Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018
#71
(09-08-2018, 06:38 PM)ecoj Έγραψε: Ίσως κάποιο λεωφορείο ξέχασε ανοικτή την τηλεματική ενώ είχε σχολάσει!

Μπα. Αυτό έχει συμβεί κάθε φορά που περίμενα το δρομολόγιο των 22:00 του 164 (στα θερινά δρομολόγια)
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
#72
(13-08-2018, 10:10 PM)Larioupol Έγραψε: Σήμερα 13:30 επιβιβαζομαι στο 164 από Άγιο Δημήτριο προς Τερψιθεα. Τουλάχιστον 50-55 άτομα περίμεναν το λεωφορείο καθώς σε ώρα αιχμής δεν είχε περάσει εδώ και μια ώρα. Όταν πολλά άτομα ρώτησαν για εξηγήσεις τον οδηγό τι τους απάντησε? Τους είπε πως μόνος του κάνει το δρομολόγιο αυτό ΧΩΡΙΣ καν διάλειμμα. Πως γίνεται σε ώρα αιχμής να υπάρχει 1 λεωφορείο προς 2 κατευθύνσεις που κάνει σχεδόν μισή ώρα να φτάσει σε τερματικό σταθμό? Τα δρομολόγια στην Τηλεματικη τελείως υπερρεαλιστικα. Έγραφε πως κάθε 20-25 λεπτά ξεκινάει ένα λεωφορείο...

Η προγραμματισμένη συχνότητα για σήμερα (εκτάκτως πρόγραμμα Σαββάτου, λόγω εβδομάδας Δεκαπενταύγουστου) για το 164 είναι ανά 25-30'. Το πρωί υπήρχε και άλλο όχημα στη γραμμή, το οποίο απ' ό,τι φαίνεται αποσύρθηκε αργότερα είτε γιατί δεν επανδρώθηκε η επόμενη βάρδια είτε λόγω βλάβης. Τα προβλήματα της αστικής συγκοινωνίας της Αθήνας είναι εμφανή εδώ και τουλάχιστον 8 χρόνια, οπότε ας εμπεδώσουμε ότι πραγματική εικόνα δίνεται μόνο μέσω του site (telematics.oasa.gr > Πληροφορίες γραμμής) ή του app για smartphones (OASA Telematics > Θέσεις λεωφορείων). Οτιδήποτε άλλο μπορεί να αλλάξει ανά πάσα στιγμή, χωρίς η πληροφόρηση να φτάνει στον επιβάτη.

(13-08-2018, 10:16 PM)Larioupol Έγραψε: Μπα. Αυτό έχει συμβεί κάθε φορά που περίμενα το δρομολόγιο των 22:00 του 164 (στα θερινά δρομολόγια)

Αν μιλάμε για την πρώτη στάση που κάνει το 201 αναχωρώντας από την αφετηρία (επί της Βουλιαγμένης προς Γλυφάδα, μπροστά από τα καφέ), τότε δεν εξηγείται να συμβαίνει συνέχεια. Εκτός αν ο ΟΑΣΑ έχει καταχωρήσει λάθος πληροφόρηση για το πρόγραμμα δρομολογίων του 201, αφού και τα δύο οχήματα εμφανίζεται να τελειώνουν το δρομολόγιο στην Αργυρούπολη και να επιστρέφουν κενά στο αμαξοστάσιο.

Στο Θερινό 1 δικαιολογούνταν γιατί το τελευταίο δρομολόγιο εκτελούνταν στις 22:30, το όχημα πραγματοποιούσε όλη την κυκλική διαδρομή και στη συνέχεια αναχωρούσε κενό από Σταθμό Αγίου Δημητρίου για να συνεχίσει στο 790. Σ' εκείνη την περίπτωση ο εκάστοτε οδηγός θα κρατούσε όπως οφείλει την ένδειξη της γραμμής στην τηλεματική (προφανώς για να καταγράφεται το στίγμα και στα κεντρικά) και ενδεχομένως μόλις αναχωρούσε να εμφανίζονταν το στίγμα και να βλέπατε λεωφορείο εκτός υπηρεσίας.

