Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015
#71
(04-03-2015, 03:18 PM)Citaro Έγραψε: Περιστρέφετε την κουβέντα γύρω από την - αναμφισβήτητη - ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού για ένα χψ χρονικό διάστημα πριν και μετά από έναν αποκλεισμό του κέντρου, αλλά ξεχνάτε δύο βασικά πράγματα :

1. Κατά τη διάρκεια του αποκλεισμού, γιατί να μην δικαιούνται οι επιβάτες μιας διακεντρικής γραμμής να φτάσουν στον πλησιέστερο σταθμό του μετρό, με ανεκτές χρονοαποστάσεις οχημάτων; Ή, γιατί να μην γνωρίζουν εκ των προτέρων από ποιά στάση και μετά θα έχει σύνδεση και ποιές στάσεις δεν θα έχουν σύνδεση; Ένα διακεντρικό όχημα (ας πάρουμε το 054 του παραδείγματος) δεν έχει πρωταρχικό στόχο να εξυπηρετήσει το κέντρο (σε ώρα πορείας) ούτε έχει στόχο να φτάσει το δυνατόν ανώδυνα από το Βύρωνα στον Περισσό.
Αυτό που πρέπει να κάνει είναι να εξυπηρετήσει τους επιβάτες του Βύρωνα μέχρι τον Ευαγγελισμό, καθώς και αυτούς του Περισσού μέχρι τη Βικτώρια με τις ίδιες χρονοαποστάσεις που ισχύουν στο πρόγραμμα (δηλ. ανά 15-20'), ώστε οι επιβάτες να μπορέσουν να μετακινηθούν. Δεν μας ενδιαφέρει αν θα κάνουν μια μετεπιβίβαση παραπάνω, αρκεί να φτάσουν εκεί που θέλουν.
Με το σημερινό μοτίβο το μόνο που ενδιαφέρει τους διαχειριστές του στόλου (σταθμάρχες, επόπτες) είναι να φτάσει το λεωφορείο από το ένα σημείο στο άλλο μέσα στα χρονικά όρια που έχει από το πρόγραμμα δρομολόγησης, κι ας πάει άδειο, κι ας πάει μέσω ... Τουρκοβουνίων. Ποιός επιβάτης εξυπηρετείται έτσι; Πόσοι επιβάτες πάνε από Βύρωνα στον Περισσό ή από Ζωγράφου στην Κολιάτσου ή στο Γαλάτσι; Ελάχιστοι. Αυτοί όμως που θέλουν να φτάσουν σπίτι τους , δεν ξέρουν σε ποιά στάση να σταθούν (στον Ευαγγελισμό; στο Χίλτον; στην Ούλεν; στη ΡιζάρηWink και - κυρίως - δεν ξέρουν ΑΝ θα έρθει λεωφορείο και ...από πού θα έρθει.

2.Ούτως ή άλλως, και μετά τον αποκλεισμό, επί μία ή μιάμιση ώρα δεν "τσουλάει" το σύστημα. Απλούστατα γιατί τα πρώτα οχήματα, μόλις ξεκολλήσουν θα φύγουν και θα εκτελέσουν δρομολόγια, αλλά μετά τί; Θα φτάσουν στα τέρματά τους σε άλλες ώρες από τις προβλεπόμενες και θα πρέπει να "στρώσουν". Πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να φτάσουν δύο - τρία οχήματα στο τέρμα και να μη φεύγει κανένα για κάμποση ώρα, μέχρι να "πιάσουν" το δρομολόγιό τους. Για ελάτε να δείτε μια βόλτα την αφετηρία των Άνω Ιλισίων ή του Νεκροταφείου Ζωγράφου, μετά από πορεία και θα καταλάβετε.
Υπό την έννοια αυτή, δεν ταλαιπωρείται το επιβατικό κοινό;; Τί να την κάνω τη διακεντρική που θα αναχωρήσει μετά από μισή ώρα (και δεν τη χρειάζεται παρά μόνο ένα 20% του επιβατικού κοινού) ενώ το 80% του επιβατικού κοινού που θέλει να φτάσει στο κέντρο ή στο μετρό (ή αντίστοιχα να ξεκολλήσει από το σημείο μετεπιβίβασης και να φτάσει σπίτι του) θα μπορούσε να έχει μια συγκοινωνία ανά δεκάλεπτο από/μέχρι τον επόμενο σταθμό μετρό και να κάνει τη δουλειά του;

