Επιεικως απαράδεκτη ειναι σημερα η κατασταση! Εδω και μια ωρα στη Μεσογειων στην Αγια Παρασκευη δεν εχει περασει τιποτα πλην αεροδρομιακων!!! Πραγμα που σημαινει οτι η Ανθουσα απεργει απο μονη της 24ωρο χωρις καμια ενημερωση! Συγχαρητήρια στα παιδια! Μαρεσει που χτες ηθελα και νταλικα στο Α5! Εκτος αν συμβαινει κατι αλλο που δε γνωριζω...
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015
|
14-11-2015, 12:25 AM
Σχετικά με τη συζήτηση που είχαμε χθες, ημέρα της απεργίας αναφορικά με τις ανεπάνδρωτες βάρδιες, εδώ υπάρχει ο καταμερισμός ανεπάνδρωτων βαρδιών ανά ΑΣ.
Όπως φαίνεται μόνο τα Λιόσια έσωσαν κάπως την κατάσταση, άντε και το Μπραχάμι που είναι από μόνο του μικρό ΑΣ. Ειδικά στις γραμμές της Ανθούσας και του Ελληνικού τα πράγματα ήταν τραγικά. Σχεδόν το ίδιο και στη Ράλλη, που είχε μεν λιγότερους απεργούς, αλλά για να βγάλει τα αεροδρομιακά, έκοβε από όλες τις άλλες γραμμές.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
18-11-2015, 10:25 PM
Κάποιος πρέπει να τους φώτισε στο Α/Σ Ελληνικού (ή να τους έβαλε γκάζια) σχετικά με το 250.
Έχει πάνω από ένα μήνα που α) βγαίνει όλο με νταλίκες και β) βγάζει και όλες τις βάρδιες! Και τις απογευματινές. Με συνέπεια, μετά και την μικρή αλλά ουσιαστική αύξηση του χρόνου διαδρομής από 36' σε 38', να έχει γίνει μια από τις καλύτερες γραμμές ειδικά το απόγευμα. Να μην το ματιάσουμε! Για το πρωϊνο στοίβαγμα γύρω στις 8.30 - 8.50, ό,τι και να κάνει η ΟΣΥ, το πράγμα δεν μαζεύεται. Παρακολουθούσα σήμερα να φεύγουν στις 08:40 τρενάκι ένα 608, ένα 250, ένα 220 και άλλο 608 και δεν έπεφτε καρφίτσα ούτε στο τέταρτο λεωφορείο. Πρέπει επιτέλους να γίνει μια σοβαρή συνεργασία ΕΚΠΑ - ΟΑΣΑ και να μετακυλισθούν οι ενάρξεις μαθημάτων στις σχολές. Ένα πλάνο θα μπορούσε να είναι : Θετικών Επιστημών 09:00, Φιλοσοφική 09:30, Θεολογική 09:45. Αντίστοιχα η κάθε διδακτική ώρα να ξεκινά στο χχ00, χχ30 και χχ45. Έτσι θα μπορέσει να γίνει ομαλότερη διαχείριση του πλήθους των φοιτητών και όχι να προσπαθούν ΟΛΟΙ να φτάσουν 09:15 σε ΟΛΕΣ τις σχολές. Όλο το Α/Σ Ελληνικού να βγάλεις, πάλι δεν θα μπορέσεις να ανεβάσεις στην Πανεπ/πολη 10.000 φοιτητές ταυτόχρονα.
18-11-2015, 11:45 PM
(18-11-2015, 10:25 PM)Citaro Έγραψε: Πρέπει επιτέλους να γίνει μια σοβαρή συνεργασία ΕΚΠΑ - ΟΑΣΑ και να μετακυλισθούν οι ενάρξεις μαθημάτων στις σχολές. Ένα πλάνο θα μπορούσε να είναι : Θετικών Επιστημών 09:00, Φιλοσοφική 09:30, Θεολογική 09:45. Αντίστοιχα η κάθε διδακτική ώρα να ξεκινά στο χχ00, χχ30 και χχ45. Έτσι θα μπορέσει να γίνει ομαλότερη διαχείριση του πλήθους των φοιτητών και όχι να προσπαθούν ΟΛΟΙ να φτάσουν 09:15 σε ΟΛΕΣ τις σχολές. Όλο το Α/Σ Ελληνικού να βγάλεις, πάλι δεν θα μπορέσεις να ανεβάσεις στην Πανεπ/πολη 10.000 φοιτητές ταυτόχρονα. Μα το πρόβλημα δεν υφίσταται μόνο σε διάστημα μισής ώρας. Είναι περίπου 1,5 ώρα (08:30-10:00) που υπάρχει μαζική προσέλευση φοιτητών. Και βεβαίως όλα κυλάνε πολύ καλύτερα, όταν η συγκοινωνία λειτουργεί αποτελεσματικά και δεν έχει να αντιμετωπίσει: - Τις καθυστερήσεις στα Άνω Ιλίσια (220/221), γιατί κανείς μέχρι τώρα δεν έχει πατήσει