Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών του ΟΑΣΘ
#1
Για τις συχνότητες να γράφουμε και για την ποιότητα υπηρεσιών του ΟΑΣΘ
Απάντηση
#2
καθυστερήσεις στην εκτέλεση των προγραμματισμένων δρομολογίων με αποτέλεσμα των συνωστισμό,διαπληκτισμούς μεταξύ των επιβατών αλλά και των οδηγών..σε μερικά λεωφορεία αλλά και στάσεις δεν λειτουργεί η τηλεματική αλλά δίνει και λάθος στοιχεία..π.χ λέει ότι το λεωφορείο θα αφιχθεί σε 10 λεπτά και μετά από 2,έρχεται..
δεν λειτουργεί ο κλιματισμός ή είναι ανεπαρκής..
βρώμικα λεωφορεία..
ανασφαλή και επικίνδυνα για τον επιβάτη..λείπουν χειρολαβές αλλά και σοβαρές βλάβες που τα ακινητοποιούν κατά την εκτέλεση των δρομολογίων καθημερινά..
Απάντηση
#3
Την αλλη εβδομαδα κανονικα θα πρεπει να τεθεί σε εφαρμογη το χειμερινο ωραριο,για αλλη μια φορα θα αναρτηθουν προφανως οι ιδιες συχνοτητες χωρις προφανως να ισχυουν.ο διαγωνισμος της προυγουμενης κυβερνησης ακυρωθηκε γιατι εγιναν δεκτες καποιες προσφυγές.νεος διαγωνισμος για 350 λεωφορεια θα τρέξει απ την αρχη οποτε σε κανα χρονο νεα λεωφορεια.
Οι προηγούμενοι ειχαν στειλει μια ομαδα να ψαξει στην ιταλια για μεταχειρισμένα να αγορασει,δεν μαθαμε γιατι πατωσε αυτη η λυση και ομως η μονη λυση σημερα ειναι αυτη ,να αγοραστουν η να μισθωσουν μεταχειρισμενα γιατι αλλιως δεν θα υπαρξει καμια βελτιωση.θα πρεπει να δουν ποιοι τυποι οχηματων παρουσιαζουν τις πιο συχνες βλαβες,ποιες γραμμες εχουν αναγκη και να παραλαβουν τα αντιστοιχα οχηματα.
Επισης υπαρχει θεμα και οδηγων ,εχει ελειψη
Απάντηση
#4
Παροχές τριτοκοσμικές.

Συχνότητες απαράδεκτες ειδικά μετοχικού και σημερινού ΟΑΣΘ. Ένα ολόκληρο Ωραιόκαστρο να μείνει εκτός λεωφορείου και να περιμένει 50 λεπτά για να έρθει το επόμενο. Σε 27 και 32 για να μπεις μέσα, πρέπει να πας στην οροφή του λεωφορείου.

Λεωφορεία παλιά και κακοσυντηρημένα όλην την ώρα όλο και κάτι παθαίνουν. Οι συνθήκες μέσα στα λεωφορεία είναι SURVIVOR. Δεν έχουν ειδικά το καλοκαίρι επαρκή κλιματισμό.

