08-07-2016, 06:46 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 08-07-2016, 06:48 PM από N1Ellinikou.)
Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2016
|
12-07-2016, 12:23 AM
Μετά απο μερικές μέρες "ξύπνησαν" μάλλον στο Γρ. Κίνησης Ελληνικού... Solaris #638 στο 142 και το #653 στο 201 (δεν ήταν στο Υπηρεσιακό/Καρτ.3).
(12-07-2016, 12:23 AM)mercedes elbo Έγραψε: Μετά απο μερικές μέρες "ξύπνησαν" μάλλον στο Γρ. Κίνησης Ελληνικού... Solaris #638 στο 142 και το #653 στο 201 (δεν ήταν στο Υπηρεσιακό/Καρτ.3).Το 201 οντως στο θερινο τουλαχιστον εχει ελαχιστο κοσμο ειδικα αν εχει περασει και πριν 164, Πλ. Καναρια και στην Κεντρικη της Ηλιουπολης οτι αφησει και αυτα στο πηγαινε στο ελα παει άδειο και οτι μαζεψει απο Αργυρουπολεως αν δν εχει περασει 237 και μετα Βουλιαγμενης. Το 142 γιατι επεσε τοσο; Στις αρχες το σολαρι μαζευε αρκετπυς οσες φορες το χα κανει. Ισως αν κοψουμε το 142 και τραβηξουμε το Β2 Στ. Αργυρουπολη θα ηταν καλυτερα; -------------------------------------------------------------- Επισης στο Γρ. Κινησης του ΕΛΛ δεν νομιζω να ξυπνησουν ποτε οταν βαζουν καλοκαιριατικα νταλικες στα 242,250 που γυρνανε αδεια ή στην κυριακατικη διακοπη του 237 5.30-12 το πρωι!
12-07-2016, 02:02 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-07-2016, 02:04 AM από N1Ellinikou.)
(12-07-2016, 12:23 AM)mercedes elbo Έγραψε: Μετά απο μερικές μέρες "ξύπνησαν" μάλλον στο Γρ. Κίνησης Ελληνικού... Solaris #638 στο 142 και το #653 στο 201 (δεν ήταν στο Υπηρεσιακό/Καρτ.3). Μα το 142 πάντα Solaris έχει. Αν πάρει Ν1 θα είναι μόνο για μερικές μέρες και απ' ότι όλα δείχνουν είναι γούστο του εκάστοτε οδηγού (υπάρχουν κάποιοι που προτιμούν να οδηγουν μόνο Ν1). Το ίδιο συνέβη και στο 155 πριν λίγο καιρο, όπου δύο συνεχόμενες ημέρες το ένα απ' τα δύο οχήματα ήταν Ν1 και ο οδηγός ήταν ο ίδιος. (12-07-2016, 01:44 AM)georgio Έγραψε: Το 142 γιατι επεσε τοσο; Στις αρχες το σολαρι μαζευε αρκετπυς οσες φορες το χα κανει. Ισως αν κοψουμε το 142 και τραβηξουμε το Β2 Στ. Αργυρουπολη θα ηταν καλυτερα; Και σήμερα που το πήρα, μια χαρά κόσμο είχε για μίντι!
12-07-2016, 03:05 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-07-2016, 03:08 AM από mercedes elbo.)
