Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018
#31
(28-02-2018, 02:41 PM)nikos1991 Έγραψε: Η γραμμή 307 σύμφωνα με το πρόγραμμα δρομολογίων έχει 4 οχήματα τις καθημερινές. Σύμφωνα με τα live στοιχεία της τηλεματικής εμφανίζονται 3 σήμερα. Μάντεψε τι είναι ανέφικτο να γίνει;

Για να δούμε αν θα πετύχω τη μαντεψιά:

- Να ενημερωθούν οι επιβάτες για το ποια δρομολόγια θα γίνουν; Κατά προτίμηση μέσω της υπερσύγχρονης τηλεματικής πριν φύγουν από το σπίτι τους κοιτώντας το κινητό τους; Ή ΕΣΤΩ μέσω της "έξυπνης" στάσης στο τέρμα του 307 που, δυστυχώς, είναι εντελώς ηλίθια;

- Να κάνουν οι οδηγοί μικρότερα των 30 λεπτών διαλείμματα για να εξυπηρετηθούν οι επιβάτες εξαιτίας των οποίων έχουν δουλειά;

- Να μπει ένα 4ο όχημα από άλλο δρομολόγιο για να μην υπάρχει χρονοαπόσταση 120 λεπτών ανάμεσα στα δρομολόγια του 307, το οποίο, την τελευταία φορά που κοίταξα, ήταν τακτική γραμμή ΑΣΤΙΚΟΥ λεωφορείου και όχι αραμπάς που διανύει λασπωμένους χωματόδρομους και τον σέρνει χελώνα που πρόκειται να γίνει σούπα;

Α, και με το συμπάθιο, δεν καταλαβαίνω επίσης γιατί πρέπει, όταν λείπει 1 λεωφορείο από τα 4, να μη γίνονται 3 δρομολόγια στα 4. Παρακαλώ explain to me.
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.
#32
(28-02-2018, 09:00 PM)amoran Έγραψε: Για να δούμε αν θα πετύχω τη μαντεψιά:

1) Να ενημερωθούν οι επιβάτες για το ποια δρομολόγια θα γίνουν; Κατά προτίμηση μέσω της υπερσύγχρονης τηλεματικής πριν φύγουν από το σπίτι τους κοιτώντας το κινητό τους; Ή ΕΣΤΩ μέσω της "έξυπνης" στάσης στο τέρμα του 307 που, δυστυχώς, είναι εντελώς ηλίθια;

2) Να κάνουν οι οδηγοί μικρότερα των 30 λεπτών διαλείμματα για να εξυπηρετηθούν οι επιβάτες εξαιτίας των οποίων έχουν δουλειά;

3) Να μπει ένα 4ο όχημα από άλλο δρομολόγιο για να μην υπάρχει χρονοαπόσταση 120 λεπτών ανάμεσα στα δρομολόγια του 307, το οποίο, την τελευταία φορά που κοίταξα, ήταν τακτική γραμμή ΑΣΤΙΚΟΥ λεωφορείου και όχι αραμπάς που διανύει λασπωμένους χωματόδρομους και τον σέρνει χελώνα που πρόκειται να γίνει σούπα;

4), και με το συμπάθιο, δεν καταλαβαίνω επίσης γιατί πρέπει, όταν λείπει 1 λεωφορείο από τα 4, να μη γίνονται 3 δρομολόγια στα 4. Παρακαλώ explain to me.

1) δεν γίνεται γιατί η εφαρμογή θα σου τρώει γύρω στα 20MB κάθε φορά που θα την ανοίγεις, οπότε θα συχτηρίζεις τις χρεώσεις του παρόχου του κινητού σου

2) 4 οδηγοί * 30' διάλειμμά συμαίνει αθροιστικά πως θα βγαίνει ένα επιπλέον δρομολόγιο στο 8ωρο για τη γραμμή 307 και θα καταπατούνται τα εργασιακά τους δικαιώματα και δεν θα ξαναπατήσουν στη γραμμή.

3) δρομολογούνται περίπου 800 λεωφορεία σε όλη την Αττική, το 307 είναι από τις τελευταίες γραμμές που θα ενδιαφερθεί κάποιος σοβαρά. Όταν υπάρχουν ελλείψεις σε σοβαρές γραμμές όπως το Α3 (5 στα 8 οχήματα το μεσημέρι). Αν ήταν στο χέρι μου το 307 θα είχε καταργηθεί χθες λόγω μηδαμινής εξυπηρέτησης. Ένα τοπικό πρωί μεσημέρι από Κορωπί μέχρι την είσοδο της Παιανίας να εξυπηρετεί Intracom, Hertz και UPS και μια μικρή επέκταση στο 306 και ξεφορτωνόμαστε λεωφορεία που κυκλοφορούν άσκοπα.

