Αξιολόγηση Θέματος:
  • 3 Ψήφοι - 4.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2018
(06-08-2018, 01:16 AM)ecoj Έγραψε: Λατρεύω τις αντικρουόμενες πληροφορίες!!! Σήμερα κάποιος με πληροφορία από μέσα (υποτίθεται) έλεγε ότι το 237 είναι μόνιμα στη Ράλλη και απλά έχει δοθεί εντολή να είναι το πρώτο που θα βγάζει Irisbus για έναν λόγο που βαριέμαι να αναλύσω! Τώρα τι ισχύει δεν θα έβαζα το χέρι μου στη φωτιά. 

To 550 είχε 4 Volvo το πρωί! 

Το 730 είχε μείνει με ένα Ν1 μόνο σχεδόν όλη μέρα! Στη περιοχή μου το μόνο που φαίνεται να τηρεί δρομολόγια καθημερινά είναι το Β15 (!) που ο Βοτανικός (καθημερινές) δρομολογεί με 2/2! Όταν όμως σήμερα Κυριακή το 622/815 έχει 5 οχήματα, το 220/221 1 και το Β5 2 την ίδια ώρα και όλα αυτά βγαίνουν από το ίδιο αμαξοστάσιο τότε ξέρεις ότι κάποιος κάνει κάτι λάθος!

(06-08-2018, 01:09 AM)georgio Έγραψε: Υπάρχει η ανεπιβαιβαίωτη πληροφορία ότι η γραμμή ανήκει στη Ράλλη και επανδρώνεται με iris. Μάλιστα επισήμαναν ότι άτομο που ήταν στο Γραφείο Κίνησης του Ελληνικού έχει δώσει εντολή να είναι η πρώτη γραμμή της Ράλλη που θα επανδρώνεται με 12μετρα επειδή χαλάει ο «μύλος» στις νταλίκες στη στροφή πάνω απο το κολυμβητήριο.
Πάντως εκτός απο ενα περιστατικό πριν 2 χρόνια που είχε μείνει μια GN σε αυτή τη στροφή δεν θυμαμαι άλλο παρόμοιο περιστατικό. Ίσως χρησιμοποιείται σαν δικαιολογία και οι οδηγοί δεν θέλουν να δουλεύουν με GN τη γραμμή.
Δηλαδή μέχρι το 2012 που η πλειοψηφία των οχημάτων ήταν νταλίκες δεν χαλόυσε ο μύλος στις GN?


Η στροφή πάνω από το κολυμβητήριο (Κριεζή-Δαμασκηνού) δεν μου φαίνεται τόσο "δύσκολη" για να δημιουργεί θέμα. Μήπως εννοούν την στροφή Μακεδονίας-Κεφαλληνίας στο ανέβασμα κάτω από το κολυμβητήριο; Γιατί εκεί σε σχεδόν όλες τις GN "χτύπαγε" η υπερδίπλωση..

Πάντως στο Θερινό Ι έβγαινε μόνο με νταλίκες με εξαίρεση τις 3 τελευταίες μέρες όπου την Παρασκευή μπήκε Iris για πρώτη φορα μετά από 14 χρόνια και το ΣΚ που βγήκε μόνο με Iris. Για το Θερινό ΙΙ δεν έχω δει κάποια δρομολόγηση για να ξέρω αν είναι 100% στον Πειραιά αλλά μου φαίνεται παράξενο να υπάρχουν οδηγοί της Ράλλη που δέχονται Κυριακάτικα να βγάζουν Iris από Πειραιά ενώ υπάρχει διαθεσιμότητα στη Ράλλη.

