Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
03-03-2015, 12:40 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-03-2015, 12:47 AM από Citaro.)
(02-03-2015, 09:38 PM)MrVanHool Έγραψε: 1) Απο τις 1301 που ειπες, δεν γινεται να διακοψω τα δρομολογια, γιατι ο δρομος ΕΙΝΑΙ ανοιχτος και ο κοσμος θα διαμαρτυρηθει δικαιως. Το οτι ΘΑ εχει πορεια, δεν αποτελει απαντηση για διακοπη συγκοινωνιας.
2) Απο την στιγμη που η πορεια ειναι στην καθοδο μονο (Ακαδημιας ανοιχτη), ΔΕΝ μπορω τους επιβατες απο τον Περισσο να τους κατεβασω στο Πολυτεχνειο! Ειναι εγκλημα!!
Για το 1ο : Ο κόσμος θα διαμαρτυρηθεί ούτως ή άλλως. Για το ότι άργησε το λεωφορείο, για το ότι έκανε αναστροφή ή για το ότι δεν έκανε αναστροφή και κόλλησε στην κίνηση. Αν απαντήσεις στον κόσμο "το γυρίζω εδώ γιατί αν μπούμε κέντρο, δεν ξέρω αν θα ξαναβγούμε - πάρτε το μετρό, δίπλα είναι" δεν πιστεύω ότι αφήνει περιθώρια γκρίνιας.
Για το 2ο : Μα, το σύνηθες σενάριο θέλει την Ακαδημία ανοιχτή και κλειστή την Πανεπιστημίου και τη Σταδίου. Και δηλαδή αυτό που γίνεται σήμερα είναι καλύτερο; Άντε να τους πάμε τους επιβάτες Ακαδημίας, αφού είναι ανοιχτός ο δρόμος.
Τους επιβάτες από Πανεπιστημίου ποιός θα τους πάρει και απο πού; Θα πάρουν το μετρό να βγούν Βικτώρια και θα περιμένουν τί; Το όχημα που ξεκίνησε το πρωί από Βύρωνα, μπήκε από Ριζάρη δεξιά στη Βασ. Σοφίας, έκανε το γύρο της Φειδιππίδου, κατέβηκε την Αλεξάνδρας (και όλα αυτά με τρελό πήξιμο) και έφτασε απόγευμα στη Βικτώρια , ή μήπως το όχημα που μπήκε από Σόλωνος και έκανε 40' να βγεί στη Μάρνη;
(02-03-2015, 09:38 PM)MrVanHool Έγραψε: 3) ΠΟΤΕ ΤΟΠΙΚΑ! Στις 1350, με ενημερωνουν πως εκλεισε η Πανεπιστημιου. Εστω με το παραδειγμα σου, αμαξια της Λαμπρινης πχ εχουν το εξης προγραμμα (1) 1335 ΤΕ - 1450 ΑΦ - 1600 ΤΕ, (2) 1355 ΤΕ - 1505 ΑΦ - 1640 ΤΕ και (3) 1330 ΑΦ - 1445 ΤΕ - 1600 ΑΦ. Τα κανω αμεσως τοπικα λοιπον (ενω πρεπει να μιλαω παραλληλα με αλλους 20 οδηγους συν τις αλλαγες τους) και στις 1410 με ενημερωνουν πως ανοιξε ο δρομος (ολοκληρωση πορειας, ειτε μεταβαση σε αλλο μερος). Οποτε το αμαξι (1) στις 1420 ειναι στο ΤΕ, ενω επρεπε να πηγαινει ΑΦ ακομα. Και σκεψου το αυτο, την στιγμη που εχεις 40 αμαξια αναποδα! Εχοντας ληξει η πορεια, για πανω απο μια ωρα πρεπει να διωχνω κενα ΑΦ-ΤΕ και να κανω Τοπικα (χωρις πορεια) για να στρωσω τις γραμμες..