πόδι να επιβάλει μία απαγόρευση τροφοδοσίας καταστημάτων στη Γρ. Αυξεντίου και στη Μούσκου κατά τις ώρες αιχμής για την Πανεπιστημιούπολη. - Τις καθυστερήσεις στο κέντρο του Ζωγράφου (608), γιατί κανείς δεν έχει πάρει μία πρωτοβουλία να περιοριστεί το πρόβλημα με τις καθυστερήσεις στην κυκλοφορία λόγω της αλόγιστης στάσης/στάθμευσης στην Παπάγου. - Τις καθυστερήσεις στην Ευφρονίου (250, 221), γιατί κανείς μέχρι τώρα δεν έχει πάει να σηκώσει με γερανούς τα παρανόμως σταθμευμένα (το μέτρο της εκ περιτροπής στάθμευση ανά μήνα στην κάθε πλευρά της οδού έχει πάει περίπατο). - Τις καθυστερήσεις στην Παπαδιαμαντοπούλου (220, 235, 608), όπου οι πινακίδες για τη λεωφορειολωρίδα είναι απλά διακοσμητικές, η διαγράμμιση έχει σχεδόν εξαφανιστεί και η όποια απαγόρευση στάσης/στάθμευσης υπάρχει μόνο στα χαρτιά. - Τις καθυστερήσεις στη Γ. Ζωγράφου (235), γιατί κανείς δεν παίρνει την ευθύνη να μαζέψει το μπάχαλο που επικρατεί. Όταν τα παραπάνω αρχίσουν να περιορίζονται και μαζί ο ΟΑΣΑ επανεξετάσει κάποιες ακόμη λεπτομέρειες (πχ. έχει ανάγκη το Γαλάτσι το πρωί να έχει δρομολόγια στο 608 ανά 6', την ώρα που η Πανεπιστημιούπολη με πολύ μεγαλύτερες ανάγκες συμβιβάζεται εκείνη την ώρα με 9' στο 250), τότε θα αρχίσουν όλα να στρώνουν, χωρίς να χρειάζεται να μετράμε τα τέταρτα και τα μισάωρα για τα ωρολόγια προγράμματα μαθημάτων. (18-11-2015, 10:25 PM)Citaro Έγραψε: Κάποιος πρέπει να τους φώτισε στο Α/Σ Ελληνικού (ή να τους έβαλε γκάζια) σχετικά με το 250.Πάντως σήμερα έλειπε η 1 απογευματινη απο τις 3 και απο τις 2 το μεσημέρι έμεινε με 2 νταλίκες. Δεν ξερω αν το εφαρμόζουν κάθε Παρασκευη αλλά με εξαιρεση το μεσημερι που οι νταλίκες εφευγαν τίγκα για Ευαγγελισμο μετά βγαινει άνετα με 2 αμάξια. Όσο για το πρωι 8-10 αλλες 2 νταλίκες να ειχε θα εστρωνε αρκετά το πραγμα. Να θυμίσω ότι φετος έχει κοπεί και το 1 αμαξι του 206 που βοηθουσε τα πρωινα
27-11-2015, 06:21 PM
(20-11-2015, 06:51 PM)georgio Έγραψε: Πάντως σήμερα έλειπε η 1 απογευματινη απο τις 3 και απο τις 2 το μεσημέρι έμεινε με 2 νταλίκες. Δεν ξερω αν το εφαρμόζουν κάθε Παρασκευη αλλά με εξαιρεση το μεσημερι που οι νταλίκες εφευγαν τίγκα για Ευαγγελισμο μετά βγαινει άνετα με 2 αμάξια. Σήμερα (27/11) πλήρη επάνδρωση στα απογευματινά δρομολόγια με 3 αρθρωτά.
27-11-2015, 09:12 PM
(27-11-2015, 06:21 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Σήμερα (27/11) πλήρη επάνδρωση στα απογευματινά δρομολόγια με 3 αρθρωτά. Το πρωί, πάντως , είχαν στείλει και ένα Ν1 (08:00 από Πύλη) στο οποίο (08:20 επιστρέφοντας Ευφρονίου) γινόταν της .@#@ς. Αντιθέτως, το δικό μου GN (08:19 από Πύλη, στις 08:35 έφυγε χαλαρό από Ριζάρη.
04-12-2015, 03:34 AM
Μέρα απεργίας η σημερινή για ό,τι περπατάει, πετάει, κολυμπάει, οδηγεί κλπ και βεβαίως σε αυτή συμμετείχαν και οι εργαζόμενοι στην ΟΣΥ. Άλλοι επέλεξαν απλά την κάλυψη του σωματείου τους για τις ώρες 05:00-09:00 και 21:00-24:00, οπότε και στους δρόμους της Αθήνας δεν κυκλοφορούσε κανένα λεωφορείο ή τρόλεϊ, και άλλοι πήραν την επιλογή της συμμετοχής στην 24ωρη απεργία της ΓΣΕΕ, από την οποία ούτως ή άλλως υπήρχε κάλυψη.
