Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών του ΟΑΣΘ
#11
Γεια σας παιδιά! Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!
Με μια γρήγορη αναζήτηση στο google για τις "δημοφιλείς" γραμμές του ΟΑΣΘ μπορείτε να βρείτε τα τελευταία δημοσιευμένα στοιχεία σχετικά με τις πληρότητες των γραμμών. Τις παραθέτω και εδώ:΄
1η θεση: Δρομολόγιο 3, 64,2% 2η θέση: παλιό 8, 56,8% 3η θέση: Δρομολόγιο 31, 53,3% 4η θέση: Δρομολόγιο 2, 49,3% 5η θέση: Δρομολόγιο 10, 46,7%, 6η θέση: Δρομολόγιο 5, 46,5%, 7η θέση: Δρομολόγιο 12, 44,7%, 8η θέση: Δρομολόγιο 6, 44,3% 9η θέση: Δρομολόγιο 14, 41% 10η θέση: Δρομολόγιο 32, 34%
Βέβαια τα στοιχεία αυτά είναι 7 χρόνια πριν. Δεδομένου όμως ότι ο συνολικός πληθυσμός της πόλης μειώθηκε αυτά τα 7 χρόνια από 1,137 εκ. σε 1,106 εκ. φαίνεται παράδοξο να έχουν αλλάξει δραματικά τα συγκεκριμένα στοιχεία. Προφανώς με τη μείωση των δρομολογίων και την αύξηση της χρήσης των λεωφορείων λόγω κρίσης, όλα τα ποσοστά ενδεχομένως και να είναι αυξημένα. Πάντως η τωρινή κατανομή των αρθρωτών όλως τυχαίως συμφωνεί με τα συγκεκριμένα στοιχεία. Μέχρι και ο αριθμός των 12μετρων που δρομολογούνται σε κάθε μία από τις δυτικές αρθρωτές γραμμές.

Τώρα, όσον αφορά τον συνολικό πληθυσμό των περιοχών που εξυπηρετούν οι αρθρωτές γραμμές των 2 αμαξοστασίων, με μια αναζήτηση στις 2 τελευταίες επίσημες απογραφές, μπορείτε να διαπιστώσετε ότι ο Φοίνικας με τα αρθρωτά του εξυπηρετεί περιοχές και δήμους με συνολικό πληθυσμό γύρω στις 255.000 (χωρίς καν τη Βασ. Όλγας, το Φάληρο, τη Δελφών, το Πλαγιάρι και τον Τρίλοφο) ενώ η Σταυρούπολη 215.000 (με τη Σίνδο).

Από όλα αυτά λοιπόν (και με καμία αναφορά σε τεχνικά ζητήματα που έχουν κατά καιρούς αναλυθεί εκτενώς - χωρίς κάποια αποδοχή δυστυχώς), μπορεί να γίνει αντιληπτό ποιες γραμμές είναι α προτεραιότητας. Και ότι όντως γίνεται προσπάθεια για αποδοτική εκμετάλλευση των διαθέσιμων αστικών. Η μόνη εξαίρεση είναι το 31 που κανονικά θα έπρεπε από τις γραμμές της Σταυρούπολης πρώτο αυτό να καλύπτεται με τα διαθέσιμα αρθρωτά. Ή να μεταφερθεί όλη η βάση του προσωρινά στο Φοίνικα. Βέβαια δεν ξέρω τι ανάγκες θα δημιουργούσε κάτι τέτοιο στον Φοίνικα και δεν μου πέφτει και λόγος.

Δεν έχω καμία διάθεση για αντιπαράθεση και θα αποφύγω να συνεχίσω με παραπάνω απαντήσεις. Εκτιμώ το γεγονός ότι καταθέτετε τις απόψεις σας και τις επιθυμίες σας. Αναφέρω για μια τελευταία φορά ότι είναι ενοχλητικό απλά οι αρνητισμοί να επαναλαμβάνονται καθημερινά! Ευχαριστώ και πάλι.
Απάντηση
#12
Καλησπέρα και από εμένα λοιπόν. Επί των γραφόμενών σου, θα ήθελα να σταθώ στα εξής:

(20-11-2019, 02:58 AM)K_tall-205 Έγραψε: Αποφάσισα όμως να γράψω σήμερα καθώς τα τελευταία περίπου 2 χρόνια το forum έχει αλλάξει δραματικά... όπως και η κατάσταση στον ΟΑΣΘ. Κάποτε εδώ υπήρξαν εξαιρετικές συζητήσεις σχετικά με φλέγοντα ζητήματα του στόλου και της δρομολόγησής του.  