Τέλος, δεν υπάρχει σημείο αναστροφής πλέον, που να μη συνδέεται με ΜΣΤ. Είτε Ευαγγελισμός, είτε Συγγρού/Φίξ, είτε Καλλιρόης (σταθμός Ακρόπολη), είτε ΟΤΕ - Βικτώρια, παντού υπάρχει μετρό σε απόσταση περπατήματος. Και δεν ξέρω κανέναν επιβάτης (εκτός από τους κλασικούς διαμαρτυρόμενους) που προτιμάει να κάθεται ακινητοποιημένος στη Σόλωνος επί μισή ώρα, η ακόμη να περιμένει επί ματαίω στην Ακαδημίας επί μισή ώρα και να μην προτιμήσει να πάρει μετρό να φτάσει εκεί που θέλει)
Ελπιζω πως θα ειναι η τελευταια φορα που θα απαντησω στο εν λογω θεμα, διοτι δεν εχει σημασια πλεον.. Τα συμπερασματα εχουν βγει και λεμε τα ιδια με αλλα λογια.. Παμε απο την αρχη παλι και ενα-ενα σε οσα ανεφερες..

Αρχικως, αν παρακολουθουσες την συζητηση, θα διαβαζες πως εχω πει πως με τις υπαρχουσες υποδομες δεν μπορουμε να περιμενουμε κατι καλυτερο, και εσυ μιλας για ενημερωση των επιβατων για την εξελιξη της πορειας?! Που ουτε ο ιδιος ο σταθμαρχης ή η ΚΔΕ δεν ειναι ενημεροι!!
Στο παραδειγμα μου, αν διαβασες ξανα τι εχω γραψει, αναφερθηκα στην Λεωφ.Αλεξανδρας.. Ξερεις, Πατησιων (ΟΤΕ Π.Αρεως/Βικτωρια), αριστερα Λ.Αλεξανδρας, κτλ κτλ, Ευαγγελισμος, συνεχεια προς Βυρωνα και αντιστροφως για Περισσο. Ποιοι επιβατες λοιπον, δεν εξυπηρετηθηκαν με 15'-20' δρομολογια στο κομματι Περιφερεια-Στ.Μετρο?!

Στο δευτερο σημειο, ΠΑΛΙ οπως ανεφερθηκε πανω, οι περισσοτερες πορειες επηρεαζουν την καθοδο, οποτε το προβλημα θα παρουσιαστει σε 2-3 οχηματα, ακρως αναμενομενο.. Σε περιπτωση διακοπης κυκλοφοριας στην Βασ.Σοφιας (και στα δυο ρευματα), μιλαμε για τα οχηματα που ηταν ηδη στο κεντρο, τα οποια δεν γλιτωναν ετσι κι αλλιως, τα υπολοιπα απο Αλεξανδρας). Παλι οκ!
Το "θα φτασουν σε ωρες οχι τις κανονικες και θα πρεπει παλι να στρωσουν" απανταει αυτοματα στο δρομολογιο, που εχοντας κανει Τοπικο ειναι στο Τερμα αντι στην Αφετηρια και ολα μαζι αντιστροφως! Γνωριζω πολυ καλα τι γινεται στα Τερματα (οχι των Ιλισιων, δεν αποτελουν "δυσκολη" διακεντρικη), αλλα ακομα καλυτερα τι γινεται οταν ειναι τα δρομολογια Τοπικα. Αστο καλυτερα.. Σιγουρα παντως 2-3 οχηματα , που ειπες, να καθονται στο Τερμα ΓΙΑ ΝΑ στρωσουν στο επομενο δρομολογιο αποκλειεται να γινεται, εκτος και αν φτασουν 2 ωρες καθυστερημενα! Στα 15-40 λεπτα που θα φτασουν καθυστερημενα (τα οχηματα που επιασε η πορεια στο κεντρο) θα φορτωσουν απο τον δρομο η θα πανε κενα στην ΑΦ/ΤΕ και τα της Αλεξανδρας στην ωρα τους!
Συγκοινωνια ανα 10', δεν γινεται να εχουν, γιατι ΕΧΕΙ ΠΟΡΕΙΑ!!! Εδω τα τρολευ, που εχουν συστημα Τηλεματικης που ενημερωνονται και τροποποιουνται και βγαινεις στην Πατησιων και κοιτας με το κυαλι.. Θα τηρηθει, οσο γινεται, το υπαρχον προγραμμα δρομολογησης!

