Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(02-09-2018, 04:23 PM)mercedes elbo Έγραψε: Όπως ανέφερε ο ecoj κάποια πράγματα έχουν να κάνουν με το κύκλωμα που βρίσκεται η γραμμή.. Παλαιότερα, 703, 843, Α1 και Β/Γ18 ήταν στο Α' κύκλωμα με τα Solaris #821-#868 και έβλεπες κυρίως αυτά. Παράλληλα, το Αεροδρόμιο και οι υπόλοιπες τότε γραμμές της Ράλλη (Α7, Β5, Β9 κλπ) έπαιρναν από τα εφεδρικά #869-#920. Τώρα ακόμα και αν έχει διατηρηθεί το κύκλωμα ως είχε τα Solaris λόγω της έλλειψης που υπάρχει βγαίνουν κυρίως Αεροδρόμιο και μετά ότι περισσεύει τα βλέπεις και σε άλλες γραμμές.
Επίσης, ένας άλλος παράγοντας είναι οι εκάστοτε εντολές που βγαίνουν από το Γρ. Κίνησης.. Για παράδειγμα για το Α/Β10 υπάρχει εντολή να μην δρομολογούνται Solaris εκτός μεγάλης ανάγκης. Σε άλλες περιπτώσεις μπαίνουν Volvo ή Solaris λόγω μεγαλύτερης αυτονομίας σε καρτελάκια γραμμών που λογικά δεν μπορεί να τα πραγματοποιήσει GN π.χ. σε 122, 550, Α2 που επί ΑΜ ΕΛΛ έκαναν αντικαταστάσεις επί ήταν πιο κοντά και δεν είχαν άλλη επιλογή.
Στις υπόλοιπες γραμμές που ήρθαν από Ελληνικό κατά κύριο λόγο GN μπαίνουν και από ότι έχω καταλάβει έχουν δημιουργηθεί 2 κυκλώματα με GN. Το ένα είναι 64 αυτοκίνητα με τα #402-#483 (σαν μεταφορά του παλιού Α' κυκλώματος του Ελληνικού) με 122, 164, 550 και το άλλο με τα 500αρια - ίσως και κανά 700αρι - (σαν μεταφορά του Ζ' κυκλώματος) με 040, 171, Α2.
Εκεί που δεν ξέρω τι συμβαίνει είναι με τα παλιά κυκλώματα των Volvo (Β' και Γ') και τις γραμμές τους Α/Β10, Α7, Β5, Β9. Πολύ πιθανό να έχουν συγχωνευθεί σε 1 κύκλωμα πλέον τόσα λίγα που έχουν μείνει...
Το #704 ήταν και πάλι απόσπαση από 237! Στο χειμερινό που σε μια βδομάδα έρχεται προφανώς δεν θα μπορέσει να ανταποκριθεί χωρίς δανεισμό και το ερώτημα είναι αν θα υπάρχει τόση διαθεσιμότητα σε Iris στον Πειραιά ώστε να καλύψει τα κενά. Αυτή τη στιγμή η Ράλλη καταφέρνει και βγάζει περί τα 100 αμάξια έξω και το Χειμερινό με πρόχειρους υπολογισμούς πρέπει να χρειάζεται περί τα 160 αμάξια..
Μάλλον θα πρέπει να αρχίσει να δανείζεται και απ το Βοτανικό σιγά-σιγά...
