Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(24-08-2018, 01:47 PM)georgio Έγραψε: Όντως;; Παντως και στον Αγ. Δημητριο εχω δει αλλαγές.
Πόσους συρμους οδηγάνε;
Δεν είπα ότι αλλάζουν μόνο εκεί αλλά ότι οι πιο πολλές αλλαγές πρέπει να γίνονται Σεπόλια! Οι ηλεκτροδηγοί πρέπει να δουλεύουν 5-6 ώρες από τις συνολικά 8 οπότε λογικό να αλλάζουν συρμούς κατά τη διάρκεια της βάρδιας!
Δημοσιεύσεις: 91
Θέματα: 0
Εγγραφή: 19-06-2018
Και στην Εθνική Άμυνα πάντα αλλάζουν και στην Αττική στον ηλεκτρικό 9 στις 10 αλλάζουν.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(24-08-2018, 10:20 AM)Larioupol Έγραψε: Έχω μια "άσχετη" απορία. Από την στιγμή που αποβιβαζομαι Σεπόλια, έχω παρατηρήσει πως ο οδηγός βγαίνει για να γίνει αλλαγή οδηγού. Η αλλαγή αυτή συμβαίνει μόνο Σεπόλια?
Οι αλλαγές γίνονται για τη γραμμή 1 στην Αττική (νομίζω και στις δύο κατευθύνσεις λόγω μεγαλύτερης διαδρομής), για τη γραμμή 2 στα Σεπόλια όταν κατευθύνεται προς Ανθούπολη και για τη γραμμή 3 στην Εθν. Άμυνα όταν κατευθύνεται προς Πλακεντίας και αν πρόκειται για αεροδρομιακό δρομολόγιο κάνει αλλαγή και στην Πλακεντία και στις δύο κατευθύνσεις, γιατί είναι συγκεκριμένοι οι οδηγοί ππυ μπορούν να χειρίζονται συρμό στο δίκτυο αρμοδιότητας του ΟΣΕ (Πλακεντίας - Αεροδρόμιο).
Δημοσιεύσεις: 137
Θέματα: 3
Εγγραφή: 13-10-2009
Για πρώτη φορά σήμερα, γύρω στις 10.30 το πρωί, είδα άδειο από επιβάτες συρμό να σταματά στο σταθμό Συγγρού-Φιξ προς Ανθούπολη και να παίρνει από εκεί τους επιβάτες (που συνήθως τις ώρες αιχμής είναι αδύνατο να επιβιβαστούν στοιχειωδώς ανθρώπινα και όχι σαν σε στάβλο ζώων μια και ως το Σύνταγμα όλα τα βαγόνια είναι τιγκαρισμένα). Βρέθηκε κάποιος να διαθέτει κοινή λογική στην ΣΤΑΣΥ;;;
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.
Δημοσιεύσεις: 935
Θέματα: 5
Εγγραφή: 07-09-2011
Άγνωστο γιατί, είναι κλειστοί οι σταθμοί Ομόνοια και Πανεπιστήμιο και η 2 κυκλοφορεί στα κομμάτια Ανθούπολη-Μεταξουργείο και Σύνταγμα-Ελληνικό.
Δημοσιεύσεις: 65
Θέματα: 0
Εγγραφή: 08-03-2013
(09-02-2019, 02:12 AM)K.S. Έγραψε: Άγνωστο γιατί, είναι κλειστοί οι σταθμοί Ομόνοια και Πανεπιστήμιο και η 2 κυκλοφορεί στα κομμάτια Ανθούπολη-Μεταξουργείο και Σύνταγμα-Ελληνικό.
https://www.news247.gr/koinonia/nekros-a...92778.html
Δημοσιεύσεις: 64
Θέματα: 0
Εγγραφή: 10-09-2020
11-09-2020, 03:46 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-09-2020, 12:26 PM από Sotirisdim4. Edited 1 time in total.)
Ανασταίνω αυτό το θέμα για να ρωτήσω, γνωρίζουμε κάτι για την επέκταση της γραμμής 2 στο Ίλιον; Οι τοποθεσίες των σταθμών είναι γνωστές εδώ και χρόνια ενώ σύμφωνα με αυτό το βίντεο (
https://www.youtube.com/watch?v=HPxWZxwjKcA) έχουν ολοκληρωθεί όλες οι απαραίτητες μελέτες, με την πιο πρόσφατη (περί της χωροθέτησης των σταθμών) να έχει ολοκληρωθεί τον Ιανουάριο αυτής της χρονιάς, και σύμφωνα με το ίδιο βίντεο, θα έχει προχωρήσει στη δημοπράτηση εκπόνησης της οριστικής μελέτης του έργου μέχρι το φθινόπωρο, ώστε να μπορέσει να προχωρήσει η δημοπράτηση κατασκευής... Ωστόσο από τότε δεν έχω ακούσει κάτι καινούργιο σχετικά με την πρόοδο της επέκτασης αυτής. Μήπως γνωρίζει κάποιος αν και πως έχει προχωρήσει το έργο από τότε (Ιανουάριος 2020);
EDIT 21/9/2020: Σύμφωνα με αυτό το άρθρο (
https://ypodomes.com/erotisi-sti-voyli-g...sto-ilion/), ουσιαστικά τίποτα δεν έχει προχωρήσει από τότε... Ίσως όταν αποκτήσω εγγόνια να υπάρξει αυτή η επέκταση τελικά...
