Δημοσιεύσεις: 285
Θέματα: 4
Εγγραφή: 17-02-2016
Το 915 με midi ΕΛΒΟ από Βοτανικό!!!!!
Δημοσιεύσεις: 321
Θέματα: 0
Εγγραφή: 01-06-2016
Και το Ν1 #221 είναι τώρα στο Β18...
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Πήγα μια βόλτα σήμερα με την #466 του Β5! Λίγο χαζό να κρατάνε μέσα νταλίκες της Ράλλη που δεν δουλεύουν τα κλιματιστικά και να βάζουν GN που σε αρκετές από αυτές (όπως η #466) και να δουλεύουν είναι σαν να μην δουλεύουν!
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Τα Α7, Β/Γ18, Β9 εχουν αλλαξει κυκλωμα;; Γιατι πλεον έχουν μόνιμα 12μετρα. Και αφου πανε που πανε οι οδηγοι μεχρι το ΕΛΛ γιατι δεν βγαζουν νταλικες κ βγαζουν Ν1;;
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(09-08-2017, 06:12 PM)georgio Έγραψε: Τα Α7, Β/Γ18, Β9 εχουν αλλαξει κυκλωμα;; Γιατι πλεον έχουν μόνιμα 12μετρα. Και αφου πανε που πανε οι οδηγοι μεχρι το ΕΛΛ γιατι δεν βγαζουν νταλικες κ βγαζουν Ν1;;
Πιθανόν στέλνουν οδηγούς χωρίς δίπλωμα για νταλίκες αφού για Δ μόνο το 622/ 815 και το μισό Α13 έχει μείνει στη Ράλλη! Κάπου πρέπει να δουλέψουν και όσοι δεν έχουν νταλικοδίπλωμα!
Επίσης λιγότερο πιθανόν είναι να δίνουν νταλίκες μόνο για τα πολύ απαραίτητα στο Ελληνικό!
Δημοσιεύσεις: 512
Θέματα: 30
Εγγραφή: 14-10-2009
Το 829 εχει ενα agora #928 κ ενα μιντι βοτανικου #340
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Περίεργο αλλά έτσι είναι κάθε μέρα το 829. Δεν το έχει μόνος του ο Πειραιάς αλλά μάλλον δεν είναι και τα δύο αμαξοστάσια όλη την ώρα!
Δημοσιεύσεις: 1.242
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Λοιπόν, εκτός από όσα αναφέρθηκαν ήδη, η GN 465 που δούλευε στο Α1, από τις 2000 και μετά ήταν στο 843, το Ν1 111 στο 142 και επίσης το Midi 308 του ΑΜ ΒΟΤ ήταν στο 820.
Πάμε τώρα στο θέμα της Π.Ράλλη..
Η κατάσταση η τραγική είναι γνωστή. Υπήρχαν φορές που 2100 ήταν 20 άτομα και περίμεναν αμάξι. Είναι εμφανές πως Solaris πέρα από τα Αεροδρόμια και μερικά στην Βούλα, δεν υπάρχουν! Παντού Volvo και Mercedeδακια. Στο 703 προχτές είχε μόνο την 180 Volvo, στο ΒΓ18 μόνο 2 Mercedes.. Αλλά αυτά τα ξέρουμε.
Και έτσι φτάσαμε στο σημείο να αρχίσουν να δανειζονται, όχι από τον Πειραιά, αλλά από τον Βοτανικό στην αρχή (που οι οδηγοί του ΑΜ ΡΑΛ, ακολουθούσαν το σύστημα με το ΑΜ ΠΕΙ, δηλαδή απευθείας από/στο άλλο Α/Σ) και έπειτα από το Ελληνικό! Εδώ όμως, φυσικά, δεν μπορεί ο οδηγός που μένει Γαλάτσι ή Περιστέρι να σχολασει το βράδυ στο Ελληνικό! Έτσι, πήγαιναν τους οδηγούς που δεν είχαν λεωφορείο στο Ελληνικό να βγάλουν αμάξι, να πάνε από το Ελληνικό στο σημείο που θα ξεκιναγαν το δρομολόγιο και το άφηναν μόλις σχολαγαν στην Ράλλη και ελιγμοδηγοι τα πήγαιναν πίσω στο Ελληνικό.
Μιλάμε για πολλά χιλιόμετρα αρχικά και ταλαιπωρία, καθώς αμάξια που έφταναν 0030 στην Ράλλη, έφταναν στις 0200 στο Ελληνικό και σε 2 ώρες έπρεπε να ξαναβγουν! Και έτσι ζητήθηκε να μείνουν στην Ράλλη προσωρινά κάποια αμάξια..
