Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Επέκταση αστικών συγκοινωνιών σε Μαρκόπουλο και Πόρτο Ράφτη
#1
Photo 
Eιναι γεγονος οτι για τους λογους που μπορειτε να διαβασετε εδω. χρειαζομαστε τωρα οσο ποτε αλλοτε αστικη συγκοινωνια στο Πορτο Ραφτη αλλα και στα μεσογεια γενικοτερα. Γνωμη μου ειναι πως η αστικη συγκοινωνια πρεπει να εξυπηρετει ολο τον νομο αττικης εκτως απο τα νησια κατι που εχει γινει πολλες φορες θεμα και στην βουλη. διαβαστε το κειμενο και αν θελετε υπογραψτε. Επισης θα ηθελα να συζητησουμε το γενικοτερο προβλημα που δημιουργουν τα ΚΤΕΛ στο υπολοιπο αττικης αλλα και την μαζικη μετακινηση πληθυσμου στα προαστια και στο υπολοιπο Αττικης ενω ταυτοχρωνα η περιοχη ευθυνης του ΟΑΣΑ εχει παραμεινει ιδια εδω και πολλα χρονια με εξαιρεση το Ε22 το οποιο εφτασε μεχρι την Σαρωνιδα σχετικα προσφατα

Ευχαριστω Tongue
Απάντηση
#2
Προσωπικά, συμφωνώ με την επέκταση της αστικής συγκοινωνίας σε Μαρκόπουλο και Ραφήνα μόνο! Το πρόβλημα με την ευρύτερη περιοχή των Μεσογείων, είναι η άναρχη δόμηση που δε θα επιτρέπει την σχετικά αποτελεσματική κάλυψη των εν λόγω περιοχών. Γνώμη μου, είναι να απαιτήσετε τον ανασχεδιασμό των γραμμών ΚΤΕΛ ώστε να μετατραπούν σε τοπικές με αφετηρία και τέρμα γειτονικούς σταθμούς τρένων (Παλλήνη, Κορωπί) και υπερτοπικά σημεία αναφοράς (ΕΟΤ Βάρκιζας, πλατεία Γλυφάδας). Κοινώς, να μην τερματίζουν πλέον στο Πεδίο Άρεως ώστε να είναι συχνότερα και πιο εξυπηρετικά. Μπορεί να διαφωνείς με την άποψη μου ίσως, αλλά πρέπει κάθε πολίτης αυτής της πόλης να αντιληφθεί πως όταν πάει να μείνει κάπου, θα πρέπει να εκτιμήσει τις μέσες αποστάσεις ως πρός τη συγκοινωνιακή κάλυψη της περιοχής του, την ύπαρξη κοινωφελών υπηρεσιών (σούπερ μάρκετ, καταστήματα, σχολεία, υγεία) κα παράγοντες.

Πάντως εύχομαι καλή επιτυχία.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#3
ΕΛΒΟ O405GN,

και εγώ είχα τις ίδιες σκέψεις με εσένα. Δηλαδή έχει γίνει αστικοποίηση αυτών των περιοχών συνεπώς η συγκοινωνία τους πρέπει να γίνει σε άλλη βάση. Αλλά εδώ έχουμε ένα άλλο παράδειγμα όπου συμπολίτες μας μετακομίζουν σε μη-αστική περιοχή (με όλα τα πλεονεκτήματα αυτής της μετακόμισης) γνωρίζοντας τις συνθήκες και μετά απαιτούν από το κοινωνικό σύνολο να πληρώσει για να τους αναβαθμίσει τις υπηρεσίες. Αυτές οι περιπτώσεις με προβληματίζουν.
Απάντηση
#4
(24-05-2012, 02:27 PM)abc Έγραψε: ΕΛΒΟ O405GN,

και εγώ είχα τις ίδιες σκέψεις με εσένα. Δηλαδή έχει γίνει αστικοποίηση αυτών των περιοχών συνεπώς η συγκοινωνία τους πρέπει να γίνει σε άλλη βάση. Αλλά εδώ έχουμε ένα άλλο παράδειγμα όπου συμπολίτες μας μετακομίζουν σε μη-αστική περιοχή (με όλα τα πλεονεκτήματα αυτής της μετακόμισης) γνωρίζοντας τις συνθήκες και μετά απαιτούν από το κοινωνικό σύνολο να πληρώσει για να τους αναβαθμίσει τις υπηρεσίες. Αυτές οι περιπτώσεις με προβληματίζουν.

Κάποιοι εξέθρεφαν απαιτήσεις και "χαϊδευαν" αυτάκια, για δεκαετίες και φτάσαμε στην πόλη-τέρας του σήμερα.

