Δημοσιεύσεις: 286
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
Έχω μια απορία. Βγήκες ο κ. Καραμανλής και είπε ότι θα είναι υποχρεωτική η χρήση μασκών στα Μ.Μ.Μ. και ότι σκέφτονται να υπαρχει "ελεγκτης" ο οποιος θα ελεγχει αν εμεις φοραμε μασκες και γαντια. Αίσχος. Πρώτον, πού θα βρούν οι πολίτες τα λεφτά για τις μάσκες? Εγώ, για παράδειγμα, αδυνατώ να πληρώσω το κόστος για να έχω 4 μάσκες κάθε ημέρα. Σε περίπτωση που σε έναν τέτοιο υποτιθέμενο έλεγχο βρεθούν πολίτες χωρίς μάσκες τί θα γίνει? Θα πρέπει να υποχρεωθούν να πληρώσουν και πρόστιμο από πάνω? Αξιολύπητο...
Αν όντως θέλουν να προστατέψουν τον κόσμο απο μελλοντικά κυματα κορονοϊού, θα πρέπει να προμηθευτούν έναν αμύθητο αριθμό λεωφορείων, τρόλει και συρμών μετρό, έτσι ώστε να μην επικρατεί συνωστισμός (σκέφτομαι μόνο το 608 τις ώρες προσέλευσης και αναχώρησης φοιτητών, καθηγητων προς και από το Πανεπιστήμιο Αθηνων). Αλλα και δωρεαν να μας τα εδιναν δε θα εμπαιναν ποτε στον κοπο να προμηθευτουν νεα οχηματα.
Επομενως, ολα τα μετρα που θεσμοθετουνται για την "υγιη" μετακινηση των πολιτων ειναι ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ! Αν θέλει να το αναγνωρίσει ο ΟΑΣΑ, αλλα και υπολοιποι φορεις, θα πρεπει να απαιτησουν καλυτερα μετρα. Αλλιως, ειμαστε στην μοιρα μας μέχρι να υπαρξει εμβολιο (αν υπαρξει ποτε) ή αν επιτευχθει η ανοσια της αγελης (διολου απιθανο + τεραστιο ποσοστο θνησιμοτητας).
Συγγνωμη αν εχω βγει off-topic, αλλα ως συμπολιτης και συν-χρηστης των ΜΜΜ επρεπε να εκφρασω αυτο που εχω καιρο μεσα μου.
Χριστος Ανεστη σε ολους και μακαρι οι καιροι να γινουν καλυτεροι
Δημοσιεύσεις: 512
Θέματα: 30
Εγγραφή: 14-10-2009
Στο 024 σήμερα βγήκε μόνο η πρωινή βαρδια
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
Πάντως, αν κρινω απο Ζωγράφου, χίλιες φορες να διατηρηθει το Θερινό Ι κ από βδομάδα, με κάποιες προσθήκες (αν κ οπου χρειαστουν) στην πρωινή δρομολόγηση. Ειδικά οσον αφορα την απογευματινή υπηρεσία, ειναι κλάσεις ανώτερη σπ' οτι το χειμερινό (που δεν βγαινει κ κοβουν βαρδιες). Πχ στην απογευματινή βάρδια του 220/1 ειναι εξω 7 οχήματα ( εναντι 6 του χειμερινου), στο 235 εχει 4 οχήματα (εναντι 2 του χειμερινού) κ στο 608 ειναι εξω τα ιδια οχηματα (15) με καλυτερη κατανομη αποστασεων.
Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
Από την Δευτέρα με πλήρη επάνδρωση 306 και 324 μετά από πολύ πολύ πολύ καιρό (με εξαίρεση χθες και προχθές στην μεσημεριανή βάρδια που μείναν με 1 όχημα το καθένα)
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Παρά τα δημοσιεύματα για πύκνωση δρομολογίων από σήμερα Δευτέρα 11/5 η δρομολόγηση παρέμεινε σε Θερινό Ι χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές σε σχέση με την προηγούμενη βδομάδα. Σε ελάχιστες περιπτώσεις έχουν δρομολογηθεί ενισχυτικά, όπως Α5, 054, 171, 843, ενώ σε αρκετές γραμμές λείπουν βάρδιες 214, 235, 619, 748, Α3 κ.α.
Μόνο θετικό η Ράλλη φαίνεται να έχει μια μικρή βελτίωση στη διαθεσιμότητα οχημάτων. Με μια πρόχειρη καταγραφή μέτρησα έξω 137 νταλίκες (73 GN, 14 Volvo και 50 Solaris) που και πάλι δεν αρκούν αφού δεν καλύπτονται πλήρως με αρθρωτά Α1, Β/Γ18 ακόμα και 049, 421, 237 που έχει μόνο Iris.
