Leoforeia.gr | Forum
[star.gr] Ηλεκτρονικό εισιτήριο από 2018 – Αργεί ακόμα η εφαρμογή του - Εκτυπώσιμη Έκδοση

+- Leoforeia.gr | Forum (https://leoforeia.gr/forum)
+-- Συζήτηση: Ειδησεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=90)
+--- Συζήτηση: Συγκοινωνιακές Ειδήσεις (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=65)
+--- Θέμα: [star.gr] Ηλεκτρονικό εισιτήριο από 2018 – Αργεί ακόμα η εφαρμογή του (/showthread.php?tid=8570)



[star.gr] Ηλεκτρονικό εισιτήριο από 2018 – Αργεί ακόμα η εφαρμογή του - tomasxouliaras - 06-07-2017

Μπορεί σε σταθμούς του μετρό, σε λεωφορεία και τρόλεϊ να έχουν μπει τα μηχανήματα ακύρωσης του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, όμως η εφαρμογή του φαίνεται να αργεί πολύ ακόμα.

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Καθημερινή, ήδη τρέχει διαγωνισμός για τη συντήρηση των μηχανημάτων του χάρτινου εισιτηρίου έως τις αρχές του 2018, που σημαίνει ότι μέχρι τότε το επιβατικό κοινό θα χρησιμοποιεί αυτό για τις μετακινήσεις του με τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Ο αρχικός προγραμματισμός ήθελε τη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στις αρχές του νέου έτους για τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, ωστόσο σημειώθηκαν καθυστερήσεις στην εγκατάσταση του σχετικού εξοπλισμού σε συνδυασμό με τους βανδαλισμούς που υπέστησαν ορισμένα από τα μηχανήματα, με αποτέλεσμα η λειτουργία του να μετατεθεί για την άνοιξη.

Νέα ημερομηνία ορίστηκε η 1η Ιουνίου, όμως και αυτή είχε την ίδια τύχη με τις προηγούμενες.

Βασικό εμπόδιο αποτελεί το βέτο της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα στην αναγραφή του ΑΜΚΑ στα μαζικά προϊόντα. Ο ΟΑΣΑ κλήθηκε να προχωρήσει σε βελτιώσεις, έστειλε σχετικό υπόμνημα στην Αρχή το Μάρτιο του 2017, ενώ πριν ένα μήνα έστειλε και νέο έγγραφο με το οποίο ενημέρωνε ότι πέραν της μη αναγραφής του ΑΜΚΑ στα μαζικά προϊόντα δε θα διατηρεί αρχείο με τις μετακινήσεις των επιβατών.

Η έναρξη λειτουργίας του ηλεκτρονικού εισιτηρίου τοποθετείται το φθινόπωρο, ενώ για ένα διάστημα θα χρησιμοποιούνται ταυτόχρονα το ηλεκτρονικό και το χάρτινο εισιτήριο.

Προς το παρόν πάντως ηλεκτρονικά είναι μόνο τα εισιτήρια με κόστος 4,5 ευρώ και άνω, δηλαδή το ημερήσιο, το πενθήμερο, κ.ο.κ.

Το χάρτινο εισιτήριο και η μηνιαία κάρτα θα αντικατασταθούν από την έξυπνη και την πολλαπλή κάρτα. Η έξυπνη κάρτα θα είναι προσωποποιημένη και θα αποθηκεύει κάθε τύπο κομίστρου. Η πολλαπλή θα είναι για εκείνους που δεν χρησιμοποιούν συχνά τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην οποία θα αποθηκεύονται συγκεκριμένοι τύποι κομίστρου.

Πηγή


[star.gr] Ηλεκτρονικό εισιτήριο από 2018 – Αργεί ακόμα η εφαρμογή του - marios.ilioupoli - 06-07-2017

Επειδή το φόρουμ δεν υπάρχει απλά για παράθεση ειδήσεων, αλλά από τη συζήτηση στις υπόλοιπες ενότητες μπορεί ο καθένας να φιλτράρει από μόνος του ότι πληροφορίες λαμβάνει και όχι απλά να κάνει ένα copy-paste, καλύτερα θα ήταν τόσο ο τίτλος, όσο και η είδηση να φύγουν τελείως γιατί ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΝ!!!

Το ηλεκτρονικό εισιτήριο έχει ξεκινήσει να λειτουργεί εδώ και αρκετό καιρό. Σχεδόν το σύνολο των λεωφορείων και των τρόλεϊ έχουν σε λειτουργεί τα νέα επικυρωτικά, το ίδιο και στο Τραμ, ενώ και τα επικυρωτικά των πυλών χρησιμοποιούνται κανονικά (εννοείται ότι οι πύλες είναι και θα είναι ανοιχτές για πολλούς μήνες). Επίσης, όλα τα κόμιστρα, εκτός του απλού εισιτηρίου του 1,40€ (υπάρχει βέβαια 5πλο στην τιμή των 7€) και του μειωμένου των 0,60€, εκδίδονται κανονικά από τα αυτόματα μηχανήματα, που σύντομα θα μπορούν να δέχονται και χρεωστικές/πιστωτικές κάρτες (νομίζω πως έχει ήδη γίνει ο διαγωνισμός).

Όσο αφορά τον περιβόητο διαγωνισμό, είδηση που ξεκίνησε από το athenstransport.com, την ΕΚΛΕΨΕ η "Καθημερινή" και από εκεί φιγουράρει σε δεκάδες ακόμα σελίδες, δεν έχει σχέση με τη λειτουργία του Α.Σ.Σ.Κ. Προφανώς και δε γίνεται με το που δοθεί το "οκ" από την ΑΠΔΠΧ να σταματήσει μονομιάς η λειτουργία των παλιών ακυρωτικών μηχανημάτων, καθώς κάθε αλλαγή στα κόμιστρα συνοδεύεται από μία περίοδο προσαρμογής αρκετών μηνών (η τελευταία αλλαγή της τιμολογιακής πολιτικής συνοδεύτηκε από ουκ ολίγες παρατάσεις). Συνεπώς, τουλάχιστον μέχρι τις αρχές του 2018 θα πρέπει οι επιβάτες που ήδη έχουν αγοράσει εισιτήρια (μη σας φαίνεται υπερβολικό) να μπορούν να τα ακυρώνουν στα ανάλογα μηχανήματα, τα οποία δε μπορούν να μείνουν ασυντήρητα.