Αξιολόγηση Θέματος:
  • 24 Ψήφοι - 2.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
(22-05-2020, 11:49 AM)Citaro Έγραψε: Πράγματι, η κατάσταση των Ν1 της Ανθούσας είναι τραγική. Όχι βέβαια ότι αυτά του Μπραχαμίου είναι καλύτερα. Ήδη από τότε που λειτουργούσε ακόμη το Α/Σ Ελληνικό, οι διαφορές ήταν χαώδεις : Οχήματα του Ελληνικού ήταν αξιόμαχα και περιοποιημένα, ενώ αυτά του Μπραχαμίου για κλάματα. Ο Βοτανικός ήταν τότε κάπου στη μέση (βέβαια έφταιγε και το γεγονός ότι τα οχήματα του Βοτανικού έβγαιναν στις εξοχικές ...Ελευσίνες, Ασπροπύργους κλπ.)

Δεν μπορώ όμως να καταλάβω, ειλικρινά, γιατί το εν λόγω Α/Σ της Ανθούσας δεν φροντίζει τα λεωφορεία του. Ειδικά για 138,139,142 που αναφέρεσαι, τα θυμάμαι από τον καιρό του Ελληνικού, καθώς έκαναν καθημερινά δρομολόγια στα Ιλίσια και στο 235 και ήταν όντως σε πολύ καλή κατάσταση.

Για μένα, η μόνη λύση είναι το outsourcing της συντήρησης, όπως ακριβώς είχε σχεδιαστεί με τον προηγούμενο διαγωνισμό των 750 οχημάτων. Διαφορετικά, θα συνεχίσει το μοτίβο δεκαετιών, ήτοι : αγοράζουμε 200 καινούργια λεωφορεία, στη συνέχεια μας τελειώνουν τα ανταλλακτικά, δεν αγοράζουμε άλλα, αρχίζουν και χαλάνε τα οχήματα και καταφεύγουμε στη γνώριμη λύση του καννιβαλισμού. Έτσι κατάντησαν τα Solaris (10 χρονών οχήματα), έτσι κατάντησαν και τα Citelis (ομοίως 10 χρονών).

Με το outsourcing θα ξέρουμε ότι ο προμηθευτής αναλαμβάνει για 12 χρόνια (τόσος είναι ο ωφέλιμος κύκλος) τη συντήρηση του λεωφορείου, δηλαδή για 12 χρόνια θα έχουμε έναν στόλο "κομπλέ". Στη συνέχεια θα παραδίνεται στην ΟΣΥ (και θα αρχίσει ο καννιβαλισμός, αλλά σε λεωφορεία που ήδη έχουν φάει τα ψωμιά τους).

Αλήθεια, τα Ν1 δεν πρέπει να κοπούν οριστικά φέτος (αφού γράψανε 27 χρόνια πλέον και ξεπέρασαν κάθε άλλο ρεκόρ; Μέχρι και οι νταλίκες Β10Μ δεν ξεπέρασαν τα 25...)
Η παράδοση της συντήρησης σε τρίτους έχει να κάνει με την ύπαρξη των συνεργείων στα Α/Σ και της επισκευαστικής βάσης αρχικά. Έπειτα, αν μια ζημιά είναι σοβαρή (εγκέφαλος κινητήρα, τώρα που είναι ηλεκτρονικά όλα) είναι πάρα πολύ δαπανηρό να φτιαχτεί. 

Νομίζω πως είχε υπάρξει ένα ηθικό θέμα με το κατά πόσο ευσταθεί να ζητάς ο προμηθευτής να είναι και συντηρητής για αρκετά χρόνια ή θα υπήρχε ενδιαφέρον στον διαγωνισμό, λόγω της ανωτέρω δέσμευσης.

Τελευταίο θα άφηνα το ότι θα υπήρχε συνεργείο ΟΣΥ για κάποια οχήματα και ιδιωτικό για αλλά οχήματα, οπότε θα έπρεπε να γίνονται διαρκώς μετακινήσεις από τα Α/Σ στο ιδιωτικό συνεργείο, ακόμη και για δουλειές ρουτίνας (αλλαγή κολλάρου πχ). Δεν ξέρω πόσο θα συνέφερε την ΟΣΥ αν το ιδιωτικό συνεργείο δεν ήταν ο προμηθευτής οχημάτων για να είναι δεσμευμένος, αλλά ένας ανεξάρτητος συνεργάτης που θα χρυσοχρέωνε την κάθε δουλειά (ευκαιρία να φάμε το Δημόσιο άλλωστε) και φυσικά δεν ξέρω κατά πόσο θα ήθελε πραγματικά η ΟΣΥ (ή οι διαχρονικές κυβερνήσεις) να γίνει αυτό καθώς και αμάξια περισσεύουν σε Βοτανικό και Πειραιά και η εικόνα της εταιρείας είναι σχεδόν ίδια αρκετά χρόνια τώρα.. 

