Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2020
#31
(12-04-2020, 03:43 AM)mercedes elbo Έγραψε: Αν ο υπόλοιπος στόλος ήταν σε καλύτερη κατάσταση θεωρώ θα είχαν αποσυρθεί. Πέρα από την αυτονομία που δεν βγάζει ούτε διβαρδο σε κάποιες γραμμές με χιλιόμετρα (το καλοκαίρι ειδικά με τα κλιματιστικά μόνο για διακοπές είναι), οι επιδόσεις τους εδώ και χρόνια είναι τραγικές με συνέπεια να διαλύουν τις χρονοαποστάσεις ιδιαίτερα σε γραμμές με ανηφόρες, κοινώς σχεδόν όλες οι γραμμές της Αθήνας. Επίσης, στατιστικά σε σχέση με άλλους τύπους φαίνεται να βγάζουν και περισσότερες βλάβες εξου και οι χαμηλές διαθεσιμότητες που όλο και πέφτουν. Με τη παρούσα κατάσταση όσα δουλεύουν ορθώς παραμένουν στα Λιόσια με δεδομένο ότι δεν υπάρχει αρκετή διαθεσιμότητα από Citelis..

Αυτό με τις χρονοαποστάσεις των Renault το είχα προσέξει και εγώ. Χαρακτηριστικά θυμάμαι την γραμμή 735, όπου σε κάποια στιγμή δρομολογούνταν ταυτόχρονα και Agora και Citelis. Θυμάμαι να μπαίνω σε σούπερ μάρκετ στην λεωφόρο Δημοκρατίας, στο ύψος της Ανάκασας, να βλέπω Renault στο 735, με κατεύθυνση προς Κάτω Πατήσια, και από πίσω του με διαφορά περίπου 15' να έρχεται Citelis. Όταν βγήκα από το σούπερ μάρκετ και είδα το Renault του 735 να πηγαίνει προς Μενίδι, από πίσω του ερχόταν κολλητά το Citelis. Δεν θα μου έκανε εντύπωση αν το Citelis πέρασε τελικά μπροστά.

Τα Renault βέβαια είναι γνωστά για τις επιταχύνσεις τους. Εδώ θυμάμαι σχολασμένο τρόλλεϋ να προσπερνά Renault του τότε Γ9 στην Πίνδου στην Φιλαδέλφεια. Ηλεκτροκινητήρας τρόλλεϋ vs Renault Agora 1-0. Tongue

Αλήθεια με την διαθεσιμότητα των Citelis τι ισχύει; Πόσα είναι πλέον διαθέσιμα;
#32
Εγώ πιστεύω ότι θα μπορούσαν κάλιστα να έμεναν στα Τ.ΑΧΑ, 878/9, 723, 735, 749, Β12/711 οι Παλιές Γκαζιέρες. Και αν η δρομολόγηση είναι αποκλειστικά από αυτές, δεν τίθεται θέμα διαφορετικών χρονοαποστάσεων. Ο ανεφοδιασμός είναι αδιάφορος (στα Τ.ΑΧΑ γίνεται με τα αμάξια σε 733, Β12 από το ΑΜ ΛΙΟ) γίνεται με ελιγμοδηγούς, συμβαίνει και στα Neoplan, στις GN άλλωστε.

Σίγουρα έχουν αρκετές βλάβες, αλλά αυτό οφείλεται στο ότι εδώ και 10 χρόνια σχεδόν λειτουργούν ως εφεδρικά κυρίως, οπότε και για βλάβες μικρής σημασίας δεν δίνεται ιδιαίτερη σημασία στην επισκευή τους..

Φυσικά με τόσα λίγα που έχουν μείνει, μάλλον είναι η τελευταία χρονιά τους φέτος..
#33
(12-04-2020, 11:02 AM)Giannis Έγραψε: Αλήθεια με την διαθεσιμότητα των Citelis τι ισχύει; Πόσα είναι πλέον διαθέσιμα;
Κοίτα, αν σκεφτείς ότι έχουμε 3 καμένα, 2 διαλυμένα από τρακάρισμα και πόσα κανιβαλισμένα, είναι λιγότερα από 150. Ωστόσο, κυκλοφόρησε πρόσφατα η 9199, που είχε να βγει 4 χρόνια.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
#34
(12-04-2020, 01:58 PM)MrVanHool Έγραψε: Εγώ πιστεύω ότι θα μπορούσαν κάλιστα να έμεναν στα Τ.ΑΧΑ, 878/9, 723, 735, 749, Β12/711 οι Παλιές Γκαζιέρες. Και αν η δρομολόγηση είναι αποκλειστικά από αυτές, δεν τίθεται θέμα διαφορετικών χρονοαποστάσεων. Ο ανεφοδιασμός είναι αδιάφορος (στα Τ.ΑΧΑ γίνεται με τα αμάξια σε 733, Β12 από το ΑΜ ΛΙΟ) γίνεται με ελιγμοδηγούς, συμβαίνει και στα Neoplan, στις GN άλλωστε.

Σίγουρα έχουν αρκετές βλάβες, αλλά αυτό οφείλεται στο ότι εδώ και 10 χρόνια σχεδόν λειτουργούν ως εφεδρικά κυρίως, οπότε και για βλάβες μικρής σημασίας δεν δίνεται ιδιαίτερη σημασία στην επισκευή τους..