Η κολόνια αυτή χρόνια κρατάει. Όλα αυτά δεν αποτελούν, απαρχαιωμένα μέσα κασέτα ή cd. Είναι LIVE καθημερινές,δεινοπαθητικές,δυσάρεστες καταστάσεις
Απάντηση
#5
Ειλικρινά τι να γράψεις για τις συνθήκες του ΟΑΣΘ;;;; Το ότι τα δρομολόγια (ή έστω οι συχνότητες) δεν τηρούνται ποτέ.... τουλάχιστον στις κύριες γραμμές του κέντρου.. Το ότι τα λεωφορεία όχι μόνο είναι σε άθλια κατάσταση αλλά και επικίνδυνα( άραγε πόσες φορές έχουν πάρει φωτιά ή έχουν μείνει από βλάβες.. το ότι μέσα είμαστε ο ένας πάνω στον άλλο.. Το ότι οι οδηγοί (μεγάλο μέρος τουλάχιστον) σου μιλάνε σαν σκουπίδι.. για το ότι στα μισά λεωφορεία δεν λειτουργεί το σύστημα αναγγελίας στάσεων και αν είσαι από άλλη πόλη ή δεν ξέρεις την έχεις βαμμένη.. και επειδή σπουδάζω στο πρώην πλέον ΤΕΙ ένα σχόλιο για την γραμμή 52 που κανονικά θα έπρεπε να γράφω ένα κατεβατο για την συγκεκριμένη γραμμή αλλά έχει χάρη.. το 52Α που κανονικά έχει καμία 20αρια δρομολόγια την μέρα από πότε έχει να περάσει;;; Καταργήστε το τελείως από τα δρομολόγια για να μην κοροϊδεύετε και τον κόσμο...
Απάντηση
#6
Καλησπέρα παιδιά! Είμαι μέλος από το 2012 και σας διαβάζω σχεδόν καθημερινά! Αποφεύγω να γράφω καθώς εδώ υπάρχουν αξιόλογα μέλη με θαυμαστό έργο, που κατά καιρούς μοιράζονται πολύ πιο ενδιαφέρουσες πληροφορίες σε σχέση με αυτές που μπορώ να προσφέρω. Σέβομαι και εκτιμώ την προσπάθεια και τις απόψεις όλων. Αποφάσισα όμως να γράψω σήμερα καθώς τα τελευταία περίπου 2 χρόνια το forum έχει αλλάξει δραματικά... όπως και η κατάσταση στον ΟΑΣΘ. Κάποτε εδώ υπήρξαν εξαιρετικές συζητήσεις σχετικά με φλέγοντα ζητήματα του στόλου και της δρομολόγησής του. Πλέον συνεχώς διαβάζουμε παράπονα για τη μη δρομολόγηση Citaro σε γραμμές με μέση πληρότητα χαμηλότερη των δρομολογίων του ΙΚΕΑ, της Καλαμαριάς, της Χαριλάου κτλ που διέρχονται από τους κεντρικούς οδικούς άξονες της πόλης και είναι επιβεβλημένη η όσο το δυνατόν πιο εύρυθμη λειτουργία τους. Η τρέχουσα διοίκηση προσπαθεί να επαναφέρει στην κανονικότητα μια από τις χειρότερες κατανομές του στόλου που υπήρξαν τα τελευταία χρόνια - έχει αναφερθεί εκτενώς το γιατί από συγκεκριμένο μέλος που έχει προσπαθήσει πολλές φορές να εξηγήσει τις προσπάθειες που γίνονται αυτόν τον καιρό, ώστε ο ΟΑΣΘ να εκμεταλλεύεται τα οχήματά του με τον πλέον αποδοτικό τρόπο. Κάποια μέλη δεν το καταλαβαίνουν γιατί θέλουν να βλέπουν Citaro στις γραμμές που χρησιμοποιούν, τη στιγμή που ο κόσμος χρειάζεται απλά για να πάει σπίτι του, ένα όχημα με 4 ρόδες που να έρχεται στην ώρα του και να έχει ανθρώπινες συνθήκες. Με το παρόν σχόλιο απλά θέλω να μεταφέρω ότι είναι ενοχλητική η επανάληψη αυτών των παραπόνων και ο συνεχής αρνητικός σχολιασμός συγκεκριμένων τοποθετήσεων οχημάτων σε γραμμές, οι οποίες έχουν εξηγηθεί κατά καιρούς. Ευχαριστώ πολύ και εύχομαι καλή συνέχεια στην προσπάθεια και το πάθος σας!
Απάντηση
#7
Απάντηση σε σχετικό θέμα

Καλησπέρα.Τα citaro(καινούργια λεωφορεία) σχετικά, απολαμβάνουν καθημερινά όλες οι Ανατολικές περιοχές της Θεσσαλονίκης, ευθύνη του Φοίνικα και ο λόγος που εξηγήθηκε εδώ μέσα είναι ανεπαρκέστατος. Το 782 πριν δυο μήνες και το 787 το 2015 πήγαν να πάρουν φωτιά με ευθύνη της Σταυρούπολης; Ή μήπως το 932 με περίεργη εκκίνηση που είχε -771,938 επί κρατικοδίαιτου ΟΑΣΘ με περίεργο ανέβασμα ; Πως να πιστέψουμε την ''βαριά συντήρηση του Φοίνικα'' όταν το 821 κόπηκε στην μέση ,όταν μετά από έλεγχο που κάνανε τον είπανε τον οδηγό να το πάει Σταυρούπολη. Ή το 655 πήγε για παρακολούθηση στον Φοίνικα, μετά επιστροφή 56 στις αρχές Οκτωβρίου και βλάβη.

