Δημοσιεύσεις: 94
Θέματα: 1
Εγγραφή: 19-01-2013
(01-11-2020, 04:11 PM)george-oasth Έγραψε: Από σήμερα το 19 χρεώνεται με citelis!!! Τέλος εποχής για τα αρθρωτά 751-756 από το 19
Στις υπηρεσίες του οργανισμού είδα χρεωμένα τα 509,511,512,513,517,518 Καλησπέρα!
Τις τελευταίες μέρες δρομολογούνται μερικά από αυτά στο 19.
Οι απορίες μου είναι οι εξής:
Σε μια γραμμή 18μετρη ήταν ανάγκη να δοθούν δίπορτα;
Γιατί όχι τα 514,515,516,510;
Γιατί όχι τα citelis του 54;
Δημοσιεύσεις: 1.078
Θέματα: 6
Εγγραφή: 21-05-2018
(03-11-2020, 08:36 PM)galatas_giorgos Έγραψε: Σε μια γραμμή 18μετρη ήταν ανάγκη να δοθούν δίπορτα;
Γιατί όχι τα 514,515,516,510;
Γιατί όχι τα citelis του 54;
Πραγματικά είναι άξιο απορίας.
Στο 45 (βέβαια σήμερα κυκλοφορούν τα Solaris) συνήθως κυκλοφορούσαν τα 2πορτα Citelis ενώ τις τελευταίες μέρες παίρνανε τα Citelis του 54.
Νομίζω πως υπάρχουν γραμμές που θα μπορούσαν να μπουν τα 2πορτα Citelis και στο 19 θα έπρεπε να μπουν τρίπορτα.
Δημοσιεύσεις: 75
Θέματα: 2
Εγγραφή: 17-11-2018
(03-11-2020, 08:36 PM)galatas_giorgos Έγραψε: Καλησπέρα!
Τις τελευταίες μέρες δρομολογούνται μερικά από αυτά στο 19.
Οι απορίες μου είναι οι εξής:
Σε μια γραμμή 18μετρη ήταν ανάγκη να δοθούν δίπορτα;
Γιατί όχι τα 514,515,516,510;
Γιατί όχι τα citelis του 54; Οι γραμμες που είχαν 18μ λεωφ δεν θα είναι οι ίδιες με τη νέα κατανομή αρθρωτων γιατί τώρα τα αρθρωτα θα είναι λιγότερα.79 του leasing+44 citaro(770-798,931-945)από τα οποία ζήτημα αν δουλεουν τα 28,5 volvo b7la που δουλεουν στο 27 και περίπου 10 λεωφ από τα 851-894. Αν τα μετρήσουμε μένουν χωρίς αρθρωτα οι γρ 7,19,, 31,34 και 72.Οσο αφορά τα citelis του 54 281-288 από τα 8 λεωφ είναι ζήτημα αν δουλεουν τα 4.Τα 509-514 είναι διπορτα, τα 510-4-6 δεν ξέρω αν κυκλοφορούν. Έτσι το 19 πήρε 4 διπορτα και 2 τριπορτα.
Δημοσιεύσεις: 1.078
Θέματα: 6
Εγγραφή: 21-05-2018
(03-11-2020, 09:28 PM)mirko Έγραψε: Οι γραμμες που είχαν 18μ λεωφ δεν θα είναι οι ίδιες με τη νέα κατανομή αρθρωτων γιατί τώρα τα αρθρωτα θα είναι λιγότερα.79 του leasing+44 citaro(770-798,931-945)από τα οποία ζήτημα αν δουλεουν τα 28,5 volvo b7la που δουλεουν στο 27 και περίπου 10 λεωφ από τα 851-894. Αν τα μετρήσουμε μένουν χωρίς αρθρωτα οι γρ 7,19,, 31,34 και 72.Οσο αφορά τα citelis του 54 281-288 από τα 8 λεωφ είναι ζήτημα αν δουλεουν τα 4.Τα 509-514 είναι διπορτα, τα 510-4-6 δεν ξέρω αν κυκλοφορούν. Έτσι το 19 πήρε 4 διπορτα και 2 τριπορτα.