Δε βλέπω κανένα πλεονέκτημα όταν φεύγεις πχ από τη Νέα Σμύρνη για να πας να μείνεις σε μια ερημική και αραιοκατοικημένη περιοχή της Περιφέρειας Αττικής, όπου για να βρείς περίπτερο κάνεις ολόκληρο ταξίδι... Τι συζητάμε, από τον πόλεμο και μετά, η Αθήνα χτίστηκε στο πόδι και πρέπει να αλλάξουμε αντιλήψεις - όλοι μας - άμεσα! Έτσι είχαμε πρίν από χρόνια διαμαρτυρίες στην Αφαία Χαϊδαρίου (δεξιά της ΝΕΟ Αθηνών-Κορίνθου) για μη ύπαρξη συπερμάρκετ κλπ, στα Σεπόλια και στις πέριξ των γραμμών ΟΣΕ περιοχές κάποιοι διαμαρτύρονται, στην Κερατέα δε θέλανε ΧΥΤΑ. Χτίζουμε όπου θέλουμε, διαμαρτυρόμαστε για όλα!
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#5
Υπαρχει επισης μεγαλη αναγκη για αστικη συγκοινωνια σε Ραφηνα , Μαρκοπουλο, Πορτο Ραφτη αφου οι κοντινοτερες στασεις αστικων λεωφορειων στις παραπανω περιοχες δεν ξεπερνουν τα 5 km
Απάντηση
#6
(29-11-2014, 08:41 AM)mike p Έγραψε: Υπαρχει επισης μεγαλη αναγκη για αστικη συγκοινωνια σε Ραφηνα , Μαρκοπουλο, Πορτο Ραφτη αφου οι κοντινοτερες στασεις αστικων λεωφορειων στις παραπανω περιοχες δεν ξεπερνουν τα 5 km

Το λες ξεκάθαρα. "Αστική συγκοινωνία". Η Ραφήνα, το Μαρκόπουλο, το Πόρτο Ράφτη, όπως αντίστοιχα και η Λούτσα, η Σαρωνίδα, ο Άγ. Σωτήρας και τα Παλαιοκούντουρα στα ΔΠ και -σύντομα, αν ισχύουν τα δημοσιεύματα- η Οινόη, δεν έχουν καμία σχέση με την αστική ζώνη. Όπως ακόμα και τα Σπάτα δε μπορούν να χαρακτηριστούν "αστική ζώνη". Αυτές οι περιοχές έχουν και πρέπει να έχουν εξυπηρέτηση από τα ΚΤΕΛ Αττικής.

Αυτό που χρειάζεται, και που ενδεχομένως προετοιμάζεται σιγά σιγά, με δεδομένη και τη συγκρότηση ομάδας εργασίας μεταξύ ΟΑΣΑ ("Συγκοινωνίες Αθηνών") και ΚΤΕΛ Αττικής, είναι μία αναδιάρθρωση του υπεραστικού δικτύου, με τη μετατροπή γραμμών σε τροφοδοτικές των ΜΣΤ και παράλληλα νέα τιμολογιακή πολιτική, που να λαμβάνει υπόψιν τη χρήση της αστικής συγκοινωνίας.
Απάντηση
#7
(29-11-2014, 06:25 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το λες ξεκάθαρα. "Αστική συγκοινωνία". Η Ραφήνα, το Μαρκόπουλο, το Πόρτο Ράφτη, όπως αντίστοιχα και η Λούτσα, η Σαρωνίδα, ο Άγ. Σωτήρας και τα Παλαιοκούντουρα στα ΔΠ και -σύντομα, αν ισχύουν τα δημοσιεύματα- η Οινόη, δεν έχουν καμία σχέση με την αστική ζώνη. Όπως ακόμα και τα Σπάτα δε μπορούν να χαρακτηριστούν "αστική ζώνη". Αυτές οι περιοχές έχουν και πρέπει να έχουν εξυπηρέτηση από τα ΚΤΕΛ Αττικής.

Αυτό που χρειάζεται, και που ενδεχομένως προετοιμάζεται σιγά σιγά, με δεδομένη και τη συγκρότηση ομάδας εργασίας μεταξύ ΟΑΣΑ ("Συγκοινωνίες Αθηνών") και ΚΤΕΛ Αττικής, είναι μία αναδιάρθρωση του υπεραστικού δικτύου, με τη μετατροπή γραμμών σε τροφοδοτικές των ΜΣΤ και παράλληλα νέα τιμολογιακή πολιτική, που να λαμβάνει υπόψιν τη χρήση της αστικής συγκοινωνίας.