Πιθανό σενάριο είναι και το να μην κλείνουν όλοι οι οδηγοί την τηλεματική μόλις φτάνουν στην Αργυρούπολη και όταν διέρχονται από Βουλιαγμένης-Εθν.Αντιστάσεως προς το Αμαξοστάσιο Αγ. Δημητρίου να πιάνει για λίγο το στίγμα στο ύψος της αφετηρίας στον "Άγιο Δημήτριο" και γι΄αυτό να το βλέπετε στην στάση που βρίσκεται στο άλλο ρεύμα (προς Γλυφάδα).
#73
Καλησπέρα σε όλους έχω πολύ καιρό να μπω στο site , είμαι από τους πολύ παλιούς από το 2006 στο παλιό τότε leoforeia.gr.  Ενεργοποίησα την σύνδεση και πάλι το 2016 , αλλά μέχρι και πρόσφατα είχα τεχνικά προβλήματα με τις συνδέσεις μου. Από σήμερα μπόρεσα και πάλι επιτέλους να συνδεθώ κανονικά.
 
- Στο θέμα μας τώρα - επειδή είμαι κάτοικος  Αργυρούπολης σύνορα με Ηλιούπολη , θα ήθελα να συμμεριστώ μαζί σας λίγες σκέψεις για το τι συνέβαινε στις περιοχές μας την εποχή που την εξυπηρετούσαν τα λεωφορεία από το αμαξοστάσιο του Ελληνικού , και ταυτόχρονα να καταθέσω κάποιες προτάσεις που πιστεύω ότι ίσως να βοηθήσουν ή να προβληματίσουν.
 
- Δεν θα επισέλθω για την κατάσταση που επικρατούσε ( και επικρατεί ακόμα δυστυχώς ) στις ημέρες αργιών και θερινών δρομολογίων, αλλά στην κατάσταση των κανονικών δρομολογίων στην οποίαν το τ. Αμ. του Ελληνικού δεν προσέφερε τις σωστές υπηρεσίες και συγκεκριμενοποιώ :   
 
1) Αρχίζοντας από το Πρώην ( Α4 ) Ακαδημία Αργυρ. κ.Ηλιούπολη Τερψιθέα.
- Στην συγκεκριμένη γραμμή μέχρι και το 2012 ο τύπος των λεωφορείων που είχε ήταν στην πλειοψηφία τους 0405GN (αρθρωτά) και πολύ σπάνια 0405N1 Επίσης σε γενικές γραμμές δεν υπήρχαν ελλείψεις λεωφορείων με τα δρομολόγια να πραγματοποιούνται σε ικανοποιητικό χρόνο.
 
- Από το 2013 και μετά άρχισαν να εξαφανίζονται τα αρθρωτά με αφορμή και κάποια έργα που γίνονταν τότε στην Γ.Γεννηματά , Όταν τέλειωσαν τα έργα συνεχίστηκαν να κυκλοφορούν μόνο 0405N1 (παγειώθηκαν δηλαδή τα Ν1) , με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγάλη ταλαιπωρία (σαρδελοποίση) του κόσμου  ιδιαίτερα τις ώρες αιχμής.
 
- Τα αρθρωτά (GN) στο A4 επανήλθαν λίγο πριν την κατάργηση της γραμμής το Φθινόπωρο του 2014 , και όταν μεταφέρθηκε και η αφετηρία του στον Στ. Αγ. Δημητρίου σαν 164 πια άρχισαν και πάλι τα αρθρωτά να μειώνονται , δηλαδή το Αμ. Ελληνικού στο ( 164 )  αφαιρούσε στην αρχή GN από τα δρομολόγια αντικαθιστώντας τις με (Ν1) που στις περισσότερες περιπτώσεις έμεναν τελικά να κυκλοφορούν και πάλι μόνο τα 0405Ν1  με κουτσουρεμένα δρομολόγια - Επιπροσθέτως υπήρξαν πολλές ημέρες σε Σ/Κ (Χειμερινού) που κυκλοφορούσε 1 λεωφορείο (0405Ν1) σχεδόν όλη την Ημέρα.
 
