Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(10-09-2020, 08:44 AM)MitsosDaBest Έγραψε: Αυτά είναι και τα 3 Renault που έχουν απομείνει σε λειτουργία. Θετικό το ότι κυκλοφορούν ακόμα, αφού αρχίζουν τα Χειμερινά δρομολόγια.
Αλλά αρχές του '21 που έρχονται τα μεταχειρισμένα λεωφορεία με leasing, μάλλον θα τα αποσύρουν, μιας και φτάνουν 20ετία...
Θεωρώ ότι, με την μεταφορά των 203 λεωφορείων στην αρμοδιότητα των ΚΤΕΛ, καθώς και με τα 300 οχήματα που είναι να έρθουν με leasing, η ΟΣΥ θα μπορέσει να πάρει ανάσα και να αποσύρει :
- τα εναπομείναντα Ν1 του 1994 που κλείνουν 26-27 χρόνια
- επίσημα τις γκαζιέρες του 2000 (ανεπίσημα δεν υπάρχουν πλέον, πέρα από τις 3-4 που λέμε)
- κάποια από τα οχήματα της σειράς 1998-1999
Οπωσδήποτε πρέπει να ληφθούν αποφάσεις στη συνέχεια, για το τί θα γίνει με τον πιό σύγχρονο στόλο (Ιris Diesel και γκαζιέρες 2003, Solaris Midi και 18μετρα, Citelis). Πρέπει κι εκεί να συμμαζευτούν τα λεωφορεία με μια σοβαρή ανάταξη και να δούμε πόση δύναμη έχουμε.
Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
Μετά από αρκετό καιρό (διορθώστε με αν κάνω λάθος) 12μ στα 304/305.
Έχουμε την γκαζιερα #888 και το Ν1 #170
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(10-09-2020, 10:07 PM)GeorgIrisbus Έγραψε: Μετά από αρκετό καιρό (διορθώστε με αν κάνω λάθος) 12μ στα 304/305.
Έχουμε την γκαζιερα #888 και το Ν1 #170
Νωρίτερα είχε και το Ν1 #155. Γενικά η Ανθούσα δεν πολυπάει καλά από νταλίκες..
Επίσης για 4η συνεχόμενη μέρα Solaris στο 820 και πλέον δεν εμφανίζονται Iris σε 827/8 και 800. Δεν αποκλείω να είναι οριακά και εκεί η διαθεσιμότητες των Iris.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(10-09-2020, 10:59 AM)Citaro Έγραψε: Θεωρώ ότι, με την μεταφορά των 203 λεωφορείων στην αρμοδιότητα των ΚΤΕΛ, καθώς και με τα 300 οχήματα που είναι να έρθουν με leasing, η ΟΣΥ θα μπορέσει να πάρει ανάσα και να αποσύρει :
- τα εναπομείναντα Ν1 του 1994 που κλείνουν 26-27 χρόνια
- επίσημα τις γκαζιέρες του 2000 (ανεπίσημα δεν υπάρχουν πλέον, πέρα από τις 3-4 που λέμε)
- κάποια από τα οχήματα της σειράς 1998-1999
Οπωσδήποτε πρέπει να ληφθούν αποφάσεις στη συνέχεια, για το τί θα γίνει με τον πιό σύγχρονο στόλο (Ιris Diesel και γκαζιέρες 2003, Solaris Midi και 18μετρα, Citelis). Πρέπει κι εκεί να συμμαζευτούν τα λεωφορεία με μια σοβαρή ανάταξη και να δούμε πόση δύναμη έχουμε.
Τα αμάξια που σταδιακά θα αποσυρθούν και εγώ θεωρώ θα είναι τα Ν1, οι παλιές γκαζιέρες και σκόρπια παροπλισμένα από διάφορους τύπους. Ο διαγωνισμός του leasing βέβαια που πανηγυρίζουν από χθες για τη δημοσίευση του προς το παρόν δεν υπάρχει πουθενά δημόσια..
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(10-09-2020, 10:07 PM)GeorgIrisbus Έγραψε: Μετά από αρκετό καιρό (διορθώστε με αν κάνω λάθος) 12μ στα 304/305.
Έχουμε την γκαζιερα #888 και το Ν1 #170 Είχε και την Τρίτη 2 Ν1, το 128 και το 156..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
10-09-2020, 10:41 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 10-09-2020, 10:42 PM από MrVanHool.)