4) Αν έχεις στοιχεία ότι οι οδηγοί της γραμμής τη μισούν και βαριούνται να δουλέψουν, οπότε πίνουν καφέδες, πήγαινε στον ΟΑΣΑ και κάνε καταγγελία.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
#33
Αυτή ακριβώς είναι η νοοτροπία που καταστρέφει τα πάντα στην Ελλάδα: το ένα δεν γίνεται, το άλλο ξυνίζει, το παράλλο ωχ αδερφέ πού να τρέχουμε τώρα...
Αν ήταν στο δικό μου χέρι, θα είχαν καταργηθεί τα διαλείμματα που τρώνε περισσότερο χρόνο... από τη δουλειά!

Καταγγελίες βεβαίως κάνω (και σήμερα και χτες έκανα επώνυμες, για να μη μπορεί κανείς να μου προσάψει αδιαφορία) αλλά εδώ είναι ένα φόρουμ διαλόγου, άλλη η δουλειά του, άλλη η δουλειά της καταγγελίας. Επειδή κάποιοι εδώ πέρα, που πιθανώς έχουν τους λόγους τους να ενοχλούνται όταν καταγράφονται κάποια "κακώς κείμενα", δεν θέλουν να ακούγονται κάποια πράγματα, δεν σημαίνει πως θα τους κάνουμε τη χάρη. Κι εσένα άμα σου πειράξουν το 608 ή το Α3 ή ό,τι θεωρείς "σοβαρό"... τράβα να το καταγγείλεις!

Εγώ δεν έχω καμία αντίρρηση να είναι αραιά τα δρομολόγια σε μια γραμμή που δεν μαζεύει πολύ κόσμο. Άσχετα με το αν ο κόσμος δεν θέλει τη γραμμή, ή η γραμμή διώχνει τους πελάτες της, που είναι άλλο θέμα συζήτησης. ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ. Ας έχει 5 δρομολόγια τη μέρα, αλλά ας μας τα πούνε τα ρημάδια! Όσο κι αν μυρίσω τα νύχια μου, δεν μου τα μολογάνε!

Μόνο στην Ελλάδα, τη χώρα των ωχαδερφιστών και των καλακρασάδων, θα συναντήσουμε το φαινόμενο να γίνει εφαρμογή τηλεματικής και η ενημέρωση να υπάρχουν περιπτώσεις που χειροτέρεψε αντί να καλυτερέψει! Είναι εκπληκτικό, αλλά πριν την τηλεματική μπαίνανε τουλάχιστον χαρτάκια στην Πλακεντίας που έγραφαν τις πραγματικές ώρες αναχώρησης του 307, ενώ πλέον έχουν καταργηθεί. Και, όταν το σχολίασα μπροστά σε έναν οδηγό, μου είπε το φοβερό "τι να τα κάνετε τα χαρτάκια; Αφού πλέον έχετε τηλεματική!" Και τώρα που το σχολιάζω παίρνω την απάντηση "Πολλά θες, δεν σε φτάνουν τα MBs"! Ωραία, ξαναβάλτε τα χαρτάκια έστω αν δε νιώθετε!!! Μήπως δεν μας φτάνουν τα δέντρα ή θα καταστραφεί ο Αμαζόνιος; Δεν βγάζεις άκρη μπροστά στην απίστευτη ελληνοφρένεια της καθημερινότητας...

(28-02-2018, 11:38 PM)nikos1991 Έγραψε: 1) δεν γίνεται γιατί η εφαρμογή θα σου τρώει γύρω στα 20MB κάθε φορά που θα την ανοίγεις, οπότε θα συχτηρίζεις τις χρεώσεις του παρόχου του κινητού σου

2) 4 οδηγοί * 30' διάλειμμά συμαίνει αθροιστικά πως θα βγαίνει ένα επιπλέον δρομολόγιο στο 8ωρο για τη γραμμή 307 και θα καταπατούνται τα εργασιακά τους δικαιώματα και δεν θα ξαναπατήσουν στη γραμμή.

