Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ.
#1
Το ξέρω ότι βιάζομαι, αλλά μάθαμε (http://www.alimos.com/%CE%BF-%CE%B4%CE%A...F%82%C2%BB) τις στάσεις που θα εφαρμοστεί το σύστημα τηλεματικής στο Δήμο Αλίμου.

Συγκεκριμένα, πρόκειται για τις εξής στάσεις:
> 3η ΚΑΛΑΜΑΚΙΟΥ (ΚΣ: 080004): Λ. Ποσειδώνος προς Βούλα (Διερχόμενες: 101, 142, Α1, Α2, Β1, Β2, Χ96)
> 3η ΚΑΛΑΜΑΚΙΟΥ (ΚΣ: 080011): Λ. Ποσειδώνος προς Πειραιά (Διερχόμενες: 142, Α1, Α2, Β1, Β2, Χ96)
> ΣΤΡΟΦΗ ΗΛΙΟΥΠΟΛΕΩΣ: (ΚΣ: 080067): Λ. Βουλιαγμένης προς Γλυφάδα (Διερχόμενες: 154, Α3, Β3)
> ΚΟΝΤΟΠΗΓΑΔΟ - ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ (ΚΣ: 080070): Λ. Βουλιαγμένης προς Γλυφάδα (Διερχόμενες: 101, 154, 155, Α3, Β3)
Απάντηση
#2
καλορίζικη η νέα τηλεματική και να μην δημιουργεί προβλήματα για να είναι εξυπηρετική για όλους
Μην πειράζετε τα Citaro από το 56, αλλιώς  Whip
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ:  Τα 931-945 να πάνε σε 27 και 32 ΑΜΕΣΑ!!
Απάντηση
#3
(11-10-2013, 11:06 PM)GiannisB Έγραψε: Άντε να πω και τα καλορίζικα για την τηλεματική και να μην δημιουργεί προβλήματα για να είναι εξυπηρετική για όλους

Βιάζεσαι... Κάποιες στάσεις μάθαμε! Δεν είπαμε ότι άρχισε να εφαρμόζεται κιόλας. Άλλωστε, γνωρίζουμε πως η τηλεματική για την Αθήνα, είναι ότι το Μετρό για τη Θεσσαλονίκη: ΑΝΕΚΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΣΧΕΣΗ!
Απάντηση
#4
(11-10-2013, 11:08 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Βιάζεσαι... Κάποιες στάσεις μάθαμε! Δεν είπαμε ότι άρχισε να εφαρμόζεται κιόλας. Άλλωστε, γνωρίζουμε πως η τηλεματική για την Αθήνα, είναι ότι το Μετρό για τη Θεσσαλονίκη: ΑΝΕΚΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΣΧΕΣΗ!

Κρίμα πάντως. Η τηλεματική πιστεύω ότι είναι εύκολο κομμάτι εγκατάστασης σε σχέση με το μετρό στην Θεσσαλονίκη, αλλά για όλα υπάρχει δεν θέλω και όχι δεν μπορώ
Μην πειράζετε τα Citaro από το 56, αλλιώς  Whip
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ:  Τα 931-945 να πάνε σε 27 και 32 ΑΜΕΣΑ!!
Απάντηση
#5
Ενδιαφέρον έχει το σημερινό Δελτίο Τύπου του ΟΑΣΑ.

Σύμφωνα με το παραπάνω ΔΤ:

Σύναψη:Υπεγράφη σήμερα, Δευτέρα 30 Ιουνίου 2014, η Σύμβαση Σύμπραξης ΣΔΙΤ για το έργο της Τηλεματικής σε λεωφορεία και τρόλεϊ μεταξύ του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών Α.Ε και της Εταιρείας Ειδικού Σκοπού: \'\'Advanced Transport Telematics\" που συνέστησε ο Ιδιωτικός Φορέας Σύμπραξης \'\'Ένωση Προσώπων Intrasoft International S.A. - Intrakat\'\'.

