Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Επέκταση αστικών συγκοινωνιών σε Μαρκόπουλο και Πόρτο Ράφτη
#21
Επιδιώκουν αστική συγκοινωνία από την ΟΣΥ, για έναν και μόνο λόγο. Για να μετακινούνται τζάμπα από τη Ραφήνα στην Αθήνα... http://www.kirkinews.gr/en/kirkinews/par...%CE%91.htm

Ασχολίαστο βέβαια τα περί "μονοπωλίου" των ΚΤΕΛ. Προφανώς η αστική συγκοινωνία είναι "ελεύθερη αγορά"..
Απάντηση
#22
Ρε πανε καλα οι ανθρωποι; 2.40 μονο απο Ραφηνα - Αθηνα και γκρινιαζουν;

Οπως εχω ξαναπει, αμα θελουν τοσο πολυ φθηνη συγκοινωνια, με 10.000 τσιμπας ενα ΝL202 με χαλαρα 7-8 χρονιακια μπροστα του... Και ας βαλουν μετα και μισο ευρω εισιτηριο...
Απάντηση
#23
(29-11-2014, 08:41 AM)mike p Έγραψε: Υπαρχει επισης μεγαλη αναγκη για αστικη συγκοινωνια σε Ραφηνα , Μαρκοπουλο, Πορτο Ραφτη αφου οι κοντινοτερες στασεις αστικων λεωφορειων στις παραπανω περιοχες δεν ξεπερνουν τα 5 km

Είναι αστικές περιοχές η Ραφήνα, το Μαρκόπουλο και το Πόρτο Ράφτη; Με βάση την απόστασή τους από τα όρια του αστικού ιστού ακόμα και το ότι υπάρχουν στάσεις σε ακτίνα πέντε χιλιομέτρων είναι υπερβολή.

(30-11-2014, 01:57 PM)meganium Έγραψε: Αν θέλετε βλέπουμε και τις αποστάσεις αμαξοστασίων αλλά θα τραβήξει πολύ το θέμα ή μπορούμε να εξετάσουμε και την περίπτωση του ΟΑΣΘ που στέλνει εκτός Θεσσαλονικής γραμμές με αρκετά καλά δρομολόγια θα έλεγα (και μην μου πείτε ότι ο ΟΑΣΘ είναι ΚΤΕΛ γιατί αμά η βελτίωση λέγεται ιδιώτης τότε καλώς να μας έρθει).

(30-11-2014, 02:32 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μόνο που για το Επαρχείο Λαγκαδά του Νομού Θεσσαλονίκης, την εξυπηρέτηση περιοχών του οποίου έχει αναλάβει ο ΟΑΣΘ, οι επιβάτες πληρώνουν εισιτήριο 2€ και όχι το ίδιο με αυτό που χρειάζεται κάποιος για μία μικρή μετακίνηση στο κέντρο της πόλης.

Τα δρομολόγια που εκτελούνται από τον ίδιο τον ΟΑΣΘ έχουν κανονικό εισιτήριο και συχνότητες και σχεδιασμό προαστιακού δρομολογίου. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ για τα οποία την ευθύνη λειτουργίας την έχει ο Οργανισμός.

(30-11-2014, 07:13 PM)Citaro Έγραψε: Ε, την εξοχή λοιπόν την εξυπηρετεί η υπεραστική συγκοινωνία, της οποίας άλλωστε τα συμφέροντα είναι τόσο διαπλεκόμενα, που αποκλείεται να παραχωρήσει "αμαχητί" τη γραμμή στο Ελληνικό Δημόσιο.

Αυτό με τα "διαπλεκόμενα" ΚΤΕΛ που έχω βαρεθεί να το ακούω μπορείς να μου το κάνεις "δίφραγκα" αν έχεις την καλοσύνη; Το ρωτάω ότι όπου μέχρι στιγμής το έχω συζητήσει κάτι άναρθρες κραυγές έχω εισπράξει και επειδή σέβομαι ιδιαίτερα το λόγο σου θα ήθελα μια εμπεριστατωμένη θέση επ' αυτού...
Επίσης κάτι ακόμα: Με ποιον ακριβώς τρόπο θα δώσει "μάχη" το - όποιο - ΚΤΕΛ να κρατήσει τα κεκτημένα; Νομοθετεί μήπως και μου διαφεύγει; Θα γκρινιάξει, θα τραβήξει για ένα διάστημα χειρόφρενο στην χειρότερη περίπτωση και θα τελειώσει η ιστορία...