2) Σχετικά με το 237 δεν μπορώ να καταλάβω γιατί με τόση μεγάλη κίνηση επιβατών από το 2014 και μετά η γραμμή είχε σχεδόν αποκλειστικά 0405Ν1 , και μόνο λίγο πριν το κλείσιμο του Αμ. Ελληνικού επανήλθαν οι (GN) που κατά την γνώμη μου χρειάζονται να επιστρέψουν μόνιμα.
- Στο Θ2 την γραμμή την εξυπηρετεί το Αμ.Ρέντη με iris, και προχθές εθεάθη Solaris midi από Βοτανικό - ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ - Ελπίζουμε στο χειμερινό να επανέλθει στην Ράλλη και στα αρθρωτά.
 
Τέλος πάντων ελπίζουμε ότι η Ράλλη που έχει αναλάβει τις περιοχές μας , στο χειμερινό πρόγραμμα να ρυθμίσει τις ροές σωστά, μιας και υπάρχει επάρκεια οχημάτων 0405GN - 18 , Volvo - 18  , Solaris -18  , γιατί τα αρθρωτά είναι απαραίτητα και για το 164 αλλά και για το 237.
 
- Κατά την γνώμη μου θα πρέπει να επανέλθουν τα αρθρωτά και στο ( Α3 ) της Γλυφάδας , δηλαδή από Μπραχάμι να περάσει στην Ράλλη ή στην χειρότερη περίπτωση να πάρει μισό η Ράλλη για τις ώρες αιχμής και μισό το Μπραχάμι για τις άλλες ώρες  το ( Α3 ) είναι μια γραμμή με μεγάλη κίνηση και η μοναδική από την Λ.Βουλιαγμένης προς Ακαδημία.   
 
- Τέλος ελπίζω με την νέα κατάσταση που έχει διαμορφωθεί ο ΟΑΣΑ και η ΟΣΥ  να λειτουργήσουν με μεγαλύτερη συνέπεια και σεβασμό στον επιβάτη της περιοχής μας.
 
Θα επανέλθουμε στην συζήτηση
 
 
Καλό βράδυ σε όλη την παρέα.
#74
(13-08-2018, 10:10 PM)Larioupol Έγραψε: Σήμερα 13:30 επιβιβαζομαι στο 164 από Άγιο Δημήτριο προς Τερψιθεα. Τουλάχιστον 50-55 άτομα περίμεναν το λεωφορείο καθώς σε ώρα αιχμής δεν είχε περάσει εδώ και μια ώρα. Όταν πολλά άτομα ρώτησαν για εξηγήσεις τον οδηγό τι τους απάντησε? Τους είπε πως μόνος του κάνει το δρομολόγιο αυτό ΧΩΡΙΣ καν διάλειμμα. Πως γίνεται σε ώρα αιχμής να υπάρχει 1 λεωφορείο προς 2 κατευθύνσεις που κάνει σχεδόν μισή ώρα να φτάσει σε τερματικό σταθμό? Τα δρομολόγια στην Τηλεματικη τελείως υπερρεαλιστικα. Έγραφε πως κάθε 20-25 λεπτά ξεκινάει ένα λεωφορείο...

Σήμερα ξεφτιλίστηκε εντελώς η κατάσταση.. Εκτός των όσων ανέφερε ο ecoj το μεσημέρι με 1 (!) μόνο όχημα δούλευαν: 164, 209, 235, 237 και πολλά ακόμα.. Εκτός αυτών και πολλές άλλες γραμμές ήταν με παραπάνω αμάξια αλλά υπο διάλυση π.χ. Α7 με 3 οχήματα.

Επίσης, για το 237 που ανφέρθηκε σε άλλο θέμα χθες Κυριακή βγήκε με 4 βάρδιες ενώ σήμερα Δευτέρα βγήκε με 3 και από τις 12:00 και μετά με συχνότητα 50'-70'.. Παράλληλα το 101 που βγαίνει και αυτό από ΑΜ ΠΕΙ και επικαλύπτεται σχεδόν εξ' ολοκλήρου από άλλες γραμμές είχε 2 αμάξια.. Απορώ τι καπνίζουν στο Γρ. Κίνησης του Πειραιά...