Τάξη στις κατανομές των λεωφορείων ή μόνη διοίκηση που έβαλε ήταν του Παππά. Χωρίς διακρίσεις δίκαια πράγματα. Όλες οι γραμμές 18μ είχαν και μέχρι έναν βαθμό λειτουργούσαν ομαλά(όχι και άριστα).Όλα τα citaro του 27 και 32 στον δρόμο, χωρίς το 12,14 να παίρνουν 12μ με εξαίρεση αρχές Καλοκαιριού.  Τώρα και με κρατικοδίαιτου παλιά, τι βλέπουμε ; Βλέπουμε υποστήριξη των περιοχών των πρώην μετόχων,ωφελώντας φυσικά την εξυπηρέτηση των γραμμών τους , ως προς οχήματα.Δηλαδή παστωμένος ο άλλος σε 12,14,19,27,31,32,34,52 είναι η ομαλή λειτουργία της διοίκησης;  Επίσης υπήρχαν πιέσεις από οδηγούς του 10 και της Καλαμαριάς να τους δίνουν καλά οχήματα, χωρίς αιτία και λόγο. Είναι πασιφανές ότι έχουμε να κάνουμε με ένα καλομαθημένο αμαξοστάσιο. Η βαριά πραγματική συντήρηση των citaro γίνεται στην evobus κοντινότερα της Σταυρούπολης.  

Τις συχνότητες τον τελευταίο καιρό όταν ήταν Δ.Σ Παππά και προβλήματα θα τις ψάξετε στους Σαμποτέρ του οργανισμού, για τους οποίους ήδη διεξάγεται έρευνα. Υπάρχει και αναρτημένη συνομιλία στο fb του πρώην πρόεδρου ΟΑΣΘ με εργαζομένους.

Για το τι ενδιαφέρεται ο κόσμος, φυσικά μεν για την συχνότητα των δρομολογίων αλλά όταν αυτά δεν πραγματοποιούνται λόγω βλαβών κτλ, που ρίχνει την ευθύνη και έχει απόλυτο δίκιο; Στην παλαιότητα των οχημάτων ρίχνει ο κόσμος, αν δεν πιστεύετε εμένα για αυτό πιστέψτε τα μέλη Πρωτοβουλίας Εργαζομένων-Φοιτητών-Συνταξιούχων Για Τις Αστικές Συγκοινωνίες, τα οποία έκαναν λόγο για αρχαία λεωφορεία. Φυσικά δεν ευθύνονται μόνο αυτά αλλά και οι διάφοροι φραπεδάκιδες,κυκλοφοριακό κτλ.

Περί αρχαίων λεωφορείων
https://www.youtube.com/watch?v=u8-5m2p59ho

Φυσικά θα ψάχνετε και πολλά σχόλια στο fb να το επιβεβαιώνουν ένα-προς ένα για την παλαιότητα των οχημάτων. Όταν γινόταν ερώτηση σε άρθρο, για τα wifi που θα βάζαν στα λεωφορεία. Ορίστε ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα από ένα σχόλιο στο fb. Φυσικά πέρα από έναν υπολογιστή ή κινητό, πάτε σε λεωφορεία του οργανισμού πχ 52 θα το δείτε αυτό λένε.


Σύναψη:Λεωφορεία θα αλλάξουμε; 40εκ Ευρώ λέει για την ψηφιακή αναβάθμιση. ΠΟΣΑ λεωφορεία αγοράζονται με αυτά τα λεφτά;  


Απάντηση μέλους του forum


Σύναψη:Περίπου 200. Αλλά γιατί να αλλαχτούν ;

Ορίστε είναι ο κόσμος που δεν ενδιαφέρεται για το εαν είναι καινούργια και παλιά. Είναι οι άνθρωποι που πιάνουνε τον ''παλμό του επιβατικού κοινού '' ασχολούμενοι για πάνω από 30 χρόνια.  Έτσι ο γιατρός δεν πιάνει τον παλμό του ασθενή.Αλλά τον στέλνει κατευθείαν στον νεκροθάφτη. Γιατί να αλλαχτούν; Γιατί είναι σαράβαλα και μη λειτουργικά.

