Δημοσιεύσεις: 1.218
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
02-12-2009, 12:20 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 01-11-2013, 03:52 PM από N1Ellinikou.)
Ξεφυλλίζοντας τα δρομολόγια του ΟΑΣΑ σήμερα, διαπίστωσα ότι κόπηκαν από 2 βάρδιες (1 λεωφορείο) στις εξής γραμμές :
225 (από 2 έμεινε 1 όχημα, ενώ το Σάββατο πλέον δεν θα λειτουργεί)
235 (από 9 έγιναν 8 τις καθημερινές , επίσης κόπηκε 1 πρωινή βάρδια το ΣΑΒ)
906 (από 6 έγιναν 5 τις καθημερινές, και το ΣΑΒ από 4 έμειναν 3)
Παράλληλα έχει ήδη μειωθεί εδώ και 2 μήνες η συχνότητα του Α1, το οποίο πλέον βγαίνει με 9 οχήματα αντί για 11, και ας μην ξεχάσουμε τα Ε1, Ε7 , Ε16 και Χ14 ημερήσιο, τα οποία κόπηκαν και έτσι αφαιρέθηκαν 6+5+5+4 = 19 ακόμη λεωφορεία από τους δρόμους!
Καλά πάμε . . . δεν έχουμε οδηγούς ούτε για τα βασικά, πλέον, απ' ότι φαίνεται!
Δημοσιεύσεις: 118
Θέματα: 0
Εγγραφή: 14-11-2009
Εγώ βλέπω όχι από τα αναρτημένα δρομολόγια, τα οποία είναι αμετάβλητα μετά την πύκνωση της γραμμής όταν έγινε η συγχώνευση, αλλά από την καθημερινή χρήση της, ότι η γραμμή 227 συνεχώς τρώει δρομολόγια, πλέον ακόμα και σε ανύποπτο χρόνο, όπως ξημερώματα καθημερινής ή Κυριακές. Ειδικά το τελευταίο δίμηνο γίνεται συνεχώς. Ταυτόχρονα μου δίνεται η αίσθηση ότι τα λεωφορεία που διασχίζουν τη Λ. Συγγρού περνούν αραιότερα από ο,τι παλιότερα και γίνεται ο κακός χαμός στις στάσεις και μέσα στα οχήματα.
Δημοσιεύσεις: 644
Θέματα: 21
Εγγραφή: 13-10-2009
(02-12-2009, 01:01 AM)christos126 Έγραψε: Ταυτόχρονα μου δίνεται η αίσθηση ότι τα λεωφορεία που διασχίζουν τη Λ. Συγγρού περνούν αραιότερα από ο,τι παλιότερα και γίνεται ο κακός χαμός στις στάσεις και μέσα στα οχήματα.
Την ίδια αίσθηση είχα σήμερα κατεβαίνοντας την Κηφισίας.
Δημοσιεύσεις: 69
Θέματα: 5
Εγγραφή: 18-09-2009
(01-12-2009, 10:51 PM)lanciahf Έγραψε: Kαι ερχομαι να πω οτι για αλλη μια φορα η ΕΘΕΛ και ο ΟΑΣΑ τα εκαναν κουλουβαχατα.
[.]
Τριτον χάλι.εΠΡΟΧΘΕς ΕΙΜΑΙ Α2.Το Α2 λοιπον παραλιγο να το κανουν 45λεπτο,με πολλυ κοπο ο σταθμαρχης πηρε 2 νταλικες απο το Β3 και τις εβαλε στο Α2,πηρε και 1 απο το Β2 και το Β2 εγινε αορατο. Οι ελλειψεις?