Στα υπόλοιπα νέο ρεκόρ διαθεσιμότητας Solaris 18m.. Σήμερα το μεσημέρι ήταν στο δρόμο [b]15[\b] αμάξια.. Και τα Iris άφθονα σε Β5, Α7, Β9, Β/Γ18 με πρόγραμμα Σαββάτου και χάος από απόντες βάρδιες..

Στα θετικά της παρατεταμένης δρομολόγησης Σαββάτου θα έχει κάθε μέρα για 9 μέρες 122Θ καθώς και μέχρι το Σάββατο (με εξαίρεση την Τετάρτη) θα έχει μέχρι τις 02:00 608 στου Ζωγράφου!
#75
(13-08-2018, 10:10 PM)Larioupol Έγραψε: Σήμερα 13:30 επιβιβαζομαι στο 164 από Άγιο Δημήτριο προς Τερψιθεα. Τουλάχιστον 50-55 άτομα περίμεναν το λεωφορείο καθώς σε ώρα αιχμής δεν είχε περάσει εδώ και μια ώρα. Όταν πολλά άτομα ρώτησαν για εξηγήσεις τον οδηγό τι τους απάντησε? Τους είπε πως μόνος του κάνει το δρομολόγιο αυτό ΧΩΡΙΣ καν διάλειμμα. Πως γίνεται σε ώρα αιχμής να υπάρχει 1 λεωφορείο προς 2 κατευθύνσεις που κάνει σχεδόν μισή ώρα να φτάσει σε τερματικό σταθμό? Τα δρομολόγια στην Τηλεματικη τελείως υπερρεαλιστικα. Έγραφε πως κάθε 20-25 λεπτά ξεκινάει ένα λεωφορείο...

Άμα διάβαζες το ποστ που έκανα ακριβώς πάνω θα έβλεπες ότι είναι κι άλλες γραμμές που τις έχουν ρημάξει τελείως αφήνοντας τις με ένα όχημα αυτές τις μέρες! Στη περιοχή μου η συγκοινωνία διαλύθηκε. Όπως καταλαβαίνεις διαλύεται και άλλου! Για τη γελοιότητα πάντως με τα δρομολόγια που είναι μόνο στα χαρτιά πρέπει κάποια στιγμή να γίνει κάτι!
#76
(14-08-2018, 12:05 AM)ATHENS_OLD_BUSES Έγραψε: Καλησπέρα σε όλους έχω πολύ καιρό να μπω στο site , είμαι από τους πολύ παλιούς από το 2006 στο παλιό τότε leoforeia.gr.  Ενεργοποίησα την σύνδεση και πάλι το 2016 , αλλά μέχρι και πρόσφατα είχα τεχνικά προβλήματα με τις συνδέσεις μου. Από σήμερα μπόρεσα και πάλι επιτέλους να συνδεθώ κανονικά.
 
- Στο θέμα μας τώρα - επειδή είμαι κάτοικος  Αργυρούπολης σύνορα με Ηλιούπολη , θα ήθελα να συμμεριστώ μαζί σας λίγες σκέψεις για το τι συνέβαινε στις περιοχές μας την εποχή που την εξυπηρετούσαν τα λεωφορεία από το αμαξοστάσιο του Ελληνικού , και ταυτόχρονα να καταθέσω κάποιες προτάσεις που πιστεύω ότι ίσως να βοηθήσουν ή να προβληματίσουν.
 