Υπάρχει και συνέντευξη οδηγού του ΟΑΣΘ

Σύναψη:όσο και να τα συντηρήσεις παλιά λεωφορεία είναι. Πάλι θα έχουν θέματα

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ με αυτήν την εξαθλίωση. Αν δεν μπορείτε να αγοράσετε λεωφορεία ή να βελτιώσετε την κατάσταση του οργανισμού, τότε ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ. Αν δεν μπορείτε να αναλάβετε καλά τις γραμμές του Α/Σ Σταυρούπολης, κάντε έναν διαγωνισμό να παραχωρηθούν στα ΚΤΕΛ  

Στην σημερινή διοίκηση επίσης νομίζουν ότι ο ΟΑΣΘ και τα προβλήματα του, γεννήθηκαν τον Αύγουστο του 2017 με Παππά. Αυτό είναι λάθος. Είναι ένα γεννηματα του 1957, που σε εποχή κρίσης τα μερίσματα των μετόχων ήταν σταθερά, χωρίς να υπάρχουν επιχειρματικά ρίσκα. Έχουμε να κάνουμε με μια ανεύθυνη επιχείρηση, η οποία ούτε τα δρομολόγια τηρούσε, ούτε τους εργαζομένους πλήρωνε και επισχέσεις καθημερινώς εργασίας. Η μεγαλύτερη επίσχεση ήταν το 2016 τον Σεπτέμβριο. Τότε ήταν ο Παππάς, όταν ολόκληρη Θεσσαλονίκη ήταν αναγκασμένη στα ταξί, για να πάει ο εργαζόμενος στην δουλειά του;

Καλό είναι να φρεσκάρουμε και λίγο την μνήμη μας, για το γινόταν πριν αναλάβει ο Παππάς   http://www.avgi.gr/article/10811/1035722...tiko-oasth

Ξεγελιέστε όσοι πιστεύετε ότι η σημερινή διοίκηση προσπαθεί με διάσωση του οργανισμού. Πρώτα πρώτα κοροϊδεύετε τους ίδιους, τους εαυτούς σας.