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(11-05-2020, 10:13 AM)mercedes elbo Έγραψε: Παρά τα δημοσιεύματα για πύκνωση δρομολογίων από σήμερα Δευτέρα 11/5 η δρομολόγηση παρέμεινε σε Θερινό Ι χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές σε σχέση με την προηγούμενη βδομάδα. Σε ελάχιστες περιπτώσεις έχουν δρομολογηθεί ενισχυτικά, όπως Α5, 054, 171, 843, ενώ σε αρκετές γραμμές λείπουν βάρδιες 214, 235, 619, 748, Α3 κ.α.
Μόνο θετικό η Ράλλη φαίνεται να έχει μια μικρή βελτίωση στη διαθεσιμότητα οχημάτων. Με μια πρόχειρη καταγραφή μέτρησα έξω 137 νταλίκες (73 GN, 14 Volvo και 50 Solaris) που και πάλι δεν αρκούν αφού δεν καλύπτονται πλήρως με αρθρωτά Α1, Β/Γ18 ακόμα και 049, 421, 237 που έχει μόνο Iris. Σήμερα, πάντως, μέτρησα απο την τηλεματική στις 10:00 το πρωί, 837 λεωφορεία συνολικά. Τον Φεβρουάριο (με χειμερινό προγραμμα, υπ'οψιν) δεν υπήρχαν εξω ποτέ πάνω απο 785-800 οχήματα, την ιδια ώρα. Αν διατηρηθει η κίνηση στους δρόμους σε αυτά τα επίπεδα (και αρκουν οι χρόνοι) , τοτε το θερινό Ι είναι πολύ καλύτερο, ειδικά το απόγευμα που έχει σαφώς περισσότερες βάρδιες απ' οτι το χειμερινο.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(12-05-2020, 12:41 PM)Citaro Έγραψε: Σήμερα, πάντως, μέτρησα απο την τηλεματική στις 10:00 το πρωί, 837 λεωφορεία συνολικά. Τον Φεβρουάριο (με χειμερινό προγραμμα, υπ'οψιν) δεν υπήρχαν εξω ποτέ πάνω απο 785-800 οχήματα, την ιδια ώρα. Αν διατηρηθει η κίνηση στους δρόμους σε αυτά τα επίπεδα (και αρκουν οι χρόνοι) , τοτε το θερινό Ι είναι πολύ καλύτερο, ειδικά το απόγευμα που έχει σαφώς περισσότερες βάρδιες απ' οτι το χειμερινο.
Δεν σ αμφισβητώ ότι μέτραγες 785-800 αμάξια ταυτόχρονα από την τηλεματική αλλά στην πραγματικότητα ήταν κάπου 870-880 αμάξια. Πάντα κάποια δεν φαίνονται λόγω κολλήματος της εφαρμογής ενώ οι κατσαρές μπόρει να ναι μολις έχουν σχολάσει και κατευθύνονται προς Α/Σ οπότε και δεν φαίνονται όπως και αμάξια που βγαίνουν κατά τις 10 το πρωί αν λειπει η κατσαρή πριν. Σημειωτέον βέβαια δεν υπάρχει πλήρης διάθεση οδηγών αφού ακόμα χορηγούνται άδειες ειδικού σκοπού.
Όσο για το Θερινό Ι όντως σε αρκετές γραμμές παρέχει καλύτερη δρομολόγηση ειδικά πρωί και απόγευμα. Αλλά είναι και ανάλογα ποιες γραμμές κοιτάς. Παράδειγμα στα Ζωγραφιώτικα (220/1, 235, 608) έχει πιο στρωτές δρομολογήσεις και με ενισχυτικά μάλιστα σε Ιλίσια και 608. Αν πας όμως παραδίπλα στον Βύρωνα το 214 σήμερα το μεσημέρι δούλευε με 20λεπτα ενώ στο χειμερινό δουλεύει ανά 10' ή το 211 ανά 30' ενώ είναι ανά 20' κανονικά.
Το μεγάλο πρόβλημα στο Χειμερινό είναι η προκλητική αδιαφορία των ΟΑΣΑ/ΟΣΥ που εδώ και χρόνια αρνούνται να προσαρμόσουν τις δρομολογήσεις στις διαθέσιμες βάρδιες. Αν επιτέλους έκαναν ένα ξεκαθάρισμα όπως έγινε στα τρόλει θα βελτιωνόταν σαφώς το παρεχόμενο συγκοινωνιακό έργο.
Δημοσιεύσεις: 286
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
Αυτες τις μερες εχω παρατηρησει οτι υπαρχει κορεσμος στην επιβατικη κινηση. Πχ στο 164 σε μια διαδρομη μου προς το μετρο Ηλιουπολης, η επιβατικη κινηση εφτασε στα επιτρεπομενα ορια. Αν τυχον φτασουν στα ορια και καποιος θελει να επιβιβιβαστει δεν εζω ιδεα τι θα γινει...