(10-09-2020, 10:22 PM)mercedes elbo Έγραψε: Τα αμάξια που σταδιακά θα αποσυρθούν και εγώ θεωρώ θα είναι τα Ν1, οι παλιές γκαζιέρες και σκόρπια παροπλισμένα από διάφορους τύπους. Ο διαγωνισμός του leasing βέβαια που πανηγυρίζουν από χθες για τη δημοσίευση του προς το παρόν δεν υπάρχει πουθενά δημόσια.. Για τα Ν1 έχει ήδη δωθεί η εντολή πως ότι χαλάει δεν επισκευάζεται (το είχα υποψιαστεί αρχές καλοκαιριού όταν είδα το 175 χωρίς πινακίδες στην Ανθούσα, που κυκλοφορούσε μέχρι τον Απρίλιο). Άλλωστε είναι δεδομένο πως πρέπει να αποσυρθούν λόγω ηλικίας.
Οι 3 Renault είναι ζήτημα μηνών, ενώ τα Neoplanάκια είναι σε δεινή θέση, με λίγο περισσότερα από 50 να είναι ενεργά και ουσιαστικά να περισσεύουν.
Για το leasing, όντως δεν έχει δημοσιευτεί κάτι και ο "σωτήρας" της Θεσσαλονίκης Παπαδάκης δεν ήταν ιδιαίτερα πρόθυμος να επενδύσει εδώ σύμφωνα με δηλώσεις του. Οπότε μένει να δούμε αν θα βρεθούν αρκετά οχήματα να πληρούν τα στάνταρ του διαγωνισμού και φυσικά τι θα είναι..
Παράλληλα, συνεχίζουν οι δηλώσεις για τον παράλληλο διαγωνισμό για τα 1000 (!; ) νέα οχήματα, που προφανώς αν γίνει θα είναι deal με την νέα ΕΛΒΟ, όταν αυτή πωληθεί (αδυνατώ να πιστέψω πως θα αγοράσουμε καινούργια έστω και το 1/3 των ανωτέρω οχημάτων από ξένη εταιρεία).
Η περίοδος 2019-2021 για Αθήνα και Θεσσαλονίκη προβλέπεται αρκετά ενδιαφέρουσα, μετά από χρόνια στασιμότητας...
Δημοσιεύσεις: 667
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
(10-09-2020, 10:07 PM)GeorgIrisbus Έγραψε: Μετά από αρκετό καιρό (διορθώστε με αν κάνω λάθος) 12μ στα 304/305.
Έχουμε την γκαζιερα #888 και το Ν1 #170
Εγώ πάντα είχα την εντύπωση πως μόνο τα Καλοκαίρια έχουν νταλίκες τα 304 & 305. Με τα Χειμερινά δρομολόγια θα γυρίσουν σε 12μετρα. Κάνω λάθος;
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(11-09-2020, 12:11 AM)MitsosDaBest Έγραψε: Εγώ πάντα είχα την εντύπωση πως μόνο τα Καλοκαίρια έχουν νταλίκες τα 304 & 305. Με τα Χειμερινά δρομολόγια θα γυρίσουν σε 12μετρα. Κάνω λάθος; Το χειμερινό πρόγραμμα μπαίνει πάντα με την έναρξη των σχολείων, στα μέσα Σεπτέμβρη..
Όσο δε η Ανθούσα δεν είχε νταλίκες και οι Λούτσες έβγαιναν από το Ελληνικό, την 1/10 γύρναγε η γραμμή στο ΑΜ ΑΝΘ με μικρά. Από τα ΣΚ του Μαΐου και την 1/6 και καθημερινές, ήταν ξανά από ΑΜ ΕΛΛ.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(11-09-2020, 01:22 AM)MrVanHool Έγραψε: Το χειμερινό πρόγραμμα μπαίνει πάντα με την έναρξη των σχολείων, στα μέσα Σεπτέμβρη..
Όσο δε η Ανθούσα δεν είχε νταλίκες και οι Λούτσες έβγαιναν από το Ελληνικό, την 1/10 γύρναγε η γραμμή στο ΑΜ ΑΝΘ με μικρά. Από τα ΣΚ του Μαΐου και την 1/6 και καθημερινές, ήταν ξανά από ΑΜ ΕΛΛ.
Ίσως είχε δουλέψει και κάποιο διάστημα έτσι αλλά τουλάχιστον από το 2013 η γραμμή τις Καθημερινές είχε βάρδιες από Ελληνικό οι οποίες σχεδόν πάντα ήταν με νταλίκες. Μάλιστα, τα τελευταία χρόνια πριν το κλείσιμο το ΑΜ ΕΛΛ η γραμμή ήταν τις Καθημερινές 6 ΑΜ ΕΛΛ - 4 ΑΜ ΑΝΘ και τα Σάββατα νομίζω είχε 2 αμάξια και πάντα με νταλίκες.
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
Οι συρμοί #9013 και #9016 στην 21!
|