3 βαρδιες απο το Ε22,3 βαρδιες απο το Β2
Με αφορμή αυτή την αναφορά του φίλου LanciaHF να εκφράσω την απορία μου: Έχει κάποια λογική αυτό το σύστημα όταν έχει ελλείψεις οχημάτων μια γραμμή να τραβάει ο σταθμάρχης λεωφορεία από μια άλλη? Μήπως αυτή η πρακτική, αν και με καλή πρόθεση, χειροτερεύει τα πράγματα? Εκεί που υπήρχε μια γραμμή με προβληματική εξυπηρέτηση, ξαφνικά έχουμε δύο, αφού αραιώνει και η δεύτερη. Δεν είναι δυνατό να υπάρχει μια εφεδρεία οχημάτων και οδηγών στα αμαξοστάσια για να καλύπτονται τέτοιες περιπτώσεις χωρίς να χρειάζονται αναδιανομές μεταξύ γραμμών?
Δημοσιεύσεις: 644
Θέματα: 21
Εγγραφή: 13-10-2009
(02-12-2009, 10:31 AM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: Με αφορμή αυτή την αναφορά του φίλου LanciaHF να εκφράσω την απορία μου: Έχει κάποια λογική αυτό το σύστημα όταν έχει ελλείψεις οχημάτων μια γραμμή να τραβάει ο σταθμάρχης λεωφορεία από μια άλλη? Μήπως αυτή η πρακτική, αν και με καλή πρόθεση, χειροτερεύει τα πράγματα? Εκεί που υπήρχε μια γραμμή με προβληματική εξυπηρέτηση, ξαφνικά έχουμε δύο, αφού αραιώνει και η δεύτερη. Δεν είναι δυνατό να υπάρχει μια εφεδρεία οχημάτων και οδηγών στα αμαξοστάσια για να καλύπτονται τέτοιες περιπτώσεις χωρίς να χρειάζονται αναδιανομές μεταξύ γραμμών?
Από ότι έχω καταλάβει το πρόβλημα είναι ότι το αμαξοστάσιο δεν έχει αρκετά οχήματα να στείλει στις προγραμματισμένες βάρδιες. Συνεπώς δεν είναι σε θέση να καλύψει εφεδρείες.
Δημοσιεύσεις: 25
Θέματα: 0
Εγγραφή: 12-11-2009
(02-12-2009, 10:31 AM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: Με αφορμή αυτή την αναφορά του φίλου LanciaHF να εκφράσω την απορία μου: Έχει κάποια λογική αυτό το σύστημα όταν έχει ελλείψεις οχημάτων μια γραμμή να τραβάει ο σταθμάρχης λεωφορεία από μια άλλη? Μήπως αυτή η πρακτική, αν και με καλή πρόθεση, χειροτερεύει τα πράγματα? Εκεί που υπήρχε μια γραμμή με προβληματική εξυπηρέτηση, ξαφνικά έχουμε δύο, αφού αραιώνει και η δεύτερη. Δεν είναι δυνατό να υπάρχει μια εφεδρεία οχημάτων και οδηγών στα αμαξοστάσια για να καλύπτονται τέτοιες περιπτώσεις χωρίς να χρειάζονται αναδιανομές μεταξύ γραμμών? Για ποια εφεδρεια μιλας φιλε 420? εδω δεν εχουν ουτε οχηματα ουτε οδηγους,σιγα μην βαλουν και εφεδρεια.Απλως κανουν το γκρηκπατεντα και κοβουν απο τη μια γραμμη να στειλουν στην αλλη με σκεπτικο οτι η γραμμη που κοβουν εχει πιο λιγη κινηση,και στελνουν το αυτοκινητο στην αλλη γραμμη.
Δημοσιεύσεις: 33
Θέματα: 0
Εγγραφή: 14-11-2009
02-12-2009, 01:10 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-12-2009, 01:44 PM από Dante.)
(02-12-2009, 12:57 PM)lanciahf Έγραψε: .γκρηκπατεντα.
χαχαχαχααχαχαχα!
Αναφέρω και γω εδώ ότι η μάνα μου γύρισε πριν από λίγο -σε έξαλλη κατάσταση, χαχα- και είπε πως περίμενε μισή ώρα το Α13 στη διασταύρωση Κηφισού και Λένορμαν.