Στο τελος λοιπον, δεν μπορω να καταλαβω που αποσκοπει το συμπερασμα αυτο (εκτος και το απαντησα παραπανω με τον επαναληπτικο προσδιορισμο χαραξης του περιφερειακου δρομολογιου των διακεντρικων γραμμων). Παντως, δεν αδειαζουν κιολας.. Ειναι αρκετοι που θα παραμεινουν μεσα (μεχρι και ορθιοι, ανα περιπτωση), η που θα περιμενουν καρτερικα σαν λαοθαλασσα στην Ακαδημιας, τα πρωτα λεωφορεια.

Τελος (δικο μου αυτο), θα παρακαλουσα στο πλαισιο του διαλογου που κανουμε να απαντατε σε ΟΛΑ τα θεματα που θετω (οπως η αδυναμια ελεγχου και συντονισμου της καταστασης 40 οχηματων απο εναν ανθρωπο, παραλληλα με την δημιουργια νεας δρομολογησης και του παραρτηματος του 11185, και η αδυναμια υπαρξης μονο Τοπικων Δρομολογιων με το κεντρο ανοιχτο, ειτε προληπτικα, ειτε για να στρωσουν σε ευρος ανω της μιας ωρας, για τον ανυπαρκτο ελεγχο και προγραμματισμο των αναχωρησεων των Τοπικων Δρομολογιων κτλ κτλ) και οχι επιλεκτικα, σε ο,τι (νομιζετε πως) σας συμφερει. Διοτι, αν το κανετε, ισως και να συμφωνουσαμε εξ'αρχης.

ΟΤΑΝ ΟΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΑΣ ΓΙΝΟΥΝ ΛΟΝΔΙΝΟΥ, ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ, ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΟΥΓΚΑΝΤΑΣ... Γινεται ο,τι καλυτερο μπορει να γινει!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
#72
(05-03-2015, 05:38 AM)MrVanHool Έγραψε: Ελπιζω πως θα ειναι η τελευταια φορα που θα απαντησω στο εν λογω θεμα, διοτι δεν εχει σημασια πλεον.. Τα συμπερασματα εχουν βγει και λεμε τα ιδια με αλλα λογια..
[...]
Τελος (δικο μου αυτο), θα παρακαλουσα στο πλαισιο του διαλογου που κανουμε να απαντατε σε ΟΛΑ τα θεματα που θετω (οπως η αδυναμια ελεγχου και συντονισμου της καταστασης 40 οχηματων απο εναν ανθρωπο, παραλληλα με την δημιουργια νεας δρομολογησης (...) και οχι επιλεκτικα, σε ο,τι (νομιζετε πως) σας συμφερει. Διοτι, αν το κανετε, ισως και να συμφωνουσαμε εξ'αρχης.

1. Αν ασπαζόμουν εξαρχής τις δικές σου απόψεις θα έκανα ένα βαριεστημένο like και θα τελείωνα.

2. Ο διάλογος είναι για να προσεγγίζουν αντίθετες απόψεις. Ως εκ τούτου, ο καθένας υπερασπίζεται την άποψή του, μέχρι να του αποδείξεις ότι έχει λάθος.

3. Συμπεράσματα δεν βγαίνουν επειδή κάποιος τα "έγειρε" προς το μέρος του, αλλά επειδή αποκρυσταλλώνεται μια άποψη ως πιό ορθή.

4. Κανείς δεν αμφισβητεί ότι δεν υπάρχουν υποδομές. Μην συμπεριφέρεσαι όμως σαν να μη γνωρίζεις τη θέση του επιβάτη (την οποία μεταφέρω εγώ) - κοινώς : Έτσι βολεύει να βγούν τα λεωφορεία (από Αλεξάνδρας; από Χίλτον; ) επειδή δεν υπάρχει άλλος τρόπος να τα χειριστείτε; ΚΑΛΩΣ. ΔΕΚΤΟΝ. Στον επιβάτη που έρχεται από Μοναστηράκι με το μετρό, ποιός θα το πεί;;;; Εφαρμόστε το ΣΥΝΕΧΕΙΑ και ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ να το ξέρουμε. Να μη βγαίνουμε στον Ευαγγελισμο και να ψαχνόμαστε από πού θα έρθει το λεωφορείο.
Ας καθοριστεί ότι όταν έχει πορεία ΟΛΑ τα 608 ΠΑΝΤΟΤΕ θα έρχονται από Γαλάτσι - Αλεξάνδρας - Μιχαλακοπούλου - Ιλισίων - Παπάγου, να πηγαίνουμε στο Στ. Αμπελοκήπων και να επιβιβαζόμαστε. Κι αυτό δύσκολο είναι;;