ΟΑΣΑ, ΚΤΕΛ Αρκαδίας και ξερό ψωμί
Δημοσιεύσεις: 246
Θέματα: 1
Εγγραφή: 19-10-2021
23-10-2021, 12:07 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 25-10-2021, 02:12 PM από kostas720. Edited 2 times in total.)
Θα ήταν πολύ χρήσιμη επέκταση και σίγουρα θα μάζευε πολύ κόσμο. Βέβαια θα μπορούσε να γίνει το εξής. Η στάση στο Ίλιον των γραμμών 2 και 4 να πήγαινε λίγο πιο κάτω (Θηβών και Ιδομένεως) , η γραμμή 4 να συνέχιζε κανονικά και η γραμμή 2 να πήγαινε Πλ. Αγ. Αναργύρων και μετά να συνέχιζε στο κομμάτι της παλαιάς μετρικής γραμμής μέχρι τα Α . Λιόσια όπου θα υπογειοποιούταν και θα συνέχιζε μέχρι Ζεφύρι. Πιστεύω πως έτσι θα μπορούσε να λειτουργήσει καλύτερα αξιοποιώντας και το τμήμα της μετρικής γραμμής για το οποίο είχαν προταθεί πολλά όπως Light Rail , Προαστιακό , Τραμ.
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ
1. Ανθούπολη
2. Παλατιανή (Θα πήγαινε πιο κάτω)
3. Ίλιον (Θα πήγαινε πιο κάτω)
4. Αγ. Ανάργυροι (Στην Πλ.Αγ.Αναργύρων)
5. Πεύκο (Ανάμεσα στις στάσεις ΠΕΥΚΟ και 4η ΧΑΣΙΑΣ του ΟΑΣΑ και μπορούσε να είναι υπέργειος)
6. Πάρκο Τρίτση (Στο υπέργειο πάρκινγκ και θα μπορούσε να είναι υπέργειος)
7. Καματερό (Στο ίδιο ύψος με την στάση 12η ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ του ΟΑΣΑ και αναγκαστικά θα ήταν υπόγειος)
8. Άνω Λιόσια (Στον Προαστιακό)
Και σε 2ο στάδιο θα μπορούσε να επεκταθεί μέχρι τις Αχαρνές και Ζεφύρι όπως η γραμμή 5 του σχέδιου Σουφλιά
Δημοσιεύσεις: 246
Θέματα: 1
Εγγραφή: 19-10-2021
Χθες Σάββατο βράδυ , που τα δρομολόγια είναι ανά 10 λεπτά , πρόσεξα συχνότητες από 5 έως 8 λεπτά στη γραμμή 2 και φαντάστηκα ότι αύξησαν τις συχνότητες τα Σάββατα. Βέβαια δεν είμαι σίγουρος αν πρόκειται απλά για καθυστερήσεις γιατί πέτυχα και 15λεπτο κενό και το επόμενο ερχόταν μετά από 3 λεπτά. Καλό θα ήταν να προσέξουν και να αυξήσουν τις συχνότητες τα Σάββατα γιατί επικρατεί ο χαμός.
Δημοσιεύσεις: 948
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
(10-12-2023, 05:31 PM)kostas720 Έγραψε: Χθες Σάββατο βράδυ , που τα δρομολόγια είναι ανά 10 λεπτά , πρόσεξα συχνότητες από 5 έως 8 λεπτά στη γραμμή 2 και φαντάστηκα ότι αύξησαν τις συχνότητες τα Σάββατα. Βέβαια δεν είμαι σίγουρος αν πρόκειται απλά για καθυστερήσεις γιατί πέτυχα και 15λεπτο κενό και το επόμενο ερχόταν μετά από 3 λεπτά. Καλό θα ήταν να προσέξουν και να αυξήσουν τις συχνότητες τα Σάββατα γιατί επικρατεί ο χαμός.
Μία φορά είχα πετύχει εφτάλεπτα Κυριακή βράδυ. Μόνο μια φορά όμως