Δημοσιεύσεις: 15
Θέματα: 0
Εγγραφή: 04-09-2016
(02-09-2018, 04:47 PM)ATHENS_OLD_BUSES Έγραψε: Ευχαριστώ πολύ ! - Κατατοπιστική η εξήγηση που έδωσες σχετικά με τα κυκλώματα που έχουν διαμορφωθεί στην Ράλλη , απλά κάνω μια διαπίστωση και με την αφορμή του σημερινού δανεισμού που έκανε και πάλι η ράλλη για το 164 με το iris #704 , που έγκειται στον πολύ μεγάλο αριθμό παροπλισμένων volvo αλλά και solaris . Θα πρέπει ΑΜΕΣΑ ο ΟΑΣΑ και η ΟΣΥ να μεριμνήσουν για την προμήθεια ανταλλακτικών για την επισκευή των volvo που είναι και παλιότερα αλλά συγχρόνως και για την συντήρηση των solaris που αν και νεότερα βρίσκονται ήδη σε κατάρρευση - πράγμα ΑΝΕΠΙΤΕΡΠΤΟ για τόσο καινούρια οχήματα. Εάν δεν γίνει κάτι τέτοιο αργά η γρήγορα θα καταρρεύσει το σύστημα μιας και οι GN είναι και αυτές αρκετά γερασμένες ( Από το 1999 συνομήλικες με τα volvo ) και σίγουρα δεν θα μπορέσουν να βαστήξουν όλο αυτό το βάρος.
- Ήθελα να προσθέσω ότι δυστυχώς είχαν επαναληφθεί ξανά τέτοια φαινόμενα από την τότε κρατική εταιρεία των αστικών συγκοινωνιών των Αθηνών και πρόγονο της ΕΑΣ και της ΕΘΕΛ την ΑΣΠΑ το μακρυνό 1970 - 1978 που εκτός των άλλων είχε στον στόλο της και 10 volvo sb-55 (b755) ( 100 Θέσεων ) με έτος κατασκευής 1966-1967 δηλαδή μετα βίας 10 ετίας είχαν βγεί off εντελώς σχεδόν όλα από το 1976-77. δηλαδή επάνω στην 8 αετία. Απ ότι είχαν πει κατα καιρούς άνθρωποι μεγαλύτεροι απο εμάς που δούλευαν τότε στο συνεργείο της ΑΣΠΑ στον βοτανικό, υπήρξε στάση ενός ιδιότυπου "σαμποτάζ" στο να μην επισκευάζονται τα κρατικά λεωφορεία για λόγους συμφερόντων της τότε εποχής. Ας ευχηθούμε να μην υπάρχουν τίποτα "συνδικαλιστικές" παρεμβάσεις και στις ημέρες μας με το φαινόμενο που παρατηρείται στην Ράλλη.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(02-09-2018, 04:47 PM)ATHENS_OLD_BUSES Έγραψε: Ευχαριστώ πολύ ! - Κατατοπιστική η εξήγηση που έδωσες σχετικά με τα κυκλώματα που έχουν διαμορφωθεί στην Ράλλη , απλά κάνω μια διαπίστωση και με την αφορμή του σημερινού δανεισμού που έκανε και πάλι η ράλλη για το 164 με το iris #704 , που έγκειται στον πολύ μεγάλο αριθμό παροπλισμένων volvo αλλά και solaris . Θα πρέπει ΑΜΕΣΑ ο ΟΑΣΑ και η ΟΣΥ να μεριμνήσουν για την προμήθεια ανταλλακτικών για την επισκευή των volvo που είναι και παλιότερα αλλά συγχρόνως και για την συντήρηση των solaris που αν και νεότερα βρίσκονται ήδη σε κατάρρευση - πράγμα ΑΝΕΠΙΤΕΡΠΤΟ για τόσο καινούρια οχήματα. Εάν δεν γίνει κάτι τέτοιο αργά η γρήγορα θα καταρρεύσει το σύστημα μιας και οι GN είναι και αυτές αρκετά γερασμένες ( Από το 1999 συνομήλικες με τα volvo ) και σίγουρα δεν θα μπορέσουν να βαστήξουν όλο αυτό το βάρος.
Σήμερα δεν ήταν δανεισμός στο 164 αλλά απόσπαση για λίγα δρομολόγια!