Στο θέμα μας τώρα, και το 679 είναι στον Βοτανικό, στο 051. Έχουν μείνει μόνο τα 613, 634 και 688 στην Ανθούσα με το 634 να δουλεύει σήμερα μόνο.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(22-05-2020, 12:45 PM)MrVanHool Έγραψε: Η παράδοση της συντήρησης σε τρίτους έχει να κάνει με την ύπαρξη των συνεργείων στα Α/Σ και της επισκευαστικής βάσης αρχικά. Έπειτα, αν μια ζημιά είναι σοβαρή (εγκέφαλος κινητήρα, τώρα που είναι ηλεκτρονικά όλα) είναι πάρα πολύ δαπανηρό να φτιαχτεί. 

Νομίζω πως είχε υπάρξει ένα ηθικό θέμα με το κατά πόσο ευσταθεί να ζητάς ο προμηθευτής να είναι και συντηρητής για αρκετά χρόνια ή θα υπήρχε ενδιαφέρον στον διαγωνισμό, λόγω της ανωτέρω δέσμευσης.Ηδη απεμειναν πολύ λίγα 

Τελευταίο θα άφηνα το ότι θα υπήρχε συνεργείο ΟΣΥ για κάποια οχήματα και ιδιωτικό για αλλά οχήματα, οπότε θα έπρεπε να γίνονται διαρκώς μετακινήσεις από τα Α/Σ στο ιδιωτικό συνεργείο, ακόμη και για δουλειές ρουτίνας (αλλαγή κολλάρου πχ). Δεν ξέρω πόσο θα συνέφερε την ΟΣΥ αν το ιδιωτικό συνεργείο δεν ήταν ο προμηθευτής οχημάτων για να είναι δεσμευμένος, αλλά ένας ανεξάρτητος συνεργάτης που θα χρυσοχρέωνε την κάθε δουλειά (ευκαιρία να φάμε το Δημόσιο άλλωστε) και φυσικά δεν ξέρω κατά πόσο θα ήθελε πραγματικά η ΟΣΥ (ή οι διαχρονικές κυβερνήσεις) να γίνει αυτό καθώς και αμάξια περισσεύουν σε Βοτανικό και Πειραιά και η εικόνα της εταιρείας είναι σχεδόν ίδια αρκετά χρόνια τώρα.. 

Στο θέμα μας τώρα, και το 679 είναι στον Βοτανικό, στο 051. Έχουν μείνει μόνο τα 613, 634 και 688 στην Ανθούσα με το 634 να δουλεύει σήμερα μόνο
Τα N1 Είναι τόσο καλά μα τόσο περιποιημένα πέρα ότι κάποια βρίσκονται σε χαλιά κατάσταση αυτά αντέχουν κι παραπάνω κλιματιστικό έχουν γενικώς πολλά πράγματα για αυτήν την ηλικια άμα πάρουν καινουργια ας κρατησουν μερικα πχ 20 30 Ν1 Κρίμα καθώς μπορούν να κάνουν ακόμη κι φενεται όσο αφορά για τα Vovlo θα κοπούν κι αυτά φέτος
Απάντηση
Η κατάσταση στην Ανθούσα είναι τραγική...

Ήδη από τις 0630 το πρωί δεν υπάρχουν λεωφορεία, με αποτέλεσμα να ξαναζούμε εποχές "Π.Ράλλη" που οι οδηγοί περιμένουν να βρεθεί όχημα για να δουλέψουν.
Ενδεικτικό είναι ότι το 301Β των 0800 έγινε με απόσπαση από το 302, στο 304/5 είναι σήμερα και το Ν1 975.