- Δεν θα επισέλθω για την κατάσταση που επικρατούσε ( και επικρατεί ακόμα δυστυχώς ) στις ημέρες αργιών και θερινών δρομολογίων, αλλά στην κατάσταση των κανονικών δρομολογίων στην οποίαν το τ. Αμ. του Ελληνικού δεν προσέφερε τις σωστές υπηρεσίες και συγκεκριμενοποιώ :   
 
1) Αρχίζοντας από το Πρώην ( Α4 ) Ακαδημία Αργυρ. κ.Ηλιούπολη Τερψιθέα.
- Στην συγκεκριμένη γραμμή μέχρι και το 2012 ο τύπος των λεωφορείων που είχε ήταν στην πλειοψηφία τους 0405GN (αρθρωτά) και πολύ σπάνια 0405N1 Επίσης σε γενικές γραμμές δεν υπήρχαν ελλείψεις λεωφορείων με τα δρομολόγια να πραγματοποιούνται σε ικανοποιητικό χρόνο.
 
- Από το 2013 και μετά άρχισαν να εξαφανίζονται τα αρθρωτά με αφορμή και κάποια έργα που γίνονταν τότε στην Γ.Γεννηματά , Όταν τέλειωσαν τα έργα συνεχίστηκαν να κυκλοφορούν μόνο 0405N1 (παγειώθηκαν δηλαδή τα Ν1) , με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγάλη ταλαιπωρία (σαρδελοποίση) του κόσμου  ιδιαίτερα τις ώρες αιχμής.
 
- Τα αρθρωτά (GN) στο A4 επανήλθαν λίγο πριν την κατάργηση της γραμμής το Φθινόπωρο του 2014 , και όταν μεταφέρθηκε και η αφετηρία του στον Στ. Αγ. Δημητρίου σαν 164 πια άρχισαν και πάλι τα αρθρωτά να μειώνονται , δηλαδή το Αμ. Ελληνικού στο ( 164 )  αφαιρούσε στην αρχή GN από τα δρομολόγια αντικαθιστώντας τις με (Ν1) που στις περισσότερες περιπτώσεις έμεναν τελικά να κυκλοφορούν και πάλι μόνο τα 0405Ν1  με κουτσουρεμένα δρομολόγια - Επιπροσθέτως υπήρξαν πολλές ημέρες σε Σ/Κ (Χειμερινού) που κυκλοφορούσε 1 λεωφορείο (0405Ν1) σχεδόν όλη την Ημέρα.
 
2) Σχετικά με το 237 δεν μπορώ να καταλάβω γιατί με τόση μεγάλη κίνηση επιβατών από το 2014 και μετά η γραμμή είχε σχεδόν αποκλειστικά 0405Ν1 , και μόνο λίγο πριν το κλείσιμο του Αμ. Ελληνικού επανήλθαν οι (GN) που κατά την γνώμη μου χρειάζονται να επιστρέψουν μόνιμα.
- Στο Θ2 την γραμμή την εξυπηρετεί το Αμ.Ρέντη με iris, και προχθές εθεάθη Solaris midi από Βοτανικό - ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ - Ελπίζουμε στο χειμερινό να επανέλθει στην Ράλλη και στα αρθρωτά.
 
Τέλος πάντων ελπίζουμε ότι η Ράλλη που έχει αναλάβει τις περιοχές μας , στο χειμερινό πρόγραμμα να ρυθμίσει τις ροές σωστά, μιας και υπάρχει επάρκεια οχημάτων 0405GN - 18 , Volvo - 18  , Solaris -18  , γιατί τα αρθρωτά είναι απαραίτητα και για το 164 αλλά και για το 237.
 
- Κατά την γνώμη μου θα πρέπει να επανέλθουν τα αρθρωτά και στο ( Α3 ) της Γλυφάδας , δηλαδή από Μπραχάμι να περάσει στην Ράλλη ή στην χειρότερη περίπτωση να πάρει μισό η Ράλλη για τις ώρες αιχμής και μισό το Μπραχάμι για τις άλλες ώρες  το ( Α3 ) είναι μια γραμμή με μεγάλη κίνηση και η μοναδική από την Λ.Βουλιαγμένης προς Ακαδημία.   
 
- Τέλος ελπίζω με την νέα κατάσταση που έχει διαμορφωθεί ο ΟΑΣΑ και η ΟΣΥ  να λειτουργήσουν με μεγαλύτερη συνέπεια και σεβασμό στον επιβάτη της περιοχής μας.
 