Μου κάνει εντύπωση πάντως πως τόσο καιρό το άτομο αυτό (που υποθέτω πλέον είναι στο Γρ. Κίνησης της Ράλλη; ) δεν έλεγε τίποτα εδώ και κανά μήνα που έβγαινε με GN... Σίγουρα πάντως πρέπει να υπήρχε κάποιος λόγος που το Γραφείο Κίνησης του Ελληνικού από τον Απρίλιο του 2017 σταμάτησε να βγάζει νταλίκες στη γραμμή. Αυτό φαινόταν μάλιστα που είχαν αρχίσει να βγάζουν αβέρτα GN στο Α3, απ´ όπου τις είχαν κόψει, ενώ στη συνέχεια όταν φύγαν και τα 20 Ν1 Ανθούσα έβαζαν GN στο Β2 ακόμα και 4-5 την ημέρα και ακόμα και αν στην αλλαγή βάρδιας έπρεπε να αλλάξει με Ν1 γιατί ο επόμενος οδηγός δεν είχε δίπλωμα νταλίκας...

Τώρα αν όντως είναι αυτός ο λόγος είναι αυτός κανονικά πρέπει να κοπούν οι νταλίκες και από αλλού με χειρότερες στροφές βλ. 608 αναστροφή στη Βεικου, 843 αναστροφή στη Ξαβερίου, 304 αναστροφή Βραυρώνα... Ελπίζω να μην έχει και εκεί κανείς καμιά ιδέα για δρομολόγηση 12μετρων..

Όσο για τους οδηγούς εγώ παλιότερα είχα ακού σει ότι ζητάγαν οδηγοί νταλίκες για 237 και δεν έδινε το γραφείο..

Τέλος για το Γρ. Κίνησης του Βοτανικού φαίνεται η έλλειψη προτεραιοτήτων.. Όταν δεν έχεις οδηγούς να καλύψεις Β5, Α7, 220/1 ακόμα και το 730 και έχεις το Β15 ή το 100 οφείλεις να τα αφήνεις αυτά με ένα αμάξι και αν αφού ουσιαστικά δεν έχουν δικό τους επιβατικό κοινό.. Βέβαια φταίει και ο ΟΑΣΑ που ενώ έχουν διαλυθεί τα πάντα κρατάει ακομα γραμμές σαν και αυτές ή το 155...

@ecoj Κάνε τον κόπο και ανέλυσε το λόγο αν δεν βαριέσαι υπερβολικά Tongue
(06-08-2018, 02:14 AM)mercedes elbo Έγραψε: Η στροφή πάνω από το κολυμβητήριο (Κριεζή-Δαμασκηνού) δεν μου φαίνεται τόσο "δύσκολη" για να δημιουργεί θέμα. Μήπως εννοούν την στροφή Μακεδονίας-Κεφαλληνίας στο ανέβασμα κάτω από το κολυμβητήριο; Γιατί εκεί σε σχεδόν όλες τις GN "χτύπαγε" η υπερδίπλωση..

Πάντως στο Θερινό Ι έβγαινε μόνο με νταλίκες με εξαίρεση τις 3 τελευταίες μέρες όπου την Παρασκευή μπήκε Iris για πρώτη φορα μετά από 14 χρόνια και το ΣΚ που βγήκε μόνο με Iris. Για το Θερινό ΙΙ δεν έχω δει κάποια δρομολόγηση για να ξέρω αν είναι 100% στον Πειραιά αλλά μου φαίνεται παράξενο να υπάρχουν οδηγοί της Ράλλη που δέχονται Κυριακάτικα να βγάζουν Iris από Πειραιά ενώ υπάρχει διαθεσιμότητα στη Ράλλη.

Μου κάνει εντύπωση πάντως πως τόσο καιρό το άτομο αυτό (που υποθέτω πλέον είναι στο Γρ. Κίνησης της Ράλλη; ) δεν έλεγε τίποτα εδώ και κανά μήνα που έβγαινε με GN... Σίγουρα πάντως πρέπει να υπήρχε κάποιος λόγος που το Γραφείο Κίνησης του Ελληνικού από τον Απρίλιο του 2017 σταμάτησε να βγάζει νταλίκες στη γραμμή. Αυτό φαινόταν μάλιστα που είχαν αρχίσει να βγάζουν αβέρτα GN στο Α3, απ´ όπου τις είχαν κόψει, ενώ στη συνέχεια όταν φύγαν και τα 20 Ν1 Ανθούσα έβαζαν GN στο Β2 ακόμα και 4-5 την ημέρα και ακόμα και αν στην αλλαγή βάρδιας έπρεπε να αλλάξει με Ν1 γιατί ο επόμενος οδηγός δεν είχε δίπλωμα νταλίκας...