Τα Ν2 μάλλον λοιπόν θα μείνουν κι άλλο, αφού η κατάσταση δεν επιτρέπει να φύγουν, παρόλο που τα αρχικά νούμερα ήταν άλλα..
Απάντηση
(05-06-2020, 08:20 AM)MrVanHool Έγραψε: Η κατάσταση στην Ανθούσα είναι τραγική...

Ήδη από τις 0630 το πρωί δεν υπάρχουν λεωφορεία, με αποτέλεσμα να ξαναζούμε εποχές "Π.Ράλλη" που οι οδηγοί περιμένουν να βρεθεί όχημα για να δουλέψουν.
Ενδεικτικό είναι ότι το 301Β των 0800 έγινε με απόσπαση από το 302, στο 304/5 είναι σήμερα και το Ν1 975.

Τα Ν2 μάλλον λοιπόν θα μείνουν κι άλλο, αφού η κατάσταση δεν επιτρέπει να φύγουν, παρόλο που τα αρχικά νούμερα ήταν άλλα..

Αφού είχαν πρόβλημα από παλιά, γιατί τους πήραν τα Iris; Τα Άνω Λιόσια δεν έχουν αντλίες πετρελαίου (σοβαρά ρωτάω);
Απάντηση
(05-06-2020, 12:50 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Αφού είχαν πρόβλημα από παλιά, γιατί τους πήραν τα Iris; Τα Άνω Λιόσια δεν έχουν αντλίες πετρελαίου (σοβαρά ρωτάω);
Κοίτα επειδή λόγω που έφαγαν τα ψωμιά τους όλα τα Renault κι απέμειναν 5 το 7071 αγνωστη κατασταση Κι οι διαθεσιμοτητα των Citelis είναι χαμηλή για παράδειγμα το 9024 που τράκαρε λίγο πιο πάνω από την αφετηρία του μεσονυχιου προς Αγία παρασκευη τα 9073 κάηκε ολοσχερως στα κάτω Πατήσια κι το 9001 επισης εχει καει ο κινητήρας στο 755 κι το 9018 ως υπηρεσιακό δεν θυμάμαι που πήγαινε στο αμαξοστασιο τράκαρε στην Καραμανλή στο μενιδι κι πολλα καρναβαλισμενα  Φανταζομαι αμα χειροτερευσει κι αλλο η κατασταση στην ανθουσα κι επιστρεψουν τα iris πισω λογικα μπορει να επαναφερουν τα renault που έχουν βλάβες πχ σασμαν κτλ ουτε στα όνειρά μας δηλαδή δεν θα γίνει γιατί ξέρουμε πως κατάντησαν κι αυτά 19 χρονων
Απάντηση
(05-06-2020, 01:27 PM)RenaultAgora7069 Έγραψε: Κοίτα επειδή λόγω που έφαγαν τα ψωμιά τους όλα τα Renault κι απέμειναν 5 το 7071 αγνωστη κατασταση Κι οι διαθεσιμοτητα των Citelis είναι χαμηλή για παράδειγμα το 9024 που τράκαρε λίγο πιο πάνω από την αφετηρία του μεσονυχιου προς Αγία παρασκευη τα 9073 κάηκε ολοσχερως στα κάτω Πατήσια κι το 9001 επισης εχει καει ο κινητήρας στο 755 κι το 9018 ως υπηρεσιακό δεν θυμάμαι που πήγαινε στο αμαξοστασιο τράκαρε στην Καραμανλή στο μενιδι κι πολλα καρναβαλισμενα  Φανταζομαι αμα χειροτερευσει κι αλλο η κατασταση στην ανθουσα κι επιστρεψουν τα iris πισω λογικα μπορει να επαναφερουν τα renault που έχουν βλάβες πχ σασμαν κτλ ουτε στα όνειρά μας δηλαδή δεν θα γίνει γιατί ξέρουμε πως κατάντησαν κι αυτά 19 χρονων