3) δρομολογούνται περίπου 800 λεωφορεία σε όλη την Αττική, το 307 είναι από τις τελευταίες γραμμές που θα ενδιαφερθεί κάποιος σοβαρά. Όταν υπάρχουν ελλείψεις σε σοβαρές γραμμές όπως το Α3 (5 στα 8 οχήματα το μεσημέρι). Αν ήταν στο χέρι μου το 307 θα είχε καταργηθεί χθες λόγω μηδαμινής εξυπηρέτησης. Ένα τοπικό πρωί μεσημέρι από Κορωπί μέχρι την είσοδο της Παιανίας να εξυπηρετεί Intracom, Hertz και UPS και μια μικρή επέκταση στο 306 και ξεφορτωνόμαστε λεωφορεία που κυκλοφορούν άσκοπα.

4) Αν έχεις στοιχεία ότι οι οδηγοί της γραμμής τη μισούν και βαριούνται να δουλέψουν, οπότε πίνουν καφέδες, πήγαινε στον ΟΑΣΑ και κάνε καταγγελία.
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.
#34
Η Ανθούσα από τα 4 λεωφορεία του 307 πιθανόν ανάλογα τι έχει διαθέσιμο να βάζει 1-2 ή στη καλύτερη 3! Καμία εντύπωση δεν μου κάνει μιας και στο 421 από τα 3 που θα έπρεπε να βάζει, στέλνει 0-1 το πολύ! Παντού η Ανθούσα έχει κομμένες βάρδιες και μάλιστα σε γραμμές που το αμαξοστάσιο θεωρεί <<δεύτερες>> (πχ 307) πιθανόν να υπάρχει η λογική να κόβουν παραπάνω! Όμως δεν είναι μόνο η Ανθούσα αλλά όλα τα αμαξοστάσια! Ράλλη - Πειραιά άσε καλύτερα αλλά και στα Λιόσια οι κομμένες βάρδιες είναι απίστευτα πολλές πλέον σχεδόν σε όλες τις γραμμές! Μάλιστα τα Λιόσια έχουν καταργήσει ολόκληρη γραμμή φοιτητική (Ε15) και δεν άνοιξε μύτη!

Που θέλω να καταλήξω?
Το πρόβλημα είναι απλό! Δεν φτάνουν ούτε οι οδηγοί ούτε τα λεωφορεία! Δεν είναι κάτι καινούριο ούτε και θα έπρεπε να είναι αποδεκτό αλλά δυστυχώς πλέον έχει γίνει κανονικότητα! Όλες οι καταγγελίες και διαμαρτυρίες του κόσμου δεν εμφανίζουν ούτε λεωφορεία ούτε οδηγούς! Το πρόβλημα δεν θα λυθεί άμεσα μιας και χρειάζονται πολιτική βούληση και κυρίως χρήματα! Δεν υπάρχει τίποτα από τα δύο παρά μόνο ανταλλαγή κατηγοριών μεταξύ υπουργού και συνδικαλιστών! Όσο θα περνάει ο καιρός θα αυξάνονται οι κομμένες βάρδιες και θα γίνεται όλο και χειρότερη η κατάσταση στα λεωφορεία με μοναδική ελπίδα στα βάθος την επέκταση του μετρό και του τραμ!

Το γιατί κάποιοι πιθανόν ενοχλούνται από αρνητική κριτική στον ΟΑΣΑ είναι άλλη μεγάλη ιστορία άσχετη με την ουσία του πράγματος!
#35
Αυτά είναι πολύ σωστά, αλλά υπάρχει και κάτι άλλο που όλοι το αποσιωπούν και εγώ θα επιμείνω σε αυτό μέχρι να πάρω μια πειστική απάντηση ή να αλλάξουν τα πράγματα με βάση την κοινή (όχι με την έννοια της... εκδιδομένης!) λογική:

- Σύμφωνοι, δεν υπάρχουν λεωφορεία.
- Σύμφωνοι, δεν υπάρχουν οδηγοί.
- Σύμφωνοι, κάποιες γραμμές δεν έχουν μεγάλη κίνηση.