Τώρα αν όντως είναι αυτός ο λόγος είναι αυτός κανονικά πρέπει να κοπούν οι νταλίκες και από αλλού με χειρότερες στροφές βλ. 608 αναστροφή στη Βεικου, 843 αναστροφή στη Ξαβερίου, 304 αναστροφή Βραυρώνα... Ελπίζω να μην έχει και εκεί κανείς καμιά ιδέα για δρομολόγηση 12μετρων..

Όσο για τους οδηγούς  εγώ παλιότερα είχα ακού σει ότι ζητάγαν οδηγοί νταλίκες για 237 και δεν έδινε το γραφείο..

Τέλος για το Γρ. Κίνησης του Βοτανικού φαίνεται η έλλειψη προτεραιοτήτων.. Όταν δεν έχεις οδηγούς να καλύψεις Β5, Α7, 220/1 ακόμα και το 730 και έχεις το Β15 ή το 100 οφείλεις να τα αφήνεις αυτά με ένα αμάξι και αν αφού ουσιαστικά δεν έχουν δικό τους επιβατικό κοινό.. Βέβαια φταίει και ο ΟΑΣΑ που ενώ έχουν διαλυθεί τα πάντα κρατάει ακομα γραμμές σαν και αυτές ή το 155...

@ecoj Κάνε τον κόπο και ανέλυσε το λόγο αν δεν βαριέσαι υπερβολικά Tongue


δεν το λες και αναστροφή αυτό που κάνει το 304 https://youtu.be/4X3xBJTQYwo
@mercedes elbo σχετικά με τους μύλους των GN έχει να κάνει με τη διαφορά ότι το 237 έχει πολλές δύσκολες στροφές μαζεμένες πάνω ενώ πχ το 843 μπορεί να έχει χειρότερη στροφή αλλά είναι μία οπότε το 237 καταπονεί περισσότερο από κάθε άλλη γραμμή τις νταλίκες! Τώρα αν αυτό ισχύει και έχει βάση δεν το ξέρω μιας και δεν έχω ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις! Πάντως ότι τα γραφεία κίνησης δεν θέλουν να στέλνουν νταλίκα στο 237 φαίνεται από την εποχή του Ελληνικού. 

Πάντως το Β15 μπορεί να ακούγεται άκυρη γραμμή αλλά με τις ελλείψεις στο Α15 έχει σώσει την Αθηνών αρκετές φορές σε σημείο να το πετύχω τίγκα να πηγαίνει προς Παλατάκι! Το Γ16 είναι τρομερά αραιό οπότε πολλές φορές το μόνο που στην Αθηνών μένει είναι το τίμιο Παλατάκι με αποτέλεσμα η επιβατική του κίνηση να έχει αυξηθεί... 
Το ίδιο έχει συμβεί με το 891 και το 731 που πολλές φορές ειδικά στο Θ1 έφτασαν σε σημείο να αφήνουν κόσμο έξω από το σττοίβαγμα στη Θηβών με κατεύθυνση προς Περιστέρι λόγω καθυστερήσεων στο 703!  

Το Neoplan #289 που προχτές ήταν στο 310 σήμερα το πρωί ήταν στο 309 μαζί με το #260 που σημαίνει ότι μεταφέρθηκαν Neoplan από Πειραιά σε Ανθούσα!!
(06-08-2018, 11:50 AM)Alex37 Έγραψε: δεν το λες και αναστροφή αυτό που κάνει το 304 https://youtu.be/4X3xBJTQYwo

Αν θέλουμε να είμαστε ακριβείς όχι, αν και αυτός που το ανέβασε αναστροφή γράφει. Tongue

Βέβαια, το 304 κανονικά βάσει ΟΑΣΑ αναστρέφει στο Τέρμα (όπως κάνει και το 316) και όχι πιο κάτω που πάνε σχεδόν όλοι.

