Δημοσιεύσεις: 288
Θέματα: 21
Εγγραφή: 26-12-2011
12-07-2017, 11:47 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-07-2017, 11:54 PM από mercedes1988.)
Τέλη Ιουνίου 2017 είχε βγεί στον τύπο ότι το 95,8 % του επιβατικού κοινού είναι ικανοποιημένο απ΄την τηλεματική του ΟΑΣΑ
http://www.kathimerini.gr/916096/article...atikh-oasa
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
13-07-2017, 11:22 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 13-07-2017, 11:23 AM από nikos1991.)
Έρευνα που έκανε η Kapa Research για λογαριασμό του ΟΑΣΑ. Δεν περίμενα κάτι λιγότερο
Βέβαια για να λέμε την αλήθεια, δεν μπορεί κάποιος να πει ότι χειροτέρεψαν οι μετακινήσεις εξ' αιτίας της τηλεματικής (αν και το 4,2% αυτό υποστήριξε), οπότε τα απότελέσματα της έρευνας είναι σωστά, αν και η έρευνα σαν βάση είναι τελείως λάθος (απλά έγινε για να παινέψουμε το σπίτι μας).
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 53
Θέματα: 0
Εγγραφή: 21-01-2016
Επανοτοποθετήθηκαν οι οθόνες τηλεματικής που είχαν καταστραφεί (2 φορές) στις 2 στάσεις ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ στο ρεύμα προς Αθήνα. Αν και πιστεύω πως σύντομα θα έχουν και αυτές την ίδια μοίρα...
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Οι οθόνες τηλεματικής στο Πολυτεχνείο (Πατησίων, ρεύμα προς Αθήνα) αφαιρέθηκαν ξανά. Το πιο πιθανό έγινε για να προφυλαχθούν από τους ανεγκέφαλους, καθώς μέχρι χθες λειτουργούσαν κανονικά.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(16-11-2017, 12:56 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Οι οθόνες τηλεματικής στο Πολυτεχνείο (Πατησίων, ρεύμα προς Αθήνα) αφαιρέθηκαν ξανά. Το πιο πιθανό έγινε για να προφυλαχθούν από τους ανεγκέφαλους, καθώς μέχρι χθες λειτουργούσαν κανονικά.
Νομίζω πως είναι οι πιο διάσημες από τις 1000 οθόνες της τηλεματικής, και όχι άδικα
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 53
Θέματα: 0
Εγγραφή: 21-01-2016
Εντωμεταξύ σήμερα η #504 στο 608 ήταν άφαντη τόσο στους πίνακες τηλεματικής όσο και στην εφαρμογή. Οι οθόνες στο εσωτερικό του οχήματος ήταν σβησμένες κτλ. Επιλογή του οδηγού ή ελαττωματικός ο συγκεκριμένος εξοπλισμός;
Υ.Γ. Έχουν περάσει σχεδόν 2 χρόνια από τότε που πρωτοξεκίνησε η τηλεματική κι όμως οι οθόνες στις αφετηρίες των λεωφορείων παραμένουν διακοσμητικές όπως επίσης και το ότι εμφανίζονται οι χρόνοι διέλευσης μόνο όταν το όχημα ξεκινήσει από την αφετηρία... Υπάρχει χρονικό πλαίσιο για το πότε και αν θα αλλάξει αυτή η κατάσταση; Γιατί η τωρινή κατάσταση σίγουρα δεν είναι πλήρης εφαρμογή του συστήματος τηλεματικής.
Δημοσιεύσεις: 118
Θέματα: 0
Εγγραφή: 14-11-2009
25-11-2017, 12:00 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 25-11-2017, 12:03 AM από christos126.)
Και να συμπληρώσω στην τελευταία επισήμανση ότι πολλές φορές μπορεί κοντά στην αφετηρία η τηλεματική να γίνει και παραπλανητική: πχ. πολύ συχνά εμφανίζει η εφαρμογή το 227 να έρχεται σε 3' στη στάση ΔΑΜΑΓΗΤΟΥ (3η στάση), ωστόσο η ένδειξη αυτή μένει κολλημένη για λίγα ή αρκετά λεπτά (είναι και αραιό σχετικά πια το λεωφορείο αυτό) και μετά σβήνει. Τζάμπα δηλαδή περιμένει όποιος περιμένει στη στάση. Αυτό γίνεται συχνά-πυκνά όταν έχει φτάσει λεωφορείο στο τέρμα και περιμένει να φύγει σε κάποια ώρα. Βέβαια στο τρόλεϋ 4 δε μου έχει συμβεί αυτό ποτέ, οπότε ίσως είναι και θέμα πώς χειρίζονται το σύστημα οι οδηγοί.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(25-11-2017, 12:00 AM)christos126 Έγραψε: Και να συμπληρώσω στην τελευταία επισήμανση ότι πολλές φορές μπορεί κοντά στην αφετηρία η τηλεματική να γίνει και παραπλανητική: πχ. πολύ συχνά εμφανίζει η εφαρμογή το 227 να έρχεται σε 3' στη στάση ΔΑΜΑΓΗΤΟΥ (3η στάση), ωστόσο η ένδειξη αυτή μένει κολλημένη για λίγα ή αρκετά λεπτά (είναι και αραιό σχετικά πια το λεωφορείο αυτό) και μετά σβήνει. Τζάμπα δηλαδή περιμένει όποιος περιμένει στη στάση. Αυτό γίνεται συχνά-πυκνά όταν έχει φτάσει λεωφορείο στο τέρμα και περιμένει να φύγει σε κάποια ώρα. Βέβαια στο τρόλεϋ 4 δε μου έχει συμβεί αυτό ποτέ, οπότε ίσως είναι και θέμα πώς χειρίζονται το σύστημα οι οδηγοί.
Είναι θέμα του πως έχει σχεδιαστεί η διαδρομή της κάθε γραμμής στην τηλεματική με αποτέλεσμα πολλές φορές το λεωφορείο απλά να έχει φτάσει στην αφετηρία ή στο τέρμα και ενδεχομένως και να έχει και διάλειμμα, αλλά το σύστημα να αντιλαμβάνεται ότι το λεωφορείο ξεκίνησε και δείχνει ότι έρχεται σε Χ λεπτά. Το έχω παρατηρήσει κάποιες φορές στα Άνω Ιλίσια, αλλά και στην Τσαμαδού στον Πειραιά με λεωφορείο του
218 που επί μισή ώρα έδειχνε ότι έρχεται σε 4' ενώ βρίσκονταν στην αφετηρία του.
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Αυτό όμως γίενται σε αρκετές γραμμές (όχι 1-2) με αποτέλεσμα η τηλεματική να δυσλειτουργεί ουσιαστικά. Έπρεπε να είχε βρεθεί κάποιος τρόπος να διορθωθεί!
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
Είναι θέμα που είχε τοποθετηθεί το στίγμα του τέρματος. Αν το λεωφορείο σταθμεύει πιο μπροστά (κλασική περίπτωση το 218 στην Πλ. Καραϊσκάκη) εμφανίζεται να έχει ξεκινήσει. Αυτά προφανώς και μπορούν να διορθωθούν αν γίνει μια λίστα στον ΟΑΣΑ με τα προβληματικά "τέρματα" ώστε να βάλουν το στίγμα λίγο πιο μπροστά. Τότε θα έχει θέμα ότι θα εμφανίζεται το όχημα στην τηλεματική μερικά δευτερόλεπτα αφού ξεκινήσει, αλλά σίγουρα είναι μικρότερο αυτό το πρόβλημα από τις "ψεύτικες" αναχωρήσεις.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608