Το σύστημα της Τηλεματικής περιλαμβάνει την εγκατάσταση εξοπλισμού σε 1750 λεωφορεία και 250 τρόλεϊ για την παρακολούθηση του συγκοινωνιακού έργου σε πραγματικό χρόνο και την πληροφόρηση του επιβατικού κοινού για την εκτέλεση των δρομολογίων μέσω 1000 \'\'έξυπνων\'\' στάσεων. Παράλληλα θα λειτουργεί διαδραστικό σύστημα πληροφόρησης κοινού για το σύνολο των γραμμών και των δρομολογίων μέσω διαδικτύου.

H Σύμβαση είναι δωδεκαετής, προβλέπει την κατασκευή και υλοποίηση του έργου εντός 18 μηνών από την ημερομηνία υπογραφής και τη διαχείριση και λειτουργία του έργου για 10 χρόνια και 6 μήνες από τον ανάδοχο. Ο ανάδοχος θα αποπληρώνεται κατά την περίοδο λειτουργίας του έργου στη βάση λεπτομερούς μηχανισμού πληρωμών που θα ελέγχει συνεχώς την καλή λειτουργία του έργου.
Μετά το πέρας των 12 ετών το σύστημα θα μεταβιβαστεί εξ\' ολοκλήρου στον ΟΑΣΑ.

Η υλοποίηση του Έργου η οποία πραγματοποιείται μέσω διαδικασίας ΣΔΙΤ, συγχρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα \'\'Ψηφιακή Σύγκλιση\'\' του ΕΣΠΑ και το πρόγραμμα Jessica, παράλληλα με ιδιωτικούς πόρους.

Μάλλον η τηλενουβέλα της τηλεματικής αρχίζει να τελειώνει! Big Grin
Απάντηση
#6
Και η τηλεματική αρχίζει να παίρνει σιγά σιγά σάρκα και οστά, αφού το Διοικητικό Συμβούλιο του Ο.Α.Σ.Α., στη συνεδρίαση της 15ης Ιουλίου 2014, ενέκρινε τη μίσθωση χώρου, επιφάνειας 150 τ.μ., στην οδό Μετσόβου, για τις ανάγκες στέγασης του Κέντρου Εποπτείας του Οργανισμού, το οποίο θα φέρει την ευθύνη της διαχείρισης της τηλεματικής.

Το μηνιαίο μίσθωμα για το χώρο ανέρχεται στα 500€.
Απάντηση
#7
Από στάσεις που εξυπηρετούνται από τη λεωφορειακή γραμμή 224 (ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ - ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ), η οποία έχει ενταχθεί στο ειδικό πειραματικό πρόγραμμα λειτουργίας, φαίνεται πως θα ξεκινήσει η εφαρμογή του συστήματος τηλεματικής στις Οδικές Συγκοινωνίες (λεωφορεία, τρόλεϊ), σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας "ΕΘΝΟΣ".

Με βάση το ρεπορτάζ, μέχρι τα τέλη του μήνα θα ξεκινήσει πιλοτικά η λειτουργία των 10 πρώτων έξυπνων στάσεων, ενώ επόμενος στόχος είναι να φτάσουν τις 100 στους επόμενους 6 μήνες και έως τον Ιανουάριο του '16, 1.750 λεωφορεία και 250 τρόλεϊ να έχουν εξοπλιστεί καταλλήλως και σε 1.000 στάσεις να υπάρχει η δυνατότητα πληροφόρησης του κοινού για την ακριβή ώρα άφιξης του λεωφορείου.