(20-11-2019, 02:58 AM)K_tall-205 Έγραψε: Κάποια μέλη δεν το καταλαβαίνουν γιατί θέλουν να βλέπουν Citaro στις γραμμές που χρησιμοποιούν, τη στιγμή που ο κόσμος χρειάζεται απλά για να πάει σπίτι του, ένα όχημα με 4 ρόδες που να έρχεται στην ώρα του και να έχει ανθρώπινες συνθήκες. 

(20-11-2019, 02:58 AM)K_tall-205 Έγραψε: Από όλα αυτά λοιπόν (και με καμία αναφορά σε τεχνικά ζητήματα που έχουν κατά καιρούς αναλυθεί εκτενώς - χωρίς κάποια αποδοχή δυστυχώς), μπορεί να γίνει αντιληπτό ποιες γραμμές είναι α προτεραιότητας.  

Δεν καταλαβαίνω που αποσκοπούν τα ανωτέρω σχόλια. Καταλαβαίνω πως εξέφρασες την άποψή σου, πράγμα το οποίο είναι απολύτως κατανοητό, λογικό και αποδεκτό, όμως τα ως άνω σχόλια μπορώ να πω ότι έχουν ως σκοπό να πυροδοτήσουν αντιδράσεις από τα άλλα μέλη (ήδη έχω διαγράψει κάποια άκομψα σχόλια), παρά να οδηγήσουν σε μια εποικοδομητική συζήτηση, η οποία πλέον έχει χαθεί, όπως λες...

(20-11-2019, 02:58 AM)K_tall-205 Έγραψε: Με το παρόν σχόλιο απλά θέλω να μεταφέρω ότι είναι ενοχλητική η επανάληψη αυτών των παραπόνων και ο συνεχής αρνητικός σχολιασμός συγκεκριμένων τοποθετήσεων οχημάτων σε γραμμές, οι οποίες έχουν εξηγηθεί κατά καιρούς.

(22-11-2019, 01:46 AM)K_tall-205 Έγραψε: Δεν έχω καμία διάθεση για αντιπαράθεση και θα αποφύγω να συνεχίσω με παραπάνω απαντήσεις. Εκτιμώ το γεγονός ότι καταθέτετε τις απόψεις σας και τις επιθυμίες σας. Αναφέρω για μια τελευταία φορά ότι είναι ενοχλητικό απλά οι αρνητισμοί να επαναλαμβάνονται καθημερινά! 

Για να υπάρχει αρνητισμός, πάει να πει πως κάτι δεν πάει καλά. Ειδάλλως, όλοι θα συζητούσαν πόσο μπροστά είναι τα λεωφορεία της Θεσσαλονίκης. Προσωπικά δεν έχω πλήρη εικόνα, μιας και είμαι κάτοικος Αθηνών, ωστόσο αν δεις τον "αρνητισμό" που επικρατεί στα αντίστοιχα θέματα της Αθήνας, θα δεις ότι δεν υπάρχει μέλος να μιλάει θετικά για τον ΟΑΣΑ και την ΟΣΥ, διότι πολύ απλά η κατάσταση είναι τραγική. Φαντάζομαι πως και στη Θεσσαλονίκη η κατάσταση θα οδεύει προς τα εκεί, εξ ου και ο "αρνητισμός" των μελών, ο οποίος είναι απόλυτα δικαιολογημένος.

