30-12-2018, 09:54 PM
644 στο 3Κ(!)
421 στο 21
728 στο 69
866 στο 72!
421 στο 21
728 στο 69
866 στο 72!
ΟΑΣΘ: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2018 & 2019
|
30-12-2018, 09:54 PM
644 στο 3Κ(!)
421 στο 21 728 στο 69 866 στο 72!
30-12-2018, 11:52 PM
(30-12-2018, 04:41 PM)GiannisB Έγραψε: Περισσότερο το 56. Πάμε να συγκρίνουμε Σάββατο κανονικό όχι Εορτών απόγευμα με κατεύθυνση κέντρο της πόλης 56 στο 654 σαρδέλα και 500αρι μετά από Σταυρουπολ 83 πέντε άτομα . Πάνω κάτω τις καθημερινές πάλι το 56 προβάδισμα .Το 56 δεν έχει μόνο το Ωραιόκαστρο πελατεία που είναι μεγαλύτερο από τον Λαγκάδα αλλα ΙΕΚ και ΟΑΕΔ από σπουδαστές που σπουδάζουν εκεί.Εγώ πάντως έχω πετύχει πολλές φορές 83 να κατεβαίνει φίσκα στο κέντρο. Ενώ τις προάλλες πέρασαν 3 56αρια σε 5 λεπτά μέσα και μόνο τι πρώτο είχε ίσα ίσα τους καθήμενους και τα άλλα 2 από 3-4 το καθένα. Και συν τοις άλλοις δε μπορούμε να συγκρίνουμε τη διαδρομή του 83 με του 56. Δεν έχουν τις ίδιες ανηφόρες. Τα B7l ζορίζονται πολύ παραπάνω να ανέβουν το Δερβένι σε συνθήκες σαρδέλας σε σχέση με τα Citelis.
30-12-2018, 11:54 PM
(30-12-2018, 08:23 PM)irisbus57 Έγραψε: Θα μπορούσε να είναι στο 4 το 320, στο 76 το 321 και στο 79 το 322! Αρχικά αναφέρθηκε ήδη για το 4. Στο 76 δε γίνεται να μπει το 321 γιατί αρχικά έχει 2 λεωφορεία. Κατά δεύτερον έχει σχολικά δρομολόγια που φουλάρουν πάρα πολύ και τέλος και άκυρα δρομολόγια που έχω δει έχουν τουλάχιστον 20-25 άτομα... Το 79 δείτε το κι αυτό σα μια πρώτη εικόνα της πόλης μαζί με το Χ1
829 στο 79
31-12-2018, 12:42 AM
Μια προσπάθεια κατανομής του στόλου
Χ1 917-920 +1 ακόμα 01 251, 252, 253, 255 2Κ 744-748, 791-798, 931-935, 942-945 3Κ 728, 731, 732, 775-790 04 494 05 737, 851-861 +1 ακόμα 06 701-713 07 714-717, 818, 822 +2 ακόμα 09 563-566 10 740, 742, 743, 869-879 +2 ακόμα 11 462-471 +1 ακόμα 12 901-916 14 827-836, 880-884 15 301-322 (απαραιτήτως 2 μεγάλα λεωφορεία-Τα 4 και 6 ΔΕ-ΤΕ-ΠΑ και 4 και 5 ΤΡ-ΠΕ) 16 301-322 17 452-461 18 401-404 19 751-756 20 484-493 21 271-275, 233-236 22 101-103 23 256-265 24 237-239 25 472-483 26 671-679 27 718-720, 738, 739, 741, 749, 750, 936-941 28 387-398 29 201-208 +1 ακόμα 30 228-232, 276-280 31 801-815 32 729, 730, 733-736, 770-774, 865-868 33 660-668 34 721, 722, 816, 817, 819-821, 823-826 35 407-413 36 687-689 37 501-506 38 221-227 39 441-451 40 414-417 +1 ακόμα 42 424 43 561 45 289, 290 50 368, 799 51 375-380, 382 52 723-727, 862-864 +4 ακόμα 53 577 54 281-288 55 418, 419 56 651-659 57-58 111-130 +3 ακόμα 59 576 60 405, 406, 420 61 425 64 383-386 66 680-683 67-68 684-686 69 436-440 72 885-894 76 432, 433 77 434, 435 79 697 80 351-355 81-89 209-220 82 240, 241 83 507-518 84 356-358 85 359-362 86 363-366 87 426-429 88 430, 431, 696 90 552, 553 91 371-374 92 569 Έχω κενά στα 15 και 16 και 57 και 58
31-12-2018, 12:43 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 31-12-2018, 12:49 AM από GiannisB. Edited 1 time in total.)