Φυσικά όμως, δεν έχουν και πολλά περιθώρια και τα άλλα Αμαξοστάσια, και έτσι ζήτησαν έστω 8 από το Ελληνικό και 8 από τον Βοτανικό. Αν εγκριθεί αυτό (που φυσικά δεν θέλουν Ελληνικό και Βοτανικός - καθώς όταν έμεινε μια GN και την πήγε στην Ράλλη ο οδηγός, σηκωσαν τα χέρια ψηλά..), πιθανώς και τα αμάξια που σήμερα το βράδυ θα επιστρέψουν στην Ράλλη, να μείνουν εκεί. Επίσης, μην ξεχνάμε πως ο Βοτανικός έχει στείλει και στον Πειραιά Midi.
Και εδώ πρέπει να πούμε ένα τεράστιο μπράβο στην Περιφερειακή Διεύθυνση του Α/Σ Βοτανικού. Στο πιο δύσκολο Αμαξοστάσιο, με τα πιο παλιά και ταλαιπωρημενα λεωφορεία, τις πιο δύσκολες και απαιτητικές γραμμές, που κατάφερε για άλλη μια φορά να βοηθήσει τα άλλα Α/Σ, με τους ίδιους τύπους οχημάτων!
Και για όσους ήταν από το παλιό forum, όταν ακόμη επί VanHool έλεγα πως ο Βοτανικός έκανε ο,τι μπορούσε με τα οχήματα που είχε και δεν ήταν οι "σιδεροφαγοι", εν αντιθέση με την Π.Ράλλη, κάποιοι με έλεγαν κολλημένο. Και δεν μιλάμε καν για την επανδρωση βαρδιών..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
Έχω προσέξει μέρες τώρα πως το πρωί, γύρω στις 8 με 9, κυκλοφορούν κανονικά αρθρωτά ραλλιώτικα οχήματα σε ΒΓ18, 703, 843, ΑΒ10, Α1. Από το μεσημέρι πως απόγευμα ξεκινά το πανηγύρι...
(09-08-2017, 10:54 PM)MrVanHool Έγραψε: Λοιπόν, εκτός από όσα αναφέρθηκαν ήδη, η GN 465 που δούλευε στο Α1, από τις 2000 και μετά ήταν στο 843, το Ν1 111 στο 142 και επίσης το Midi 308 του ΑΜ ΒΟΤ ήταν στο 820.
To 142 εδώ και 3 συνεχόμενες μέρες έχει Ν1. Σήμερα είχε το #111, χτες το #216 και προχτες... δε θυμάμαι!
(09-08-2017, 10:54 PM)MrVanHool Έγραψε: Και για όσους ήταν από το παλιό forum, όταν ακόμη επί VanHool έλεγα πως ο Βοτανικός έκανε ο,τι μπορούσε με τα οχήματα που είχε και δεν ήταν οι "σιδεροφαγοι", εν αντιθέση με την Π.Ράλλη, κάποιοι με έλεγαν κολλημένο. Και δεν μιλάμε καν για την επανδρωση βαρδιών..
Ας τα αφήσουμε αυτά πίσω! Σημασία έχει τι γίνεται και τι λέμε τώρα!
Δημοσιεύσεις: 1.242
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
09-08-2017, 11:34 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 09-08-2017, 11:38 PM από MrVanHool.)
(09-08-2017, 11:13 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Έχω προσέξει μέρες τώρα πως το πρωί, γύρω στις 8 με 9, κυκλοφορούν κανονικά αρθρωτά ραλλιώτικα οχήματα σε ΒΓ18, 703, 843, ΑΒ10, Α1. Από το μεσημέρι πως απόγευμα ξεκινά το πανηγύρι... Μα το πρωί βγαίνουν κανονικά.. Από τις 1000 και μετά που πιάνουν οι ζέστες, σε όσα το A/C δεν λειτουργεί, αποσυρονται. Επίσης, σε πολλά Ν2, οι θερμοκρασίες σασμαν και κινητήρα παίζουν κοντά στους 100 βαθμούς..
Και έτσι, βλέπεις να βγαίνουν αμάξια 2100 που δεν δουλεύει το A/C. Προχτές μάλιστα, αμάξι της Ράλλη βγήκε να κάνει 2240 από Κηφισιά και 2335 για 2α Κρυονερίου! Ενώ σε γραμμές με "δίκαιη" διαχείριση, όπως το 622/815, οι οδηγοί που έχουν βαρδια 1200-2000 πχ, τους σχολαει 1800, για να το πάρουν κάποιοι που θα σχολασουν στις 0030! Ώστε να δουλέψουν όλοι..
(09-08-2017, 11:13 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Ας τα αφήσουμε αυτά πίσω! Σημασία έχει τι γίνεται και τι λέμε τώρα! Πίσω τα έχουμε αφήσει. Απλά το υπενθυμίζω, για να μην ξεχνιόμαστε..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
|