αλλά:

Όταν αυτά τα ρημάδια τα δρομολόγια βγαίνουν, αφού αυτά λοιπόν τα ξέρουν όλοι οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ, γιατί δεν λένε αυτοί που τα φτιάχνουν "ωραία, στο 307 χωράνε 3 λεωφορεία, ας φτιάξουμε τα δρομολόγια για 3 λεωφορεία και, αν ποτέ βρούμε παραπάνω, δεν θα διαμαρτυρηθεί κανείς αν μπούνε παραπανίσια" αλλά λένε "υπολόγισε τα δρομολόγια με 4, 5, 15 λεωφορεία και βάζουμε μετά εμείς 1-2 και δεν δίνουμε λογαριασμό σε κανέναν, άλλωστε ζώα μεταφέρουν, ποιος νοιάζεται;"

ΟΚ, εγώ αποφάσισα να νοιαστώ, σόρι. Θα κάνω αυτά που περνάνε από το χέρι μου, είτε είναι πολλά, είτε είναι λίγα, είτε είναι σόκιν. My two cents, που λένε και στο χωριό μου.


(01-03-2018, 01:17 AM)ecoj Έγραψε: Η Ανθούσα από τα 4 λεωφορεία του 307 πιθανόν ανάλογα τι έχει διαθέσιμο να βάζει 1-2 ή στη καλύτερη 3! Καμία εντύπωση δεν μου κάνει μιας και στο 421 από τα 3 που θα έπρεπε να βάζει, στέλνει 0-1 το πολύ! Παντού η Ανθούσα έχει κομμένες βάρδιες και μάλιστα σε γραμμές που το αμαξοστάσιο θεωρεί <<δεύτερες>> (πχ 307) πιθανόν να υπάρχει η λογική να κόβουν παραπάνω! Όμως δεν είναι μόνο η Ανθούσα αλλά όλα τα αμαξοστάσια! Ράλλη - Πειραιά άσε καλύτερα αλλά και στα Λιόσια οι κομμένες βάρδιες είναι απίστευτα πολλές πλέον σχεδόν σε όλες τις γραμμές! Μάλιστα τα Λιόσια έχουν καταργήσει ολόκληρη γραμμή φοιτητική (Ε15) και δεν άνοιξε μύτη!

Που θέλω να καταλήξω?
Το πρόβλημα είναι απλό! Δεν φτάνουν ούτε οι οδηγοί ούτε τα λεωφορεία! Δεν είναι κάτι καινούριο ούτε και θα έπρεπε να είναι αποδεκτό αλλά δυστυχώς πλέον έχει γίνει κανονικότητα! Όλες οι καταγγελίες και διαμαρτυρίες του κόσμου δεν εμφανίζουν ούτε λεωφορεία ούτε οδηγούς! Το πρόβλημα δεν θα λυθεί άμεσα μιας και χρειάζονται πολιτική βούληση και κυρίως χρήματα! Δεν υπάρχει τίποτα από τα δύο παρά μόνο ανταλλαγή κατηγοριών μεταξύ υπουργού και συνδικαλιστών! Όσο θα περνάει ο καιρός θα αυξάνονται οι κομμένες βάρδιες και θα γίνεται όλο και χειρότερη η κατάσταση στα λεωφορεία με μοναδική ελπίδα στα βάθος την επέκταση του μετρό και του τραμ!

Το γιατί κάποιοι πιθανόν ενοχλούνται από αρνητική κριτική στον ΟΑΣΑ είναι άλλη μεγάλη ιστορία άσχετη με την ουσία του πράγματος!
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.
#36
Οι λόγοι που δεν βγαίνουν πραγματικά δρομολόγια μπορεί να είναι διάφοροι:
1) Η εντελώς λάθος αίσθηση που μπορεί να έχουν οι αρμόδιοι ότι η κατάσταση θα βελτιωθεί ως προς τη διαθεσιμότητα οχημάτων και οδηγών
2) Το ότι άμα βγάλουν τα πραγματικά δρομολόγια οι μισές γραμμές της Αθήνας θα εμφανίζουν συχνότητες αραιότερες του μισαώρου και θα υπάρχουν αντιδράσεις τις οποίες δεν θέλουν (άσχετα αν στην πράξη οι περισσότερες γραμμές είναι αραιότερες του μισαώρου αφού οι δήμαρχοι κλπ τοπικοί φορείς που θα αντιδρούν δεν έχουν μπει ποτέ σε λεωφορείο για να ξέρουν την πραγματικότητα)
3) Μπορεί σε όλον τον ΟΑΣΑ κανείς να μην ενδιαφέρεται για τον αν τηρούνται τα δρομολόγια
4) Μπορεί και να μην το ξέρουν καν στον ΟΑΣΑ (ικανούς τους έχω) Tongue
Και άλλοι πιθανοί λόγοι που δεν μου έρχονται τώρα!
#37
Α, και κάτι που ξέχασα, για να μην το αφήσουμε αναπάντητο:

Οποιαδήποτε ώρα της μέρας έρχεται 307 στο Κορωπί, φεύγει μετά από 30 λεπτά. Άρα το διάλειμμα είναι 30 λεπτά ΑΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΡΜΑ, συν κάνα ψιλό συνήθως στην αφετηρία, ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟ. Η δε χρονοαπόσταση από αφετηρία στο τέρμα είναι 50 λεπτά (το ίδιο και αντίστροφα). Εκτός κι αν όλοι οι οδηγοί κάνουν 1 μόνο δρομολόγιο τη μέρα προς Κορωπί και με αυτό συμπίπτει και το διάλειμμά τους...
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.
#38
Στο 324 είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα από τότε που πήγε το 301 Πλακεντίας είτε θα είναι όλη μέρα με ένα όχημα αντί για 2 είτε μετά το δρομολόγιο 13.15 θα είναι με ένα όχημα σίγουρα και θα έχει ανά 1.30 με 2 ώρες δρομολόγιο. Το θέμα όμως δεν είναι αυτό. Το θέμα είναι ότι κάθονται τα οχήματα στην αφετηρία από 20 μέχρι και 50 με 60 λεπτά σε κάθε δρομολόγιο ανάλογα με την ώρα αναχώρησης του επόμενου. Θα μου πεις βέβαια το κλασσικό ποιος νοιάζεται για το 324 και που κυκλοφορεί με τα εισιτήρια που κόβει πάλι καλά να λες. Σωστά θα σου πω. Βάλε το 306 να τερματίζει στο σταθμό της Κάντζας μέσω Σολωμού, Σπάτων, Λεονταρίου και κόψε το 324.

@amoran Ερώτηση αν πάρεις το 307 από τον σταθμό της Κάντζας αντί για του Κορωπί δεν έχει δρομολόγιο την ώρα που το χρειάζεσαι ;
#39
(01-03-2018, 09:30 AM)meganium Έγραψε: @amoran Ερώτηση αν πάρεις το 307 από τον σταθμό της Κάντζας αντί για του Κορωπί δεν έχει δρομολόγιο την ώρα που το χρειάζεσαι ;

Η διαδικασία φίλτατε πλέον είναι η εξής:

- Μπαίνω στον προαστιακό.
- Ανοίγω το κινητό και βλέπω αν υπάρχει 307 που κάθεται στο Κορωπί αραγμένο.
- Αν δεν υπάρχει κοιτάω αν υπάρχει 307 που να πηγαίνει προς Κάντζα.



Τα προβλήματα της διαδικασίας είναι:

- Το 307 που κάθεται αραγμένο μπορεί ενίοτε να "εξαφανιστεί" για άγνωστο λόγο. Καλέσανε την κλάση του; Βαρέθηκε ο οδηγός να περιμένει; Μετατράπηκε σε 308; Εκτελεί το δρομολόγιό του σε άλλη διάσταση του χωροχρόνου; Δεν γνωρίζω.
- Κάποιες φορές μπορεί να φαίνεται ένα 307 προς Κορωπί να έχει μπει στο κομμάτι της Κάντζας, ενώ στην πραγματικότητα είναι 307 προς Πλακεντίας, καθώς η εφαρμογή δεν καταλαβαίνει σε αυτό το κομμάτι, που είναι κοινό και για τις δύο κατευθύνσεις, ποιο είναι ποιο.

Κοινώς όλα μας μισούν και είναι εναντίον μας. Θες να πας στη Λ. Μαρκοπούλου; Ας πρόσεχες ρε...
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.
#40
Γιατί δεν κατεβαίνεις Λεωφ.Λαυρίου με το 308 και να το κόβεις με τα πόδια; Εγώ αυτό έκανα παλιότερα που δεν υπήρχε συγκοινωνία στη Μαρκοπούλου. Είναι αρκετά μακριά, αλλά όχι απαγορευτικά. Ήμουν και 22 φυσικά τότε κι είχα άλλες αντοχές!


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 578 79.247 22-11-2024, 10:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 103.393 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 74.936 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 217.950 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 58.967 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 139.950 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.387 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.320 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.427 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 484.171 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)