Όσο για τα Volvo δεν νομίζω ότι πλέον μπορούν να γίνουν πολλά. Συνεχώς βλάβες βγάζουν. Χώρια που σε αρκετές γραμμές δεν είναι και ότι καλύτερο λόγω των τραγικών επιδοσεών τους.. Εκεί που πρέπει να δωθεί το βάρος είναι στα GN στα οποία έχει πέσει η διαθεσιμότητά τους τελευταία σε σχέση με το πως ήταν επί Ελληνικού πριν 2 μήνες και στα Solaris που είναι 9 ετών λεωφορεία έστω και με οριστική διαγραφή αρκετών οχημάτων που ακινητούν και πάνω απ 5 χρόνια. Ήδη σε αρκετά έχουν παραδοθεί πινακίδες σε κάποια και έχουν πάει στα τρόλει στο Ρουφ μαζί με αποσυρμένα βολβο. Το παράξενο της υπόθεσης βέβαια είναι ότι δεν βρίσκω στη Διαύγεια κάποια απόφαση για κατάθεση πινακίδων ή/και διαγραφή οχημάτων όπως συνέβαινε παλιότερα.. Και είναι και άλλων τύπων λεωφορεία που έχουν παραδώσει πινακίδες (π.χ. iris).
Επίσης, σύμφωνα με πρόσφατο δημιοσίευμα του movenews (
https://www.movenews.gr/ergazomenoi-oasa...xeimerino/) αναφέρεται στη Ράλλη ως δύναμη αμαξοστασίου 240 οχήματα. Αν κρίνουμε ότι η Ράλλη έχει περίπου 115 GN τα Volvo και Solaris που έχουν παραμείνει είναι συνολικά 125!
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(02-09-2018, 05:08 PM)ATHENS_OLD_BUSES Έγραψε: - Ήθελα να προσθέσω ότι δυστυχώς είχαν επαναληφθεί ξανά τέτοια φαινόμενα από την τότε κρατική εταιρεία των αστικών συγκοινωνιών των Αθηνών και πρόγονο της ΕΑΣ και της ΕΘΕΛ την ΑΣΠΑ το μακρυνό 1970 - 1978 που εκτός των άλλων είχε στον στόλο της και 10 volvo sb-55 (b755) ( 100 Θέσεων ) με έτος κατασκευής 1966-1967 δηλαδή μετα βίας 10 ετίας είχαν βγεί off εντελώς σχεδόν όλα από το 1976-77. δηλαδή επάνω στην 8 αετία. Απ ότι είχαν πει κατα καιρούς άνθρωποι μεγαλύτεροι απο εμάς που δούλευαν τότε στο συνεργείο της ΑΣΠΑ στον βοτανικό, υπήρξε στάση ενός ιδιότυπου "σαμποτάζ" στο να μην επισκευάζονται τα κρατικά λεωφορεία για λόγους συμφερόντων της τότε εποχής. Ας ευχηθούμε να μην υπάρχουν τίποτα "συνδικαλιστικές" παρεμβάσεις και στις ημέρες μας με το φαινόμενο που παρατηρείται στην Ράλλη.
Για τώρα δεν γνωρίζω τι συμβαίνει. Πέρσι όμως για το φαινόμενο του Πειραιά που μέσα σε μερικές μέρες το Μάιο οι βλάβες στο Α/Σ από 100 πήγαν στις 230 νομίζω ότι κάθε νοήμων άνθρωπος που δεν είχε κάποιο κέρδος από την κατάσταση αυτή μπορούσε να καταλάβει ότι μιλάμε για σαμποτάζ εκ των έσω... Άλλωστε το συγκεκριμένο θέμα είχε δημοσιευτεί και από ΜΜΕ και έχει φτάσει και στις εισαγγελικές αρχές..
Στη Ραλλη βεβαια το φαινόμενο να μην υπάρχουν λεωφορεία είναι διαχρονικό και σίγουρα πρέπει να αναζητηθούν ευθύνες..