Για τη Ραφήνα ειδικά, με δεδομένη τη - σχετικά μικρή - απόσταση από το τέρμα του 314 στο Πικέρμι και των 305 / 316 / 322 / 323 στον Άγιο Νικόλαο Αρτέμιδας, θα μπορούσε σε μια εκ των 2 εκδοχών, να δοκιμαστεί επέκταση της αστικής συγκοινωνίας. Από την άλλη, σε Αρτέμιδα, Σπάτα που έχουν τόσα χρόνια αστικό λεωφορείο να τους εξυπηρετεί, θα γίνει ένας μικρός χαμός αν αλλάξει αυτό. Το κύριο θέμα είναι, να ενισχυθεί η συνοχή του υφιστάμενου δικτύου και να γίνονται βελτιώσεις όπου και όταν χρειάζεται. Τα ΚΤΕΛ Αττικής χρειάζονται, αλλά με τροποποίηση του συγκοινωνιακού τους σχεδιασμού.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#8
Παροτι το Μαρκοπουλο και το Πορτο Ραφτη "τεχνικα" πιανουν Αθηνα, νομιζω οτι η καλυτερη λυση θα ηταν μια τοπικη εταιρια μεταφορων που θα ανταποκρινοταν σε ενα καρφωτο λεωφορειο του ΚΤΕΛ η της ΟΣΥ που θα σκαει εκει, π.χ ανα μια ωρα. Ετσι, αφηνοντας την ΟΣΥ στο τεραστιο εργο που εχει (και δεν τα παει και πολυ καλα, ας τα λεμε ολα), με 3-4 mini bus και σταθερα δρομολογια με αναρτημενους χρονους ανα σταση (σαν τη Συγκοινωνια Αμαρουσιου) οι περιοχες αυτες αποκτουν μια σωστη μετακινηση με ανταποκριση για κεντρο!

@ ELBO, το προβλημα δεν ειναι οτι χτιζουν οπου θελου, οικοπεδα τους ειναι σας κανουν οτι γουσταρουν. Το θεμα ειναι οτι απο κει και περα ξεκιναει η αναρχια. Ακομα και σημερα, θα χτισεις το σπιτι διπλα στο αλλο, θα τα σφηνωσεις και μετα οταν αναπτυχθει η περιοχη, παλι δεν θα υπαρχουν χωροι για πεζοδρομια, για παρκινγκ για οτιδηποτε... για να μην χασεις τα 4 μετρα αυλης που θα πεταξεις 10 ξεροχορτα.

Πολυ θα γουσταρα μια νομοθεσια που να οριζει μινιμουμ 5 μετρα πεζοδρομιο απο καθε πλευρα και δρομο για 2 αμαξια εκατερωθεν +χωρο για παρκινγ και απο τις 2 πλευρες. Ακουγεται τραβηγμενο, αλλα αυτα ειναι τα "στενακια" στην Γερμανια... Και σε περιοχης που ξεκινανε απο το μηδεν ειναι τραγικο να εχουμε 2 και 3 μετρα πεζοδρομιο οταν γυρω γυρω δεν υπαρχει τιποτα!
Απάντηση
#9
(30-11-2014, 03:11 AM)ELBO O405GN Έγραψε: Για τη Ραφήνα ειδικά, με δεδομένη τη - σχετικά μικρή - απόσταση από το τέρμα του 314 στο Πικέρμι και των 305 / 316 / 322 / 323 στον Άγιο Νικόλαο Αρτέμιδας, θα μπορούσε σε μια εκ των 2 εκδοχών, να δοκιμαστεί επέκταση της αστικής συγκοινωνίας. Από την άλλη, σε Αρτέμιδα, Σπάτα που έχουν τόσα χρόνια αστικό λεωφορείο να τους εξυπηρετεί, θα γίνει ένας μικρός χαμός αν αλλάξει αυτό. Το κύριο θέμα είναι, να ενισχυθεί η συνοχή του υφιστάμενου δικτύου και να γίνονται βελτιώσεις όπου και όταν χρειάζεται. Τα ΚΤΕΛ Αττικής χρειάζονται, αλλά με τροποποίηση του συγκοινωνιακού τους σχεδιασμού.

Μια μικρή διόρθωση σχετικά με το 314. Το 314 εξυπηρετεί ήδη τον δήμο Ραφήνας-Πικερμίου αρά αφού πλέον είναι ένας δήμος τον οποίο ήδη εξυπηρετεί δεν βλέπω το λόγο να μην επεκταθεί μέχρι το κέντρο του δήμου δηλαδή το λιμάνι Ραφήνας που είναι 7 χλμ απόσταση, όταν μάλλον σχεδιάζονται διαδρομές προς πολύ μακρύτερες περιοχές.