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(12-05-2020, 08:02 PM)mercedes elbo Έγραψε: Δεν σ αμφισβητώ ότι μέτραγες 785-800 αμάξια ταυτόχρονα από την τηλεματική αλλά στην πραγματικότητα ήταν κάπου 870-880 αμάξια. Πάντα κάποια δεν φαίνονται λόγω κολλήματος της εφαρμογής ενώ οι κατσαρές μπόρει να ναι μολις έχουν σχολάσει και κατευθύνονται προς Α/Σ οπότε και δεν φαίνονται όπως και αμάξια που βγαίνουν κατά τις 10 το πρωί αν λειπει η κατσαρή πριν. Σημειωτέον βέβαια δεν υπάρχει πλήρης διάθεση οδηγών αφού ακόμα χορηγούνται άδειες ειδικού σκοπού.
Όσο για το Θερινό Ι όντως σε αρκετές γραμμές παρέχει καλύτερη δρομολόγηση ειδικά πρωί και απόγευμα. Αλλά είναι και ανάλογα ποιες γραμμές κοιτάς. Παράδειγμα στα Ζωγραφιώτικα (220/1, 235, 608) έχει πιο στρωτές δρομολογήσεις και με ενισχυτικά μάλιστα σε Ιλίσια και 608. Αν πας όμως παραδίπλα στον Βύρωνα το 214 σήμερα το μεσημέρι δούλευε με 20λεπτα ενώ στο χειμερινό δουλεύει ανά 10' ή το 211 ανά 30' ενώ είναι ανά 20' κανονικά.
Το μεγάλο πρόβλημα στο Χειμερινό είναι η προκλητική αδιαφορία των ΟΑΣΑ/ΟΣΥ που εδώ και χρόνια αρνούνται να προσαρμόσουν τις δρομολογήσεις στις διαθέσιμες βάρδιες. Αν επιτέλους έκαναν ένα ξεκαθάρισμα όπως έγινε στα τρόλει θα βελτιωνόταν σαφώς το παρεχόμενο συγκοινωνιακό έργο.
Η δρομολόγηση Χειμερινό/Θερινό έχει μια μεγάλη και ουσιώδη διαφορά : τις "κατσαρες". Με αυτές στο χειμερινό μπορείς να βγάλεις το ίδιο όχημα επί 20 ώρες έξω και να το βάλεις να δουλέψει στην πρωϊνή αιχμή. Αντίθετα, στα θερινά προγράμματα, για λόγους που μου διαφεύγουν , οι "κατσαρές" δεν υφίστανται.
Το πρόβλημα τώρα είναι το εξής : στο Θερινό, για να πετύχεις να κάνεις διαλείμματα στις γραμμές, πρέπει να βγάλεις αλληλοεπικαλυπτόμενα λεωφορεία. Δηλαδή, ενα όχημα 04:30 - 12:30, ενα όχημα 05:00 - 21:00, ένα όχημα 09:00 - 01:00 και το πρωϊνό όχημα ξανά 16:30 - 00:30. Έτσι, υπάρχουν ώρες (09:00 - 12:00 και 17:00 - 20:00) που έχεις παραπανω οχήματα έξω απ' ότι απαιτεί η δρομολόγηση, όμως μονο έτσι βγαίνουν διαλείμματα.
Με τον τρόπο αυτό έχεις την ίδια συχνότητα από τις 05:00 μέχρι τις 24:00 αλλά δεν εξυπηρετείς τις αιχμές.
Στο χειμερινό πάλι, με τις "κατσαρές" μπορείς να βγάλεις οχήματα το πρωϊ και το μεσημέρι, αλλά τα στερείς από τις υπόλοιπες ώρες. Κι έτσι καταλήγεις να έχεις υπερδρομολόγηση μεταξύ 06:30 - 08:00 και 13:30- 15:30, αλλά τις υπόλοιπες ώρες χαλάει πολύ η εξυπηρέτηση, διότι δεν υπάρχουν πλεον αρκετοί οδηγοί.
Αν λάβουμε μάλιστα υπ' όψιν ότι η "μεσημεριανή αιχμή" έχει πάψει να υφίσταται προ πολλού, πιστεύω ότι ήρθε η ωρα να δούμε μηπως η δρομολόγηση "Θερινό Ι", με αλλαγμένους βεβαια χρόνους, είναι καλύτερη για την πόλη
Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
17-05-2020, 10:19 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 17-05-2020, 12:33 PM από GeorgIrisbus. Edited 3 times in total.)
Με ενισχυμένα δρομολόγια χθες και σήμερα το 304/305 χτες το 305 είχε ανά 5-30 λεπτά και το 304 ανά 30-35 λεπτά σήμερα έχουν και τα δύο ανά 5-30 λεπτά έκαστο και ανά 5-15 λεπτά συνδυαστικά. Επίσης ανέβηκε και για βοήθεια η 40586 (υποθέτω απόσπαση από το Β5) τώρα στο 304, μένει να δούμε τι άλλο θα μπει για ενίσχυση.
|