Να πω και κάτι άλλο που θυμήθηκα τώρα. Προχτές γύρναγα αργά το βράδυ από Αγ. Αντώνιο προς τέρμα Α13. Πριν μπει στο Π (για όσους γνωρίζουν) του έφραζε το δρόμο ένα αυτοκίνητο (πότε θα το καταργήσουν αυτό το ρημάδι το Π?). Είχαν μαζευτεί 3 λεωφορεία το ένα πίσω από το άλλο και οι οδηγοί το έπαιζαν χαλαροί ότι και καλά "ου τι να κάνουμε τώρα.θα περιμένουμε και αν αργήσει θα καλέσουμε την τροχαία". Ο κόσμος έλεγε "μα γιατί δεν πάει ένα τουλάχιστον ευθεία να πάμε και μεις σπίτια μας?" αλλά αυτοί και καλά τους έπιασε το φιλότιμο (όχι ότι έψαχναν ευκαιρία να λουφάρουν και να κάνουν κανά τσιγάρο.) και έλεγαν "α δε γίνεται αυτό.δε γίνεται". Το αποτέλεσμα? 45 λεπτά καθυστέρησης σε ανθρώπους που γύριζαν κουρασμένοι από τις δουλειές τους. Και έρχομαι εγώ εδώ και λέω: ΤΩΡΑ ΤΟΥΣ ΠΗΡΕ Ο ΠΟΝΟΣ ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ ΧΑΣΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΣΤΑΣΗ! Πάμπολλες φορές σταματάει ο οδηγός πριν το Π και λέει "θέλει κανείς να κατέβει μέσα?" και αν πουν όχι την κάνει με ελαφρά. Άλλες φορες το παιζουν και καλά "ααα δεν το ήξερα ότι έτσι πάει η διαδρομή.". Να μην αναφέρω πόσες φορές ενώ χτυπάς κουδούνι για στάση κάνουν την πάπια και πατάνε γκάζι όσο κι αν φωνάζει ο άλλος "σταααααση".
'Ελεος, συγχίστηκα πάλι!
Δημοσιεύσεις: 25
Θέματα: 0
Εγγραφή: 12-11-2009
02-12-2009, 01:55 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-12-2009, 02:06 PM από Cmaniac.)
Δυστυχως φιλε dante το επαγγελμα μας πασχει και απο τετοιους συναδελφους που κανουν κρα για να φανε δρομολογια.Φαντασου οτι εγω εστειλα χαρτι στην εταιρια να φυτεψει κολωνακια σε μια στροφη του 040 που κολαει το λεωφορειο εδω και 50 χρονια!
Ναι Φιλε μου.Κολαει εδω και 50 χρονια στο συγκεκριμενο σημειο,και κανεις απο τους συναδελφους μου δεν φιλοτιμηθηκε εδω και 50 χρονια να στειλει μια επιστολη στη ΕΘΕΛ-ΟΑΣΑ για να φυτευτουν κολωνακια.Τωρα θα μου πεις τι σε νοιαζει και εστειλες επιστολη? κατσε εκει μεχρι να ερθει ο γερανος.
ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ.
Δημοσιεύσεις: 33
Θέματα: 0
Εγγραφή: 14-11-2009
Δεν εννοώ ότι όλοι είναι έτσι και ζητάω συγνώμη αν με το σχόλιο μου προσεβλήθησαν κάποιοι. Ίσα ίσα, Έχω πετύχει πολλόυς οδηγούς που ήταν ευγενέστατοι, μου έχουν πει καλήμέρα καθώς μπαίνω και οδηγούσαν προσεκτικά και με σεβασμό στους επιβάτες. Απλά όπως και σε κάθε επάγγελμα στο ΕΛΛΑΝΤΑ υπάρχουν πολλοί που σκέφτονται "τη βάρδια να κάνω, τα λεφτά να βγάλω και ας γίνει με τον πιο απλό τρόπο". Δεν είναι έτσι όμως. Ο πολίτης πληρώνει ένα πόσο για να χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ. Δεν έιναι τζάμπα. Ο οδηγός και ο φορέας ΟΦΕΙΛΕΙ να τον σέβεται νομίζω. Αλλά είπαμε.εδώ είναι η χώρα του ΔΕΒΑΡΙΕΣΑΙ και του ΕΛΑΜΩΡΕΤΩΡΑ.