(03-12-2014, 11:35 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ασχολίαστο βέβαια τα περί "μονοπωλίου" των ΚΤΕΛ. Προφανώς η αστική συγκοινωνία είναι "ελεύθερη αγορά"..

Σε σοβαρά και ευνομούμενα κράτη είναι ακριβώς αυτό... Ελεύθερη αγορά...

(04-12-2014, 06:05 PM)AquaSonic Έγραψε: Ρε πανε καλα οι ανθρωποι; 2.40 μονο απο Ραφηνα - Αθηνα και γκρινιαζουν;

Οπως εχω ξαναπει, αμα θελουν τοσο πολυ φθηνη συγκοινωνια, με 10.000 τσιμπας ενα ΝL202 με χαλαρα 7-8 χρονιακια μπροστα του... Και ας βαλουν μετα και μισο ευρω εισιτηριο...

Το τζάμπα είναι πάντα φθηνότερο...

Το NL202 στα δέκα χιλιάρικα είναι ακριβό και δεν ταξινομείται στην Ελλάδα λόγω ηλικίας. Στα σοβαρά όμως τώρα, είναι κάτι που μπορεί άνετα να συμβεί. Αν δεν υπάρχει κάλυψη ή ενδιαφέρον σχετικό από τον φορέα που καλύπτει την περιοχή για μια γραμμή μπορεί να την αναλάβει με ένα αίτημα στην περιφέρεια ο οποιοσδήποτε... Όποιος νομίζει λοιπόν ότι μπορεί να είναι βιώσιμη οικονομικά μια τέτοια γραμμή ας την δημιουργήσει ο ίδιος...
Απάντηση
#24
(10-12-2014, 12:53 AM)garvanitis Έγραψε: 1. Είναι αστικές περιοχές η Ραφήνα, το Μαρκόπουλο και το Πόρτο Ράφτη; Με βάση την απόστασή τους από τα όρια του αστικού ιστού ακόμα και το ότι υπάρχουν στάσεις σε ακτίνα πέντε χιλιομέτρων είναι υπερβολή.

2. Αυτό με τα "διαπλεκόμενα" ΚΤΕΛ που έχω βαρεθεί να το ακούω μπορείς να μου το κάνεις "δίφραγκα" αν έχεις την καλοσύνη; Το ρωτάω ότι όπου μέχρι στιγμής το έχω συζητήσει κάτι άναρθρες κραυγές έχω εισπράξει και επειδή σέβομαι ιδιαίτερα το λόγο σου θα ήθελα μια εμπεριστατωμένη θέση επ' αυτού...

3. Το τζάμπα είναι πάντα φθηνότερο...

4. Όποιος νομίζει λοιπόν ότι μπορεί να είναι βιώσιμη οικονομικά μια τέτοια γραμμή ας την δημιουργήσει ο ίδιος...

Απολύτως σωστές οι παρατηρήσεις. Επαυξάνω με τη σταθερή θέση μου που έχω εκφράσει πολλάκις.
Οι διάφοροι που έφυγαν από το Λεκανοπέδιο την προηγούμενη δεκαετία για να κατοικήσουν "εις τας εξοχάς", ήξεραν πού πήγαιναν και ήξεραν τί έψαχναν. Ημιαστικές περιοχές ήταν και θα παραμείνουν, άσχετα με το αν ξεφύτρωσαν και μερικές πολυκατοικίες.Κάποιος που έχει μόνιμη και καθημερινή εργασία "εντός των τειχών" το έχει συνυπολογίσει και έχει φροντίσει για τη μετακίνησή του.
Το αν, τώρα, τα παιδιά τους/η γιαγιά τους/η οικιακή βοηθός του δεν έχουν επαρκή συγκοινωνία, τότε ας ξαναγυρίσουν στην Αθήνα και στα προάστιά της για να τη βρούν.
Στα Μεσόγεια και στη λοιπή Αττική δεν πας για να μεταφέρεις τις αθηναϊκές συνήθειες και τα όποια προνόμια της πόλης. Πας για να εγκλιματιστείς, να ζήσεις σε ημιαστικό περιβάλλον (με τις κότες του γείτονα και τα πρόβατα του τσοπάνη, που στο κάτω - κάτω δικά του είναι τα μέρη). Κατά συνέπεια, και η συγκοινωνία θα είναι όπως αρμόζει : ημιαστική. Αφήστε που, πλέον, με την αραίωση των δρομολογίων του ΟΑΣΑ, πιό συχνά περνά το ΚΤΕΛ για Λαύριο/Μαρκόπουλο/Ραφήνα, παρά τα αστικά λεωφορεία.

