Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018
#91
(17-08-2018, 05:51 PM)georgio Έγραψε: Σίγουρα υπάρχει χάλια επάνδρωση στο Θ2 αλλά μην ξεχνάμε ότι πολλά αμάξια έχουν θέμα με την τηλεματική και δεν φαίνονται...ειδικά κάποιες GN έχουν αρχίσει τελευταία και κολλάνε...Απορρώ γιατί δεν δίνεται εντολή απ την τηλεματική για restart...
Το Α1 έχει 5 αμάξια και το 206 2..
Η Ηλιούπολη ευτυχώς που έχει και το 206 με τίμια δρομολόγια για Θ2 που συνήθως τηρούνται, βέβαια το βράδυ δίνουν 35’ τον κύκλο και γίνεται μπάχαλο γιατί προφανως δεν βγαίνει και καποι δρομολόγια δεν γίνονται καν...

Γεγονός είναι ότι σε αρκετές GN η τηλεματική έχει αρκετά θέματα πλέον.. Όμως αρκετά από αυτά που γράφω παραπάνω είναι ελεγμένα και εκτός τηλεματικής...

Πλέον σε αρκετές γραμμές έχουν αυξηθεί τα οχήματα (κυρίως από τις 17:00 και μετά) καθώς βγαίνουν οι βάρδιες που κάνουν τα τελευταία και δεν μπορούν να τις κόψουν..

Όσο για το 206 βραδυνές ώρες με φυσιολογική οδήγηση συνήθως θέλει γύρω στα 30 λεπτά. Τώρα αν ο άλλος θέλει να κάνει είσοδο μόνο από μπροστά και καθυστερεί την αποβίβαση και κάθεται στη Δάφνη να μπαίνει ένας ένας από μπροστά τότε ναι όντως δεν φτάνουν ούτε τα 35 λεπτά...
#92
Άλλη γελοιότητα αυτή με την είσοδο από την μπροστινή πόρτα! Έλεγχος μηδέν! Δεν έχω πετύχει ούτε μισό ελεγκτή ενώ όλο και περισσότεροι οδηγοί φαίνεται να μην σκοτώνονται για την εφαρμογή του μέτρου!
#93
(17-08-2018, 08:03 PM)ecoj Έγραψε: Άλλη γελοιότητα αυτή με την είσοδο από την μπροστινή πόρτα! Έλεγχος μηδέν! Δεν έχω πετύχει ούτε μισό ελεγκτή ενώ όλο και περισσότεροι οδηγοί φαίνεται να μην σκοτώνονται για την εφαρμογή του μέτρου!

Μα το μέτρο δεν προβλέπει έλεγχο εισιτηρίων από τον οδηγό! Και όσοι κάναν ελέγχο στις αρχές παράτυπα το έκαναν και απ´ ότι βλέπω έχουν σταματήσει εντελώς πλέον.

Το θέμα είναι ότι το μέτρο "ΕΙΣΟΔΟΣ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ" μπάζει από παντού... Προκαλεί απίστευτες καθυστερήσεις στα δρομολόγια χώρια που έδωσε πάτημα σε ορισμένους οδηγούς να κάνουν ότι τους κατέβει.. Αποβιβάσεις εκτός στάσης που σε περίπτωση του παραμικρού ατυχήματος μπορεί να στείλει τον οδηγό ακόμα και φυλακή, "κράτηση" επιβατών μέχρι να ολοκληρωθεί η επιβίβαση η οποία μπορεί να πάρει και μισό λεπτό και παραπάνω, σταμάτημα του λεωφορείου πριν την στάση με συνέπεια το πίσω μέρος να κλείνει δρόμο ή και πάλι οι επιβάτες να αποβιβάζονται σε δρόμο που είναι γεμάτος κάγκελα, κάδους απορριμάτων κλπ., κλείσιμο πόρτας επίτηδες σε επιβάτες επειδή μπήκε από πίσω γεγονός που εύκολα μπορεί να οδηγήσει σε τραυματισμούς, "απαγόρευση" εξόδου από την πρώτη πόρτα που σε γεμάτα λεωφορεία είναι αδύνατον να πάει κάποιος στη μεσαία να αποβιβαστεί, παρατυπίες ως προς την είσοδο βαλιτσών, καροτσιών μωρού/λαϊκής από μπροστά ενώ η νομοθεσία λέει ότι οφείλουν να μπαίνουν μόνο από τη μεσαία (μάλιστα έχουν υπάρξει περιστατικα που οδηγός απαίτησε να κλειστεί το καρότσι του μωρού και να μπει από μπροστά και το παιδί να δοθεί σε άλλο επιβάτη μέχρι να ολοκληρωθεί η επιβίβασή τους...), εξυβρίσεις οδηγών προς επιβάτες και ο κατάλογος δεν έχει τέλος...

