Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(11-08-2018, 09:12 PM)ecoj Έγραψε: Δύσκολο μιας και στην Ανθούσα ότι έχει τη παραμικρή δυσκολία σαν γραμμή (πολύς κόσμος, ανηφόρα κλπ) βγάζει Ν1!
Πέραν πλάκας, ευτυχώς στο 203 πλέον μπαίνουν μόνο Ν1. Στο Θ1 έπαιζε κανά Iris αλλά σπάνια.
Επίσης, πολύ Ν1 μπαίνει στις Πεντέλες (450/1 & 460/1) αν και δεν λείπουν και τα Iris. Στο Ζηρίνειο όμως που και κόσμο έχει και ανηφόρες μπαίνει σχετικά σπάνια Ν1 και δουλεύουν τα Iris κατά κύριο λόγο με καθημερινές παρουσίες Citelis.
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(11-08-2018, 09:20 PM)mercedes elbo Έγραψε: Πέραν πλάκας, ευτυχώς στο 203 πλέον μπαίνουν μόνο Ν1. Στο Θ1 έπαιζε κανά Iris αλλά σπάνια.
Επίσης, πολύ Ν1 μπαίνει στις Πεντέλες (450/1 & 460/1) αν και δεν λείπουν και τα Iris. Στο Ζηρίνειο όμως που και κόσμο έχει και ανηφόρες μπαίνει σχετικά σπάνια Ν1 και δουλεύουν τα Iris κατά κύριο λόγο με καθημερινές παρουσίες Citelis.
Τα Citelis πάντως έχουν περίεργη δρομολόγηση στην Ανθούσα μιας και βλέπω να τα βάζουν συχνά σε
651 και
444!
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(11-08-2018, 09:07 PM)mercedes elbo Έγραψε: Επίσης, αν και δεν έχω δει από κάπου τη δρομολόγηση πρέπει να βγαίνει από Πειραιά το 237.. Απλώς την έχουν ξεσκίσει εντελώς τη γραμμή.. Τα ΣΚ πάντα κόβουν βάρδιες.. Την προπροηγούμενη Κυριακή (πρώτη Κυριακή με Θ2) μάλιστα είχαν κόψει τη βάρδια που βγάζει το τελευταίο δρομολόγιο [23:45] και είναι μόνη της μετά τις 8 το βράδυ και είχε γίνει απόσπαση με την #472 μέχρι το δρομολόγιο 22:15 που σχόλασε και ξαναπήγε αμάξι στις 12 και κάτι στη Δάφνη (πάλι απόσπαση άλλη GN) για να βγει το μισό τελευταίο στην άνοδο.. Προς Στ. Δάφνης τελυταίο ήταν στις 22:15 δηλαδή...
Μάλλον εννοεις την προ-προηγούμενη γιατί την προηγούμενη είχε κανονικά 1 αμάξι το βράδυ το οποίο έφτανε με 10’ καθυστέρηση στο Τέρμα και το τελευταίο σχολασε κοντά 00:40...
Δημοσιεύσεις: 101
Θέματα: 0
Εγγραφή: 25-11-2017
Το 60512 24ωρες δουλεύει στο Χ97; απίστευτο. Συνέχεια εκεί το βλέπω
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
12-08-2018, 02:02 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-08-2018, 02:03 PM από ecoj. Edited 1 time in total.)
(12-08-2018, 09:52 AM)Giannis93 Έγραψε: Το 60512 24ωρες δουλεύει στο Χ97; απίστευτο. Συνέχεια εκεί το βλέπω
Ισχύει! Το ίδιο συμβαίνει και με κάποια Solaris που κάθονται 24ωρο στο
Χ95 και το
Χ96! Μόνο για ανεφοδιασμό τα πάνε μέσα!
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(11-08-2018, 09:31 PM)ecoj Έγραψε: Τα Citelis πάντως έχουν περίεργη δρομολόγηση στην Ανθούσα μιας και βλέπω να τα βάζουν συχνά σε 651 και 444!
Το 651 ειδικά χρειάζεται αμάξια που να ανεβαίνουν ανηφόρες με σχετική ευκολία καθώς η μισή διαδρομή του είναι αναηφόρες και μεγάλης κλίσης.
Αρχικά όταν είχαν πρωτοέρθει Ν1 στην Ανθούσα είχε σχεδόν μόνο Ν1 (είχε βγει εντολή τότε στο Γρ. Κίνησης του ΑM ΑΝΘ για δρομολόγηση Ν1 μόνο σε 304/5, 308, 319, 409/13, 651, 653, Ε14). Μετά όταν ήρθαν και τα υπόλοιπα Ν1 ξαναπήγε κατά κύριο λόγο στα Iris άντε και κανά Citelis..
(11-08-2018, 09:41 PM)georgio Έγραψε: Μάλλον εννοεις την προ-προηγούμενη γιατί την προηγούμενη είχε κανονικά 1 αμάξι το βράδυ το οποίο έφτανε με 10’ καθυστέρηση στο Τέρμα και το τελευταίο σχολασε κοντά 00:40...
