Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
12-04-2020, 11:02 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-04-2020, 11:04 AM από Giannis. Edited 2 times in total.)
(12-04-2020, 03:43 AM)mercedes elbo Έγραψε: Αν ο υπόλοιπος στόλος ήταν σε καλύτερη κατάσταση θεωρώ θα είχαν αποσυρθεί. Πέρα από την αυτονομία που δεν βγάζει ούτε διβαρδο σε κάποιες γραμμές με χιλιόμετρα (το καλοκαίρι ειδικά με τα κλιματιστικά μόνο για διακοπές είναι), οι επιδόσεις τους εδώ και χρόνια είναι τραγικές με συνέπεια να διαλύουν τις χρονοαποστάσεις ιδιαίτερα σε γραμμές με ανηφόρες, κοινώς σχεδόν όλες οι γραμμές της Αθήνας. Επίσης, στατιστικά σε σχέση με άλλους τύπους φαίνεται να βγάζουν και περισσότερες βλάβες εξου και οι χαμηλές διαθεσιμότητες που όλο και πέφτουν. Με τη παρούσα κατάσταση όσα δουλεύουν ορθώς παραμένουν στα Λιόσια με δεδομένο ότι δεν υπάρχει αρκετή διαθεσιμότητα από Citelis..
Αυτό με τις χρονοαποστάσεις των Renault το είχα προσέξει και εγώ. Χαρακτηριστικά θυμάμαι την γραμμή 735, όπου σε κάποια στιγμή δρομολογούνταν ταυτόχρονα και Agora και Citelis. Θυμάμαι να μπαίνω σε σούπερ μάρκετ στην λεωφόρο Δημοκρατίας, στο ύψος της Ανάκασας, να βλέπω Renault στο 735, με κατεύθυνση προς Κάτω Πατήσια, και από πίσω του με διαφορά περίπου 15' να έρχεται Citelis. Όταν βγήκα από το σούπερ μάρκετ και είδα το Renault του 735 να πηγαίνει προς Μενίδι, από πίσω του ερχόταν κολλητά το Citelis. Δεν θα μου έκανε εντύπωση αν το Citelis πέρασε τελικά μπροστά.
Τα Renault βέβαια είναι γνωστά για τις επιταχύνσεις τους. Εδώ θυμάμαι σχολασμένο τρόλλεϋ να προσπερνά Renault του τότε Γ9 στην Πίνδου στην Φιλαδέλφεια. Ηλεκτροκινητήρας τρόλλεϋ vs Renault Agora 1-0.
Αλήθεια με την διαθεσιμότητα των Citelis τι ισχύει; Πόσα είναι πλέον διαθέσιμα;
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Εγώ πιστεύω ότι θα μπορούσαν κάλιστα να έμεναν στα Τ.ΑΧΑ, 878/9, 723, 735, 749, Β12/711 οι Παλιές Γκαζιέρες. Και αν η δρομολόγηση είναι αποκλειστικά από αυτές, δεν τίθεται θέμα διαφορετικών χρονοαποστάσεων. Ο ανεφοδιασμός είναι αδιάφορος (στα Τ.ΑΧΑ γίνεται με τα αμάξια σε 733, Β12 από το ΑΜ ΛΙΟ) γίνεται με ελιγμοδηγούς, συμβαίνει και στα Neoplan, στις GN άλλωστε.
Σίγουρα έχουν αρκετές βλάβες, αλλά αυτό οφείλεται στο ότι εδώ και 10 χρόνια σχεδόν λειτουργούν ως εφεδρικά κυρίως, οπότε και για βλάβες μικρής σημασίας δεν δίνεται ιδιαίτερη σημασία στην επισκευή τους..
Φυσικά με τόσα λίγα που έχουν μείνει, μάλλον είναι η τελευταία χρονιά τους φέτος..
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(12-04-2020, 11:02 AM)Giannis Έγραψε: Αλήθεια με την διαθεσιμότητα των Citelis τι ισχύει; Πόσα είναι πλέον διαθέσιμα; Κοίτα, αν σκεφτείς ότι έχουμε 3 καμένα, 2 διαλυμένα από τρακάρισμα και πόσα κανιβαλισμένα, είναι λιγότερα από 150. Ωστόσο, κυκλοφόρησε πρόσφατα η 9199, που είχε να βγει 4 χρόνια.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(12-04-2020, 01:58 PM)MrVanHool Έγραψε: Εγώ πιστεύω ότι θα μπορούσαν κάλιστα να έμεναν στα Τ.ΑΧΑ, 878/9, 723, 735, 749, Β12/711 οι Παλιές Γκαζιέρες. Και αν η δρομολόγηση είναι αποκλειστικά από αυτές, δεν τίθεται θέμα διαφορετικών χρονοαποστάσεων. Ο ανεφοδιασμός είναι αδιάφορος (στα Τ.ΑΧΑ γίνεται με τα αμάξια σε 733, Β12 από το ΑΜ ΛΙΟ) γίνεται με ελιγμοδηγούς, συμβαίνει και στα Neoplan, στις GN άλλωστε.