Όσο για αμάξια που διαλύθηκαν πριν την ώρα τους το ίδιο ισχύει και για τα Irisbus CNG που βγήκαν αρκετά off πριν την 8ετια.. Βέβαια και σε Citelis είναι αρκετά εκτός κυκλοφορίας επί χρόνια και χωρίς προοπτική να ξαναβγουν στο δρόμο... Μάλιστα ορισμένα είναι κανιβαλισμένα σε μεγάλο βαθμό και τους λείπουν πολλά βασικά εξαρτήματα. Εκεί που πραγματικά μπορούμε να πούμε ότι φαίνεται η ποιότητα και η αντοχή είναι στα Ν1 που ακόμα και μετά από 25 χρόνια βλέπεις στο δρόμο ακόμα και πάνω από 150 σε σύνολο παραγγελίας 300 και σε καλή κατάσταση εσωτερικά/εξωτερικά.. Και κυκλοφορουν και κινούνται αξιοπρεπέστατα, μερικά δε ακόμα και σήμερα είναι αεροπλάνα...!
Δημοσιεύσεις: 3.183
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Το ότι δεν βγαίνει το χειμερινό το ξέρουμε από τώρα και φυσικά είναι δεδομένο ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα θα το έχει η Ράλλη!
Δημοσιεύσεις: 15
Θέματα: 0
Εγγραφή: 04-09-2016
(02-09-2018, 11:10 PM)ecoj Έγραψε: Το ότι δεν βγαίνει το χειμερινό το ξέρουμε από τώρα και φυσικά είναι δεδομένο ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα θα το έχει η Ράλλη!
Δεν ξέρω εάν το πρόσεξε κανείς αλλά παρατηρείται το εξής φαινόμενο σήμερα στο Α1 (Πειρ.Βούλα) . Βλέπουμε βάσει τηλεματικής εκτός των άλλων να κυκλοφορούν στην γραμμή λεωφορεία του Αμ. Βοτανικού τα : #10958 , #10655 . Μήπως γνωρίζει κανείς εάν πήρε ο βοτανικός κάποιες βάρδιες στο Α1 ? ή είναι απλώς ενισχυτικά ?
Δημοσιεύσεις: 3.183
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
03-09-2018, 01:55 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-09-2018, 01:57 PM από ecoj. Edited 2 times in total.)
(03-09-2018, 01:42 PM)ATHENS_OLD_BUSES Έγραψε: Δεν ξέρω εάν το πρόσεξε κανείς αλλά παρατηρείται το εξής φαινόμενο σήμερα στο Α1 (Πειρ.Βούλα) . Βλέπουμε βάσει τηλεματικής εκτός των άλλων να κυκλοφορούν στην γραμμή λεωφορεία του Αμ. Βοτανικού τα : #10958 , #10655 . Μήπως γνωρίζει κανείς εάν πήρε ο βοτανικός κάποιες βάρδιες στο Α1 ? ή είναι απλώς ενισχυτικά ?
Η λογική λέει δανεικά που παίρνει η Ράλλη από το Βοτανικό μιας και έχει Ν2 και το
Β9 αλλά ας περιμένουμε να δούμε. Δεν νομίζω να πέρασαν βάρδιες του
Α1 στο Βοτανικό!
Δημοσιεύσεις: 15
Θέματα: 0
Εγγραφή: 04-09-2016
(03-09-2018, 01:55 PM)ecoj Έγραψε: Η λογική λέει δανεικά που παίρνει η Ράλλη από το Βοτανικό μιας και έχει Ν2 και το Β9 αλλά ας περιμένουμε να δούμε. Δεν νομίζω να πέρασαν βάρδιες του Α1 στο Βοτανικό!
OK!
Δημοσιεύσεις: 3.183
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Επίσης επανήλθαν στη κυκλοφορία Renault από τα Λιόσια στα 712, 713, 728, 733, 752 μετά από 1 μήνα +!
Δημοσιεύσεις: 3.183
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Επίσης το 829 επανήλθε στα 12μετρα μετά από ένα μήνα γεμάτο μιντι!