Στους τελευταίους φαίνεται πως ανήκουν και οι οδηγοί που είχαν σήμερα βάρδιες στο 308, με αποτέλεσμα να κυκλοφορεί φωτό που φαίνεται αναρτημένο αυτό το μήνυμα: Έτσι, τη μέρα που στη Θεσσαλονίκη υπάρχει 24ωρη απεργία του προσωπικού του ΟΑΣΘ, αλλά δρομολόγηση όλων των γραμμών με προσωπικό ασφαλείας (1-2 οχήματα), στην Αθήνα, που είχαμε απλά στάσεις εργασίας στην ΟΣΥ, οι διευθύνσεις των αμαξοστασίων, σε συνεννόηση με τους εκπροσώπους των εργαζομένων, αδυνατούν να ορίσουν έναν ελάχιστο αριθμό προσωπικού σε κάθε γραμμή, για να υπάρξει μία υποτυπώδης συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση.
19-12-2015, 01:35 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 19-12-2015, 01:42 AM από mercedes elbo.)
http://www.euro2day.gr/news/economy/arti...on-as.html
Στο παραπάνω άρθρο αναφέρονται αρκετά στοιχεία για παρούσα κατάσταση της Ο.ΣΥ. (αριθμός χρωστούμενων ρεπό ανά Α/Σ, συνολικός αριθμός οδηγών και αριθμός που οδηγών που απασχολούνται σε άλλη θέση ή έχουν αποσπαστεί, αριθμός ασφαλισμένων λεωφορείων/τρόλεϊ, αριθμός προγραμματισμένων και κυκλοφορούντων λεωφορείων/τρόλεϊ). Αυτο που κάνει εντύπωση είναι ότι μόλις 1624 λεωφορεία (μαζί με τα 4 διώροφα) είνα ασφαλισμένα τη στιγμή που πάνω από 1860 λεωφορεία έχουν πινακίδες. Επίσης, δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο να έχεις πρόγραμμα με 1146 λεωφορεία και 169 τρόλεϊ ενώ παραδέχεσαι επίσημα ότι βγάζεις 1075 και 160 αντίστοιχα... Ακόμα, ως προς τα λεγόμενα του Υπουργού, είναι ακατανόητο το πώς τα μεταφερόμενα ρεπό κοστίζουν 1.000.000€. Τα μόνα ρεπό που επιβαρύνουν οικονομικά την Ο.ΣΥ. είναι τα δεδουλευμένα ρεπό. Όσο για την διαφορά μεταξύ των δύο στοιχείων (Διευθυνσης Ανθρωπίνου Δυναμικού και Διεύθυνσης Παραγωγής Συγκοινωνιακού Έργου) που έχει γίνει λόγος στις κατηγορίες των πρώτων δεν βλέπω να συμπεριλαμβάνονται οι σταθμάρχες, οι επόπτες και οι εργαζόμενοι στα γραφεία κίνησης οι οποίοι όλοι έχουν προσληφθεί ως οδηγοί. Εδώ υπάρχουν οι φωτογραφίες των εγγράφων που απέστειλε η Ο.ΣΥ.
Κυριακή 20/12/2015 :
- πολύ καλές καιρικές συνθήκες - ανοιχτά καταστήματα (η "επίσημη" traditional Κυριακή που δεν μποϋκοτάρουμε τα ανοιχτά μαγαζιά) - εκλογές της ΝΔ. Κόσμος και λαός στους δρόμους, η κίνηση περισσότερη από ένα τυπικό Σάββατο. Και τί έκαναν γι' αυτό τα μέσα μεταφοράς;; Η ΣΤΑΣΥ, προς τιμήν της, δούλευε στις γραμμές 2 και 3 πρόγραμμα καθημερινής. Στη γραμμή 1 δεν είδα για να πώ την αλήθεια. Η ΟΣΥ, αντιθέτως, κατά παράδοση, έβγαλε πρόγραμμα Κυριακής. Το οποίο ήταν επαρκές μεν για τις περιφερειακές γραμμές που δούλευαν με αυξημένη πληρότητα αλλά χωρίς καθυστερήσεις (με μια ματιά που έριξα κατά τις 16:30 στη Δάφνη καθώς και στο 140), αλλά προκάλεσε μπάχαλο στις γραμμές που ακουμπάνε κέντρο. Από παρακολούθηση στις γραμμές Ζωγράφου είδα ότι μέχρι τις 12:30 το μεσημέρι, τηρούσαν μεν με νύχια και με δόντια το πρόγραμμα αλλά με πληρότητες απαράδεκτες και τον κόσμο να μένει έξω από τα οχήματα. Μετά τις 12:30 διάλυσε τελείως η δρομολόγηση και στις 16:00, στο μεν 608 κάποια οχήματα πήγαιναν με +15/+20, αφήνοντας κενά μισάωρα, στο δε 235 και τα δύο οχήματα πήγαιναν ομοίως με 15-20' καθυστέρηση. Ήρθε κ ο Αμπάς κι έδεσε το γλυκό, αφού έκλεισε κ η Βασ. Σοφίας για κάμποση ώρα. |
|
Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)