Αν, πάλι, μοναδικό κριτήριο είναι η τιμή εισιτηρίου, ας γίνει επιτέλους αντιληπτό ότι δεν μπορεί να παράσχεται συγκοινωνία 30 και 40 χλμ. έξω από την Αθήνα με ...€ 1,20.
Απάντηση
#25
Έλα όμως τώρα που βγαίνει το σαδιστικό μου και νομίζω ότι έχω τον τρόπο...Χρειαζόμαστε ένα λεωφορείο αστικού τύπου και ανάλογης χωρητικότητας επιβατών. Κάτι σε midi για παράδειγμα... Και άσε να δουν τι ωραία που είναι να ταξιδεύεις όρθιος και στριμωγμένος την ανάλογη διαδρομή - έστω και με φτηνότερο εισιτήριο!!!
Απάντηση
#26
Ρε παιδιά, σόρρυ που σηκώνω το θρεντ ύστερα από χρόνια... αλλά ούτε ο δήμος Αχαρνών και ο δήμος Φυλής για παράδειγμα πιάνονται για "Αθήνα", αλλά για Ανατολική και Δυτική Αττική αντίστοιχα, παρόλα αυτά εξυπηρετούνται από αστικές συγκοινωνίες.

Σίγουρα είναι πιο κοντά στο κέντρο της Αθήνας, απ'ότι το Λαύριο ή τα Μέγαρα ας πούμε... αλλά όλες αυτές οι περιοχές δεν είναι Αθήνα, αλλά Αττική. Βασικά ούτε ο Πειραιάς και τα προάστια του πιάνονται για Αθήνα εδώ που τα λέμε.
Απάντηση
#27
Ε δεν γίνεται πλέον να αρχίσουμε να διαγράφουμε γραμμές παντού επειδή δεν είναι ακριβώς Αθήνα. Στα Άνω Λιόσια έχει και αμαξοστάσιο η ΟΣΥ, δεν είναι δυνατόν να μην εξυπηρετείται από αστικές συγκοινωνίες! Και εκτός αυτού η Φυλής που ανεβαίνει το Β12 δεν παύει σε κανένα σημείο να είναι αστική ζώνη!
Απάντηση
#28
(28-08-2018, 07:25 PM)NightLine Έγραψε: Ρε παιδιά, σόρρυ που σηκώνω το θρεντ ύστερα από χρόνια... αλλά ούτε ο δήμος Αχαρνών και ο δήμος Φυλής για παράδειγμα πιάνονται για "Αθήνα", αλλά για Ανατολική και Δυτική Αττική αντίστοιχα, παρόλα αυτά εξυπηρετούνται από αστικές συγκοινωνίες.

Σίγουρα είναι πιο κοντά στο κέντρο της Αθήνας, απ'ότι το Λαύριο ή τα Μέγαρα ας πούμε... αλλά όλες αυτές οι περιοχές δεν είναι Αθήνα, αλλά Αττική. Βασικά ούτε ο Πειραιάς και τα προάστια του πιάνονται για Αθήνα εδώ που τα λέμε.