Ξαναδιάβασε λίγο το προηγούμενο ποστ μου.. Και εγώ για προ-προηγούμενη γράφω
(12-08-2018, 09:52 AM)Giannis93 Έγραψε: Το 60512 24ωρες δουλεύει στο Χ97; απίστευτο. Συνέχεια εκεί το βλέπω
Πλέον έχει γίνει σχεδόν μόνιμο..! Επί ΑΜ ΕΛΛ το αμάξι που έβγαινε σχεδόν αποκλειστικά στο Χ97 και σε καθημερινή βάση επί χρόνια ήταν η #710!
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Κάτι που δεν αναφέρθηκε ποτέ είναι ότι χτες είχε εμφανιστεί το Neoplan midi #373 στο 610!
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(12-08-2018, 02:12 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το 651 ειδικά χρειάζεται αμάξια που να ανεβαίνουν ανηφόρες με σχετική ευκολία καθώς η μισή διαδρομή του είναι αναηφόρες και μεγάλης κλίσης.
Αρχικά όταν είχαν πρωτοέρθει Ν1 στην Ανθούσα είχε σχεδόν μόνο Ν1 (είχε βγει εντολή τότε στο Γρ. Κίνησης του ΑM ΑΝΘ για δρομολόγηση Ν1 μόνο σε 304/5, 308, 319, 409/13, 651, 653, Ε14). Μετά όταν ήρθαν και τα υπόλοιπα Ν1 ξαναπήγε κατά κύριο λόγο στα Iris άντε και κανά Citelis..
Ξαναδιάβασε λίγο το προηγούμενο ποστ μου.. Και εγώ για προ-προηγούμενη γράφω
Πλέον έχει γίνει σχεδόν μόνιμο..! Επί ΑΜ ΕΛΛ το αμάξι που έβγαινε σχεδόν αποκλειστικά στο Χ97 και σε καθημερινή βάση επί χρόνια ήταν η #710!
Σωστός!!!! Σήμερα πάντως το 237 εχει για πρώτη φορά πλήρη δρομολόγηση Κυριακή..! Και επίσης όντως βγαίνει απο ΑΜ Πειραιά. Αλλά αν έχουν σκοπό να το βγάζουν πλεον με 12μετρα γιατί να μην βγαίνει αμάξι απ το Μπραχάμι που είναι δίπλα;;
Επίσης επι Ελληνικού σχεδόν ποτέ δεν ελειπε αμάξι ΣΚ απο σχεδον όλες τις γραμμες που έβγαζε..πλεον τώρα αυτό δεν υπάρχει
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Η GN #494 είναι στο Β5 και μου κάνει εντύπωση επειδή Κυριακές υποτίθεται ότι βγαίνει από Βοτανικό! ίσως απόσπαση επειδή έμεινε χωρίς όχημα!
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(12-08-2018, 02:21 PM)georgio Έγραψε: Σωστός!!!! Σήμερα πάντως το 237 εχει για πρώτη φορά πλήρη δρομολόγηση Κυριακή..! Και επίσης όντως βγαίνει απο ΑΜ Πειραιά. Αλλά αν έχουν σκοπό να το βγάζουν πλεον με 12μετρα γιατί να μην βγαίνει αμάξι απ το Μπραχάμι που είναι δίπλα;;
Επίσης επι Ελληνικού σχεδόν ποτέ δεν ελειπε αμάξι ΣΚ απο σχεδον όλες τις γραμμες που έβγαζε..πλεον τώρα αυτό δεν υπάρχει
Θαύμα!!!
Γεγονός πάντως ότι στο Ελληνικό μπορεί να κόβανε βάρδιες αλλά το κάνανε σωστά, δηλαδή κατά κύριο λόγο Καθημερινές, Σάββατο σπάνια και Κυριακή σχεδόν ποτέ.
Επίσης, δεν θυμάμαι να είχαν μόνιμα κομμένες όπως κάνουν άλλα Α/Σ. Βλέπεις αλλού π.χ. Ανθούσα να έχουν μόνιμα κομμένες βάρδιες σχεδόν από παντού Καθημερινές: 306 1/2 αμάξια ανά 60' αντί ανά 30' και τελείωνε από τις 20:00 ενώ ο ΟΑΣΑ έλεγε 22:30, 416 1/2 αμάξια ανά 30' αντί για 15', 653 μόνιμα 1/2 ανά 60' τουλάχιστον κ.α. Συνολικά αν θυμάμαι καλά πρέπει να ήταν περίπου 50 βάρδιες μόνιμα κομμένες ΚΑΘ.. Δεν θα έπρεπε το Γρ. Κίνησης της Ανθούσας να κάτσει να συννενοηθεί με τον ΟΑΣΑ ώστε να ανανεωθούν τα προγράμματα με τα πραγματικά δρομολόγια και να μην παραπληροφορείται ο κοσμος;;