Δημοσιεύσεις: 25
Θέματα: 0
Εγγραφή: 12-11-2009
02-12-2009, 02:28 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-12-2009, 02:38 PM από lanciahf.)
(02-12-2009, 02:01 PM)Dante Έγραψε: Δεν εννοώ ότι όλοι είναι έτσι και ζητάω συγνώμη αν με το σχόλιο μου προσεβλήθησαν κάποιοι. Ίσα ίσα, Έχω πετύχει πολλόυς οδηγούς που ήταν ευγενέστατοι, μου έχουν πει καλήμέρα καθώς μπαίνω και οδηγούσαν προσεκτικά και με σεβασμό στους επιβάτες. Απλά όπως και σε κάθε επάγγελμα στο ΕΛΛΑΝΤΑ υπάρχουν πολλοί που σκέφτονται "τη βάρδια να κάνω, τα λεφτά να βγάλω και ας γίνει με τον πιο απλό τρόπο". Δεν είναι έτσι όμως. Ο πολίτης πληρώνει ένα πόσο για να χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ. Δεν έιναι τζάμπα. Ο οδηγός και ο φορέας ΟΦΕΙΛΕΙ να τον σέβεται νομίζω. Αλλά είπαμε.εδώ είναι η χώρα του ΔΕΒΑΡΙΕΣΑΙ και του ΕΛΑΜΩΡΕΤΩΡΑ. Oxi φιλε μου δεν προσβληθηκε κανενας μην ανυσηχεις και αν καποιος προσβληθηκε απο αυτους που μας διαβαζουν εχω να του πω,οτι ετσι ειναι η πικρη αληθεια,γιατι η αληθεια ειναι παντα πικρη.Συμφωνω απολυτα με το σχολιο σου περι ΩΧΑΔΕΡΦΙΣΜΟΥ,ΔΕΝΒΑΡΙΕΣΑΙ,ΕΛΑΜΩΡΕΤΩΡΑ.
Γιαυτο ειναι η χωρα ετσι που ειναι
(02-12-2009, 01:01 AM)christos126 Έγραψε: Εγώ βλέπω όχι από τα αναρτημένα δρομολόγια, τα οποία είναι αμετάβλητα μετά την πύκνωση της γραμμής όταν έγινε η συγχώνευση, αλλά από την καθημερινή χρήση της, ότι η γραμμή 227 συνεχώς τρώει δρομολόγια, πλέον ακόμα και σε ανύποπτο χρόνο, όπως ξημερώματα καθημερινής ή Κυριακές. Ειδικά το τελευταίο δίμηνο γίνεται συνεχώς. Ταυτόχρονα μου δίνεται η αίσθηση ότι τα λεωφορεία που διασχίζουν τη Λ. Συγγρού περνούν αραιότερα από ο,τι παλιότερα και γίνεται ο κακός χαμός στις στάσεις και μέσα στα οχήματα.
Ετσι οπως το πανε στο τελος απο την Συγγρου θα περνανε μονο τα τραβε.τι,και οι ιεροδουλες
Σας φιλω ολους παω να κοιμηθω γιατι στις 17,30 βγαινω Α1 με νταλικα,και επειδη θα ειμαι η μονη νταλικα στη γραμμη προβλεπω να γινει ψιλοχαμος και πρεπει να ειμαι ξεκουραστος για να αποδωσω εργο.
|