5. Κι εσύ ο ίδιος καταλήγεις πώς ΑΝ ήμασταν Λονδίνο, θα συμφωνούσες. Που σημαίνει ότι η άποψή που υποστηρίζω δεν έχει λάθος στη σκέψη, αλλά επειδή είμαστε Ουγκάντα, δεν είναι εφαρμόσιμη. Ε, δεν συμβιβάζομαι με αυτό και ψάχνω να δώ τί άλλο μπορεί να γίνει. Που είναι το λάθος;

6. Δεν τσακώνομαι μαζί σου, ούτε θα σταματήσω να σου απαντάω. Κάποια στιγμή που θα είσαι στην Κάνιγγος, αν θέλεις πές μου να βρεθούμε (κοντά είμαστε) να μου τα δείξεις και να τα συζητήσουμε.
#73
(05-03-2015, 11:44 AM)Citaro Έγραψε: 1. Αν ασπαζόμουν εξαρχής τις δικές σου απόψεις θα έκανα ένα βαριεστημένο like και θα τελείωνα.

2. Ο διάλογος είναι για να προσεγγίζουν αντίθετες απόψεις. Ως εκ τούτου, ο καθένας υπερασπίζεται την άποψή του, μέχρι να του αποδείξεις ότι έχει λάθος.

3. Συμπεράσματα δεν βγαίνουν επειδή κάποιος τα "έγειρε" προς το μέρος του, αλλά επειδή αποκρυσταλλώνεται μια άποψη ως πιό ορθή.

4. Κανείς δεν αμφισβητεί ότι δεν υπάρχουν υποδομές. Μην συμπεριφέρεσαι όμως σαν να μη γνωρίζεις τη θέση του επιβάτη (την οποία μεταφέρω εγώ) - κοινώς : Έτσι βολεύει να βγούν τα λεωφορεία (από Αλεξάνδρας; από Χίλτον; ) επειδή δεν υπάρχει άλλος τρόπος να τα χειριστείτε; ΚΑΛΩΣ. ΔΕΚΤΟΝ. Στον επιβάτη που έρχεται από Μοναστηράκι με το μετρό, ποιός θα το πεί;;;; Εφαρμόστε το ΣΥΝΕΧΕΙΑ και ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ να το ξέρουμε. Να μη βγαίνουμε στον Ευαγγελισμο και να ψαχνόμαστε από πού θα έρθει το λεωφορείο.
Ας καθοριστεί ότι όταν έχει πορεία ΟΛΑ τα 608 ΠΑΝΤΟΤΕ θα έρχονται από Γαλάτσι - Αλεξάνδρας - Μιχαλακοπούλου - Ιλισίων - Παπάγου, να πηγαίνουμε στο Στ. Αμπελοκήπων και να επιβιβαζόμαστε. Κι αυτό δύσκολο είναι;;

5. Κι εσύ ο ίδιος καταλήγεις πώς ΑΝ ήμασταν Λονδίνο, θα συμφωνούσες. Που σημαίνει ότι η άποψή που υποστηρίζω δεν έχει λάθος στη σκέψη, αλλά επειδή είμαστε Ουγκάντα, δεν είναι εφαρμόσιμη. Ε, δεν συμβιβάζομαι με αυτό και ψάχνω να δώ τί άλλο μπορεί να γίνει. Που είναι το λάθος;

6. Δεν τσακώνομαι μαζί σου, ούτε θα σταματήσω να σου απαντάω. Κάποια στιγμή που θα είσαι στην Κάνιγγος, αν θέλεις πές μου να βρεθούμε (κοντά είμαστε) να μου τα δείξεις και να τα συζητήσουμε.
Αγαπημενε Citaro, συμφωνω στα 3 πρωτα σημεια, αλλα διαλογος σημαινει να απανταω σε ολα τα σημεια που μου εχουν θεσει και οχι σε οσα θελω εγω, για να καταληξω στο επιχειρημα μου.

