Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016
#11
(25-03-2016, 01:32 AM)nikos1991 Έγραψε: Πιστεύω πως όχι, γιατί θα έπηζε το κέντρο με λεωφορεία τα οποία δεν θα ήξερε κανείς που πηγαίνουν και κάθε πότε περνάνε. Καλό θα ήταν να κόβονταν οχήματα από τοπικές γραμμές με μια ανακοίνωση του τύπου οι γραμμές .... θα δουλεύουν με πρόγραμμα Σαββάτου και τα "κερδισμένα" οχήματα να έμπαιναν στους κορμούς. Άλλωστε και προ μετρό η λογική ήταν η αποκέντρωση των γραμμών και μόνο κορμοί στο κέντρο.
Σήμερα ήταν τραγελαφικό ότι υπήρχαν GN στο 304-305 που πηγαινοερχόντουσαν με μέτρια πληρότητα στη Λούτσα και όλο το Α5 με γκαζιέρες που γέμιζαν πριν την πλ. Αγ. Παρασκευής με κατεύθυνση το κέντρο.(εξαίρεση η GN #487 που αποσπάστηκε στο Α5). Αντίστοιχα και το Β5 το είδα στη Μεσογείων να μη σταματάει σε στάσεις, γιατί δεν χωρούσε άλλο κόσμο. Πόσο δύσκολο θα ήταν αν το Ελληνικό δεν έστελνε σήμερα τα 4 οχήματα του 406 (κοινή διαδρομή με Β5 στον Τσακό) και αν αυτού έστελνε 4 GN στο Α5 ως ενισχυτικά; Αντίστοιχα κόβεται μια GN από 237 - 206 - 164 και πάει Α3 που έχει ανάγκη τα οχήματα σήμερα. Έτσι κι αλλιώς οι τροφοδοτικές γραμμές έχουν μειωμένη επιβατική κίνηση τις μέρες με κλειστό μετρό, γιατί ο δυνητικός επιβάτης θα πάρει το αυτοκίνητό του να πάει στη δουλειά, οπότε μένουν μόνο αυτοί που δεν έχουν αυτοκίνητο και αυτοί που εργάζονται στην καρδιά του κέντρου που είναι αδύνατο να παρκάρεις.
Στα κακώς κείμενα της σημερινής ημέρας προστίθεται και η ύπαρξη αρκετών Ν1 στο Α3, όπως και στα 2 οχήματα του 165.
Εγω το λεω με τη λογικη οτι για να πας για παραδειγμα κεντρο απο την Ηλιουπολη κατεβαινες Γυμναστικη Ακδ και περιμενες την νταλικα του Α3 τιγκα αρα δν εμπαινες ποτε! Το 237 ειχε -1 αμαξι σημερα αλλα οι νταλικες καλλιστα θα μπορπυσαν να πανε στο Α3. Στο Α3 τα Ν1 φανταζομαι ηταν λόγω κυκλώματος. Αλλα οτι και να λεμε χωρις μετρο δεν μπορεις να κυκλοφορησεις στην Αθηνα
#12
(25-03-2016, 02:21 AM)georgio Έγραψε: Εγω το λεω με τη λογικη οτι για να πας για παραδειγμα κεντρο απο την Ηλιουπολη κατεβαινες Γυμναστικη Ακδ και περιμενες την νταλικα του Α3 τιγκα αρα δν εμπαινες ποτε! Το 237 ειχε -1 αμαξι σημερα αλλα οι νταλικες καλλιστα θα μπορπυσαν να πανε στο Α3. Στο Α3 τα Ν1 φανταζομαι ηταν λόγω κυκλώματος. Αλλα οτι και να λεμε χωρις μετρο δεν μπορεις να κυκλοφορησεις στην Αθηνα

Για όσους έρχονται από Ηλιούπολη (206-237 ακόμα και 140 για Κάτω Ηλιούπολη) υπάρχει και η επιλογή του 856 που έρχεται άδειο στο Υμηττό. Το Α3 τελικά δεν νομίζω να έχει αλλάξει κύκλωμα. Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι οι οδηγοί που δούλευαν σήμερα στο Α3 είχαν δίπλωμα για νταλίκα, δεδομένου ότι τα Γρ. Κίνησης "πειράζουν" τις βάρδιες.