Επιπροσθέτως, θεωρώ καλύτερο να αποφύγεις να "συνεχίσεις με παραπάνω απαντήσεις", διότι πραγματικά δεν μπορώ να πω ότι τα γραφόμενά σου δεν προσέφεραν κάτι "ποιοτικό" στη συζήτηση. Αντιθέτως, προκάλεσαν αναστάστωση δίχως λόγο και αιτία. Επίσης, και τα δύο ποστ σου τα έγραψες στο θέμα "ΟΑΣΘ: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν", τα οποία όπως καταλαβαίνεις, ήταν εκτός θέματος (off-topic) και ως εκ τούτου έπρεπε να τα μετακινήσω όλα στο κατάλληλο θέμα, το οποίο είναι το παρόν.

Καλή συνέχεια.
Απάντηση
#13
Θα σταθώ μόνο για τις συχνότητες-δυνάμεις , γιατί τα υπόλοιπα απαντήθηκαν επάνω . Όταν το πχ το 32 λένε ότι πρέπει να βγαίνει με πχ 12 διπλα , με αυτά πρέπει . Στον ΟΑΣΘ όχι μόνο δεν τηρούν το πρόγραμμα στο κάθε 32, αλλά μειώνουν τις δυνάμεις και από πάνω βάζουν 12μ.

Θέλετε τα 12,14,19,27,31,32,34,52 να βγαίνουν με 12μ; Αυξήστε (ΟΑΣΘ)τις προβλεπομενες δυνάμεις κατά 50%. Κακά τα ψέμματα ο κόσμος έχει μπουχτίσει-αγανακτήσει , με τα φαινόμενα που κάνει σε καθημερινή βάση ο ΟΑΣΘ. Κρατάω και μια έκφραση των μελών Πρωτοβουλίας . «Δεν δεχόμαστε άλλο την δικαιολογία , ότι δεν υπάρχουν λεφτά »

https://seleo.gr/thessalonikh/72845-oi-d...-tou-oasth
Απάντηση
#14
Την στιγμή που με τα μέχρι αυτή τη στιγμή δεδομένα από την ερχόμενη Τετάρτη δεν θα κυκλοφορεί ΟΥΤΕ ΕΝΑ λεωφορείο στην Θεσσαλονίκη κάποιων το πρόβλημα είναι ακόμα γιατί δεν έχει Citaro η γραμμή που περνάει έξω από το σπίτι τους... (την οποία μάλιστα ΔΕΝ χρησιμοποιούν, όπως γενικότερα και τη συγκοινωνία της πόλης)

Καλά το πάμε...
Απάντηση
#15
(25-11-2019, 02:58 PM)garvanitis Έγραψε: Την στιγμή που με τα μέχρι αυτή τη στιγμή δεδομένα από την ερχόμενη Τετάρτη δεν θα κυκλοφορεί ΟΥΤΕ ΕΝΑ λεωφορείο στην Θεσσαλονίκη κάποιων το πρόβλημα είναι ακόμα γιατί δεν έχει Citaro η γραμμή που περνάει έξω από το σπίτι τους... (την οποία μάλιστα ΔΕΝ χρησιμοποιούν, όπως γενικότερα και τη συγκοινωνία της πόλης)

Καλά το πάμε...

Γιατί δεν θα κυκλοφορούν λεωφορεία από Τετάρτη;;
Απάντηση
#16
Κάποιοι δεν έχουν καταλάβει ακόμα ή παριστάνουν πως δεν καταλαβαίνουν, ότι στις παραπάνω δημοσιεύσεις αναφέρονται λεπτομερέστατα, όλα τα προβλήματα του κόσμου.    

Άλλοι είναι που δεν χρησιμοποιούν την συγκοινωνία της πόλης. Η αγανάκτηση όλου του κόσμου, προέρχεται από την χρήση των συγκοινωνιών της πόλης καθώς και από τις υπηρεσίες (ο Θεός ας τις κάνει) που προσφέρονται. Χαρακτηριστικό παράδειγμα των μελών πρωτοβουλίας . Δεν έχουμε όλοι μια S Class στο σπίτι, για να τα βλέπουμε όλοι ρόδινα.