(06-08-2018, 12:55 PM)ecoj Έγραψε: @mercedes elbo σχετικά με τους μύλους των GN έχει να κάνει με τη διαφορά ότι το 237 έχει πολλές δύσκολες στροφές μαζεμένες πάνω ενώ πχ το 843 μπορεί να έχει χειρότερη στροφή αλλά είναι μία οπότε το 237 καταπονεί περισσότερο από κάθε άλλη γραμμή τις νταλίκες! Τώρα αν αυτό ισχύει και έχει βάση δεν το ξέρω μιας και δεν έχω ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις! Πάντως ότι τα γραφεία κίνησης δεν θέλουν να στέλνουν νταλίκα στο 237 φαίνεται από την εποχή του Ελληνικού. 

Πάντως το Β15 μπορεί να ακούγεται άκυρη γραμμή αλλά με τις ελλείψεις στο Α15 έχει σώσει την Αθηνών αρκετές φορές σε σημείο να το πετύχω τίγκα να πηγαίνει προς Παλατάκι! Το Γ16 είναι τρομερά αραιό οπότε πολλές φορές το μόνο που στην Αθηνών μένει είναι το τίμιο Παλατάκι με αποτέλεσμα η επιβατική του κίνηση να έχει αυξηθεί... 
Το ίδιο έχει συμβεί με το 891 και το 731 που πολλές φορές ειδικά στο Θ1 έφτασαν σε σημείο να αφήνουν κόσμο έξω από το σττοίβαγμα στη Θηβών με κατεύθυνση προς Περιστέρι λόγω καθυστερήσεων στο 703!  

Το Neoplan #289 που προχτές ήταν στο 310 σήμερα το πρωί ήταν στο 309 μαζί με το #260 που σημαίνει ότι μεταφέρθηκαν Neoplan από Πειραιά σε Ανθούσα!!

Πολύ πιθανό τότε να είναι αυτός ο λόγος (ή ένας από τους λόγους) που προσπαθούν να μην βάζουν νταλίκα στο 237, καθότι φαίνεται να έχει κάποια λογική ή έστω να στέκει σαν δικαιολογία.

Δυστυχώς έχουν αρχίσει και κόβουν αρκετά και από το Α15 και φυσικά αν περάσει Β15 πρωτό προφανώς η πλειοψηφία αυτό θα προτιμήσει αφού την ίδια διαδρομή έχουν μέχρι Παλατάκι. Όμως στην πραγματικότητα κατά τύχη εξυπηρετεί καθότι είναι αραιό (Καθημερινές 25'-30'/ ΣΚ 50'+) και μπορεί να περάσουν 25' π.χ. και να έρθουν και τα 2 μαζί. Θεωρητικά καλύτερα θα ήταν να κοβόταν και να είχε πλήρη επάνδρωση το Α15 , το θέμα είναι όμως ότι κατά πάσα πιθανότητα πάλι θα κόβουν από το Α15.. Το πολύ πολύ να αρχίσουν να επανδρώνουν για λίγο διάστημα καμιά άλλη κομμένη του Α/Σ..


Το Γ16 με συχνότητα Καθημερινής ανά 50'-60' προφανώς δεν προσφέρει τίποτα στην Αθηνών και το μόνο που καταφέρνει είναι να μην ξέρεις που να κατευθυνθείς για Ασπρόπυργο (Κουμουνδρούρου ή Αγ. Μαρίνα).. Το καλύτερο που μπορεί να γίνει σήμερα είναι κατάργηση του Γ16 και ενσωμάτωση των δρομολογίων του στο 866 προκειμένου να υπάρχει ομαλή ροή διελεύσεων από ένα μόνο σημείο (Αγ. Μαρίνα).


