Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021
#31
Τα 116/120 πρέπει να συγχρονιστούν ώστε να μην έρχονται σχεδόν παντα ταυτόχρονα στο κοινό τους κομμάτι(Λεωφόρος Ευελπίδων). Επίσης το 120 γιατί σταματάει τοσο νωρις; (19:40)
#32
(12-03-2021, 08:28 PM)oasagr123 Έγραψε: Τα 116/120 πρέπει να συγχρονιστούν ώστε να μην έρχονται σχεδόν παντα ταυτόχρονα στο κοινό τους κομμάτι(Λεωφόρος Ευελπίδων). Επίσης το 120 γιατί σταματάει τοσο νωρις; (19:40)

Υποθέτω είναι 2 βάρδιες το κάθε λεωφορείο. Δηλαδή χοντρικά θα είναι έξω για 15 ώρες δρομολόγιο + 1 να πάει και να έρθει από το αμαξοστάσιο. Δεν θα βάζουν άλλους οδηγούς.

Δεν εργάζομαι στον ΟΑΣΑ, απλά έτσι έχω καταλάβει.
#33
Γνωρίζει κανείς πληροφορίες για το Γ1 (γιατί-ποτε καταργήθηκε, διαδρομή,συχνότητες, που ακριβώς ήταν το τέρμα και γιατί χρειαζόταν το Κίτσι σύνδεση με τον Πειραιά) ;
#34
Είναι δυνατή η λειτουργία του 115 όλη μερα και οχι μόνο βραδυ;
#35
(16-03-2021, 05:21 PM)oasagr123 Έγραψε: Γνωρίζει κανείς πληροφορίες για το Γ1 (γιατί-ποτε καταργήθηκε, διαδρομή,συχνότητες, που ακριβώς ήταν το τέρμα και γιατί χρειαζόταν το Κίτσι σύνδεση με τον Πειραιά) ;

Απ'όσο ξέρω, καταργήθηκε γιατί κιόλας πλέον δεν υπήρχε καν λόγος ύπαρξης της γραμμής μέχρι το Κιτσι (λογικά κάπου στο 2010-2013) και επειδή ήταν ασύμφορη οικονομικά, όταν στην ουσία η πλειοψηφία των επιβατών το χρησιμοποιούσε σαν εναλλακτικό του Α1 (όπως συμβαίνει ακόμα με το Β1 μέχρι τον Άλιμο) μέχρι την Βούλα. Αλλά παλιά προ μετρό υπήρχαν πολλές γραμμές που ξεκινούσαν είτε από το κέντρο της Αθήνας είτε του Πειραιά και πήγαιναν προς τις γύρω περιοχές του νομού.

Η διαδρομή του ήταν όπως του Α1 μέχρι την πλατεία Γλυφάδας και μετά έκανε ακριβώς την ίδια με το 115 (το οποίο λειτουργεί πλέον το βράδυ). Συχνότητες δεν γνωρίζω, αλλά πιστεύω πως ήταν ανάλογες ή χειρότερες του Β1.

Το τέρμα του ήταν στο Κιτσι Κορωπίου, εκεί που είναι το τέρμα των 115,116
#36
(16-03-2021, 05:26 PM)oasagr123 Έγραψε: Είναι δυνατή η λειτουργία του 115 όλη μερα και οχι μόνο βραδυ;

Αν υπήρχε ουσιαστικός λόγος θα ήταν δυνατή. Αλλά την ημέρα υπάρχουν τα 116,117 και 122 άρα είναι παντελώς άχρηστο να υπάρχει και το 115 την μέρα.

Η κυρία ανάγκη του 115 είναι πως το διάστημα μεταξύ των ωρών 22:00-23:00 τα δρομολόγια των άλλων γραμμών είναι πολύ αραιά και από τις 23:00-0:30 δεν υπάρχει κανένα άλλο δρομολόγιο για να φύγεις από τις περιοχές της Βάρης, αλλά κυρίως της Βάρκιζας και της Βουλιαγμένης. Και στις περιοχές εκείνες υπάρχουν και εργαζόμενοι στην εστίαση οι οποίοι σχολανε συνήθως στις 12 το βράδυ. Για αυτό κιόλας το τελευταίο δρομολόγιο του 115 στις 0:10 ξεκινάει από Κιτσι και φτάνει μέχρι την Πλατεία Γλυφάδας, ενώ μετά γίνεται παραλλαγή του Α2 μέχρι το κέντρο
#37
(12-03-2021, 08:28 PM)oasagr123 Έγραψε: Τα 116/120 πρέπει να συγχρονιστούν ώστε να μην έρχονται σχεδόν παντα ταυτόχρονα στο κοινό τους κομμάτι(Λεωφόρος Ευελπίδων). Επίσης το 120 γιατί σταματάει τοσο νωρις; (19:40)