Όσο για την Τετάρτη , για αυτό δεν ευθύνεται, όλος ο φυσιολογικός κόσμος που και καλά κάνει να επιθυμεί μια άριστη συγκοινωνία με όλες τις παροχές της. Ευθύνονται όσοι είναι πάνω από τους εργαζομένους είτε ΟΑΣΘ είτε άλλων επιχειρήσεων, που απεργούν για ένα καλύτερο εργασιακό περιβάλλον. 

Φυσικά έχουμε και το ''δεν υπάρχουν λεφτά για συγκοινωνία'' όπως την 1η Δεκέμβρη 2012. Που σε αυτήν την ημερομηνία θα σταματούσαν όλα
Απάντηση
#17
(25-11-2019, 04:31 PM)dimi4 Έγραψε: Γιατί δεν θα κυκλοφορούν λεωφορεία από Τετάρτη;;

Γιατί πολύ απλά 4η Δεκεμβρίου 2019 δεν υπάρχει για τον ΟΑΣΘ βάσει νομοθεσίας... Για να αλλάξει θέλει κυβερνητική παρέμβαση και μέχρι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει.
Απάντηση
#18
Oι οποιες αλλαγεσ στο νομο μαλλον θα γινουν ομως αυτη την βδομαδα θα παρει παραταση αλλα 3 χρονια το καθεστως του οασθ επισης θα υπαρξει καταλληλη προσθηκη στο νομο για να μπορει ο εν παρατασει οασθ να αγοραζει μεταχειρισμενα οχηματα ,κατι που επρεπε να κάνει η προηγούμενη διοικηση απο την πρωτη στιγμη οπως επρεπε να κανει και η σημερινη απο την πρωτη στιγμη αλλα βολευουν πολυ οι κωλυσιεργίες στο νομο.
Συνεπως θα υπαρξει και 5η δεκεμβριου το ζητουμενο ειναι να λειτουργησει οπως πρεπει ο οργανισμος γιατι ειδικα τα τελευταια 5 χρονια φανηκε η αποδομηση του
Απάντηση
#19
(25-11-2019, 07:29 PM)dim_thess Έγραψε: Oι οποιες αλλαγεσ στο νομο μαλλον θα γινουν ομως αυτη την βδομαδα θα παρει παραταση αλλα 3 χρονια το καθεστως του οασθ επισης θα υπαρξει καταλληλη προσθηκη στο νομο για να μπορει ο εν παρατασει οασθ να αγοραζει μεταχειρισμενα οχηματα ,κατι που επρεπε να κάνει η προηγούμενη διοικηση απο την πρωτη στιγμη οπως επρεπε  να κανει και η σημερινη απο την πρωτη στιγμη αλλα βολευουν πολυ οι κωλυσιεργίες στο νομο.
Συνεπως θα υπαρξει και 5η δεκεμβριου το ζητουμενο ειναι να λειτουργησει οπως πρεπει ο οργανισμος γιατι ειδικα τα τελευταια 5 χρονια φανηκε η αποδομηση του

Ξέρεις κάτι που δεν γνωρίζουμε οι υπόλοιποι; Και αν ναι, θέλεις να το μοιραστείς μαζί μας; Και προφανώς και δεν μιλάω για τα σενάρια που ακούγονται ή διαρρέονται τον τελευταίο καιρό (πολλά από τα οποία είναι ανυπόστατα), κάτι επίσημο εννοώ... Οχτώ μέρες (οι έξι εργάσιμες) πριν το deadline θα έπρεπε ήδη να είναι γνωστή η συνέχεια...
Απάντηση
#20
Ξερω οτι αυτη την στιγμη οι διορθωσεις και οτι αλλο ειναι στην νομοπαρασκευαστικη Επιτροπή,εδω και καιρο μαλιστα.καθυστερει για διαφορους λογους και ετυχε να συμπέσει και καμπανακι απο την κομισιον.
Αναμένεται συντομα φανταζομαι δεν μπορω να σκεφτω οτι υπαρχει αλλος τροπος κα αυτος ο αλλος τροπος τελευταια στιγμη θα αιφνιδιάσει τους παντες .ετσι λειτουργει η κανονικοτητα συνήθως
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)