Επιπλέον, κάποιοι "πανηγύριζαν" στις αρχές για την αύξηση των επικυρώσεων ξεχνώντας ότι αυτοί που περνάνε τις κάρτες από τα μηχανήματα είναι κατά κύριο λόγο από τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών, τα ελευθέρας και τα εισιτήρια που έχουν ήδη ενεργοποιηθεί σε άλλο μέσο και ξαναεπικυρώνονται.. Προφανώς, όλοι μέχρι πρότινος και ίσως και τώρα πλέον δεν επικυρώναν ξανά και ξανά το ήδη υπάρχον κόμιστρό του που δεν υπάρχει και λόγος στην τελική... Επίσης, η εισιτηριοδιαφυγή δεν είναι τόσο μεγάλη όσο λέγεται ειδικά αν σκεφτούμε ότι πολύ σημαντική μερίδα του επιβατικού κοινού δικαιούται δωρεάν μετακίνησης, η οποία πολύ πιθανό να υπερβαίνει και το 50% (άνεργοι, ΑΜΕΑ, αστυνομικοί, πυροσβέστες, υπάλληλοι Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, λιμενικοί κ.α.).

Όσο για τους 65 ελεγχτές που προέκυψαν από το κλείσιμο του ΑΜ ΕΛΛ αν δεν κάνω λάθος πρόκειται για κατεβασμένους από το τιμόνι οδηγούς συνήθως με σοβαρά προβλήματα υγείας και αμφιβάλλω για το πόσο διάστημα θα παραμείνουν στον έλεγχο τη στιγμή που π.χ. έχει γεμίσει το Μπραχάμι με νταλικέρηδες οδηγούς του πρώην Ελληνικού..
#94
Όλοι αυτοί οι λόγοι που λες και άλλοι πολλοί με έκαναν από την αρχή να είμαι εντελώς κατά του μέτρου. Και φυσικά υπήρχαν διάφοροι που πανηγύριζαν με το γελοίο μέτρο γιατί ''θα γίνουμε Ευρωπαίοι'', γιατί ''εφαρμόζεται παντού χωρίς πρόβλημα'', γιατί ''θα μειωθεί η εισιτηριοδιαφυγή'' και λοιπές βλακείες χωρίς να καταλαβαίνουν ότι άλλο η Αθήνα άλλο οποιαδήποτε άλλη πόλη του κόσμου! Δεν καταλαβαίνουν ότι δεν μπορεί να γίνει και έλεγχος για πολλούς λόγους, όπως το κίνδυνο να φάει ξύλο ένας οδηγός ή του να φάμε 10λεπτο στη στάση, πράγμα που κάνει το μέτρο άχρηστο! Φυσικά όσοι πανηγύριζαν με το γελοίο μέτρο είναι της λογικής ''όπου μας παίρνει''. Δηλαδή δεν θα ζητήσεις εισιτήριο από κάποιον τσιγγάνο, μετανάστη, αριστεριστή, αναρχικό ή κάποιον άλλον που ξέρεις ότι μπορεί να σου κάνει φασαρία! Γελοιότητες σαν τις πρότυπες γραμμές ΟΑΣΑ με τα βραβεία, τα wi-fi και άλλα τέτοια ωραία.
#95
(17-08-2018, 08:45 PM)mercedes elbo Έγραψε: Μα το μέτρο δεν προβλέπει έλεγχο εισιτηρίων από τον οδηγό! Και όσοι κάναν ελέγχο στις αρχές παράτυπα το έκαναν και απ´ ότι βλέπω έχουν σταματήσει εντελώς πλέον.