Το 120 καταχρηστικά λειτουργεί ακόμα με τέτοια επιβατική κίνηση. Όσοι θέλουν να πάνε στην Βάρη προτιμούν το 171 κυρίως και έπειτα το 116, άντε και το 117. Ενώ όσοι θέλουν να πάνε στο Κορωπί συνήθως πάνε με το μετρό μέχρι εκεί. Στην ουσία υπάρχει σαν γραμμή για να μπορούν να πηγαίνουν από το Κορωπί στην Γλυφάδα (όπου βρίσκονται πολλές υπηρεσίες κιόλας) χωρίς να κάνουν τον γύρο της Αθήνας και χωρίς να μπαίνουν στα λεωφορεία του Αεροδρομίου. Αλλά οι επιβάτες του είναι πραγματικά μετρήσιμοι και μέσα σε μια μέρα ζήτημα να μπουν 10-20 άτομα στο τμήμα Γλυφάδα-εισοδος Κορωπίου
#38
(16-03-2021, 06:58 PM)Larioupol Έγραψε: Το 120 καταχρηστικά λειτουργεί ακόμα με τέτοια επιβατική κίνηση. Όσοι θέλουν να πάνε στην Βάρη προτιμούν το 171 κυρίως και έπειτα το 116, άντε και το 117. Ενώ όσοι θέλουν να πάνε στο Κορωπί συνήθως πάνε με το μετρό μέχρι εκεί. Στην ουσία υπάρχει σαν γραμμή για να μπορούν να πηγαίνουν από το Κορωπί στην Γλυφάδα (όπου βρίσκονται πολλές υπηρεσίες κιόλας) χωρίς να κάνουν τον γύρο της Αθήνας και χωρίς να μπαίνουν στα λεωφορεία του Αεροδρομίου. Αλλά οι επιβάτες του είναι πραγματικά μετρήσιμοι και μέσα σε μια μέρα ζήτημα να μπουν 10-20 άτομα στο τμήμα Γλυφάδα-εισοδος Κορωπίου
Δεν νομιζω να έχει τοσο χαμηλή κίνηση για να λειτουργεί καταχρηστικά. Καταρχήν από Γλυφάδα για Κορωπί με μετρό είναι κύκλος + ότι τα δρομολόγια που συνεχίζουν μετα την Πλακεντίας είναι 2 την ώρα, όποτε νομιζω χρειαζεται καλύτερες συχνότητες το 120. Επίσης, εξυπηρετεί πολλές μετακινήσεις όπως ενισχυτικό του 171 στο κομματι Γλυφάδα-Βάρη, ενίσχυση του 116 που παντα είναι γεμάτο, σύνδεση Βουλιαγμένης-Ευελπίδων, βιομηχανική περιοχή Κορωπίου, προαστιακός-κέντρο Κορωπίου και η μόνη γραμμή στην Λεωφόρο Ευελπίδων μετά το Κίτσι (εκτός από τα express). Αν δεν αυξηθούν τα δρομολόγια (τις καθημερινές είναι ενταξει αλλά Σαββατοκύριακα...) τουλάχιστον να συγχρονιστεί με το 116 γιατί σχεδόν παντα έρχονται μαζι.
#39
(16-03-2021, 10:08 PM)oasagr123 Έγραψε: Δεν νομιζω να έχει τοσο χαμηλή κίνηση για να λειτουργεί καταχρηστικά. Καταρχήν από Γλυφάδα για Κορωπί με μετρό είναι κύκλος + ότι τα δρομολόγια που συνεχίζουν μετα την Πλακεντίας είναι 2 την ώρα, όποτε νομιζω χρειαζεται καλύτερες συχνότητες το 120. Επίσης, εξυπηρετεί πολλές μετακινήσεις όπως ενισχυτικό του 171 στο κομματι Γλυφάδα-Βάρη, ενίσχυση του 116 που παντα είναι γεμάτο, σύνδεση Βουλιαγμένης-Ευελπίδων, βιομηχανική περιοχή Κορωπίου, προαστιακός-κέντρο Κορωπίου και η μόνη γραμμή στην Λεωφόρο Ευελπίδων μετά το Κίτσι (εκτός από τα express). Αν δεν αυξηθούν τα δρομολόγια (τις καθημερινές είναι ενταξει αλλά Σαββατοκύριακα...) τουλάχιστον να συγχρονιστεί με το 116 γιατί σχεδόν παντα έρχονται μαζι.

Εγώ όσες φορές το έχω πέτυχει μέχρι τα όρια Βάρης-Κορωπίου άδειο είναι. Μετά στο Κορωπί μαζεύει επιβάτες που πάνε στον Προαστιακό. Το γεγονός πως ακόμα και σήμερα έχει δρομολόγια είναι αξιοσέβαστο
#40
Λόγω του lockdown ολα τα express αεροδρομίου πηγαινοέρχονται άδεια. Για να μην σπαταλάνε οχήματα δεν θα ήταν καλη ιδεα να επιβιβάζουν αποβιβάζουν σε ολες τις στάσεις τουλάχιστον μέχρι να λήξει το lockdown?


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 592 80.127 10 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 103.446 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 75.156 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 59.021 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 140.084 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 144.068 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.414 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.347 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.650 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 484.554 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)