(30-12-2018, 11:52 PM)K.S. Έγραψε: Εγώ πάντως έχω πετύχει πολλές φορές 83 να κατεβαίνει φίσκα στο κέντρο. Ενώ τις προάλλες πέρασαν 3 56αρια σε 5 λεπτά μέσα και μόνο τι πρώτο είχε ίσα ίσα τους καθήμενους και τα άλλα 2 από 3-4 το καθένα. Και συν τοις άλλοις δε μπορούμε να συγκρίνουμε τη διαδρομή του 83 με του 56. Δεν έχουν τις ίδιες ανηφόρες. Τα B7l ζορίζονται πολύ παραπάνω να ανέβουν το Δερβένι σε συνθήκες σαρδέλας σε σχέση με τα Citelis. Το 83 καθημερινή έχει Σαρδέλα αλλά μπαίνεις. Το 56 και Σαββάτου. Τα αμάξια 84,85,86 πως ανεβαίνουν; Για να μην μιλήσω αργίες όλο άδειο το 83. Ανέβα μέχρι Ωραιόκαστρο την ανηφόρα από στάσεις Lidl-Bερόπουλος μετά Αναψυκτήριο-Γυμνάσιο. Ειδικά στην πρώτη περίπτωση και να μένει και λεωφορείο. Όσο για το 5 λέπτο συχνότητα ούτε στα χαρτιά δεν υπάρχει στο 56. Καμιά φορά 5 λέπτη συχνότητα στο 56 15 λέπτη και τις Κυριακές 40 λέπτα και φυσικά φίσκα Όσες φορές προσπέραση από Στροφή Καρατάσου το 83 πάντα άδειο το έβλεπα ιδίως απόγευμα. Χειμώνα - Καλοκαίρι. Όπως και να έχει το 127 έπρεπε να είναι στο 56 γιατί είναι από τις πρώτες δέκα γραμμές με πληρότητα υψηλή για 12μ σε συνδυασμό με ανηφόρες. Πάντως το 83 με τα cityclass του 2004 έπρεπε να παραμείνει και έπρεπε να αξιοποιηθούν αυτά τα οχήματα σε 25,26,28,56. Μεγάλη ακόμη αποτυχία του ιδιωτικού καθεστώτος αλλά πλέον αν αγοραστούν τα 350 που λένε λεωφορεία κατά προτεραιότητα πρέπει να μπουν σε αυτές τις γραμμές 861 ανήκει στο 52 πλέον
31-12-2018, 12:48 AM
(31-12-2018, 12:43 AM)GiannisB Έγραψε: Το 83 καθημερινή έχει Σαρδέλα αλλά μπαίνεις. Το 56 και Σαββάτου. Τα αμάξια 84,85,86 πως ανεβαίνουν; Για να μην μιλήσω αργίες όλο άδειο το 83. Ανέβα μέχρι Ωραιόκαστρο την ανηφόρα από στάσεις Lidl-Bερόπουλος μετά Αναψυκτήριο-Γυμνάσιο. Ειδικά στην πρώτη περίπτωση και να μένει και λεωφορείο. Τέλος πάντων δεν το συνεχίζω γιατί τα ξαναείπαμε και παλιότερα. Και εγώ θα ήθελα το 84 να έχει Citelis και να πω χίλιες δύο ιδέες από το μυαλό μου γιατί θα έπρεπε όμως έχω ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ και μπορώ να καταλάβω ότι πάλι καλά που έχουμε και αυτά τα λεωφορεία στη γραμμή. Δεν επεκτείνομαι πλέον στο θέμα πάρα μόνο αν δοθεί κάποια λογική απάντηση. Απλά σας παρακαλώ λίγο ηρεμία με τα έλεος και τα απαράδεκτοι... Δεν είστε συγκπινωνιολόγοι, ούτε υπεύθυνοι του γραφείου κίνησης για να ξέρετε πως προκύπτει το κάθε τι... Αφήστε τον καθένα να κάνει τη δουλειά του. Υπάρχουν 1000 αλλά προβλήματα στον οργανισμό που αξίζουν διαμαρτυρίας.