Επίσης, είναι γεγονός ότι εφόσον ο συγκοινωνιακός σχεδιασμός της Αθήνας στηρίζεται στο Μετρό όταν αυτό δεν λειτουργεί δεν μπορεί να υπάρξει σωστή εξυπηρέτηση. Επίσης, ειδικά με τον τρόπο που ανακοινωνόνται οι απεργίες (1-2 μέρες πριν) δεν μπορεί να γίνει σωστός προγραμματισμός καθώς οι βάρδιες των οδηγών έχουν βγει ήδη από το τέλος του προηγούμενου μήνα. Το μόνο που θα μπορούσε να γίνει για σήμερα ήταν να βγουν όσο το δυνατόν περισσότερα (αν όχι όλα) 18μετρα στα 165/Α3. Επικουρικά θα μπορούσαν να γίνεουν και κάποιες απόσπάσεις στο Α3 π.χ. 1 όχημα από 141, 206, 237 έστω και αν ήταν 12μετρα. Παρομοίως για τη Μεσογείων θα μπορούσε να γίνουν αποσπάσεις από 304/5, 308, 416 κτλ. Όμως, και πάλι αμφιβάλλω αν θα υπήρχε ανεκτή εξυπηρέτηση, χώρια που έτσι θα δημιουργούσαμε πρόβλημα και στα τοπικά καθώς θα διέρχοταν σε τυχαίες ώρες και η τηλεματική ακόμα υπολειτουργεί.
#13
Μια καλη γραμμη είχε το Μπραχαμι απο τοτε που πήγε Δαφνη και τωρα τελευταια το εχουν ξεσκίσει. Μαλιστα απο τότε που κόπηκε στην Πλ. Καραισκακη ο εξτρα χρονος μου φαινεται οτι εχει παει στον οδηγο και δεν εχει μειωθει ο κύκλος. Όποτε το βλεπω στη Δαφνη καθεται σιγουρα 5-10'. Σημερα ελειπε τουλαχιστον ενα αμαξι και τα δρομολογια το βραδυ ηταν:
21:00 21:45! Το οποιο ειχε φτασει Δαφνη 21:35 και το επομενο των 22:10 (Wink ειχε φτασει Δαφνη απο τις 21:05
#14
(28-03-2016, 10:50 PM)georgio Έγραψε: Μια καλη γραμμη είχε το Μπραχαμι απο τοτε που πήγε Δαφνη και τωρα τελευταια το εχουν ξεσκίσει. Μαλιστα απο τότε που κόπηκε στην Πλ. Καραισκακη ο εξτρα χρονος μου φαινεται οτι εχει παει στον οδηγο και δεν εχει μειωθει ο κύκλος. Όποτε το βλεπω στη Δαφνη καθεται σιγουρα 5-10'. Σημερα ελειπε τουλαχιστον ενα αμαξι και τα δρομολογια το βραδυ ηταν:
21:00 21:45! Το οποιο ειχε φτασει Δαφνη 21:35 και το επομενο των 22:10 (Wink ειχε φτασει Δαφνη απο τις 21:05

Στο 218 ο χρόνος διαδρομής και τα δρομολόγια έχουν παραμείνει ακριβώς τα ίδια με αυτά της Βασιλειάδη όλες τις ημέρες.

Τώρα για το πρόγραμμα κανονικά από Δάφνη είναι 21:05-21:25-21:45. Η λογική λέει ότι αν έλειπε το όχημα που έκανε το 21:25 ο σταθμάρχης θα είχε κάνει το πρόγραμμα 21:10-21:40. Ίσως, όμως να μην έλειπε όχημα αλλά να έπαθε βλάβη το 21:25.
#15
(29-03-2016, 01:09 AM)mercedes elbo Έγραψε: Στο 218 ο χρόνος διαδρομής και τα δρομολόγια έχουν παραμείνει ακριβώς τα ίδια με αυτά της Βασιλειάδη όλες τις ημέρες.

Τώρα για το πρόγραμμα κανονικά από Δάφνη είναι 21:05-21:25-21:45. Η λογική λέει ότι αν έλειπε το όχημα που έκανε το 21:25 ο σταθμάρχης θα είχε κάνει το πρόγραμμα 21:10-21:40. Ίσως, όμως να μην έλειπε όχημα αλλά να έπαθε βλάβη το 21:25.
Με συγχωρεις 21:05 21:45 εγιναν τα δρομολογια. Ενω το προγραμμα λεει κανονικα 21:00 21:25 21:50
#16
(29-03-2016, 01:22 AM)georgio Έγραψε: Με συγχωρεις 21:05 21:45 εγιναν τα δρομολογια. Ενω το προγραμμα λεει κανονικα 21:00 21:25 21:50