Επίσης στα ενδιαφέροντα της ημέρας μόλις μια volvo (#178) σήμερα στο 122 η οποία έμεινε στη γραμμή μπεχρι το μεσημέρι!
Πλέον έχω πάψει να υποστηρίζω τη λογική μία και καλή γραμμή αντί για 2-3 ασυντόνιστες και ειδικά τον Αύγουστο είναι πολύ προτιμότερο το 2ο. Αν έχεις μία γραμμή τότε όσο καλή συχνότητα και να έχει αν το υπεύθυνο αμαξοστάσιο δεν μπορεί/θέλει να τη δρομολογήσει τότε θα τη διαλύσει έτσι κι αλλιώς ενώ αν έχεις 2-3 γραμμές με 1-2 οχήματα η κάθε μία τότε έχεις περισσότερες πιθανότητες να βρεις λεωφορείο! Γενικά στην Αθήνα τον Αύγουστο η συχνότητα ανά μισάωρο μερικές φορές είναι πολυτέλεια! 

Παρατηρώντας τα Solaris ταυτόχρονα δε θα βρει κανείς πάνω από 20 έξω πλέον! Βέβαια κάποια που είναι έξω τη τώρα τη νύχτα δεν ήταν τη μέρα οπότε είτε δεν έχουν κλιματιστικά είτε βγάζουν όσο λιγότερα γίνεται έξω για να μην καούν και τα υπόλοιπα!  ROFL  Πάντως αν όντως τα λειτουργικά Solaris ασχέτως κλιματιστικού είναι τόσο λίγα τότε χειμερινό αναμένεται πάρτι! 
 
Η δρομολόγηση πλέον στηρίζεται κυρίως σε Citelis, Ν1, Ν2, GN, Irisbus Diesel και Solaris midi
Volvo, Renault, Solaris 18m, Neoplan midi είναι πραγματικά λίγα που βγαίνουν έξω καθημερινά! Μέση κατάσταση οι 2ης γενιάς γκαζιέρες! Τα δίπορτα Ν2 ο Βοτανικός τα έχει περιορίσει στο αεροδρόμιο παρότι στο Θ1 κυκλοφορούσαν και αλλού!* Στα τρόλεϊ τα 6000αρα έχουν πάψει να κυκλοφορούν αλλά αυτό είναι πάγια τακτική τα καλοκαίρια! 

*Υπάρχουν 3 συγκεκριμένα δίπορτα που πήγαν Βοτανικό από Ράλλη και στο Θ1 έκοβαν βόλτες σε 730 και 811. Τα συγκεκριμένα έχουν πάψει να κυκλοφορούν εντελώς στο Θ2. Ούτε για το Χ93 δεν τα θεωρεί άξια ο Βοτανικός κι είναι σε καλύτερη εμφανίσιμη κατάσταση από κάποια που βάζει! Επίσης ο Βοτανικός έχει προτίμηση στα δικά του Ν2 παρά σε αυτά που πήρε από τη Ράλλη κάτι που προσωπικά υποθέτω ότι μπορεί οφείλεται σε κλιματιστικά!
(07-08-2018, 01:59 AM)ecoj Έγραψε: Πλέον έχω πάψει να υποστηρίζω τη λογική μία και καλή γραμμή αντί για 2-3 ασυντόνιστες και ειδικά τον Αύγουστο είναι πολύ προτιμότερο το 2ο. Αν έχεις μία γραμμή τότε όσο καλή συχνότητα και να έχει αν το υπεύθυνο αμαξοστάσιο δεν μπορεί/θέλει να τη δρομολογήσει τότε θα τη διαλύσει έτσι κι αλλιώς ενώ αν έχεις 2-3 γραμμές με 1-2 οχήματα η κάθε μία τότε έχεις περισσότερες πιθανότητες να βρεις λεωφορείο! Γενικά στην Αθήνα τον Αύγουστο η συχνότητα ανά μισάωρο μερικές φορές είναι πολυτέλεια! 