4) Πρωτιστως, ειμαι επιβατης και εχω περιμενει απειρες ωρες στις στασεις. Προσπαθω παντα να βλεπω και τις δυο πλευρες ομως, και να δω την βελτιστη μεση λυση.
Δεν διαφωνω, αλλα νομιζω πως τα δικα σας διερχονται κανονικα απο τον Ευαγγελισμο! Οι Βυρωνες, πιανουν την επομενη (που ειναι ορατη η διαδρομη τους απο την Ριζαρη ομως!)
Σταθερο, δεν μπορει να γινει κατι, διοτι η φυση της πορειας δεν το επιτρεπει! Αν η Ακαδημιας ειναι ανοιχτη μεχρι Χαρ.Τρικουπη, θα ανεβουν απο εκει για Αλεξανδρας. Αν η Βασ.Σοφιας ειναι κλειστη στον Εθνικο Κηπο, θα πρεπει να πανε απο Καλλιμαρμαρο. Οι πορειες κινουνται, γεγονος που δυσκολευει την καθιερωση στανταρ δρομολογιων. Σαφως ομως θα πρεπει να υπαρχει μια καλυτερη ενημερωση, απο την πλευρα της ΟΣΥ προς τους επιβατες, που ειναι ανυπαρκτη!! Απο υποδομες, απο γνωσεις, απο ενδιαφερον, απο διαφορους λογους...

5) Το "λαθος" ειναι ο,τι δεν μπορει να γινει κατι αλλο με τις υπαρχουσες υποδομες, οσο και αν το ψαξεις.. Smile Σαφως, δεν ειναι λαθος φυσικα, και καλα κανεις βεβαια! Καθε προταση που ειναι για καλο, καλο να λεγεται. Αλλα ωφειλω να σου αναφερω τα μεσα που διαθετουμε και την βελτιστη αξιοποιηση τους!

6) Θα το κανονισουμε αυτο με καποιο τροπο..!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
#74
(03-03-2015, 06:46 PM)MrVanHool Έγραψε: Απαντωντας ξανα στο παραδειγμα που εφερες, ΔΕΝ γινεται ο δρομος να ανοιξει στις 1410 και εσυ να κανεις ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΙΣ 1545 Τοπικα Δρομολογια για να στρωσεις!

Πιστεψε με, με τα υπαρχοντα δεδομενα ειναι ο πλεον αποδεδειγμενος τροπος αντιμετωπισης! Αν ειμασταν στο Λονδινο, θα σου ελεγα χιλιους τροπους και Τηλεματικες και ενημερωσεις και, και! Εδω ομως, με αυτα που διαθετουμε, ειναι η καλυτερη λυση.

Αν ειμασταν Λονδινο η Βερολινο (στο βαζω απο προσωπικης πειρας) θα ειχε οργανωθει απο την προηγουμενη ολοκληρο σχεδιο με συνεργασια της αστυνομιας και αμα εληγε και 40 λεπτα νωριτερα η πορεια παλι τα δρομολογια θα ηταν τοπικα οπως εδινε το προγραμμα. Φυσικα ολα θα ηταν περασμενα στο συστημα τηλεματικης, και με ανακοινωσεις και αφισες παντου, και οποιος δεν βολευεται ας προχωρησει στον Σπρε η στον Ταμεση και ας πεσει μεσα να δει αν θα φτασει πατο.

Βεβαια ειναι δυσκολο να συγκρινεις Βερολινο η Λονδινο με την Αθηνα που τα λεωφορεια παιζουν μεγαλυτερο ρολο ως backbone, κατι που αναλαμβανει το Μετρο στις υπολοιπες ευρωπαικες μεγαλουπολεις (μοστλυ).
#75
(06-03-2015, 02:20 PM)AquaSonic Έγραψε: Βεβαια ειναι δυσκολο να συγκρινεις Βερολινο η Λονδινο με την Αθηνα που τα λεωφορεια παιζουν μεγαλυτερο ρολο ως backbone, κατι που αναλαμβανει το Μετρο στις υπολοιπες ευρωπαικες μεγαλουπολεις (μοστλυ).