Το θέμα είναι ότι το μέτρο "ΕΙΣΟΔΟΣ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ" μπάζει από παντού... Προκαλεί απίστευτες καθυστερήσεις στα δρομολόγια χώρια που έδωσε πάτημα σε ορισμένους οδηγούς να κάνουν ότι τους κατέβει.. Αποβιβάσεις εκτός στάσης που σε περίπτωση του παραμικρού ατυχήματος μπορεί να στείλει τον οδηγό ακόμα και φυλακή, "κράτηση" επιβατών μέχρι να ολοκληρωθεί η επιβίβαση η οποία μπορεί να πάρει και μισό λεπτό και παραπάνω, σταμάτημα του λεωφορείου πριν την στάση με συνέπεια το πίσω μέρος να κλείνει δρόμο ή και πάλι οι επιβάτες να αποβιβάζονται σε δρόμο που είναι γεμάτος κάγκελα, κάδους απορριμάτων κλπ., κλείσιμο πόρτας επίτηδες σε επιβάτες επειδή μπήκε από πίσω γεγονός που εύκολα μπορεί να οδηγήσει σε τραυματισμούς, "απαγόρευση" εξόδου από την πρώτη πόρτα που σε γεμάτα λεωφορεία είναι αδύνατον να πάει κάποιος στη μεσαία να αποβιβαστεί, παρατυπίες ως προς την είσοδο βαλιτσών, καροτσιών μωρού/λαϊκής από μπροστά ενώ η νομοθεσία λέει ότι οφείλουν να μπαίνουν μόνο από τη μεσαία (μάλιστα έχουν υπάρξει περιστατικα που οδηγός απαίτησε να κλειστεί το καρότσι του μωρού και να μπει από μπροστά και το παιδί να δοθεί σε άλλο επιβάτη μέχρι να ολοκληρωθεί η επιβίβασή τους...), εξυβρίσεις οδηγών προς επιβάτες και ο κατάλογος δεν έχει τέλος...

Επιπλέον, κάποιοι "πανηγύριζαν" στις αρχές για την αύξηση των επικυρώσεων ξεχνώντας ότι αυτοί που περνάνε τις κάρτες από τα μηχανήματα είναι κατά κύριο λόγο από τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών, τα ελευθέρας και τα εισιτήρια που έχουν ήδη ενεργοποιηθεί σε άλλο μέσο και ξαναεπικυρώνονται.. Προφανώς, όλοι μέχρι πρότινος και ίσως και τώρα πλέον δεν επικυρώναν ξανά και ξανά το ήδη υπάρχον κόμιστρό του που δεν υπάρχει και λόγος στην τελική... Επίσης, η εισιτηριοδιαφυγή δεν είναι τόσο μεγάλη όσο λέγεται ειδικά αν σκεφτούμε ότι πολύ σημαντική μερίδα του επιβατικού κοινού δικαιούται δωρεάν μετακίνησης, η οποία πολύ πιθανό να υπερβαίνει και το 50% (άνεργοι, ΑΜΕΑ, αστυνομικοί, πυροσβέστες, υπάλληλοι Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, λιμενικοί κ.α.).

Όσο για τους 65 ελεγχτές που προέκυψαν από το κλείσιμο του ΑΜ ΕΛΛ αν δεν κάνω λάθος πρόκειται για κατεβασμένους από το τιμόνι οδηγούς συνήθως με σοβαρά προβλήματα υγείας και αμφιβάλλω για το πόσο διάστημα θα παραμείνουν στον έλεγχο τη στιγμή που π.χ. έχει γεμίσει το Μπραχάμι με νταλικέρηδες οδηγούς του πρώην Ελληνικού..
Πως το κατάφεραν και έστειλαν νταλικέρηδες στο Μπραχάμι;;!!!
#96
(17-08-2018, 11:02 PM)georgio Έγραψε: Πως το κατάφεραν και έστειλαν νταλικέρηδες στο Μπραχάμι;;!!!

Μπορεί βίσματα! Αλλά εκτός αυτού δεν φαίνεται να λείπουν οι νταλικέρηδες ούτε στη Ράλλη ούτε στην Ανθούσα!
#97
(17-08-2018, 11:02 PM)georgio Έγραψε: Πως το κατάφεραν και έστειλαν νταλικέρηδες στο Μπραχάμι;;!!!

Όλα γίνονται..! Εδώ άλλοι φύγαν με μετατάξεις σε άλλες υπηρεσίες! Στο Μπραχάμι μάλιστα αρκετοί που πήγαν είναι μέλη συγκεκριμένης παράταξης...