Παρατηρώντας τα Solaris ταυτόχρονα δε θα βρει κανείς πάνω από 20 έξω πλέον! Βέβαια κάποια που είναι έξω τη τώρα τη νύχτα δεν ήταν τη μέρα οπότε είτε δεν έχουν κλιματιστικά είτε βγάζουν όσο λιγότερα γίνεται έξω για να μην καούν και τα υπόλοιπα!  ROFL  Πάντως αν όντως τα λειτουργικά Solaris ασχέτως κλιματιστικού είναι τόσο λίγα τότε χειμερινό αναμένεται πάρτι! 
 
Η δρομολόγηση πλέον στηρίζεται κυρίως σε Citelis, Ν1, Ν2, GN, Irisbus Diesel και Solaris midi
Volvo, Renault, Solaris 18m, Neoplan midi είναι πραγματικά λίγα που βγαίνουν έξω καθημερινά! Μέση κατάσταση οι 2ης γενιάς γκαζιέρες! Τα δίπορτα Ν2 ο Βοτανικός τα έχει περιορίσει στο αεροδρόμιο παρότι στο Θ1 κυκλοφορούσαν και αλλού!* Στα τρόλεϊ τα 6000αρα έχουν πάψει να κυκλοφορούν αλλά αυτό είναι πάγια τακτική τα καλοκαίρια! 

*Υπάρχουν 3 συγκεκριμένα δίπορτα που πήγαν Βοτανικό από Ράλλη και στο Θ1 έκοβαν βόλτες σε 730 και 811. Τα συγκεκριμένα έχουν πάψει να κυκλοφορούν εντελώς στο Θ2. Ούτε για το Χ93 δεν τα θεωρεί άξια ο Βοτανικός κι είναι σε καλύτερη εμφανίσιμη κατάσταση από κάποια που βάζει! Επίσης ο Βοτανικός έχει προτίμηση στα δικά του Ν2 παρά σε αυτά που πήρε από τη Ράλλη κάτι που προσωπικά υποθέτω ότι μπορεί οφείλεται σε κλιματιστικά!

Λόγω των συνθηκών που επικρατούν πλέον και εγώ συμφωνώ με αυτή τη λογική.. Όπου και αν δεις όπου υπήρχαν 2-3 γραμμές ενώ τώρα μία η εξυπηρέτηση κατά 99% είναι χειρότερη..

Όσο για τα Solaris όσο περνάει ο καιρός τόσο μειώνονται. Αυτή τη στιγμή έξω υπάρχουν μόλις 18 τα οποία βρίσκονται μόνο σε Χ95/6 μαζί με GN. Βέβαια και τα Volvo που είναι τώρα έξω είναι ... ΕΞΙ (6). Κοινώς Solaris και Volvo μαζί μας δίνουν 24 αμάξια... Προφανώς σε περίπτωση που δεν είχε κλείσει το Ελληνικό και δεν είχαν έρθει οι GN στη Ράλλη οι μόνες γραμμές που θα βλέπαμε νταλίκες θα ήταν τα Αεροδρόμια και αυτά με το ζόρι...

Ουσιαστικά πλέον η δρομολόγηση νταλικών στηρίζεται σχεδόν μόνο στις GN που ευτυχώς έχει αρχίσει σιγά σιγά και αυξάνεται η διαθεσιμότητά τους. Χθες το απόγευμα κατά τις 6 και κάτι από την τηλεματική μέτρησα 75 από Ράλλη και 27 από Ανθούσα.. Σύνολο 102 οπότε αρχίζουν και προσεγγίζουν διαθεσιμότητες επί ΑΜ ΕΛΛ..

Για τα πρώην Ν2 της Ράλλη ελπίζω να τα κρατάνε μέσα για συμμάζεμα καθότι τα περισσότερα το χρειαζόταν οπωσδήποτε.. Του Βοτανικού ήταν και είναι στην πλειοψηφία τους αρκετά προσεγμένα και είναι εμφανής η διαφορά στο συγκεκριμένο Α/Σ σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια..