Θεωρώ ότι το σύστημα που προσιδιάζει καλύτερα στις συνθήκες της Αθήνας είναι αυτό του Αμβούργου. Φτωχό μετρό και πλούσιο δίκτυο λεωφορείων (κορμοί, διακνετρικές, κεντρικές κλπ.). Και εκεί, backbone στην ουσία είναι τα λεωφορεία.
Aν και, λόγω γνώσης γερμανικών, τα παρακολουθώ μέσω forum, δεν είχα την ευκαιρία να ταξιδέψω μέχρι εκεί να τα δω από κοντά.
#76
Τις προηγούμενες μέρες στις στάσης της γραμμής 6 (τουλάχιστον στην Αχαρνών-λέω της 6 επειδή είναι πρότυπη) έβαλαν μια μπλε βάση στύλου και ένα τσιμεντένιο τετράγωνο με κάτι καλώδια να εξέχουν... Ξέρει κανείς για την περίπτωση να βάλουν τηλεματική και στην 6 (γιατι η βάση έχει μεγαλύτερη διάμετρο από τι της κλασσικής στάσης-στύλου) ;
#77
(13-03-2015, 03:39 PM)nikos99 Έγραψε: Τις προηγούμενες μέρες στις στάσης της γραμμής 6 (τουλάχιστον στην Αχαρνών-λέω της 6 επειδή είναι πρότυπη) έβαλαν μια μπλε βάση στύλου και ένα τσιμεντένιο τετράγωνο με κάτι καλώδια να εξέχουν... Ξέρει κανείς για την περίπτωση να βάλουν τηλεματική και στην 6 (γιατι η βάση έχει μεγαλύτερη διάμετρο από τι της κλασσικής στάσης-στύλου) ;

Δεν αποκλείεται! Θα φανεί σε λίγες μέρες.
#78
(13-03-2015, 04:35 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Δεν αποκλείεται! Θα φανεί σε λίγες μέρες.

Σε περισσότερο χρόνο θα φανεί Wink Αυτά που ανέφερα πιο πάνω έχουν μπει ως την στάση ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΗΘΟΠΙΟΥ... παράλληλα στις επόμενες στάσεις έχουν ζωγραφίσει κάτι κοκκινες γραμμές στο πεζοδρόμιο.
#79
(13-03-2015, 03:39 PM)nikos99 Έγραψε: Τις προηγούμενες μέρες στις στάσης της γραμμής 6 (τουλάχιστον στην Αχαρνών-λέω της 6 επειδή είναι πρότυπη) έβαλαν μια μπλε βάση στύλου και ένα τσιμεντένιο τετράγωνο με κάτι καλώδια να rεξέχουν... Ξέρει κανείς για την περίπτωση να βάλουν τηλεματική και στην 6 (γιατι η βάση έχει μεγαλύτερη διάμετρο από τι της κλασσικής στάσης-στύλου) ;
Σημερα το πρωι το συνεργειο του ΟΑΣΑ εγκαθιστουσε τις υποδομες και τον υποσταθμο της Τηλεματικης για την οθονη αναγγελιας αφιξης των οχηματων της γραμμης 6, απο τουλαχιστον την Αγ.Μελετιου εως τα Κ.Πατησια και στα δυο ρευματα κυκλοφοριας. Επιτελους και κατι καλο!!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
#80
(28-02-2015, 02:10 AM)Citaro Έγραψε: Επειδη ακριβώς και η Τροχαία είναι κ@λοχανίο και δεν καταφέρνει να ενημερώσει κανέναν, παρά κάνει αυτό που περιγράφετε (βάζει κάθετα μια κλούβα και σου λέει ΣΤΟΠ) η λύση είναι απλή, τουλάχιστον για τις πορείες που είναι προγραμματισμένες :

