05-04-2016, 07:20 PM
Τουλάχιστον 2 Solaris σήμερα στα Τοπικά Γλυφάδας και GN #513 στο Α3.
Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2016
|
05-04-2016, 07:20 PM
Τουλάχιστον 2 Solaris σήμερα στα Τοπικά Γλυφάδας και GN #513 στο Α3.
07-04-2016, 09:04 AM
Χθες, Τετάρτη 6/4, το Citelis #9006 ήταν στο Α5.
09-04-2016, 05:02 PM
Το #9173 σήμερα στο 444
09-04-2016, 07:03 PM
09-04-2016, 10:52 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 09-04-2016, 10:54 PM από tomasxouliaras.)
15-04-2016, 02:39 PM
Σήμερα το αεροδρομιακό #738 ήταν στο 813.
15-04-2016, 04:34 PM
Τα #9005-6 σημερα στο 220/1
22-04-2016, 03:56 PM
Δεν φτάνει που έχουν εδω και χρόνια καταργήσει το Ε1, στη γραμμή Α1 ακόμα και ώρες αιχμής βάζουν τα Agora, με αποτέλεσμα πολλές φορές να γίνεται το αδιαχώρητο. Χθες μάλιστα σε αυτό που μπήκα, υπήρχε και το αυτοκόλλητο απο την πλέον ... προσοδοφόρα γραμμή Χ80. Αλήθεια αγωνιώ πότε θα ξεκινήσει ξανά η γραμμή αυτή, να κάνει βόλτες το λεωφορείο με τον οδηγό...
22-04-2016, 04:09 PM
23-04-2016, 03:43 AM
(22-04-2016, 03:56 PM)CHRISTOS Έγραψε: Δεν φτάνει που έχουν εδω και χρόνια καταργήσει το Ε1, στη γραμμή Α1 ακόμα και ώρες αιχμής βάζουν τα Agora, με αποτέλεσμα πολλές φορές να γίνεται το αδιαχώρητο. Χθες μάλιστα σε αυτό που μπήκα, υπήρχε και το αυτοκόλλητο απο την πλέον ... προσοδοφόρα γραμμή Χ80. Αλήθεια αγωνιώ πότε θα ξεκινήσει ξανά η γραμμή αυτή, να κάνει βόλτες το λεωφορείο με τον οδηγό... Πραγματικά τα τελευταία χρόνια το χουν φτύσει το Α1. Και γενικά τη σύνδεση Πειραιά-παραλιακής... με το κόψιμο του 101 και τα αραιώματα σε Β1 και το οποίο έχει γίνει πιο αραιό και από ενδονομαρχιακό επαρχιώτικο κτελ, διελεύσεις-όποτε-λάχει του 217 κλπ... Όσο για το τραμ, πώς να είναι εναλλακτική, με δρομολόγια στο κομμάτι της παραλιακής ανά 15' στην καλύτερη, με τουλάχιστον δύσκολη την ανταπόκριση προς Πειραιά. Ενδεικτικά, για να πάρεις τα λεωφορεία προς Πειραιά πρέπει (α) είτε να κατέβεις στο Νέο Φάληρο και να περάσεις την Παραλιακή χωρίς φανάρι για τους πεζούς (β) είτε να κατέβεις στο Νέο Φάληρο, να περπατήσεις μέχρι την επόμενη στάση των λεφορείων (Σταθμός ΗΣΑΠ) και να περάσεις απέναντι (γ) είτε να κατέβεις ΣΕΦ, να ανέβεις την πεζογέφυρα, να φτάσεις στον πάνω όροφο του σταθμού ΗΣΑΠ, να κατέβεις κάτω, να διασχίσεις την πλατεία με το άγαλμα του Κολοκτρώνη και να φτάσεις στη στάση του Σταθμού ΗΣΑΠ. Όπως καταλαβαίνετε, όλοι κάνουν το πρώτο, διότι όταν βλέπεις το λεωφορείο στο βάθος να έρχεται και ένας θεός ξέρει πότε θα περάσει το επόμενο, και λόγω της αραίωσης και λόγω του κομφούζιου που επικρατεί μονίμων στην περιοχή*, θα το ρισκάρεις. Κι ο Θεός ας βάλει το χέρι του. *Και κανείς δεν έχει ενδιαφερθεί να τσακιστούν να φύγουν τα ταξί από τη μια λωρίδα μπροστά στο Μετροπόλιταν. Η κατάσταση είναι τραγική. Συχνά το μποτιλιάρισμα ξεκινά από Μοσχάτο και φτάνει μέχρι Ηλεκτρικό. Για να μη πούμε τι γινόταν με τα έργα του τραμ, που έφτανε μέχρι και την Ηρώων Πολυτεχνείου. Ελπίζω ότι τώρα έχει στρώσει αυτό το κομμάτι. |
|