Στα δίπορτα όντως τα 2-3 που κυκλοφορούσαν ήταν σε αρκετά καλή κατάσταση (το #733 ανέκαθεν ενώ το #732 είχε περάσει από ανακατασκευή στο αμάξωμα πρόσφατα άσχετα που πάλι μέσα είναι εδω και κανά μήνα...) Το #735 να υποθέσω τέλος οριστικό και πήγε Θριάσιο;;
Για να καταλάβει κανείς η Ράλλη βγάζει περισσότερα Irisbsus Diesel από Volvo! Τα Solaris που είναι στο αεροδρόμιο φαίνεται να δουλεύουν σχεδόν 24ωρο εκεί!
Επανεμφανίζονται και αλλού Solaris και συγκεκριμένα από ένα σε 703 και 550 αλλά και πάλι παραμένουν πολύ λίγα έξω χωρίς να καλύπτουν ολόκληρο το αεροδρόμιο! 

Αυτά που όμως πλέον θέλει προσπάθεια να τα βρεις είναι τα Renault αφού τα μεν Λιόσια βγάζουν έξω μόνο μία (!) που εμφανίζεται στο 733, η δε Ανθούσα φαίνεται να έχει βγάλει ελάχιστα έξω και ούτε το καν το Α5 δεν καλύπτεται με Renault πλέον!
(10-08-2018, 04:13 PM)ecoj Έγραψε: Επανεμφανίζονται και αλλού Solaris και συγκεκριμένα από ένα σε 703 και 550 αλλά και πάλι παραμένουν πολύ λίγα έξω χωρίς να καλύπτουν ολόκληρο το αεροδρόμιο! 

Αυτά που όμως πλέον θέλει προσπάθεια να τα βρεις είναι τα Renault αφού τα μεν Λιόσια βγάζουν έξω μόνο μία (!) που εμφανίζεται στο 733, η δε Ανθούσα φαίνεται να έχει βγάλει ελάχιστα έξω και ούτε το καν το Α5 δεν καλύπτεται με Renault πλέον!

Μήπως πάνε για απόσυρση τα renault??? Η Ανθούσα λογικά πλεον καλύπτεται απο 12μετρα!!
(10-08-2018, 04:29 PM)georgio Έγραψε: Μήπως πάνε για απόσυρση τα renault??? Η Ανθούσα λογικά πλεον καλύπτεται απο 12μετρα!!

Το έχω σκεφτεί κι εγώ αυτό αλλά δεν νομίζω να είναι έξυπνη κίνηση να αποσύρουν λειτουργικά λεωφορεία σε εποχή με τόσες ελλείψεις και χωρίς καμία προοπτική αγοράς καινούριων τα επόμενα 20 χρόνια! Ίσως περιόρισαν τη χρήση τους λόγω Θ2 όπως τα 6000αρα τρόλεϊ που κάθε καλοκαίρι μένουν μέσα και επανέρχονται το φθινόπωρο!


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2024 N1Ellinikou 838 108.159 , 02:30 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2023 N1Ellinikou 336 97.092 30-12-2023, 05:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2022 N1Ellinikou 311 131.346 27-12-2022, 07:56 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2021 N1Ellinikou 497 283.809 28-12-2021, 03:28 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Ody.
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2020 MrVanHool 236 174.013 31-12-2020, 01:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: RenaultAgora7069
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2019 N1Ellinikou 230 172.687 18-12-2019, 03:27 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2017 ecoj 468 458.257 31-12-2017, 11:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοι τύποι τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2017 MrVanHool 19 26.448 17-11-2017, 12:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: nikos1991
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2016 notis 598 705.294 01-01-2017, 02:02 PM
Τελευταία Δημοσίευση: NEOPLAN N4007
  Ποιοι τύποι τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2016 marios.ilioupoli 37 50.116 18-12-2016, 02:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: tomasxouliaras

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 6 Επισκέπτης (ες)