Έχουμε κάθε δικαίωμα στα πλαίσια της δημοκρατίας και της αρχής της Πολυφωνίας να λέμε την άποψη μας, οι οποίες απόψεις είναι η αλήθεια. Να γράφουμε τα αρνητικά της σημερινής διοίκησης είτε πρόκειται για τις υπηρεσίες, κατανομή λεωφορείων όπως καλά έκανε ο george-oasth και το έκανε θέμα. Δεν χρησιμοποιώ από 27,32 καμία από αυτές τις γραμμές, όμως βλέπω την αδικία που γίνονται σε βάρος τους. Αυτό για να μην λέτε ότι θέλουμε citaro στις περιοχές μας. Αλλά ακόμα και έτσι να είναι, καλά κάνουμε. Έτσι πως το κάνει η σημερινή και η κρατικοδίαιτη διοίκηση. Αν ενοχλεί αυτή η κριτική, μπορούν να αποχωρήσουν, αν θέλουν. Αυτά για τα περί ενοχλήσεων στις κριτικές για είτε για τα citaro, είτε για τις υπηρεσίες ΟΑΣΘ
Απάντηση
#8
(20-11-2019, 02:58 AM)K_tall-205 Έγραψε: Καλησπέρα παιδιά! Είμαι μέλος από το 2012 και σας διαβάζω σχεδόν καθημερινά! Αποφεύγω να γράφω καθώς εδώ υπάρχουν αξιόλογα μέλη με θαυμαστό έργο, που κατά καιρούς μοιράζονται πολύ πιο ενδιαφέρουσες πληροφορίες σε σχέση με αυτές που μπορώ να προσφέρω. Σέβομαι και εκτιμώ την προσπάθεια και τις απόψεις όλων. Αποφάσισα όμως να γράψω σήμερα καθώς τα τελευταία περίπου 2 χρόνια το forum έχει αλλάξει δραματικά... όπως και η κατάσταση στον ΟΑΣΘ. Κάποτε εδώ υπήρξαν εξαιρετικές συζητήσεις σχετικά με φλέγοντα ζητήματα του στόλου και της δρομολόγησής του. Πλέον συνεχώς διαβάζουμε παράπονα για τη μη δρομολόγηση Citaro σε γραμμές με μέση πληρότητα χαμηλότερη των δρομολογίων του ΙΚΕΑ, της Καλαμαριάς, της Χαριλάου κτλ που διέρχονται από τους κεντρικούς οδικούς άξονες της πόλης και είναι επιβεβλημένη η όσο το δυνατόν πιο εύρυθμη λειτουργία τους. Η τρέχουσα διοίκηση προσπαθεί να επαναφέρει στην κανονικότητα μια από τις χειρότερες κατανομές του στόλου που υπήρξαν τα τελευταία χρόνια - έχει αναφερθεί εκτενώς το γιατί από συγκεκριμένο μέλος που έχει προσπαθήσει πολλές φορές να εξηγήσει τις προσπάθειες που γίνονται αυτόν τον καιρό, ώστε ο ΟΑΣΘ να εκμεταλλεύεται τα οχήματά του με τον πλέον αποδοτικό τρόπο. Κάποια μέλη δεν το καταλαβαίνουν γιατί θέλουν να βλέπουν Citaro στις γραμμές που χρησιμοποιούν, τη στιγμή που ο κόσμος χρειάζεται απλά για να πάει σπίτι του, ένα όχημα με 4 ρόδες που να έρχεται στην ώρα του και να έχει ανθρώπινες συνθήκες. Με το παρόν σχόλιο απλά θέλω να μεταφέρω ότι είναι ενοχλητική η επανάληψη αυτών των παραπόνων και ο συνεχής αρνητικός σχολιασμός συγκεκριμένων τοποθετήσεων οχημάτων σε γραμμές, οι οποίες έχουν εξηγηθεί κατά καιρούς. Ευχαριστώ πολύ και εύχομαι καλή συνέχεια στην προσπάθεια και το πάθος σας!
Δυστυχώς φίλε μου όσο ορισμένοι γραφικοί θα χαίρουν ασυλίας τόσο όσοι έχουν κάτι ουσιαστικό να πουν θα απομακρύνονται... Με ότι σημαίνει αυτό στην ποιότητα των διαφόρων θεμάτων...
Απάντηση
#9
(20-11-2019, 02:58 AM)K_tall-205 Έγραψε: Καλησπέρα παιδιά! Είμαι μέλος από το 2012 και σας διαβάζω σχεδόν καθημερινά! Αποφεύγω να γράφω καθώς εδώ υπάρχουν αξιόλογα μέλη με θαυμαστό έργο, που κατά καιρούς μοιράζονται πολύ πιο ενδιαφέρουσες πληροφορίες σε σχέση με αυτές που μπορώ να προσφέρω. Σέβομαι και εκτιμώ την προσπάθεια και τις απόψεις όλων. Αποφάσισα όμως να γράψω σήμερα καθώς τα τελευταία περίπου 2 χρόνια το forum έχει αλλάξει δραματικά... όπως και η κατάσταση στον ΟΑΣΘ. Κάποτε εδώ υπήρξαν εξαιρετικές συζητήσεις σχετικά με φλέγοντα ζητήματα του στόλου και της δρομολόγησής του. Πλέον συνεχώς διαβάζουμε παράπονα για τη μη δρομολόγηση Citaro σε γραμμές με μέση πληρότητα χαμηλότερη των δρομολογίων του ΙΚΕΑ, της Καλαμαριάς, της Χαριλάου κτλ που διέρχονται από τους κεντρικούς οδικούς άξονες της πόλης και είναι επιβεβλημένη η όσο το δυνατόν πιο εύρυθμη λειτουργία τους. Η τρέχουσα διοίκηση προσπαθεί να επαναφέρει στην κανονικότητα μια από τις χειρότερες κατανομές του στόλου που υπήρξαν τα τελευταία χρόνια - έχει αναφερθεί εκτενώς το γιατί από συγκεκριμένο μέλος που έχει προσπαθήσει πολλές φορές να εξηγήσει τις προσπάθειες που γίνονται αυτόν τον καιρό, ώστε ο ΟΑΣΘ να εκμεταλλεύεται τα οχήματά του με τον πλέον αποδοτικό τρόπο. Κάποια μέλη δεν το καταλαβαίνουν γιατί θέλουν να βλέπουν Citaro στις γραμμές που χρησιμοποιούν, τη στιγμή που ο κόσμος χρειάζεται απλά για να πάει σπίτι του, ένα όχημα με 4 ρόδες που να έρχεται στην ώρα του και να έχει ανθρώπινες συνθήκες. Με το παρόν σχόλιο απλά θέλω να μεταφέρω ότι είναι ενοχλητική η επανάληψη αυτών των παραπόνων και ο συνεχής αρνητικός σχολιασμός συγκεκριμένων τοποθετήσεων οχημάτων σε γραμμές, οι οποίες έχουν εξηγηθεί κατά καιρούς. Ευχαριστώ πολύ και εύχομαι καλή συνέχεια στην προσπάθεια και το πάθος σας!
Εκεί που αναφέρεις ότι θελουμε citaro σε γραμμές με χαμηλότερη πληρότητα από ότι η καλαμάρια ,σταμάτησα να διαβάζω...Και το 31 έχει μεγαλύτερη πληρότητα από το 6 σίγουρα και από το 10...Αλλά παίρνει και τα 12μετρα της! Και όσο και αν δεν σου αρέσει το 32 έχει περισσότερη πληρότητα από ότι το 6...έστω λίγο περισσότερη από ότι το 6 αλλά είναι πιο πάνω!!Αλλά φυσικά b10m και 12μετρο
Απάντηση
#10
(21-11-2019, 05:54 AM)george-oasth Έγραψε: Εκεί που αναφέρεις ότι θελουμε citaro σε γραμμές με χαμηλότερη πληρότητα από ότι η καλαμάρια ,σταμάτησα να διαβάζω...Και το 31 έχει μεγαλύτερη πληρότητα από το 6 σίγουρα και από το 10...Αλλά παίρνει και τα 12μετρα της! Και όσο και αν δεν σου αρέσει το 32 έχει περισσότερη πληρότητα από ότι το 6...έστω λίγο περισσότερη από ότι το 6 αλλά είναι πιο πάνω!!Αλλά φυσικά b10m και 12μετρο

