκμηριώσεις τεχνικά). Από την άλλη δεν μπορείς να ξεχωρίσεις ένα τζάμι από μία λαμαρίνα βέβαια, τι τεκμηριωμένη εξήγηση να δώσεις...
Η ποιότητα των έργων για λογαριασμό του Δημοσίου είναι αυτή ακριβώς που ορίζεται στις προδιαγραφές... Αν τώρα το Δημόσιο είναι ανίκανο να τις θέσει σωστά καθώς και να συντηρήσει τις υποδομές του είναι άλλη ιστορία. Μην το πάμε μακριά, μια βόλτα στην Εθνική Αθηνών-Θεσσαλονίκης... Το μόνο τμήμα του δρόμου το οποίο είναι σαν βομβαρδισμένο είναι το Κλειδί-Θεσσαλονίκη - το μόνο το οποίο δεν το διαχειρίζεται ιδιώτης δηλαδή...

Πάμε και στις αντιπροτάσεις τώρα... Την εξής μία δηλαδή... Την αγορά (ξανά) ανταλλακτικών για να συμμαζευτούν τα ρημάδια (τα οποία ήρθαν ολοκαίνουργια αλλά κατάντησαν έτσι). Τα λεωφορεία της ΕΘΕΛ έχουν πληρωθεί άλλες τρεις φορές το κόστος τους σε ανταλλακτικά για να καταλήξουν ρημάδια. Είναι λοιπόν ήδη ασύμφορα προς επισκευή. Οι βλάβες των οχημάτων σε μακροχρόνια ακινησία είναι σοβαρές και ακριβές ενώ και μόνο το γεγονός ότι υπάρχουν δεκάδες αυτοκίνητα που έχουν περάσει μεγαλύτερο μέρος της ζωής τους στα αμαξοστάσια παρά στο δρόμο λέει τα πάντα για την ικανότητας της ΟΣΥ να τα συντηρήσει... Με το leasing λοιπόν το μόνο που έχεις είναι καύσιμα και μισθοδοσία. Άλλος φροντίζει για το αξιόμαχο του στόλου, αυτός που έχει την ικανότητα να το διασφαλίσει. Και φυσικά αυτό που χρειάζεσαι για να έχεις καλό επίπεδο συγκοινωνίας δεν είναι λεωφορεία με δέκα πόρτες και σαράντα ανοιγόμενα παράθυρα αλλά συνέπεια και αξιοπιστία. Ούτε για τις φιέστες γίνονται λοιπόν όλα αυτά ούτε τίποτα ανάλογο... Και στην τελική ανάλυση αν το ζητούμενο ήταν το να βάλουν χέρι στο δημόσιο χρήμα τι καλύτερο από το να κάνουν διαρκείς διαγωνισμούς για αγορά ανταλλακτικών για τα ερείπια που δεν συμμαζεύονται με τίποτα...

Στην ημερήσια δρομολόγηση βγαίνουν σκάρτα 900 οχήματα (λεωφορεία και τρόλεϊ) από την ΟΣΥ συν αυτά των ΚΤΕΛ. Τα μπες-βγες στα αμαξοστάσια για βλάβες (ή "βλάβες" δεν υπολογίζονται στην δρομολόγηση ανεξάρτητα αν τα προσθέτουν για να δείχνουν μεγαλύτερο έργο). Όσο για το 10 ας βάλουν θερμικά, δεν βλέπω τι έχουν να κάνουν σχετικά τα leasing οχήματα εκτός από το ότι προσωπικά εκεί ακριβώς θα έβαζα τα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν σήμερα... Μήπως αν κάπου πρέπει να αναζητήσεις την ευθύνη είναι στο γεγονός ότι η ΟΣΥ ανήκει στο Δημόσιο (ένα ΚΤΕΛ για παράδειγμα ακόμα και αν είχε για κάποιο λόγο έλλειψη οχημάτων θα είχε φέρει από όπου μπορούσε να βρει - όπως και έγινε τον Οκτώβριο άλλωστε), ή για να σου το πάω ένα βήμα παραπέρα το ότι ο ΗΛΠΑΠ συνεχίζει να παριστάνει το γαλατικό χωριό μέσα στην ΟΣΥ;
Επίσης να σε ενημερώσω ότι διαγωνισμός για λεωφορεία έγινε, προσέφυγαν έναντι αυτού οι προσωρινοί ανάδοχοι και τον ακύρωσε η (διορισμένη από την ίδια κυβέρνηση που τον προκήρυξε) ΑΕΠΠ.

