(26-11-2018, 12:43 PM)panage_1970 Έγραψε: Φίλε Larioupol προφανώς δεν είσαι από την ευρύτερη περιοχή που εξυπηρετείται από το "164 , 109,201" γιατί εάν είσαι ντόπιος και είσαι και καθημερινός χρήστης όπως εμείς δεν θα έκανες τέτοιου είδους προτάσεις έτσι εύκολα - Θα σου θυμίσω ότι κάτι τέτοιο επιχειρήθηκε να εφαρμόσει ο "ΟΑΣΑ" και στην γραμμή "813" πριν λίγα χρόνια δρομολογώντας "Solairs midi" και το πήρε πίσω ύστερα από την γενική κατακραυγή του κοινού που έμενε καθημερινά έξω στις στάσεις επειδή δεν χωρούσε. Και το κυριότερο όπως γνωρίζεις στην Ελλάδα ισχύει το "Ουδέν μονιμότερον εκ του προσωρινού". Δηλαδή εάν μπουν στην λογική να ξεκινήσουν να δρομολογούν στις γραμμές μας περιστασιακά και "στοχευμένα" "Midi" είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο ότι πολύ σύντομα θα μονιμοποιηθεί αυτή η κατάσταση και τα Σάββατα αλλά και τις καθημερινές. - Άλλωστε με τον ίδιο τρόπο αποσύρανε τα αρθρωτά , σιγά σιγά. Οπότε σαν στέλεχος των τοπικών παραγόντων της περιοχής μου συμβουλεύω να μην γίνονται τέτοιου είδους προτάσεις έτσι εύκολα γιατί ήδη έχουν ενεργοποιηθεί οι τοπικοί φορείς ( και όχι μόνο) μετά και την πρόσφατη απόσυρση των αρθρωτών από τις γραμμές μας , πραγματοποιώντας καθημερινές καταγραφές των δρομολογημένων λεωφορείων ειδικά στην γραμμή "164" η οποία και επλήγη πρόσφατα.
1) To
813 πήρε Midi γιατί δεν είχε διαθέσιμα 12μ. εκείνη την περίοδο ο Βοτανικός (μόλις είχε φορτωθεί γραμμές 12μ από Ράλλη και Πειραιά, χωρίς να πάρει όχημα, οπότε κλάταρε το σύστημα). Μερικές μέρες μετά επανήλθαν τα 12μ στο 813, όχι γιατί ενδιαφέρθηκε ο ΟΑΣΑ για τους επιβάτες, αλλά επειδή αποφάσισε ότι θα πληρώσει τη νύφη το
811 και το
829. Ειδικά το
811 μέχρι σχετικά πρόσφατα που δρομολογούταν με Solaris ήταν παράδειγμα προς αποφυγή, καθώς έχει πολύ υψηλότερη επιβατική κίνηση από αρκετές "γνωστές" γραμμές των Νοτίων Προαστίων. Την ίδια περίοδο είχε βρεθεί και το
036 να παίρνει midi, όταν υπό προϋποθέσεις δεν χωράει ο κόσμος σε 12μ.
2) Το
109 και το
164 είναι γελοίο να πάρουν midi έστω και για μια φορά. Συμφωνώ με τη φράση "ουδέν μονιμότερον εκ του προσωρινού", αλλά το
164 είναι υπερεκτιμένο στα μάτια σου. Η σημερινή του επιβατική κίνηση δεν είναι για κάτι περισσότερο, αλλά ούτε και για κάτι λιγότερο από 12μ όχημα. Επειδή ζούμε στην Αθήνα του ΟΑΣΑ με την κάρτα στα 30€ το μήνα και το εισιτήριο στο 1,4€ τη μιάμιση ωρα, δεν μπορούμε να απαιτούμε συνθήκες μεταφοράς Γαλλίας ή Ολλανδίας που έχουν μελετήσει τις συχνότητες των λεωφορείων ώστε να υπάρχουν οριακά λίγοι όρθιοι. Ενδεικτικά αναφέρω ότι στη GVB (Αmsterdam) η μία ώρα κοστίζει 3€, η μία μέρα 7,5€ και ο μήνας 93€ χωρίς να περιλαμβάνει τα προαστιακά τραίνα. Αν βρεθεί διαθεσιμότητα αρθρωτών οχημάτων, σίγουρα δεν είναι πρώτο στη σειρά το
164 για να τα λάβει. Αν κάποιος έχει πραγματικά χρόνο και όρεξη για βόλτα ας πάει ενδεικτικά να δει σε ώρα αιχμής (7-9 το πρωί και 3-5 το μεσημέρι) πώς είναι το
824 και το
806 στη Νεάπολη και τον Κορυδαλλό ή τα
Α/Β11 στην Πετρούπολη. Αυτές (και άλλες 5-6 σίγουρα) είναι γραμμές που θα έπρεπε να κόψει τον κώλο του ΧΘΕΣ ο ΟΑΣΑ και να βρει τρόπο να τις δρομολογεί με αρθρωτά.
3) Το
201 είναι γεγονός ότι μπορεί να σταθεί με midi από τη μέρα που είχε την τρομερή ιδέα ο ΟΑΣΑ να το στείλει Αγ. Δημήτριο κάνοντας το μισό γύρο της Ηλιούπολης. Δεν θεωρώ ότι έχει ιδιαίτερο νόημα να δρομολογηθεί με midi λόγω α) των παραπάνω νεκρών χιλιομέτρων που θα έχουν τα οχήματα αν δρομολογούνται από το Βοτανικό και β) είναι γραμμή με μόλις 2 οχήματα, οπότε δεν θα υπάρξει σημαντική απελευθέρωση του ΑΣ Μπραχαμίου.