Την 7071 την έχω σαν παρατήρηση τελευταία στις 27/5 οπότε πιθανόν να λειτουργεί κανονικά. Οι αριθμοί είναι πραγματικά τραγικοί όπως λέει και ο Vanhool πιο πάνω στις γκαζιέρες ειδικά (κάτω από 70 iris, 6 renault και λογικά κάτω από 150 citelis ενεργά) και αν δεν γίνει κάτι σύντομα θα γίνουν ακόμα χειρότερα τα πράγματα
Απάντηση
(05-06-2020, 11:19 PM)kostas260 Έγραψε: Την 7071 την έχω σαν παρατήρηση τελευταία στις 27/5 οπότε πιθανόν να λειτουργεί κανονικά. Οι αριθμοί είναι πραγματικά τραγικοί όπως λέει και ο Vanhool πιο πάνω στις γκαζιέρες ειδικά (κάτω από 70 iris, 6 renault και λογικά κάτω από 150 citelis ενεργά) και αν δεν γίνει κάτι σύντομα θα γίνουν ακόμα χειρότερα τα πράγματα
Κάθε μέρα οι ιδιες γκαζιρες βγαίνουν πχ το 7278 Λογικα  το 7071 παίζει να χάλασε κι αυτή από σαμσαν Η είναι σε ακινησία όπως είπες  πιστεύω πως πρέπει να βγάλουν άλλες 3 4 ίσως κι Παραπάνω  παλιες γκαζιερες έξω στο δρόμο κι να γυρίσουν πίσω κάποιες ιρις ανθουσα Κι μια απο αυτες η 7070 που εμεινε απο αννταλαντικτα δεν ξέρω άμα βρισκεται ακόμη Λιόσια  Στο μέλλον λογικά θα γίνει αυτο άμα χειροτερέψουν κι άλλο τα πράγματα το έβγαλαν κι απόφαση κι όλας να μην τις φτιάξουν αλλά κάνεις δεν ξέρει θα δούμε στο μελλον εδω δεν αποσύρονται Ν1 Του 93 κι τα Νεοπλανακια Αλλα γιατι να καταστρέφονται κι άλλο Είναι βάρβαρο Solaris να βρίσκονται κάτω από 50 σε υπηρεσία τα Volvo να μένουν μόλις 16 λειτουργικά Πρέπει να γινει κάτι άμεσα εδώ μέχρι κι το 444 με ένα αμαξι κυκλοφορεί καθημερινά Μακαρι να γυριζαμε τον χρονο πισω
Απάντηση
(05-06-2020, 12:50 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Αφού είχαν πρόβλημα από παλιά, γιατί τους πήραν τα Iris; Τα Άνω Λιόσια δεν έχουν αντλίες πετρελαίου (σοβαρά ρωτάω);
Φίλε συνονόματε Μήτσε, τα Iris αερίου τα πήγαν στα Άνω Λιόσια γιατί προ επιδημίας είχαν αρκετές παλιές γκαζιέρες σαν εφεδρικές.

Τώρα που αποφασίστηκε πως οι Renault θα αποσυρθούν, τα Άνω Λιόσια δεν έχουν επάρκεια οχημάτων (θυμήσου πως παλιότερα είχαν τα 7001-7246) και τώρα έχουν λειτουργικά 150 Citelis. Οπότε σαν "αντικαταστάτης" παλαιότητας στα Άνω Λιόσια, πήγαν οι Iris γκαζιέρες και μάλιστα μόνο 22 αμάξια.

Το πρόβλημα στην Ανθούσα είναι η πλημμελής συντήρηση που τους γίνεται και έτσι οι διαθεσιμότητες, ακόμα και των Ν1 είναι χαμηλές. Μόλις χτες κυκλοφόρησε η GN 551, που είχε παραδώσει από πέρσι προσωρινά τις πινακίδες, ενώ Ν1 που ήταν λειτουργικά τους τελευταίους μήνες, περιμένουν πότε και αν θα επισκευαστούν (114, 123, 134, 141, 144, 148, 149, 158, 159 και τα λίγων μηνών 802, 165, 174, 175) την στιγμή που τα Ν1 του Βοτανικού ήταν από το 2013 όλα λειτουργικά σε άψογη κατάσταση! Ενδεικτικό είναι ότι κάποια Ν1 της Ανθούσας έχουν παραδώσει πινακίδες κιόλας.