Περισσότερα: http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=2...d=64067460
Απάντηση
#8
Η τηλεματική δε θα περιλαμβάνει σύστημα πληροφόρησης των επιβατών εντός του λεωφορείου (οθόνη, ηχητικές αναγελλίες) για επόμενη στάση κλπ? Θα ήταν πάρα πολύ χρήσιμο και εξυπηρετικό για τους επιβάτες, αλλά καμία ενημέρωση δεν αναφέρει κάτι τέτοιο.
Απάντηση
#9
Αντίστροφη μέτρηση για την εμφάνιση των πρώτων "έξυπνων στάσεων" στην Αθήνα, αφού τις τελευταίες μέρες έχει γίνει εκσκαφή σε στάσεις της γραμμής 224, όπου θα τοποθετηθούν πληροφοριακές πινακίδες, για τη λειτουργία της τηλεματικής στις Οδικές Συγκοινωνίες. Μεταξύ αυτών είναι η στάση στο ύψος της Ακαδημίας (κατεύθυνση προς Καισαριανή), αλλά και οι στάσεις στον Ευαγγελισμό (και στις δύο κατευθύνσεις).
Απάντηση
#10
Πρωτομηνιά (καλό μήνα!) και πρεμιέρα για το σύστημα τηλεματικής στις Οδικές Συγκοινωνίες της Αθήνας.

Το σύστημα βρίσκεται από χθες σε πιλοτική λειτουργία, με την εγκατάσταση "έξυπνων στάσεων" στα εξής σημεία:
- ΝΟΣΟΚ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ, Κ.Σ. 060675 (επί της λεωφόρου Βασ. Σοφίας, κατεύθυνση προς Σύνταγμα, μεταξύ των οδών Ι. Γεννάδιου και Μαρασλή),
- ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ, Κ.Σ. 061011 (επί της οδού Πατησίων, μεταξύ των οδών Αβέρωφ και Πολυτεχνείου)
- ΠΛ. ΚΑΝΙΓΓΟΣ, Κ.Σ. 060985 (επί της οδού Ακαδημίας, μεταξύ των οδών Κάνιγγος και Βερανζέρου),
- ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ, Κ.Σ. 060075 (επί της οδού Ακαδημίας, μεταξύ των οδών Ρήγα Φεραίου και Σίνα) και
- ΡΗΓΙΛΛΗΣ, Κ.Σ. 060589 (επί της λεωφόρου Βασ. Σοφίας, κατεύθυνση προς Χίλτον, μεταξύ των οδών Ρηγίλλης και Ριζάρη),
ενώ η τοποθέτηση της οθόνης και η αποκατάσταση του πεζοδρομίου στη στάση "ΝΟΣΟΚ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ" από την πλευρά του πάρκου Ριζάρη.

Στις στάσεις αυτές, πέρα από τον κλασσικό στύλο που αναγράφει τις διερχόμενες γραμμές, υπάρχει πλέον κι ένας ακόμα, με οθόνη πληροφόρησης σχετικά με τις επόμενες αφίξεις λεωφορείων, που, προς το παρόν, πληροφορούν μόνο σχετικά με τη γραμμή 224. Προάγγελος των υπολοίπων τρόπων πληροφόρησης (SMS, διαδίκτυο, εφαρμογές για smartphone) είναι η αναφορά του κωδικού στάσης στον στυλό της τηλεματικής, ο οποίος είναι βαμμένος σε μπλε χρώμα και φέρει στην κορυφή το σήμα των "Συγκοινωνιών Αθηνών".

Μελανά σημεία... Αφενός, η λανθασμένη μετάφραση στα Αγγλικά των ονομάτων των στάσεων, με απλή μεταγραφή των χαρακτήρων, σαν να πρόκειται για Διαβατήριο ή Αστυνομική Ταυτότητα, χωρίς να λαμβάνεται υπόψιν το αν και πως μπορούν οι τουρίστες να προφέρουν την ονομασία.

Αφετέρου, στην ένδειξη για τις επόμενες διελεύσεις, υπάρχει επιμονή στον λανθασμένο τρόπο με τον οποίο προβάλλεται η κάθε γραμμή στη στάση, αφού, συνεχίζοντας το μοντέλο αναγραφής στους υπάρχοντες στύλους, προβάλλεται η διαδρομή (πχ. ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ - ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ) και όχι απλά ο προορισμός (πχ. ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ). Και βέβαια το ερώτημα είναι αν, όταν ξεκινήσει και η προβολή των κυκλικών, θα δούμε το λάθος που έχει γίνει με τις ετικέτες, όπου αναγράφεται η ονομασία της γραμμής σε όλες τις στάσεις, χωρίς να γίνεται διαχωρισμός ανά κατεύθυνση.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)