Για το Μαρκόπουλο θα μπορούσαμε να πούμε πολλά (αλλά θα δούμε μόνο τις αποστάσεις) όπως το ότι απέχει μόνο 7,5 χλμ από το σταθμό Κορωπί όταν απέχει το Κρυονέρι από το Ζηρίνειο 12χλμ (χωρίς να κάτσω να υπολογίσω ολόκληρη την διαδρομή που κάνει το 509), όταν η απόσταση Σταθμός Ελληνικό - Βάρκιζα είναι 11,5 χλμ {πάλι δεν υπολογίζω την συνολική διαδρομή των λεωφορείων), όταν η διαδρομή σταθμός Ελληνικό - Σαρωνίδα είναι 27,5 χλμ και όταν η διαδρομή Ελευσίνα - Οικισμός Τιτάν είναι 17,5χλμ.

Αν θέλετε βλέπουμε και τις αποστάσεις αμαξοστασίων αλλά θα τραβήξει πολύ το θέμα ή μπορούμε να εξετάσουμε και την περίπτωση του ΟΑΣΘ που στέλνει εκτός Θεσσαλονικής γραμμές με αρκετά καλά δρομολόγια θα έλεγα (και μην μου πείτε ότι ο ΟΑΣΘ είναι ΚΤΕΛ γιατί αμά η βελτίωση λέγεται ιδιώτης τότε καλώς να μας έρθει).
Απάντηση
#10
(30-11-2014, 01:57 PM)meganium Έγραψε: ή μπορούμε να εξετάσουμε και την περίπτωση του ΟΑΣΘ που στέλνει εκτός Θεσσαλονικής γραμμές με αρκετά καλά δρομολόγια θα έλεγα (και μην μου πείτε ότι ο ΟΑΣΘ είναι ΚΤΕΛ γιατί αμά η βελτίωση λέγεται ιδιώτης τότε καλώς να μας έρθει).

Μόνο που για το Επαρχείο Λαγκαδά του Νομού Θεσσαλονίκης, την εξυπηρέτηση περιοχών του οποίου έχει αναλάβει ο ΟΑΣΘ, οι επιβάτες πληρώνουν εισιτήριο 2€ και όχι το ίδιο με αυτό που χρειάζεται κάποιος για μία μικρή μετακίνηση στο κέντρο της πόλης.

Το πρόβλημα αυτών που θα ζητάνε η αστική συγκοινωνία σε λίγο να φτάνει μέχρι τον Ωρωπό και το Χαλκούτσι, την Κινέτα, το Αλεποχώρι και το Πόρτο Γερμενό ή μέχρι το Σούνιο και το Λαύριο, δεν είναι το αν θα τους εξυπηρετεί η ΟΣΥ ή η ΚΤΕΛ Αττικής. Αυτοί που ζητάνε επέκταση του συγκοινωνιακού έργου, θέλουν να μετακινούνται με το εισιτήριο των 1,20€ από την περιοχή τους μέχρι το Σύνταγμα, και ας είναι κάποιες αρκετές δεκάδες χιλιόμετρα απόσταση. Ε αυτό δε γίνεται. Και δε γίνεται γιατί είναι παράλογο, για παράδειγμα, ο φοιτητής που έχει μόνιμη κατοικία στην Οινόη του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας να δικαιούται στεγαστικό επίδομα, λόγω χιλιομετρικής απόστασης από το Κέντρο των Αθηνών, και την ίδια ώρα να εξυπηρετείται από τον ΟΑΣΑ με εισιτήριο των 0,60€ ή με τη μηνιαία κάρτα των 15€.

Το μεγαλύτερο θέμα αυτή τη στιγμή είναι το ότι το υπεραστικό δίκτυο του Ν. Αττικής χρειάζεται μία ευρεία αναδιάρθρωση και το ακόμα μεγαλύτερο είναι η ύπαρξη μίας λανθασμένης τιμολογιακής πολιτικής, η οποία επιμένει να μη λαμβάνει υπόψιν την ύπαρξη του δικτύου της αστικής συγκοινωνίας, εντός Λεκανοπεδίου. Και αυτό πιστεύω πως θα διορθωθεί μετά και τη σύσταση ομάδας εργασίας για συνεργασία μεταξύ "Συγκοινωνιών Αθηνών" και ΚΤΕΛ Αττικής.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)