(17-08-2018, 11:07 PM)ecoj Έγραψε: Μπορεί βίσματα! Αλλά εκτός αυτού δεν φαίνεται να λείπουν οι νταλικέρηδες ούτε στη Ράλλη ούτε στην Ανθούσα!

Η Ανθούσα έχει και πολλούς οδηγούς με Ε' κατηγορίας δίπλωμα από παλιά. Μέχρι το 2009 άλλωστε είχε περίπου 55 GN!

Η Ράλλη όμως έχει μεγάλο θέμα με την έλλειψη οδηγών.. Γι' αυτό και "έδωσε" το 237 όλο στον Πειραιά, Β5/Α7 ΚΥΡ Βοτανικό και Β9 ΚΥΡ στα Λιόσια.
#98
(18-08-2018, 12:51 AM)mercedes elbo Έγραψε: Όλα γίνονται..! Εδώ άλλοι φύγαν με μετατάξεις σε άλλες υπηρεσίες! Στο Μπραχάμι μάλιστα αρκετοί που πήγαν είναι μέλη συγκεκριμένης παράταξης...


Η Ανθούσα έχει και πολλούς οδηγούς με Ε' κατηγορίας δίπλωμα από παλιά. Μέχρι το 2009 άλλωστε είχε περίπου 55 GN!

Η Ράλλη όμως έχει μεγάλο θέμα με την έλλειψη οδηγών.. Γι' αυτό και "έδωσε" το 237 όλο στον Πειραιά, Β5/Α7 ΚΥΡ Βοτανικό και Β9 ΚΥΡ στα Λιόσια.
Αυτή η Ράλλη τίποτα δεν έχει πια;;!! Ας στείλουν και άλλους οδηγούς στη Ράλλη τότε..
#99
(18-08-2018, 01:30 AM)georgio Έγραψε: Αυτή η Ράλλη τίποτα δεν έχει πια;;!! Ας στείλουν και άλλους οδηγούς στη Ράλλη τότε..

Και το γελοίο της υπόθεσης είναι ότι έστειλαν και νταλικέρηδες του ΑΜ ΕΛΛ στον Βοτανικό.. Βάλε και όσους έχουν δίπλωμα νταλίκας και στο Ελληνικό δούλευαν σε άλλα κυκλώματα με 12μετρα (Γ') ή midi (Η')...
Σάββατο 18 Αυγούστου 2018, ώρα 18:32

Ελέγχω στις θέσεις λεωφορείων πως το 164 μόλις έφτασε Τερψιθεα. Επόμενο δρομολόγιο από Τερψιθεα 18:35. Το λεωφορείο ξεκίνησε στις 19:00

Εντάξει αυτό δικαιολογείται επειδή είναι ένας οδηγός και πρέπει να κάνει και κάνα διάλειμμα...

* 19:13 Το 164 φτάνει στην Πλατεία Ανεξαρτησίας. Επιβιβαζομαι εγώ κανονικά στο λεωφορείο και υπάρχει μια ηλικιωμένη γυναίκα που τρέχει να μπει στο λεωφορείο από την 2η πόρτα (αυτή ήταν μπροστά της) και ο οδηγός της κλείνει την πόρτα στα μούτρα. Ακόμα κι αν οι υπόλοιποι επιβάτες αντέδρασαν άμεσα, ο οδηγός ξεκίνησε αμέσως αφήνοντας τη γυναίκα να περιμενει τουλάχιστον 1 ώρα για το επόμενο λεωφορείο.

Αυτό που θέλω να ρωτήσω:

Μπορώ εγώ να κάνω καταγγελία για το περιστατικό ή ο οδηγός έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει? (σκεπτόμενος την παράμετρο ότι κοντά ήταν να πιάσει η πόρτα την γυναίκα στον λαιμό)

*Άσχετο* τώρα που γύρισα με το δρομολόγιο των 20:55 το 164 ήταν με Volvo Σαρακακης (αρθρωτο). Μετά τα Iris και ένα αρθρωτο Solaris, πέτυχα κι αυτό. Κυριολεκτικά βάζουν ό,τι όχημα βρουν
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 576 77.441 , 04:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 102.679 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 74.704 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 217.373 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 58.888 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 139.770 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.116 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.244 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.223 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 483.608 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)