1. Έστω ότι έχει προγραμματιστεί συγκέντρωση στα Προπύλαια στις 13:00 το μεσημέρι. Η εμπειρία λέει ότι εκείνη την ώρα ακόμη ψάχνουν να προμηθευτούν φραπόγαλα οι συμμετέχονες και ότι η συγκέντρωση θα ξεκινήσει περίπου στις 13:30.
2. Με κεντρική εντολή λοιπόν ΕΚΓΑΙΡΑ (πχ στις 11:00 το πρωϊ) όλα τα λεωφορεία που μέχρι τις 13:00 διέρχονται από τις επίμαχες εισόδους (Πατησίων-Πολυτεχνείο, Σταδίου-Ομόνοια, Αμαλίας-Ζάππειο, Βασ. Σοφίας - Ευαγγελισμός) μπαίνουν κανονικα και εκτελούν τη διαδρομή τους.
3. Από ώρα 13:01 και μέχρι να δοθεί επίσημα λήξη στη συγκέντρωση ΚΑΝΕΝΑ όχημα δεν εισέρχεται στο κέντρο με το εξής πλάνο :
- Από Πατησίων αναστροφή ΟΤΕ-Πανελλήνιος ή Πολυτεχνείο-Στουρνάρη.
- Από Λιοσίων, Αχαρνών αναστροφή στην Πλ. Βάθης.
- Από Καβάλας/Περιστέρι/Δηληγιάννη αναστροφή Μεταξουργείο.
- Από Πειραιώς αναστροφή Κουμουνδούρου.
- Από Συγγρού αναστροφή Στ. Συγγρού/Φίξ
- Από Βουλιαγμένης αναστροφή μέσω Καλλιρόης-Βούρβαχη-Συγγρού
- Από Βασ. Σοφίας και Ριζάρη αναστροφή στον Ευαγγελισμό
Οι διακεντρικές γραμμές θα σπάνε σε δύο τμήματα πχ. 608Α Γαλάτσι μέχρι ΟΤΕ Πατησίων και 608Β Ζωγράφου - Ευαγγελισμός, με όσα οχήματα βρίσκονται εκείνη τη στιγμή σε κάθε τμήμα, τα οποία θα εκτελούν κυκλικά δρομολόγια με 5' διάλειμμα στο τέρμα. Σε καμία περίπτωση να γίνεται αυτό που κάνουν σήμερα, δηλ. να προσπαθούν πχ να πάνε το όχημα του 054 από Παγκράτι στον Περισσό μέσω ...Χίλτον, Μαβίλη, Αλεξάνδρας.
Σε καμία περίπτωση να διοχετεύονται λεωφορεία από σημεια που φράζουν, πχ. Σόλωνος (να διακόπτεται ακόμη και το 224)
Γραμμές του κέντρου (πχ 025/6, 227, 035) να μην κυκλοφορούν καθόλου και τα οχήματά τους να στέλνονται εκεί που υπάρχει περιθώριο εκτέλεσης συγκοινωνίας (πχ κυκλική Ιπποκράτους - Σόλωνος- Χ. Τρικούπη και τούμπαλιν, ώστε να μην μένει ακάλυπτη η σύνδεση αυτή)

Δεν θέλει κόπο, τρόπο θέλει και σκέψη. Οι πορείες είναι πιό προβλέψιμες και από το τί θα φάμε το Πάσχα.

Είναι σύνηθες φαινόμενο σε πορείες, (το χω παρατηρήσει αρκετές φορές), οι τροχονόμοι να κάθονται σαν βαλσαμωμένοι, μην κάνοντας το ελάχιστο που απορρέει από τα καθήκοντα τους: διαχείριση κυκλοφορίας! Φρακάρουν οι δρόμοι από πορείες ή και ταραχές και απλά περιορίζονται στο ρόλο του θεατή! Χτές βράδυ εν προκειμένω, ένα περιπολικό στη πλατεία Βάθης χαμηλά ή στην αρχή της 3ης Σεπτεμβρίου, δεν υπήρχε ώστε να διοχετεύει - τα ΙΧ έστω - από Στουρνάρα / Μάρνη / Αβέρωφ κλπ καθέτους πρός Αχαρνών. Αποτέλεσμα ήταν να φρακάρουν όλα τα οχήματα επί της 3ης Σεπτεμβρίου, να γίνεται το αδιαχώρητο και να πέφτει το απαραίτητο κορνάρισμα και μερικά - δικαιολογημένα - μπινελίκια...

Στη χώρα πλέον, πνιγόμαστε στα απλά!
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 576 77.585 , 04:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 102.680 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 74.739 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 217.376 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 58.905 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 139.786 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 143.819 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.117 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.253 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 483.622 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 6 Επισκέπτης (ες)