Στο παράδειμγά σου, ας πούμε ότι πράγματι τα κάνεις κατευθείαν τοπικά στις 13:50. Το #1 θα γυρίσει στη Ριζάρη και θα επιστρέψει στο Βύρωνα περίπου στις 14:20. Άσχετα από το τί ώρα θα λήξει η πορεία, θα συνεχίσει να κάνει κυκλικά μέχρι να βρεί την επόμενη προγραμματισμένη αναχώρηση από Βύρωνα (16:00), δηλ. αναχώρηση 14:25 - κυκλικό Ριζάρη - αναχώρηση Βύρωνα 15:10 - κυκλικό Ριζάρη. Στις 15:50 που θα είναι πάλι στη θέση του, ρωτάει αν το κέντρο άνοιξε (που θα έχει ανοίξει μετά από 2,5 ώρες) και μπαίνει στη σειρά του. Το ίδιο πράγμα θα κάνεις και με τα άλλα οχήματα. Οι οδηγοί θέλουν ΜΙΑ φορά την εντολή και ρητή υπόδειξη για 7-8' διάλειμμα στο τέρμα, ώστε να τηρείται μια στοιχειώδης χρονοαπόσταση.
Ας πάρω και τη δική σου εκδοχή (που δυστυχώς αυτή εφαρμόζεται). Το #1 στις 13:55 αναγκάζεται να στρίψει Σόλωνος, χάνει 30' και φτάνει ΑΦ στις 15:20 αντί για 14:50. Το #2 ομοίως και φτάνει ΑΦ στις 15:40 (αντ΄για 15:10). Το #3 όμως που βρήκε την Ακαδημίας ανοιχτή θα φτάσει κανονικά. Επίσης, ας βάλω και ένα #4 στο παιχνίδι με δρομολόγιο ΤΕ 14:10-ΑΦ 15:25-ΤΕ 16:35. Αυτό το όχημα βρήκε την Παν/μίου ανοιχτή και φτάνει ΑΦ στις 15:20, μαζί με το καθυστερημένο #1. Έχεις λοιπόν στον Περισσό δύο οχήματα στις 15:20, και η προηγούμενη αναχώρηση ήταν στις 14:30. Τί θα κάνεις; Πάλι δεν θα αχρηστεύσεις το ένα (είτε ως κενό, είτε ως τοπικό για να το βάλεις στη σερά του; Και ο κόσμος θα εχει φάει στη μάπα 50' αναμονή.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(03-03-2015, 12:40 AM)Citaro Έγραψε: Για το 1ο : Ο κόσμος θα διαμαρτυρηθεί ούτως ή άλλως. Για το ότι άργησε το λεωφορείο, για το ότι έκανε αναστροφή ή για το ότι δεν έκανε αναστροφή και κόλλησε στην κίνηση. Αν απαντήσεις στον κόσμο "το γυρίζω εδώ γιατί αν μπούμε κέντρο, δεν ξέρω αν θα ξαναβγούμε - πάρτε το μετρό, δίπλα είναι" δεν πιστεύω ότι αφήνει περιθώρια γκρίνιας.
Για το 2ο : Μα, το σύνηθες σενάριο θέλει την Ακαδημία ανοιχτή και κλειστή την Πανεπιστημίου και τη Σταδίου. Και δηλαδή αυτό που γίνεται σήμερα είναι καλύτερο; Άντε να τους πάμε τους επιβάτες Ακαδημίας, αφού είναι ανοιχτός ο δρόμος.