(12-07-2016, 02:02 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Μα το 142 πάντα Solaris έχει. Αν πάρει Ν1 θα είναι μόνο για μερικές μέρες και απ' ότι όλα δείχνουν είναι γούστο του εκάστοτε οδηγού (υπάρχουν κάποιοι που προτιμούν να οδηγουν μόνο Ν1). Το ίδιο συνέβη και στο 155 πριν λίγο καιρο, όπου δύο συνεχόμενες ημέρες το ένα απ' τα δύο οχήματα ήταν Ν1 και ο οδηγός ήταν ο ίδιος. Το 142 από την πρώτη μέρα εφαρμογής του Θερινού 1 έχει Ν1 εκτός από σήμερα και το περασμένο Σάββατο. Άρα δεν ήταν θέμα οδηγού τουλάχιστον για εκεί. Τώρα πώς αποφάσισαν να βγάζουν Ν1 ίσως η δρομολόγηση από τον ΟΑΣΑ για το Θερινό 1 προβλέπει 12μετρο. (12-07-2016, 01:44 AM)georgio Έγραψε: Το 201 οντως στο θερινο τουλαχιστον εχει ελαχιστο κοσμο ειδικα αν εχει περασει και πριν 164, Πλ. Καναρια και στην Κεντρικη της Ηλιουπολης οτι αφησει και αυτα στο πηγαινε στο ελα παει άδειο και οτι μαζεψει απο Αργυρουπολεως αν δν εχει περασει 237 και μετα Βουλιαγμενης. Και το Χειμώνα το 201 δύσκολα να το πετύχεις να έχει διψήφιο νούμερο επιβατών. Και αυτό συνήθως στην κατεύθυνση προς Αργυρούπολη που άμα δεν έχουν περάσει 164/5 το χρησιμοποιούν μερικοί παραπάνω. Και το Β2 να πάει Στ. Αργυρούπολης (με κόψιμο του 142) δεν νομίζω ότι θα μαζέψει κάτι παραπάνω. Παλιότερα που είχαμε το 141 στην Αλίμου, με 8λεπτο στην αιχμή, πάλι συνήθως άδειο πήγαινε. Και το Β1, που ούτως ή άλλως διατρέχει την Αλίμου σε όλο της το μήκος, τουλάχιστον στην σημερινή μορφή του δεν μπορεί να συνδεθεί εύκολα με κάποιο σταθμό. (12-07-2016, 01:44 AM)georgio Έγραψε: ή στην κυριακατικη διακοπη του 237 5.30-12 το πρωι! Αυτό το πράγμα που βγάζουν νταλίκα το πρωί και όχι στα Καρτ.2-3 που το βράδυ πάνε φουλ πραγματικά με ξεπερνάει!
12-07-2016, 06:10 PM
Με σολαρινια σημερα το 201 οπως και το 142. Για το 201 ισως να το ζητησαν και οι οδηγοι γιατι τα 12μετρα περνανε οριακα την Ελ. Βενιζελου (εξω απ το Εβερεστ και Ριαλτο) λογω παραλληλης σταθμευσης. Μάλλιστα την περασμενη βδομαδα ειχε κολλησει για πανω απο 20' και αφεραισαν πινακιδες.
2 GN το πρωι και 1 το απογευμα το 250 τις τελευταιες μερες
13-07-2016, 02:23 PM
Μια γραμμη που τα απογευματα χριαζεται οπωσδηποτε Ν1/Ν2 και οχι midi γιατι φουλαρουν , ειναι το 212,και δενειναι πως δεν χορανε γιατι απο τους δρομους που περναει περνανε και αλλα λεωφορεια που δεν εχουν midi π.χ.237,206,856,140,054,203/4
13-07-2016, 03:29 PM
Εγώ να προσδώσω μία άλλη διάσταση περί Solaris στο 201;
Μήπως η δρομολόγηση με midi έχει να κάνει με τα έργα που αναμένονται να ξεκινήσουν από μέρα σε μέρα στην περιοχή της Πλατείας Παλαιών Πατρών Γερμανού και τις παρακάμψεις που θα χρειάζεται να κάνουν τα λεωφορεία; Αν και η Αγίου Νικολάου είναι σχετικά άνετος δρόμος για να περάσει και 12μ., ωστόσο δε θα μου φαίνονταν παράξενο να έχει υπάρξει και κάποια τέτοια αλλαγή. Πάντως μπορεί το 201 να έχει διαμορφώσει κάποια -μέτρια είναι η αλήθεια- επιβατική κίνηση, ωστόσο η δρομολόγηση με Solaris midi είναι η ιδανικότερη και ειδικά για περίοδο καλοκαιριού, που η επιβατική κίνηση γίνεται σταδιακά μειούμενη.
13-07-2016, 08:26 PM
Η βολβαρα #150 σήμερα στο Α1.
Επίσης η #910 στο Χ96 χωρις τηλεματικη!
14-07-2016, 01:10 PM
Το Volvo #225 στο 843
|
|
Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 9 Επισκέπτης (ες)