Αν δε μπορούμε να χαρακτηρίσουμε ως "Αθήνα" (μέρος του Λεκανοπεδίου δηλαδή) το Μενίδι και τα Άνω Λιόσια ή το Ζεφύρι, τότε μήπως δεν χρειάζονται αστική συγκοινωνία και τα ΒΒΒ ή ο Γέρακας, επειδή τυγχάνει να ανήκουν διοικητικά σε άλλη περιφερειακή ενότητα;

Η αναφορά στον Πειραιά δε μπορώ να καταλάβω τι σχέση έχει με την εδώ συζήτηση. Θα έπρεπε να υπάρχει δηλαδή άλλος συγκοινωνιακός φορέας για τον Πειραιά και τα περίχωρά του; Να έχουμε δηλαδή την Χ εταιρεία μέχρι την Αγ. Βαρβάρα και στον αλλο δρόμο που αρχίζει Κορυδαλλός (Π.Ε. Πειραιά να έχει αρμοδιότητα η Ψ εταιρεία; Άλλωστε ως "Αθήνα" χαρακτηρίζεται επίσημα μόνο ο Δήμος Αθηναίων και ανεπίσημα είθισται να αποκαλείται ως Αθήνα η ευρύτερη περιοχή του Λεκανοπεδίου.
Απάντηση
#29
Εγώ πάντως ως "Αθήνα", ορίζω τον δήμο Αθηναίων και τα προάστια. Δηλαδή άμα μένεις Αγία Βαρβάρα (Προάστιο Αθηνών) μπορείς να πεις "Μένω Αθήνα" αν σε ρωτήσουν που μένεις, ενώ άμα μένεις Κορυδαλλό (Προάστιο Πειραιά), δε μπορείς να πεις "Μένω Αθήνα"...

Τώρα θα μου πεις, τα ΚΤΕΛ Αττικής φτάνουν μέχρι το Δήλεσι, που είναι στο Νομό Βοιωτίας...και υπάρχει και η γραμμή 123 που είναι στην ουσία υπεραστική γραμμή. Στον Κορυδαλλό θα κολλήσουμε;

Απλά ήθελα να επισημάνω, το τι ορίζεται ως "Αθήνα", αφού λέγεται ΟΑΣΑ και ποιες περιοχές υποτίθεται θα έπρεπε να εξυπηρετεί.
Απάντηση
#30
(28-08-2018, 11:08 PM)NightLine Έγραψε: Τώρα θα μου πεις, τα ΚΤΕΛ Αττικής φτάνουν μέχρι το Δήλεσι, που είναι στο Νομό Βοιωτίας...
Tα ΚΤΕΛ μεταξύ τους έχουν αρκετές μικρουπερβάσεις στα όρια των νομών, όταν συμφέρει και τις 2 πλευρές, τι εννοώ:
Το Δήλεσι είναι στα διοικητικά όρια του Δ. Τανάγρας και περίπου το 95% του οικισμού στο Ν. Βοιωτίας. Τα κοντινότερα "κεφαλοχώρια" είναι το Σχηματάρι που ανήκει στη Βοιωτία και ο Ωρωπός που ανήκει στην Αττική, ενώ η κοντινότερη πόλη είναι η Χαλκίδα. Οπότε ενώ για διοικητικά θέματα πρέπει να ανέβουν στο Σχηματάρι, για τις περισσότερες καθημερινές ανάγκες τους εξυπηρετούνται από τον Ωρωπό. Ως εκ τούτου βολεύει να εξυπηρετούνται από το ΚΤΕΛ Αττικής που εξυπηρετεί ήδη τη γραμμή του Ωρωπού μέχρι το Χαλκούτσι (μπαίνοντας για 1.9km στο Ν. Βοιωτίας) και να έχουν πυκνά δρομολόγια, παρά να πρέπει να δρομολογήσει το ΚΤΕΛ Βοιωτίας τοπικό δρομολόγιο από Σχηματάρι, καθώς το προηγούμενο χωρίο (Χαλκούτσι) ανήκει στο Ν. Αττικής και το επόμενο (Αυλίδα) στο Ν. Ευβοίας.
Άλλο παράδειγμα είναι το δρομολόγιο Λειβαδιά - Ιωάννινα που γίνεται με διερχόμενο λεωφορείο του ΚΤΕΛ Ευβοίας από Χαλκίδα.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)