Αξιολόγηση Θέματος:
  • 37 Ψήφοι - 2.68 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αστικό ΚΤΕΛ Πατρών
Εδω και καποιες μερες βγηκε σε κυκλοφορια το νεο 84(citaro) το οποιο αντικατεστησε ενα Setra τα οποια βγηκαν σε περιορισμενο αριθμο...Στην Ελλαδα δεν πρεπει να αγοραστηκαν πανω απο 2 οχηματα...
Απάντηση
Φέτος παρατήρησα ότι στην Πάτρα κυκλοφόρησαν τα αστικά λεωφορεία και την πρωτοχρονιά, ενώ άλλες χρονιές θυμάμαι χαρακτηριστικά την επισήμανση στην ιστοσελίδα του αστικού κτελ Πάτρας πως δεν εκτελούνται δρομολόγια Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά και Πάσχα ανήμερα.
Απάντηση
(03-01-2016, 04:48 PM)patrinos Έγραψε: Εδω και καποιες μερες βγηκε σε κυκλοφορια το νεο 84(citaro) το οποιο αντικατεστησε ενα Setra τα οποια βγηκαν σε περιορισμενο αριθμο...Στην Ελλαδα δεν πρεπει να αγοραστηκαν πανω απο 2 οχηματα...
Καλημέρα!

Το #84 ήταν ένα Setra S300NC. Κυκλοφόρησε κι άλλο τέτοιο όχημα στην Ελλάδα; Είχα την εντύπωση ότι το #84 της Πάτρας ήταν το μοναδικό τέτοιο Setra που κυκλοφορούσε στην χώρα μας.
Απάντηση
(03-01-2016, 05:01 PM)gekanell Έγραψε: Φέτος παρατήρησα ότι στην Πάτρα κυκλοφόρησαν τα αστικά λεωφορεία και την πρωτοχρονιά, ενώ άλλες χρονιές θυμάμαι χαρακτηριστικά την επισήμανση στην ιστοσελίδα του αστικού κτελ Πάτρας πως δεν εκτελούνται δρομολόγια Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά και Πάσχα ανήμερα.

Και βεβαίως ούτε μιά ανακοίνωση για την κυκλοφορία...Οι έξυπνες στάσεις τα φρου φρου φρου και τα αρώματα τους έλειπαν όταν όπως προείπες ουτε την ιστοσελίδα δεν ενημέρωσαν..

(04-01-2016, 11:57 AM)Giannis Έγραψε: Καλημέρα!

Το #84 ήταν ένα Setra S300NC. Κυκλοφόρησε κι άλλο τέτοιο όχημα στην Ελλάδα; Είχα την εντύπωση ότι το #84 της Πάτρας ήταν το μοναδικό τέτοιο Setra που κυκλοφορούσε στην χώρα μας.

Είχε έρθει και άλλο ένα στην Πάτρα από όσο μπορώ να θυμηθώ αλλά πιθανως δεν κυκλοφόρησε ποτέ..
Απάντηση
Εντάξει φίλε Πατρινέ, δεν είναι πρόβλημα οι έξυπνες στάσεις. Για μένα είναι πολύ χρήσιμες και μακάρι η εταιρεία να διαθέτει ένα χρηματικό ποσό ώστε να τοποθετούνται επιπλέον κάθε χρόνο 10 νέες έξυπνες στάσεις ώστε σταδιακά να διαθέτουν όλες, ή οι περισσότερες τουλάχιστον, από μία.

Το κύριο θέμα για μένα είναι πως με μικρές τροποποιήσεις των διαδρομών, χωρίς να χρειάζονται επιπλέον οχήματα, το δίκτυο των αστικών συγκοινωνιών της πόλης μπορεί να γίνει πλήρες και ιδιαίτερα εξυπηρετικό. Τους είχα στείλει ανάλογο e-mail πριν από λίγο καιρό με προτάσεις για την αλλαγή των διαδρομών χωρίς να απαιτείται η αγορά νέων λεωφορείων και δεν έλαβα κάποια απάντηση.

Δυστυχώς η εταιρεία αποτελεί μονοπώλιο, το οποίο μας επιβάλλεται από το νόμο, χωρίς να τους ενδιαφέρει να βελτιώσουν έστω λίγο τις υπηρεσίες τους.
Απάντηση
Πιστευω οτι δεν λειτουργουν οπως θα επρεπε. Ειναι αρκετα θρασυτατο να εγκαθιστουν μια τετοια σταση η οποια να ξυπναει 5 λεπτα πριν ερθει το λεωφορειο και την υπολοιπη ωρα να μην δειχνει απολυτως τιποτα ουτε στατικα το επομενο δρομολογιο..Ειναι χαζο να εγκαθιστουν στασεις με διπλη ενδειξη σε σταση που να περνουν πανω απο 3 γραμμες και να βαζουν σταση με 4 ενδειξεις σε στασεις που περναει μια γραμμη..Αυτο το δευτερο δεν χρειαζεται μελετη αλλα απλη λογικη...Ειναι πολλα που πρεπει να διορθωθουν..Απο το να γινει Εταιρεια εως να υπαρχει και ενδιαφερον...Το ενδιαφερον ομως αναλωνεται απο το δικο μου οχημα εχει περισσοτερα λεντακια και καλυτερο βαψιμο...Παρα περα δεν βρισκεις ακρη...Και αυτοι οι λιγοι που υπαρχουν τους τρωει η μαρμαγκα...Αν η απελευθερωση τους μαζεψει επρεπε να ειχε γινει απο χτες...Ποτε ομως το Υπουργειο και οι υπηρεσιακοι παραγοντες δεν καθισαν να ασχοληθουν το τι γινεται παραεξω απο Αθηνα και Θεσσαλονικη...Αν ηθελαν τους ειχαν μαζεψει τα λουρια προς οφελος και των ιδιων αλλα και των χρηστων...Αλλα....
Απάντηση
Ετοιμάζεται και άλλο citaro να κυκλοφορήσει..Για να δούμε ποιο θα είναι το υπόψηφιο προς αποχώρηση...
Απάντηση
Τελικά το citaro είναι για το ΚΤΕΥΛ Ηλείας και όχι για Πάτρα όπως είχα γράψει...
Απάντηση
Το πρωην 53 Magirus Deutz έχει γινει καρφιτσες εδω και κανα 4μηνο..
Απάντηση
Και το #63 (Scania/ΕΛΒΟ) είναι προς αντικατάσταση καθώς στο car.gr έχει ανέβει αγγελία με το όχημα προς πώληση.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)