Θα επανέλθουμε στην συζήτηση
 
 
Καλό βράδυ σε όλη την παρέα.

Σου έχω μη ευχάριστα νέα! Οι πιθανότητες να ξαναδείς συνεχή δρομολόγηση του 237 με νταλίκες είναι σχεδόν μηδενικές ακόμα κι αν το ξαναπάρει η Ράλλη!
Καμία ξέμπαρκη νταλίκα από δω κι από κει ίσως αλλά συνεχή δρομολόγηση ξέχνα το!
#77
(14-08-2018, 12:05 AM)ATHENS_OLD_BUSES Έγραψε: Καλησπέρα σε όλους έχω πολύ καιρό να μπω στο site , είμαι από τους πολύ παλιούς από το 2006 στο παλιό τότε leoforeia.gr.  Ενεργοποίησα την σύνδεση και πάλι το 2016 , αλλά μέχρι και πρόσφατα είχα τεχνικά προβλήματα με τις συνδέσεις μου. Από σήμερα μπόρεσα και πάλι επιτέλους να συνδεθώ κανονικά.
 

Τέλος πάντων ελπίζουμε ότι η Ράλλη που έχει αναλάβει τις περιοχές μας , στο χειμερινό πρόγραμμα να ρυθμίσει τις ροές σωστά, μιας και υπάρχει επάρκεια οχημάτων 0405GN - 18 , Volvo - 18  , Solaris -18  , γιατί τα αρθρωτά είναι απαραίτητα και για το 164 αλλά και για το 237.
 
- Κατά την γνώμη μου θα πρέπει να επανέλθουν τα αρθρωτά και στο ( Α3 ) της Γλυφάδας , δηλαδή από Μπραχάμι να περάσει στην Ράλλη ή στην χειρότερη περίπτωση να πάρει μισό η Ράλλη για τις ώρες αιχμής και μισό το Μπραχάμι για τις άλλες ώρες  το ( Α3 ) είναι μια γραμμή με μεγάλη κίνηση και η μοναδική από την Λ.Βουλιαγμένης προς Ακαδημία.   
 
- Τέλος ελπίζω με την νέα κατάσταση που έχει διαμορφωθεί ο ΟΑΣΑ και η ΟΣΥ  να λειτουργήσουν με μεγαλύτερη συνέπεια και σεβασμό στον επιβάτη της περιοχής μας.
 
Θα επανέλθουμε στην συζήτηση
 
 
Καλό βράδυ σε όλη την παρέα.
Κατ' αρχάς καλώς ξανάρθες στη παρέα μας  Smile 
H Ράλλη τουλάχιστον από πέρσυ το καλοκαίρι έχει πάρει τα σκήπτρα του χειρότερου Α/Σ της ΟΣΥ από πλευράς δρομολόγησης οχημάτων. Ειδικά τώρα το καλοκαίρι που έχουν ακόμα μια καλή δικαιολογία να κρατάνε μέσα οχήματα (air condition) δεν βγάζει ούτε το μισό από τον διαθέσιμο στόλο. Οι volvo που κυκλοφορούν είναι οριακά διψήφιες (στα χαρτιά 65) ενώ τα Solaris που το χειμώνα πλησιάζουν τα 40-45 πλέον έχουν παγειωθεί κοντά ή κάτω από 20 (89 τυπικά ενεργά). Οπότε μένουν να βγάλουν σχεδόν όλο το μεταφορικό έργο οι GN οι οποίες ενώ επαρκούσαν για να καλύψουν τις γραμμές του πρώην Α/Σ Ελληνικού, πλέον δεν φτάνουν γιατί έχουν περάσει από όλες τις γραμμές της Ράλλη (ακόμα και σήμερα 14/8 είναι 2GN στο Χ95 και 3 στο Χ96 που προ μεταφοράς τους στη Ράλλη, θα εξυπηρετούσαν γραμμές Ελληνικού). Οπότε τώρα που είναι καλοκαίρι και υπάρχουν διαθέσιμα Irisbus D η Ράλλη δανείζεται φουλ οχήματα από τον Πειραιά για να βγάλει δρομολόγια.
Πού θέλω να καταλήξω; Μακάρι να πάρετε GN στο 237 (είναι από τις πιο πετυχημένες τοπικές γραμμές), αλλά φοβάμαι ότι αυτό θα στοιχίσει στη συχνότητα, καθώς δεν βλέπω άμεσα να βελτιώνεται η κατάσταση με το τερατούργημα που λέγεται Α/Σ Ράλλη. Κάτι άλλο στο οποίο θα βόλευε θα ήταν να γίνονται τράμπα το 237 και το 164 με το Α3 τις ημέρες που έχει απεργία το μετρό, ώστε να δρομολογείται το Α3 με αρθρωτά και οι τοπικές γραμμές με Ν1 Μπραχαμίου για την καλύτερη εξυπηρέτηση της περιοχής.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
#78
Έχω 2 πράγματα που προτείνω να συμβούν στον ΟΑΣΑ:

1. Στις αφετηρίες-τερματα να μπουν οι αφίξεις των λεωφορείων στον σταθμό με την επισήμανση πως δεν είναι ο χρόνος εκκίνησης των λεωφορείων (όπως συμβαίνει στο Χ95)

2. Αφού έκλεισε το αμαξοστάσιο του Ελληνικού, το Αμαξοστάσιο του Αγίου Δημητρίου να εξυπηρετεί μόνο τα νότια προάστια και όχι τον Πειραιά η το κέντρο (παρόλο που δεν είμαι σίγουρος πως επαρκει η χωρητικότητα του). Σε περίπτωση που η χωρητικότητα είναι ανεπαρκής, να υπάρχουν λεωφορεία από το αμαξοστάσιο της Πέτρου Ραλλη

Ο Πειραιάς θα εξυπηρετείται από τα αμαξοστάσια Ρεντη, και Ρουφ (αν υπάρχει ανάγκη λεωφορείων, από αμαξοστάσιο Ράλλη)

Το Κέντρο να εξυπηρετείται από τα αμαξοστάσια Βοτανικού, Αττικής, και Ράλλη

Μετά οι άλλες περιοχές με τα τρέχοντα αμαξοστάσια
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
#79
(14-08-2018, 02:56 PM)Larioupol Έγραψε: Έχω 2 πράγματα που προτείνω να συμβούν στον ΟΑΣΑ:

1. Στις αφετηρίες-τερματα να μπουν οι αφίξεις των λεωφορείων στον σταθμό με την επισήμανση πως δεν είναι ο χρόνος εκκίνησης των λεωφορείων (όπως συμβαίνει στο Χ95)

2. Αφού έκλεισε το αμαξοστάσιο του Ελληνικού, το Αμαξοστάσιο του Αγίου Δημητρίου να εξυπηρετεί μόνο τα νότια προάστια και όχι τον Πειραιά η το κέντρο (παρόλο που δεν είμαι σίγουρος πως επαρκει η χωρητικότητα του). Σε περίπτωση που η χωρητικότητα είναι ανεπαρκής, να υπάρχουν λεωφορεία από το αμαξοστάσιο της Πέτρου Ραλλη

Ο Πειραιάς θα εξυπηρετείται από τα αμαξοστάσια Ρεντη, και Ρουφ (αν υπάρχει ανάγκη λεωφορείων, από αμαξοστάσιο Ράλλη)

Το Κέντρο να εξυπηρετείται από τα αμαξοστάσια Βοτανικού, Αττικής, και Ράλλη  

Μετά οι άλλες περιοχές με τα τρέχοντα αμαξοστάσια

Το αμαξοστάσιο Αγίου Δημητρίου δεν εξυπηρετεί τον Πειραιά! Μόνο τα 217, 218 και 229 έχει που σχετίζονται με Πειραιά! Και στο κέντρο έχει μόνο το Α3 το οποίο πιάνει από τα νότια προάστια! Αλλιώς ουσιαστικά τα μόνο νότια προάστια εξυπηρετεί απλά είναι μικρό και έχει μόνο ένα τύπο οχημάτων με αποτέλεσμα να χρειάζονται και άλλα αμαξοστάσια να συνδράμουν στη συγκοινωνία των νοτίων προαστίων! 

