Δημοσιεύσεις: 1.268
Θέματα: 2
Εγγραφή: 02-01-2014
440 στο 18
401,920 στο 32
Δημοσιεύσεις: 935
Θέματα: 5
Εγγραφή: 07-09-2011
(23-12-2020, 08:20 PM)irisbus57 Έγραψε: πέρα από το 27, κυκλοφορούν κάπου αλλού τα Solaris;
στο 4 εξακολουθεί να κυκλοφορεί το 799;
Όχι.
Ναι.
Δημοσιεύσεις: 1.078
Θέματα: 6
Εγγραφή: 21-05-2018
(24-12-2020, 12:55 AM)K.S. Έγραψε: Όχι.
Ναι.
Ευχαριστώ πολύ
Δημοσιεύσεις: 1.078
Θέματα: 6
Εγγραφή: 21-05-2018
226, 487 στο 45 (και το 515 από το πρωί, για κάποιο λόγο φαίνονται 3 οχήματα)
Δημοσιεύσεις: 75
Θέματα: 2
Εγγραφή: 17-11-2018
2003-4-8 στο 27 Στο 2004 που ανέβηκα πρώτη φορά, αρκετά καλό όχημα προσεγμένο εσωτερικά και εξωτερικά, πολύ καλό σαζμαν(δεν ξέρω αν είναι zf η αμερικανικό που χρησιμοποιεί συνήθως η DAF) και δεν κοπανουσε στο δρόμο καθόλου.Οσο για τη δύναμη του κιν δεν κατάλαβα πολλά λόγω του τοπογραφικου της διαδρομής, αλλά την ανηφορα στο κόμβο Ωραιόκαστρο και τα 2-3 χλμ μετά τα έβγαλε άνετα με 4-8 επιβάτες μέσα. Το μόνο που είδα ήταν ότι η τελική ταχύτητα έρχεται νωρίς λόγω ιπποδύναμης. Επίσης 216 στο 32, μάλλον είχε καιρο να κυκλοφορήσει! ΚΑΛΆ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!
Δημοσιεύσεις: 166
Θέματα: 4
Εγγραφή: 10-08-2019
Το 12233 στη γραμμη 27 ,Σταυρουπολη,όποτε μαλλον ο ορος οτι τα λεωφορεια του χρησιδανειου του δημου Θεσ/νικης θα χρησιμοποιουνται για εντος δημου δρομολογια δεν τηρειται...
Δημοσιεύσεις: 75
Θέματα: 2
Εγγραφή: 17-11-2018
Σε πρώτη φάση μάλλον τα solaris αξιολογούνται μετά τις επεμβάσεις των μηχανικών στη γρ 27 ώστε αν προκύψει αντικατάσταση να γίνει άμεσα χωρίς να χαθεί το δρομολόγιο. Σε δεύτερη φάση αν τελικά τα λεωφ δεν κάνουν για ανηφόρες οι γραμμες που μπορούν να δουλέψουν είναι συγκεκριμένες και δεν κινούνται αποκλειστικά μέσα στα όρια του Δημου(7-20-21-33-34-38-39-45)Δεν μπορούν να δουλέψουν στις γρ(10-12-31)γιατί οι γραμμες αυτές έχουν πολύ κόσμο και τα λεωφ είναι διπορτα. Όλα αυτά όχι για τώρα αλλά όταν λήξουν τα ειδικά μέτρα και επανέλθει η κίνηση στα κανονικά επίπεδα. Το ίδιο ισχύει και για τα Citaro τα διπορτα στο 10.
Δημοσιεύσεις: 1.078
Θέματα: 6
Εγγραφή: 21-05-2018
(25-12-2020, 07:31 PM)VANGSKG Έγραψε: 12233 στη γραμμη 27, Σταυρουπολη, όποτε μαλλον ο ορος οτι τα λεωφορεια του χρησιδανειου του δημου Θεσ/νικης θα χρησιμοποιουνται για εντος δημου δρομολογια δεν τηρειται...
Εμφανίστηκε στην τηλεματική ως 12233? Εδώ και πολλές μέρες κυκλοφορούν τα 2003, 2004 και 2008 στο 27 (αν δεν κάνω λάθος), κυκλοφορούσαν και στο 45 όταν πρωτοηρθαν, όποτε ο όρος αυτός γενικά δεν τηρείται.
Ψάχνουνε γραμμές που βρίσκονται σε μεγάλο μέρος στο δήμο Θεσσαλονίκης και ειναι ίσιες, γιατί τα τεστ στο 15, π.χ., απέτυχαν. Έχουν γενικά μπει σε πολλές γραμμές όποτε είναι γενικά σε φάσεις δοκιμών λόγω των προβλημάτων που προέκυψαν. Άλλωστε οι φλατ γραμμές αποκλειστικά εντός των Ορίων του δήμου είναι ελάχιστες
Δημοσιεύσεις: 935
Θέματα: 5
Εγγραφή: 07-09-2011
(25-12-2020, 08:43 PM)irisbus57 Έγραψε: Εμφανίστηκε στην τηλεματική ως 12233? Εδώ και πολλές μέρες κυκλοφορούν τα 2003, 2004 και 2008 στο 27 (αν δεν κάνω λάθος), κυκλοφορούσαν και στο 45 όταν πρωτοηρθαν, όποτε ο όρος αυτός γενικά δεν τηρείται.
Ψάχνουνε γραμμές που βρίσκονται σε μεγάλο μέρος στο δήμο Θεσσαλονίκης και ειναι ίσιες, γιατί τα τεστ στο 15, π.χ., απέτυχαν. Έχουν γενικά μπει σε πολλές γραμμές όποτε είναι γενικά σε φάσεις δοκιμών λόγω των προβλημάτων που προέκυψαν. Άλλωστε οι φλατ γραμμές αποκλειστικά εντός των Ορίων του δήμου είναι ελάχιστες
Ας μην ξεχνάμε ότι το 27 περνάει και πολύ κοντά στο Δημαρχείο.
Επίσης τα δίπορτα μια χαρά θα μείνουν όπου είναι.
12233 ήταν ο αριθμός που είχε στη Λειψία.
Δημοσιεύσεις: 1.268
Θέματα: 2
Εγγραφή: 02-01-2014
880 στο 12!
431 στο 17
440 στο 25
902 στο 27
875,910 στο 32
126,274,419,429,439,885 στο 34
272 στο 37
5051 στο 42
5040 στο 43