Τους επιβάτες από Πανεπιστημίου ποιός θα τους πάρει και απο πού; Θα πάρουν το μετρό να βγούν Βικτώρια και θα περιμένουν τί; Το όχημα που ξεκίνησε το πρωί από Βύρωνα, μπήκε από Ριζάρη δεξιά στη Βασ. Σοφίας, έκανε το γύρο της Φειδιππίδου, κατέβηκε την Αλεξάνδρας (και όλα αυτά με τρελό πήξιμο) και έφτασε απόγευμα στη Βικτώρια , ή μήπως το όχημα που μπήκε από Σόλωνος και έκανε 40' να βγεί στη Μάρνη;
Στο παράδειμγά σου, ας πούμε ότι πράγματι τα κάνεις κατευθείαν τοπικά στις 13:50. Το #1 θα γυρίσει στη Ριζάρη και θα επιστρέψει στο Βύρωνα περίπου στις 14:20. Άσχετα από το τί ώρα θα λήξει η πορεία, θα συνεχίσει να κάνει κυκλικά μέχρι να βρεί την επόμενη προγραμματισμένη αναχώρηση από Βύρωνα (16:00), δηλ. αναχώρηση 14:25 - κυκλικό Ριζάρη - αναχώρηση Βύρωνα 15:10 - κυκλικό Ριζάρη. Στις 15:50 που θα είναι πάλι στη θέση του, ρωτάει αν το κέντρο άνοιξε (που θα έχει ανοίξει μετά από 2,5 ώρες) και μπαίνει στη σειρά του. Το ίδιο πράγμα θα κάνεις και με τα άλλα οχήματα. Οι οδηγοί θέλουν ΜΙΑ φορά την εντολή και ρητή υπόδειξη για 7-8' διάλειμμα στο τέρμα, ώστε να τηρείται μια στοιχειώδης χρονοαπόσταση.
Ας πάρω και τη δική σου εκδοχή (που δυστυχώς αυτή εφαρμόζεται). Το #1 στις 13:55 αναγκάζεται να στρίψει Σόλωνος, χάνει 30' και φτάνει ΑΦ στις 15:20 αντί για 14:50. Το #2 ομοίως και φτάνει ΑΦ στις 15:40 (αντ΄για 15:10). Το #3 όμως που βρήκε την Ακαδημίας ανοιχτή θα φτάσει κανονικά. Επίσης, ας βάλω και ένα #4 στο παιχνίδι με δρομολόγιο ΤΕ 14:10-ΑΦ 15:25-ΤΕ 16:35. Αυτό το όχημα βρήκε την Παν/μίου ανοιχτή και φτάνει ΑΦ στις 15:20, μαζί με το καθυστερημένο #1. Έχεις λοιπόν στον Περισσό δύο οχήματα στις 15:20, και η προηγούμενη αναχώρηση ήταν στις 14:30. Τί θα κάνεις; Πάλι δεν θα αχρηστεύσεις το ένα (είτε ως κενό, είτε ως τοπικό για να το βάλεις στη σερά του; Και ο κόσμος θα εχει φάει στη μάπα 50' αναμονή. Απόλυτα σωστός ο Citaro και δω να επισημάνω ότι μιλάμε για οργανωμένο σχέδιο που θα εφαρμόζεται κάθε φορά που είναι κλειστό το κέντρο και δεν θα χρειάζεται ο σταθμάρχης να καλεί 20 οδηγούς κάθε φορά.
13:00 ξεκινά η πορεία; Λεωφορείο απο τις 13:01 και μετά εκτελεί συγκεκριμένο προγραμμα με καθορισμένα δρομολόγια κλπ.
Προφανώς και κάποια σημεία δεν θα εχουν συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση αλλα απο το να κολλάνε 1 ώρα στους δρόμους είναι προτιμότερο να τη στερηθούν για κάποιες ώρες
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(03-03-2015, 12:40 AM)Citaro Έγραψε: Για το 1ο : Ο κόσμος θα διαμαρτυρηθεί ούτως ή άλλως. Για το ότι άργησε το λεωφορείο, για το ότι έκανε αναστροφή ή για το ότι δεν έκανε αναστροφή και κόλλησε στην κίνηση. Αν απαντήσεις στον κόσμο "το γυρίζω εδώ γιατί αν μπούμε κέντρο, δεν ξέρω αν θα ξαναβγούμε - πάρτε το μετρό, δίπλα είναι" δεν πιστεύω ότι αφήνει περιθώρια γκρίνιας.