Γραμμές με αρθρωτά και οχήματα χειμερινού προγράμματος: Χ1 (5), 2Κ (17), 3Κ (17), 5 (13), 6 (12), 7 (8), 10 (16), 12 (13), 14 (15), 19 (6), 27 (14), 31 (12), 32 (15), 34 (11), 52 (12), 72 (10)
Σύνολο - 16 γραμμές που χρειάζονται 196 αρθρωτά λεωφορεία. Ο ΟΑΣΘ θα βγάζει μαζί με του Παπαδάκη γύρω στα 135-140, όποτε μένουν περίπου 55-60 που δεν διαθέτει ο οργανισμός, που σημαίνει ότι 5-6 περίπου γραμμές θα κυκλοφορούν από εδώ και πέρα με 12μετρα
Δημοσιεύσεις: 935
Θέματα: 5
Εγγραφή: 07-09-2011
(03-11-2020, 09:44 PM)irisbus57 Έγραψε: Γραμμές με αρθρωτά και οχήματα χειμερινού προγράμματος: Χ1 (5), 2Κ (17), 3Κ (17), 5 (13), 6 (12), 7 (8), 10 (16), 12 (13), 14 (15), 19 (6), 27 (14), 31 (12), 32 (15), 34 (11), 52 (12), 72 (10)
Σύνολο - 16 γραμμές που χρειάζονται 196 αρθρωτά λεωφορεία. Ο ΟΑΣΘ θα βγάζει μαζί με του Παπαδάκη γύρω στα 135-140, όποτε μένουν περίπου 55-60 που δεν διαθέτει ο οργανισμός, που σημαίνει ότι 5-6 περίπου γραμμές θα κυκλοφορούν από εδώ και πέρα με 12μετρα Υπό φυσιολογικές συνθήκες αυτά! Αν αφαιρέσεις το 19 που πλέον δεν έχει 18μ. και πόσα κόβονται καθημερινά από τις γραμμές μια χαρά βγαίνουν.
Δημοσιεύσεις: 1.234
Θέματα: 5
Εγγραφή: 03-06-2011
(03-11-2020, 08:36 PM)galatas_giorgos Έγραψε: Καλησπέρα!
Τις τελευταίες μέρες δρομολογούνται μερικά από αυτά στο 19.
Οι απορίες μου είναι οι εξής:
Σε μια γραμμή 18μετρη ήταν ανάγκη να δοθούν δίπορτα;
Γιατί όχι τα 514,515,516,510;
Γιατί όχι τα citelis του 54; Εγώ είδα τις υπηρεσίες του οργανισμού και μετέφερα αυτήν την πληροφορία όσον αφορά το 19...
επίσης άκουσα από οδηγούς ότι τα σολαρις ίσως δωθουν σε 17,37...Για να δούμε όμως!
Περιμενω να δω και τα αλλά αρθρωτά του παπαδακη που θα τα δώσουν!
Δημοσιεύσεις: 1.078
Θέματα: 6
Εγγραφή: 21-05-2018
04-11-2020, 01:09 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-11-2020, 01:09 AM από irisbus57.)
(04-11-2020, 12:07 AM)george-oasth Έγραψε: επίσης άκουσα από οδηγούς ότι τα σολαρις ίσως δωθουν σε 17,37...Για να δούμε όμως!
Περιμενω να δω και τα αλλά αρθρωτά του παπαδακη που θα τα δώσουν!
Τα Solaris με βάση και την «εντολή» του δημάρχου θα μπουν σε γραμμές που κατά κύριο λόγο βρίσκονται εντός του δήμου Θεσσαλονίκης. Το 39 όντως ήταν μια από αυτές τις γραμμες, το 15 είναι σίγουρα μια από αυτές τις γραμμές και μετά το 45 είναι μια από τις γραμμες που διασχίζει όλο το κέντρο.