Οι αντλίες πετρελαίου εγκαταστάθηκαν πολύ πρόσφατα στα Λιόσια, αλλά δεν είναι μεγάλης χωρητικότητας, μπήκαν μόνο για τα Midi. Δεν υπάρχει περίπτωση να ανέβουν πετρελαίου στα Λιόσια (είναι η κεντρική βάση επισκευής οχημάτων φυσικού αερίου, με ειδική εκπαίδευση / άλλωστε η Ανθούσα ανέκαθεν έστελνε ακόμα και τις Iris για επισκευές στα Λιόσια)

Το θέμα είναι να σουλουπωθούν τα οχήματα της Ανθούσας και μάλλον τα Ν1, γιατί για τις περισσότερες Iris είναι δύσκολα τα πράγματα, λιγότερες από 50 είναι λειτουργικές εκεί.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(05-06-2020, 11:51 PM)RenaultAgora7069 Έγραψε: Κάθε μέρα οι ιδιες γκαζιρες βγαίνουν πχ το 7278 Λογικα  το 7071 παίζει να χάλασε κι αυτή από σαμσαν Η είναι σε ακινησία όπως είπες  πιστεύω πως πρέπει να βγάλουν άλλες 3 4 ίσως κι Παραπάνω  παλιες γκαζιερες έξω στο δρόμο κι να γυρίσουν πίσω κάποιες ιρις ανθουσα Κι μια απο αυτες η 7070 που εμεινε απο αννταλαντικτα δεν ξέρω άμα βρισκεται ακόμη Λιόσια  Στο μέλλον λογικά θα γίνει αυτο άμα χειροτερέψουν κι άλλο τα πράγματα το έβγαλαν κι απόφαση κι όλας να μην τις φτιάξουν αλλά κάνεις δεν ξέρει θα δούμε στο μελλον εδω δεν αποσύρονται Ν1 Του 93 κι τα Νεοπλανακια Αλλα γιατι να καταστρέφονται κι άλλο Είναι βάρβαρο Solaris να βρίσκονται κάτω από 50 σε υπηρεσία τα Volvo να μένουν μόλις 16 λειτουργικά Πρέπει να γινει κάτι άμεσα εδώ μέχρι κι το 444 με ένα αμαξι κυκλοφορεί καθημερινά Μακαρι να γυριζαμε τον χρονο πισω

Δεν πιστεύω ότι οι παροπλισμένες γκαζιέρες υπάρχει πιθανότητα να ξαναβγούνε στο δρόμο, εκτός του ότι είναι ασύμφορο να ξαναφτιαχτούνε, όπως έχει αναφερθεί ήδη έχουν σκοπό να τις αποσύρουνε, οπότε είναι χαμένη σπατάλη χρημάτων, μια που δεν θα φτιαχτούνε τζάμπα. Επίσης για να φτιαχτούνε θα χρειαστούνε ανταλλακτικά, που πιθανότατα (αν όχι σίγουρα) δεν υπάρχουνε. Μην ξεχνάς ότι για να βγούνε πολλές φορές οχήματα έξω στο δρόμο, χρειάζεται να καννιβαλιστούνε άλλα οχήματα που έχουνε σοβαρότερες βλάβες και σίγουρα τα ανταλλακτικά που βγάζουν από πάνω δεν είναι απεριόριστα. Και βέβαια η λύση δεν είναι να ανασταίνουμε κάθε τόσο οχήματα που πιθανότατα σε λίγο καιρό θα είναι μέσα με βλάβη πάλι, αλλά να γίνει ένας σοβαρός διαγωνισμός και να έρθουνε καινούργια λεωφορεία, κάτι το οποίο δεν βλέπω να γίνεται στο άμεσο μέλλον λόγω έλλειψης χρημάτων. Αλλά ακόμα και αυτό να γίνει, δεν πρόκειται να έρθουνε αμέσως όπως καταλαβαίνεις, περνάει πολύς καιρός μέχρι να φτάσουνε εδώ τα οχήματα, οπότε προβλέπω για πολύ καιρό να υπάρχει αυτή η κατάσταση.

Υ.Σ: Το ΥΕΚ 5144 πρέπει να είναι αποχαρακτηρισμένο σύμφωνα με αυτή την ανακοίνωση στη διαύγεια https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%9F...nline=true
Απάντηση
(06-06-2020, 02:04 PM)kostas260 Έγραψε: Υ.Σ: Το ΥΕΚ 5144 πρέπει να είναι αποχαρακτηρισμένο σύμφωνα με αυτή την ανακοίνωση στη διαύγεια https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%9F...nline=true
Έχουμε κάτι αντίστοιχο για τον ΟΑΣΘ;
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Στόλος λεωφορείων ΚΤΕΛ MrVanHool 214 92.478 18-11-2024, 02:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Thanos2265

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 9 Επισκέπτης (ες)