06-07-2017, 09:40 AM
Μπορεί σε σταθμούς του μετρό, σε λεωφορεία και τρόλεϊ να έχουν μπει τα μηχανήματα ακύρωσης του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, όμως η εφαρμογή του φαίνεται να αργεί πολύ ακόμα.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Καθημερινή, ήδη τρέχει διαγωνισμός για τη συντήρηση των μηχανημάτων του χάρτινου εισιτηρίου έως τις αρχές του 2018, που σημαίνει ότι μέχρι τότε το επιβατικό κοινό θα χρησιμοποιεί αυτό για τις μετακινήσεις του με τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Ο αρχικός προγραμματισμός ήθελε τη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στις αρχές του νέου έτους για τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, ωστόσο σημειώθηκαν καθυστερήσεις στην εγκατάσταση του σχετικού εξοπλισμού σε συνδυασμό με τους βανδαλισμούς που υπέστησαν ορισμένα από τα μηχανήματα, με αποτέλεσμα η λειτουργία του να μετατεθεί για την άνοιξη.
Νέα ημερομηνία ορίστηκε η 1η Ιουνίου, όμως και αυτή είχε την ίδια τύχη με τις προηγούμενες.
Βασικό εμπόδιο αποτελεί το βέτο της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα στην αναγραφή του ΑΜΚΑ στα μαζικά προϊόντα. Ο ΟΑΣΑ κλήθηκε να προχωρήσει σε βελτιώσεις, έστειλε σχετικό υπόμνημα στην Αρχή το Μάρτιο του 2017, ενώ πριν ένα μήνα έστειλε και νέο έγγραφο με το οποίο ενημέρωνε ότι πέραν της μη αναγραφής του ΑΜΚΑ στα μαζικά προϊόντα δε θα διατηρεί αρχείο με τις μετακινήσεις των επιβατών.
Η έναρξη λειτουργίας του ηλεκτρονικού εισιτηρίου τοποθετείται το φθινόπωρο, ενώ για ένα διάστημα θα χρησιμοποιούνται ταυτόχρονα το ηλεκτρονικό και το χάρτινο εισιτήριο.
Προς το παρόν πάντως ηλεκτρονικά είναι μόνο τα εισιτήρια με κόστος 4,5 ευρώ και άνω, δηλαδή το ημερήσιο, το πενθήμερο, κ.ο.κ.
Το χάρτινο εισιτήριο και η μηνιαία κάρτα θα αντικατασταθούν από την έξυπνη και την πολλαπλή κάρτα. Η έξυπνη κάρτα θα είναι προσωποποιημένη και θα αποθηκεύει κάθε τύπο κομίστρου. Η πολλαπλή θα είναι για εκείνους που δεν χρησιμοποιούν συχνά τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην οποία θα αποθηκεύονται συγκεκριμένοι τύποι κομίστρου.
Πηγή
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Καθημερινή, ήδη τρέχει διαγωνισμός για τη συντήρηση των μηχανημάτων του χάρτινου εισιτηρίου έως τις αρχές του 2018, που σημαίνει ότι μέχρι τότε το επιβατικό κοινό θα χρησιμοποιεί αυτό για τις μετακινήσεις του με τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Ο αρχικός προγραμματισμός ήθελε τη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στις αρχές του νέου έτους για τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, ωστόσο σημειώθηκαν καθυστερήσεις στην εγκατάσταση του σχετικού εξοπλισμού σε συνδυασμό με τους βανδαλισμούς που υπέστησαν ορισμένα από τα μηχανήματα, με αποτέλεσμα η λειτουργία του να μετατεθεί για την άνοιξη.
Νέα ημερομηνία ορίστηκε η 1η Ιουνίου, όμως και αυτή είχε την ίδια τύχη με τις προηγούμενες.
Βασικό εμπόδιο αποτελεί το βέτο της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα στην αναγραφή του ΑΜΚΑ στα μαζικά προϊόντα. Ο ΟΑΣΑ κλήθηκε να προχωρήσει σε βελτιώσεις, έστειλε σχετικό υπόμνημα στην Αρχή το Μάρτιο του 2017, ενώ πριν ένα μήνα έστειλε και νέο έγγραφο με το οποίο ενημέρωνε ότι πέραν της μη αναγραφής του ΑΜΚΑ στα μαζικά προϊόντα δε θα διατηρεί αρχείο με τις μετακινήσεις των επιβατών.
Η έναρξη λειτουργίας του ηλεκτρονικού εισιτηρίου τοποθετείται το φθινόπωρο, ενώ για ένα διάστημα θα χρησιμοποιούνται ταυτόχρονα το ηλεκτρονικό και το χάρτινο εισιτήριο.
Προς το παρόν πάντως ηλεκτρονικά είναι μόνο τα εισιτήρια με κόστος 4,5 ευρώ και άνω, δηλαδή το ημερήσιο, το πενθήμερο, κ.ο.κ.
Το χάρτινο εισιτήριο και η μηνιαία κάρτα θα αντικατασταθούν από την έξυπνη και την πολλαπλή κάρτα. Η έξυπνη κάρτα θα είναι προσωποποιημένη και θα αποθηκεύει κάθε τύπο κομίστρου. Η πολλαπλή θα είναι για εκείνους που δεν χρησιμοποιούν συχνά τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην οποία θα αποθηκεύονται συγκεκριμένοι τύποι κομίστρου.
Πηγή