Μα σε παρακαλώ! Μέχρι και το 69 και 79 έχουν ανάγκη από 18μετρα και citaro ενώ γραμμές "χαμηλής πληρότητας" της Σταυρούπολης, βλέπε 12/14/27/31/32/34/52 παίρνουν 12μετρα και B10M καθημερινά, δρομολόγια κόβονται κλπ κλπ...

Η να σχολιάσω ότι ο οργανισμός προσπαθεί να εκμεταλλευτεί τα οχήματα του με τον πλέον αποδοτικό τρόπο; Σε καιρό που τα περισσότερα B7LA της Σταυρούπολης είναι μέσα για επισκευές, στέλνει ανατολικά ΌΛΑ τα Citaro χωρίς να έρθει ο αντίστοιχος αριθμός λεωφορείων από το Φοίνικα στην Σταυρούπολη (B7LA/B9LA κάνεις δεν κολλάει εκεί). Μιλάμε για -11 αρθρωτά από τη Σταυρούπολη με το καλημέρα.

Οι συνέπειες; Δεν χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση, αν κάποιος όντως ζει στην πόλη τα τελευταία χρόνια, με μια βόλτα στο κέντρο θα καταλάβει πολύ καλά σε τι αναφέρομαι...

Αλλά τι να πω, ευτυχώς που υπάρχουν μέλη που προσπαθούν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα με "επιχειρήματα" σε εμάς τους άσχετους που δε βλέπουμε καθημερινά τι γίνεται...
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)