Σαφώς και έχουν βγει τα όποια συμπεράσματα. Όσοι έχουν πραγματικό ενδιαφέρον για τα συγκοινωνιακά δρώμενα δεν έχουν παρά να είναι ευχαριστημένοι με αύξηση κατά 20% του στόλου της ΟΣΥ και τον αντίκτυπο που θα έχει αυτή στο παραγόμενο έργο... Κάποιοι άλλοι πάλι θα κάθονται να μετράνε πόρτες, παράθυρα, παντζούρια ενίοτε χαρίζοντας μας άφθονο γέλιο με την ημιμάθεια τους. Άλλωστε το περιμέναμε από την αρχή αυτό...
Απάντηση
#60
(09-04-2021, 01:24 PM)mercedes elbo Έγραψε: Οι αντιπροτάσεις είναι γνωστές και έχουν ξαναδιατυπωθεί. Με λιγότερα από τα σημερινά λεφτά θα μπορούσαν να φέρουν τεχνικό προσωπικό και ανταλλακτικά για να ξαναβγούν στο δρόμο αρκετά Citelis, Solaris, Agora που κάθονται μέσα καθώς και οδηγούς για τρόλεϊ που εξυπηρετούν μερικές από τις βαρύτερες γραμμές της Αθήνας και δεκάδες κάθονται μέσα καθημερινά ενώ είναι σε πλήρη λειτουργική κατάσταση και κινούνται εκ περιτροπής. Αυτοκίνητα πλήρως εξοπλισμένα με λειτουργικό εξοπλισμό τηλεματικής/ηλ. εισιτηρίου που δεν θέλουν ούτε 1 ευρώ για μεταφορές εξοπλισμού, επαρκή ανοιγόμενα παράθυρα και 3 πόρτες ώστε να επιτυγχάνεται ο μικρότερος δυνατός συνωστισμός σε είσοδο/έξοδο. Ο δρόμος αυτός όμως δεν έχει δόξα και φιέστες (διπλές μάλιστα και την Τετάρτη και σήμερα), ούτε πανηγυρικές δηλώσεις σε (μπουκωμένα από χρήμα) ΜΜΕ ούτε και λεφτά για ημετέρους. Και εννοείται ο διαγωνισμός για νέα λεωφορεία έπρεπε ήδη να έχει προκηρυχθεί, μην πιάσουμε το ιστορικό δηλώσεων των αρμοδίων του υπουργείου επί του θέματος.. 

Εδώ όμως από την πολύ την ενίσχυση και τα 1300 (!!) οχήματα που κυκλοφορούν πλέον στην Αθήνα (από τα 850 βέβαια, ξεσκισμένου Θερινού ΙΙ με εκλογικές άδειες) φτάσαμε σήμερα να έχουμε προγραμματισμένο κενό 2 ώρες και 20 λεπτά στη μεσημεριανή αιχμή στο 10 (14:50-17:10). Πού, σε νταλικογραμμή...

Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο. Οχήματα του 2010 κάθονται μέσα στα αμαξοστάσια και δεν επισκευάζονται. Οχήματα του 2000/2005 ομοίως, γεμιζουν τις ρεμίζες, ενώ θα μπορούσαν στο ενάμιση χρόνο που πέρασε από την αλλαγή κυβέρνησης, να επανέλθουν σε λειτουργία. Οχήματα τρόλλεϋ, που δεν είναι ρυπογόνα και δεν καταλαμβάνονται από ηλικίες και παλαιότητες, σε άριστη κατάσταση τα περισσότερα, δεν μπορούν να δρομολογηθούν ελλείψει (; ) οδηγών.

Για όλα αυτά δεν βρέθηκε λύση. Βρέθηκαν όμως 300 οχήματα leasing με 2.800€ το μήνα, δηλαδή με κόστος 10 εκ. ευρώ σε δύο έτη. Με 10 εκ. ευρώ, μπορούσαν να επανέλθουν σε κίνηση 300 τρόλλεϋ (αντί των 80 που βγήκαν σήμερα) και άλλα 200 θερμικά οχήματα ΕΘΕΛ.  Σήμερα, εξ' άλλου, το μεγαλύτερο πρόβλημα συνωστισμού το έχουν οι διαδρομές όπου το lockdown δεν εφαρμόζεται (συνοικίες με πρόσφυγες που δεν υπάγονται σε έλεγχο). Πατησίων, Αχαρνών, Λένορμαν. Εκεί δεν εχουν καμια δουλειά τα λεωφορεία, αφού υπάρχει δίκτυο εναέριο για τα τρόλλεϋ (που κάθονται και σκουριάζουν).
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [2024] Διαγωνισμός μίσθωσης 300 καινούργιων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing) patrinos 33 3.226 11-11-2024, 07:53 PM
Τελευταία Δημοσίευση: patrinos
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2020 MrVanHool 236 173.558 31-12-2020, 01:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: RenaultAgora7069

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 13 Επισκέπτης (ες)