31-12-2018, 01:26 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 31-12-2018, 01:29 AM από GiannisB. Edited 2 times in total.)
(31-12-2018, 12:48 AM)K.S. Έγραψε: Τέλος πάντων δεν το συνεχίζω γιατί τα ξαναείπαμε και παλιότερα. Και εγώ θα ήθελα το 84 να έχει Citelis και να πω χίλιες δύο ιδέες από το μυαλό μου γιατί θα έπρεπε όμως έχω ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ και μπορώ να καταλάβω ότι πάλι καλά που έχουμε και αυτά τα λεωφορεία στη γραμμή. Δεν επεκτείνομαι πλέον στο θέμα πάρα μόνο αν δοθεί κάποια λογική απάντηση. Απλά σας παρακαλώ λίγο ηρεμία με τα έλεος και τα απαράδεκτοι... Δεν είστε συγκπινωνιολόγοι, ούτε υπεύθυνοι του γραφείου κίνησης για να ξέρετε πως προκύπτει το κάθε τι... Αφήστε τον καθένα να κάνει τη δουλειά του. Υπάρχουν 1000 αλλά προβλήματα στον οργανισμό που αξίζουν διαμαρτυρίας. Εσύ γιατί θίγεσαι; Μήπως είσαι πρώην Μέτοχος; Αν δεν έχεις πολύ απλά τι να πεις απλά ΣΤΑΜΑΤΑ. Το 84 με μια χαρά συνθήκες είστε. Τον ρωτάς τον άλλο στο Ωραιόκαστρο με τι συνθήκες μετακινείτε; Με λιποθυμίες επιβατών με νεύρα και αγανάκτηση; Δεν είναι άξιο διαμαρτυρίας οι συνθήκες μετακίνησης των επιβατών; Είναι άνθρωποι όχι ζώα. Είναι στις τέσσερις χειρότερες το 56 με μετακίνηση συνθήκες επιβατών.52,32,23,56 αυτές είναι οι τέσσερις με τις χειρότερες αρέσει δεν αρέσει σε κάποιους είναι αλήθεια. Δικαίωμα μου να λέω ότι θέλω όπως και ο καθένας γιατί έχουμε δημοκρατία και πολυφωνία. Αν δεν σε αρέσουν αυτά μπορείς να φύγεις αν θέλεις.Αυτογνωσία δεν έχεις όπως με τα ψέμματα που πετούσες τόσο με το 56 όσο με το 27(σε παλιότερες δημοσιεύσεις) που το 940 προχθές ήταν σαρδέλα, που μας έλεγες εδώ μέσα ένα σωρό ψέμματα ότι στέκει με 12μ. Ή που έκανες θέμα επίσης για 2,3,8 αδικία με b7LA με επιβατική κίνηση και εδώ στο 56 να πεις ότι είναι αδικία με b7L ενώ 30,45,54,83 με citelis τίποτα. Όλοι έχουμε δικαίωμα στην καλή μετακίνηση. Η μόνη λογική κατανομή που έγινε με αυτήν την διοίκηση είναι με 27,32,52 και μικτά στο 21 και 30. Όλα τα άλλα αρλούμπες. Αν δεν παρθούν τα νέα οχήματα το δίκαιο θα ήταν σε 25,26,28,56 να τοποθετηθούν citelis. Τέλος όσο το 25,26,27,32,56 δεν παίρνουν καλά οχήματα για να τα δίνουν σε 45,83 που ήδη έχουν ή του 32 επίσης στον Φοίνικα θα το κάνω θέμα γιατί είναι άποψη μου, αρέσει δεν αρέσει σε μερικούς εδώ μέσα. Δεν θα έχω κλειστό το στόμα μου την στιγμή που αυτό με θίγει,που θίγει επίσης τον συνάνθρωπο οδηγώντας στην βαρβαρότητα και την εξαθλίωση. Ήμουν,είμαι και θα είμαι αλληλέγγυος και δεν θα σταματήσω θα συνεχίσω
Καλά κρασιά
31-12-2018, 04:01 AM