Φυσικά με τόσα λίγα που έχουν μείνει, μάλλον είναι η τελευταία χρονιά τους φέτος..

Συμφωνώ και εγώ για την δρομολόγηση τους σε Τ. ΑΧΑ, 749 κλπ. όχι όμως σε Β12/711 λόγω ελαφρώς μικρότερης χωρητικότητας και αδύνατων κινητήρων που λόγω του επιβατικού φόρτου θα οδηγήσει σε μεγαλύτερους χρόνους διαδρομής άρα και αραίωση δρομολογίων. Γενικά στο μόνο τομέα που κερδίζουν οι παλιές γκαζιέρες νομίζω είναι στην οικονομία σε σχέση με κάποιο Ν1/Ν2/Ιris Diesel. Δεν ξέρω αν στην πράξη είναι και πιο οικονομικές και από midi diesel.
#35
(12-04-2020, 04:19 PM)mercedes elbo Έγραψε: Συμφωνώ και εγώ για την δρομολόγηση τους σε Τ. ΑΧΑ, 749 κλπ. όχι όμως σε Β12/711 λόγω ελαφρώς μικρότερης χωρητικότητας και αδύνατων κινητήρων που λόγω του επιβατικού φόρτου θα οδηγήσει σε μεγαλύτερους χρόνους διαδρομής άρα και αραίωση δρομολογίων. Γενικά στο μόνο τομέα που κερδίζουν οι παλιές γκαζιέρες νομίζω είναι στην οικονομία σε σχέση με κάποιο Ν1/Ν2/Ιris Diesel. Δεν ξέρω αν στην πράξη είναι και πιο οικονομικές και από midi diesel.
Οι λόγοι που η δρομολόγηση των Renault στο Β12 θα ήταν συνετή, είναι αφενός για την ευκολία ανεφοδιασμού και αφετέρου λόγω των επαναλαμβανόμενων περιστατικών επιθέσεων στα οχήματα της γραμμής, είναι κρίμα να δεσμεύονται και να βγαίνουν εκτός τα νέα οχήματα, ενώ θα μπορούσαν να αξιοποιούνται αλλού. Ωστόσο, δεν έχει νόημα η συζήτηση αυτή, αφού δεν επαρκούν πια..

On topic τώρα, στο 749 σήμερα το Midi 282!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
#36
Μια σπάνια εμφάνιση έκανε το πρωί το 407 Midi στο 407!
#37
Η απογευματινή διακοπή στον Κορμό Μενιδίου είναι το Solaris 881!
#38
Κυριακή σήμερα και ίσως για πρώτη φορά μετα από πολύ καιρό έχουν δρομολογηθεί ευρέως Neoplan απο τον Βοτανικό σε 021, 025/6, 035, 046, 057 και 227. Επίσης, μετά από κανά μήνα λειτούργησαν σήμερα Κυριακή τα 024, 748, 805 και με απογευματινή βάρδια.
#39
Ν2 #611 στο Χ97! Και το παράξενο είναι ότι δεν φαίνεται να είναι απόσπαση από Χ93..
#40
(03-05-2020, 11:25 PM)mercedes elbo Έγραψε: Ν2 #611 στο Χ97! Και το παράξενο είναι ότι δεν φαίνεται να είναι απόσπαση από Χ93..
- Καλημέρα και καλό μήνα
Απ ότι φαίνεται υπάρχει μετακίνηση οχημάτων από τον Βοτανικό στην Ανθούσα εκτός των πρώτων (Ν1) που είχαν μετακινηθεί το Φθινόπωρο από Βοτανικό σε Ανθούσα , παρατηρείται μέχρι και σήμερα η μετακίνηση σε γραμμές της Ανθούσας στα παρακάτω επιπλέον οχήματα του Βοτανικού (0405Ν1): 
10805,10806,10813,10968,10953,10966,10952,10957,10961,10812,10975,10970.

και  τα  (0405Ν2): 10611,10698,10688,10679,10635,10634.

- Τέλος παρατηρείται και η παύση κυκλοφορίας από τον Βοτανικό στα παρακάτω Solaris(midi - του Πρώην Ελληνικού) :  
10007,10008,10009,10010,10011,10012,10013,10014,10015,10016,10017,10021.

- Ίσως κάποιος που γνωρίζει καλύτερα να ξέρει λεπτομέρειες για αυτές τις αλλαγές και εάν είναι κάτι μόνιμο ή περιστασιακό λόγω των εκτάκτων συνθηκών.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2024 N1Ellinikou 833 107.543 23-11-2024, 02:46 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  [2020] Διαγωνισμός μίσθωσης 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων από την ΟΣΥ (leasing) mercedes elbo 558 341.615 11-05-2024, 03:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Thanos2265
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2023 N1Ellinikou 336 96.975 30-12-2023, 05:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2022 N1Ellinikou 311 131.235 27-12-2022, 07:56 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2021 N1Ellinikou 497 283.565 28-12-2021, 03:28 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Ody.
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2019 N1Ellinikou 230 172.293 18-12-2019, 03:27 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2018 N1Ellinikou 739 587.951 31-12-2018, 06:59 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2017 ecoj 468 458.186 31-12-2017, 11:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοι τύποι τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2017 MrVanHool 19 26.444 17-11-2017, 12:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: nikos1991
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2016 notis 598 704.988 01-01-2017, 02:02 PM
Τελευταία Δημοσίευση: NEOPLAN N4007

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)