Σίγουρα έχουν αρκετές βλάβες, αλλά αυτό οφείλεται στο ότι εδώ και 10 χρόνια σχεδόν λειτουργούν ως εφεδρικά κυρίως, οπότε και για βλάβες μικρής σημασίας δεν δίνεται ιδιαίτερη σημασία στην επισκευή τους..
Φυσικά με τόσα λίγα που έχουν μείνει, μάλλον είναι η τελευταία χρονιά τους φέτος..
Συμφωνώ και εγώ για την δρομολόγηση τους σε Τ. ΑΧΑ, 749 κλπ. όχι όμως σε Β12/711 λόγω ελαφρώς μικρότερης χωρητικότητας και αδύνατων κινητήρων που λόγω του επιβατικού φόρτου θα οδηγήσει σε μεγαλύτερους χρόνους διαδρομής άρα και αραίωση δρομολογίων. Γενικά στο μόνο τομέα που κερδίζουν οι παλιές γκαζιέρες νομίζω είναι στην οικονομία σε σχέση με κάποιο Ν1/Ν2/Ιris Diesel. Δεν ξέρω αν στην πράξη είναι και πιο οικονομικές και από midi diesel.
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(12-04-2020, 04:19 PM)mercedes elbo Έγραψε: Συμφωνώ και εγώ για την δρομολόγηση τους σε Τ. ΑΧΑ, 749 κλπ. όχι όμως σε Β12/711 λόγω ελαφρώς μικρότερης χωρητικότητας και αδύνατων κινητήρων που λόγω του επιβατικού φόρτου θα οδηγήσει σε μεγαλύτερους χρόνους διαδρομής άρα και αραίωση δρομολογίων. Γενικά στο μόνο τομέα που κερδίζουν οι παλιές γκαζιέρες νομίζω είναι στην οικονομία σε σχέση με κάποιο Ν1/Ν2/Ιris Diesel. Δεν ξέρω αν στην πράξη είναι και πιο οικονομικές και από midi diesel. Οι λόγοι που η δρομολόγηση των Renault στο Β12 θα ήταν συνετή, είναι αφενός για την ευκολία ανεφοδιασμού και αφετέρου λόγω των επαναλαμβανόμενων περιστατικών επιθέσεων στα οχήματα της γραμμής, είναι κρίμα να δεσμεύονται και να βγαίνουν εκτός τα νέα οχήματα, ενώ θα μπορούσαν να αξιοποιούνται αλλού. Ωστόσο, δεν έχει νόημα η συζήτηση αυτή, αφού δεν επαρκούν πια..
On topic τώρα, στο 749 σήμερα το Midi 282!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Μια σπάνια εμφάνιση έκανε το πρωί το 407 Midi στο 407!
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Η απογευματινή διακοπή στον Κορμό Μενιδίου είναι το Solaris 881!
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Κυριακή σήμερα και ίσως για πρώτη φορά μετα από πολύ καιρό έχουν δρομολογηθεί ευρέως Neoplan απο τον Βοτανικό σε 021, 025/6, 035, 046, 057 και 227. Επίσης, μετά από κανά μήνα λειτούργησαν σήμερα Κυριακή τα 024, 748, 805 και με απογευματινή βάρδια.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Ν2 #611 στο Χ97! Και το παράξενο είναι ότι δεν φαίνεται να είναι απόσπαση από Χ93..
Δημοσιεύσεις: 73
Θέματα: 0
Εγγραφή: 18-10-2018
04-05-2020, 11:53 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-05-2020, 12:27 PM από panage_1970. Edited 2 times in total.)
(03-05-2020, 11:25 PM)mercedes elbo Έγραψε: Ν2 #611 στο Χ97! Και το παράξενο είναι ότι δεν φαίνεται να είναι απόσπαση από Χ93.. - Καλημέρα και καλό μήνα
Απ ότι φαίνεται υπάρχει μετακίνηση οχημάτων από τον Βοτανικό στην Ανθούσα εκτός των πρώτων (Ν1) που είχαν μετακινηθεί το Φθινόπωρο από Βοτανικό σε Ανθούσα , παρατηρείται μέχρι και σήμερα η μετακίνηση σε γραμμές της Ανθούσας στα παρακάτω επιπλέον οχήματα του Βοτανικού (0405Ν1):
10805,10806,10813,10968,10953,10966,10952,10957,10961,10812,10975,10970.
και τα (0405Ν2): 10611,10698,10688,10679,10635,10634.
- Τέλος παρατηρείται και η παύση κυκλοφορίας από τον Βοτανικό στα παρακάτω Solaris(midi - του Πρώην Ελληνικού) :
10007,10008,10009,10010,10011,10012,10013,10014,10015,10016,10017,10021.
- Ίσως κάποιος που γνωρίζει καλύτερα να ξέρει λεπτομέρειες για αυτές τις αλλαγές και εάν είναι κάτι μόνιμο ή περιστασιακό λόγω των εκτάκτων συνθηκών.
|