(31-12-2018, 01:26 AM)GiannisB Έγραψε: Εσύ γιατί θίγεσαι; Μήπως είσαι πρώην Μέτοχος; Αν δεν έχεις πολύ απλά τι να πεις απλά ΣΤΑΜΑΤΑ. Το 84 με μια χαρά συνθήκες είστε. Τον ρωτάς τον άλλο στο Ωραιόκαστρο με τι συνθήκες μετακινείτε; Με λιποθυμίες επιβατών με νεύρα και αγανάκτηση; Δεν είναι άξιο διαμαρτυρίας οι συνθήκες μετακίνησης των επιβατών; Είναι άνθρωποι όχι ζώα. Είναι στις τέσσερις χειρότερες το 56 με μετακίνηση συνθήκες επιβατών.52,32,23,56 αυτές είναι οι τέσσερις με τις χειρότερες αρέσει δεν αρέσει σε κάποιους είναι αλήθεια. Οι συνθήκες σε άλλες γραμμές είναι καλύτερες; 2 χρόνια χρησιμοποιούσα το 56 για οαεδ και σε ώρες που δεν είχαμε μάθημα δεν είχε και τον τρελό κόσμο το λεωφορείο. Όλοι θα θέλαμε τα citelis και τα Citaro στην γραμμή που χρησιμοποιούμε αλλά αυτό δεν γίνεται. Και στο 81 ο κόσμος γκρινιάζει. Όχι όμως γιατί δεν έχει citelis. Γιατί περιμένει 1 ωρα και στην στάση. Και σε όλες τις γραμμές ο κόσμος γκρινιάζει για την κακή ποιότητα του οασθ. Θα σε πείραζε αν είχε ανά 10 λεπτά 56 και δεν ήταν citelis; δεν είναι μόνο το 56 που δεν έχει καλά λεωφορεία. (για εμένα πάντως μια χαρά ήταν) Δεν στα λέω με κακία απλά δεν είναι μόνο το 56 που χρειάζεται τα καινούρια λεωφορεία αλλά όλες οι γραμμές. Πήρε το 83 τα citelis και όχι το 56 ή το 81 ή όποια άλλη γραμμη, τι να κάνουμε. Το θέμα είναι να λυθεί το πρόβλημα με τα δρομολόγια μπας και αυξηθούν και όχι αν έχουμε citelis ή όχι. Και εννοείται συζήτηση κάνουμε, δεν στα λέω ούτε για να σου την πω ούτε με κακία, απλά είπα και εγώ την γνώμη μου. |
|
Πιθανά Σχετικά Θέματα... | |||||
Θέμα: | Συντάκτης | Απαντήσεις: | Προβολές: | Τελευταία Δημοσίευση | |
Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν στην Θεσσαλονίκη - 2024 | N1Ellinikou | 52 | 11.438 |
30-10-2024, 08:43 PM Τελευταία Δημοσίευση: vard_57 |
|
Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν στην Θεσσαλονίκη - 2023 | N1Ellinikou | 225 | 67.012 |
27-12-2023, 07:16 PM Τελευταία Δημοσίευση: Nikos skg |
|
Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν στην Θεσσαλονίκη - 2022 | N1Ellinikou | 54 | 30.174 |
27-12-2022, 01:39 PM Τελευταία Δημοσίευση: Nikos skg |
|
Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν στην Θεσσαλονίκη - 2021 | thanossalonika | 344 | 226.403 |
26-12-2021, 06:08 PM Τελευταία Δημοσίευση: george-oasth |
|
Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν στην Θεσσαλονίκη - 2020 | thanossalonika | 1.219 | 854.804 |
31-12-2020, 07:52 PM Τελευταία Δημοσίευση: thanossalonika |
|
Ποιοι τύποι λεωφορείων θα έπρεπε να κυκλοφορούν σε κάθε γραμμή | irisbus57 | 43 | 41.401 |
10-11-2020, 03:37 AM Τελευταία Δημοσίευση: Pavlos.S |