Σωστός! Κοίταζα κατά λάθος τα δρομολόγια από Πειραιά αντί για Δάφνη. Οπότε, σίγουρα έλειπε το 21:25.
#17
(29-03-2016, 01:32 AM)mercedes elbo Έγραψε: Σωστός! Κοίταζα κατά λάθος τα δρομολόγια από Πειραιά αντί για Δάφνη. Οπότε, σίγουρα έλειπε το 21:25.
Εδώ και μια βδομαδα εχω παρατηρήσει ότι λείπει στανταρ η συγκεκριμενη βάρδια και τα δρομολόγια γίνονται 21:05 21:45 22:10
#18
(29-03-2016, 01:09 AM)mercedes elbo Έγραψε: Στο 218 ο χρόνος διαδρομής και τα δρομολόγια έχουν παραμείνει ακριβώς τα ίδια με αυτά της Βασιλειάδη όλες τις ημέρες.

Τώρα για το πρόγραμμα κανονικά από Δάφνη είναι 21:05-21:25-21:45. Η λογική λέει ότι αν έλειπε το όχημα που έκανε το 21:25 ο σταθμάρχης θα είχε κάνει το πρόγραμμα 21:10-21:40. Ίσως, όμως να μην έλειπε όχημα αλλά να έπαθε βλάβη το 21:25.

Μπορεί να φανεί χαζή η ερώτηση, αλλά έχει πάρει ποτέ σταθμάρχης τέτοια πρωτοβουλία;

(29-03-2016, 01:09 AM)mercedes elbo Έγραψε: Στο 218 ο χρόνος διαδρομής και τα δρομολόγια έχουν παραμείνει ακριβώς τα ίδια με αυτά της Βασιλειάδη όλες τις ημέρες.

Τώρα για το πρόγραμμα κανονικά από Δάφνη είναι 21:05-21:25-21:45. Η λογική λέει ότι αν έλειπε το όχημα που έκανε το 21:25 ο σταθμάρχης θα είχε κάνει το πρόγραμμα 21:10-21:40. Ίσως, όμως να μην έλειπε όχημα αλλά να έπαθε βλάβη το 21:25.

Επειδή δεν το έχω ακούσει, έχει πάρει ποτέ σταθμάρχης τέτοια πρωτοβουλία; Γενικά μιλάω, όχι μόνο για το 218.
Προκαθορισμένες ανταποκρίσεις μεταξύ ΜΣΤ και τροφοδοτικών γραμμών τώρα!
#19
(02-04-2016, 01:48 AM)Desiro Έγραψε: Επειδή δεν το έχω ακούσει, έχει πάρει ποτέ σταθμάρχης τέτοια πρωτοβουλία; Γενικά μιλάω, όχι μόνο για το 218.

Δεν είναι ακριβώς πρωτοβουλία του σταθμάρχη. Είναι πάγια εντολή της διοίκησης της Ο.ΣΥ. σε περιπτώσεις όπου λείπει όχημα στη γραμμή ο σταθμάρχης να τροποποιεί την προηγούμενη και την επόμενη αναχώρηση (συνήθως +-5') προκειμένου να μειωθεί το χρονικό κενό μεταξύ των 2 οχημάτων, πρακτική που είναι απολύτως λογική. Για παράδειγμα, άμα έχεις μια γραμμή με δρομολόγια :00 :15 :30 :45 και λείπει π.χ. το όχημα που έχει το :30 οι αναχωρήσεις γίνονται :00 :20 :40, δηλαδή το :15 πάει +5' και γίνεται :20 και το :45 πάει -5' και γίνεται :40. Άμα δεν γινόταν αυτό θα είχες δρομολόγια :00 :15 :45 με συνέπεια να υπάρχει 30λεπτο κενό αντί για 15' του κανονικού με ότι αυτό συνεπάγεται σε υπερφόρτωση οχήματος και καθύστερησεις που θα προκύψουν καθώς θα χάνει χρόνο στην επιβίβαση-αποβίβαση. Ενώ με την πρακτική που εφαρμόζεται "μοιράζεται" το κενό και έχεις 20λεπτα.
#20
Το 218 προς Πειραια μολις τωρα, εστριψε στην Δαβακη αριστερα και συνεχισε απο Θησεως, εκανε μαλιστα ολες τις στασεις.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 576 77.021 9 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 102.673 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 74.543 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 217.361 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 58.830 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 139.638 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 143.647 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.113 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.125 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 483.430 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)