Σίγουρα θα μπορούσαν να τα βάλουν σε (10, 14), 15, 17, (23), 24, (26, 30), 33, 37, 39
Τα αρθρωτά του Παπαδάκη θα πάνε αρχικά στον Φοίνικα με βάση αυτό που ακούγεται, λογικά θα μοιραστούν στη συνέχεια, αλλά σίγουρα οι γραμμές που αυτή τη στιγμή έχουν ανάγκη από αρθρωτά (και γενικά οχήματα) είναι 2Κ, 3Κ, 05, 06, 07, 10, 14, 31 και μετά και τα 27, 32 και 34
Δημοσιεύσεις: 272
Θέματα: 0
Εγγραφή: 10-06-2016
04-11-2020, 12:29 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-11-2020, 12:32 PM από dimi4. Edited 1 time in total.)
(03-11-2020, 09:44 PM)irisbus57 Έγραψε: Γραμμές με αρθρωτά και οχήματα χειμερινού προγράμματος: Χ1 (5), 2Κ (17), 3Κ (17), 5 (13), 6 (12), 7 (8), 10 (16), 12 (13), 14 (15), 19 (6), 27 (14), 31 (12), 32 (15), 34 (11), 52 (12), 72 (10)
Σύνολο - 16 γραμμές που χρειάζονται 196 αρθρωτά λεωφορεία. Ο ΟΑΣΘ θα βγάζει μαζί με του Παπαδάκη γύρω στα 135-140, όποτε μένουν περίπου 55-60 που δεν διαθέτει ο οργανισμός, που σημαίνει ότι 5-6 περίπου γραμμές θα κυκλοφορούν από εδώ και πέρα με 12μετρα Το 52 όσο δεν έχει φοιτητές δεν χρειάζεται αρθρωτό..
Το ίδιο και το 7.
Το 19 διπορτο τώρα και με τον κορονοιο, θα είναι δύσκολα τα πράγματα..
Δημοσιεύσεις: 94
Θέματα: 1
Εγγραφή: 19-01-2013
Πως θα έκανα την κατανομή από εδώ και πέρα:
Τα Solaris σε 15,16,17,24,30 και 37.
Μέσα στο Δ.Θεσ/νίκης και κέντρο και ανατολικά. Όσο για το 15 και 16 να γυρίσουν στις αρχικές (προ 2003) διαδρομές και να τοποθετηθούν κώνοι στις γωνίες τις Ευαγγελίστριας.
Τα 651 - 697 σε 18,28,25,26,35 και 64.
Είχε αναφερθεί κάποτε πως τα συγκεκριμένα έχουν άλλο βήμα στο σασμάν, που τα κάνει πιο αποδοτικά στις ανηφόρες γι' αυτό και αυτή η κατανομή.
Τα 271 - 290 σε 20 και 21
Τα 501 - 518 σε 19 και 1
Ας μοιραστούν τα citelis στα δυτικά και τα δίπορτα σε χαμηλής κίνησης γραμμή.
Τα 111 - 130 σε 57/58
Τα 201 - 241 σε 29,38 και 59
Τα 351 - 374 σε 52
Το 52 που είναι μόνο αφετηρία και μετά στάση στο ΤΕΙ, μπορεί να εξυπηρετηθεί με δίπορτα. Ότι κυκλοφορεί από αυτά.
Τα 401 - 439 σε 72
Ελλείψει αρθρωτών μπορεί θεωρώ να δρομολογηθεί με ότι κυκλοφορεί από τα Μακεδονία
Τα 440 - 494 σε 4,7,11,33 και 39
Το ίδιο με παραπάνω ισχύει και για το 7.
Τα αρθρωτά (παλιά και καινούρια) να κατανεμηθούν αναλογικά στις γραμμές 2,3,5,6,12,14,32,34,31 και μαζί τα 12μετρα του Παπαδάκη συν τα 375 - 398 να λειτουργούν σαν επικουρικά - ενισχυτικά.
Δημοσιεύσεις: 166
Θέματα: 4
Εγγραφή: 10-08-2019
Οι "αλεξανδροι" εχουν αποσυρθει οριστικα η ειναι σε εφεδρεια?
|