Ο Πειραιάς από Ρέντη - Ράλλη εξυπηρετείται ήδη! 

Επειδή ξέρω που το πας μην ελπίζεις ότι αν το Μπραχάμι (Άγιος Δημήτριος) πάρει τις γραμμές που σε εξυπηρετούν θα βελτιωθεί απαραίτητα η κατάσταση! Μπορεί να δρομολογεί καλύτερα τις υπάρχων γραμμές του αλλά άμα του δώσεις κι άλλα να κρασάρει! 

Εκτός αυτού περιμένετε να δούμε τι θα παίξει από χειμερινό γιατί μπορεί να αλλάξουν πράγματα (προς το χειρότερο  ROFL  ).
#80
@ATHENS_OLD_BUSES Καταρχάς, ξανακαλωσήρθες και από μένα!

Τώρα επί της ουσίας.. Όσον αφορά την ιστορία των Α4/164 όπως τα λες είναι. Μόνο λάθος ότι τα έργα στη Γεννηματά ήταν το 2014 και όχι το 2013, αν και μικρή σημασία έχει.. Οι νταλίκες από τη γραμμή ουσιαστικά κόπηκαν το Δεκέμβριο του 2014 (τότε όμως είχε 10λεπτα στην αιχμή). Στη συνέχεια κατά διαστήματα δρομολογούταν σχετικά πυκνά GN από όταν πήρε το Ελληνικό το 203 (και στη συνέχεια για λίγο το 220/1) δίνοντας Α5, 406/7 και 309 στην Ανθούσα λόγω έλλειψης Ν1 όμως. Σε κανονική δρομολόγηση επανήλθαν στα τέλη του Φεβρουαρίου του 2016, αλλά και στο 237. Τότε υποψιάζομαι ότι κάποια "παρέμβαση" έγινε από κάποιον στην Ηλιούπολη (ίσως ο Δήμος) και έστρωσαν αμέσως χαρακτήρα στο ΑΜ ΕΛΛ.. Εκτός από νταλίκες, οι οποίες δρομολογούταν ακόμα και αν ο απογευματινός δεν είχε Ε' κατηγορίας δίπλωμα και έπρεπε να την αντικαταστήσουν με Ν1, βελτιώθηκε θεαματικά και η επάνδρωση (πολύ σπάνια να έλειπε βάρδια ενώ πριν ήταν στανταράκι 1-2 απούσες)... Απ' ότι φαίνεται κάτι παρόμοιο πρέπει να ξαναγίνει πάλι. Άλλωστε είναι γεγονός ότι σχεδόν οποιαδήποτε επέκταση ωραρίου/δικτύου ή βελτίωση συντελέστηκε στο παρελθόν έγινε κατόπιν πιέσεων και παρά την θέληση των ΟΑΣΑ/ΟΣΥ..

Όσο για την Ράλλη πρόκειται για μια κατάσταση που χρονίζει και πλέον θα πρέπει να αναζητηθούν ευθύνες για το πώς το συγκεκριμένο Α/Σ επί χρόνια δεν έχει λεωφορεία να βγάλει τα δρομολόγιά του και ακόμα και αυτά που βγαίνουν είναι άθλια κατάσταση... Πλέον όπως ανέφεραν και οι συμφορουμίτες πιο πάνω το Α/Σ είναι υπό διάλυση και δεν έχει επάρκεια να καλύψει ούτε πετσοκομμένη δρομολόγηση Σαββάτου Θ2. Αν δεν βελτιωθούν θεαματικά οι διαθεσιμότητες των λεωφορείων του στο Χειμερινό ούτε τα Iris δεν θα φτάνουν να καλύψουν τα κενά..


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 95 12.157 8 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 66.358 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 57.652 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 179.236 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 50.326 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 121.716 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 116.687 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 93.260 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 201.953 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 437.974 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)