Για το 2ο : Μα, το σύνηθες σενάριο θέλει την Ακαδημία ανοιχτή και κλειστή την Πανεπιστημίου και τη Σταδίου. Και δηλαδή αυτό που γίνεται σήμερα είναι καλύτερο; Άντε να τους πάμε τους επιβάτες Ακαδημίας, αφού είναι ανοιχτός ο δρόμος.
Τους επιβάτες από Πανεπιστημίου ποιός θα τους πάρει και απο πού; Θα πάρουν το μετρό να βγούν Βικτώρια και θα περιμένουν τί; Το όχημα που ξεκίνησε το πρωί από Βύρωνα, μπήκε από Ριζάρη δεξιά στη Βασ. Σοφίας, έκανε το γύρο της Φειδιππίδου, κατέβηκε την Αλεξάνδρας (και όλα αυτά με τρελό πήξιμο) και έφτασε απόγευμα στη Βικτώρια , ή μήπως το όχημα που μπήκε από Σόλωνος και έκανε 40' να βγεί στη Μάρνη;
Στο παράδειμγά σου, ας πούμε ότι πράγματι τα κάνεις κατευθείαν τοπικά στις 13:50. Το #1 θα γυρίσει στη Ριζάρη και θα επιστρέψει στο Βύρωνα περίπου στις 14:20. Άσχετα από το τί ώρα θα λήξει η πορεία, θα συνεχίσει να κάνει κυκλικά μέχρι να βρεί την επόμενη προγραμματισμένη αναχώρηση από Βύρωνα (16:00), δηλ. αναχώρηση 14:25 - κυκλικό Ριζάρη - αναχώρηση Βύρωνα 15:10 - κυκλικό Ριζάρη. Στις 15:50 που θα είναι πάλι στη θέση του, ρωτάει αν το κέντρο άνοιξε (που θα έχει ανοίξει μετά από 2,5 ώρες) και μπαίνει στη σειρά του. Το ίδιο πράγμα θα κάνεις και με τα άλλα οχήματα. Οι οδηγοί θέλουν ΜΙΑ φορά την εντολή και ρητή υπόδειξη για 7-8' διάλειμμα στο τέρμα, ώστε να τηρείται μια στοιχειώδης χρονοαπόσταση.
Ας πάρω και τη δική σου εκδοχή (που δυστυχώς αυτή εφαρμόζεται). Το #1 στις 13:55 αναγκάζεται να στρίψει Σόλωνος, χάνει 30' και φτάνει ΑΦ στις 15:20 αντί για 14:50. Το #2 ομοίως και φτάνει ΑΦ στις 15:40 (αντ΄για 15:10). Το #3 όμως που βρήκε την Ακαδημίας ανοιχτή θα φτάσει κανονικά. Επίσης, ας βάλω και ένα #4 στο παιχνίδι με δρομολόγιο ΤΕ 14:10-ΑΦ 15:25-ΤΕ 16:35. Αυτό το όχημα βρήκε την Παν/μίου ανοιχτή και φτάνει ΑΦ στις 15:20, μαζί με το καθυστερημένο #1. Έχεις λοιπόν στον Περισσό δύο οχήματα στις 15:20, και η προηγούμενη αναχώρηση ήταν στις 14:30. Τί θα κάνεις; Πάλι δεν θα αχρηστεύσεις το ένα (είτε ως κενό, είτε ως τοπικό για να το βάλεις στη σερά του; Και ο κόσμος θα εχει φάει στη μάπα 50' αναμονή. 1) Ο κοσμος ΔΕΝ θα καταλαβει, αμα τους εξηγησεις! Αν ηθελαν να παρουν το μετρο, θα το ειχαν κανει εξαρχης. Προφανως και θελουν να πανε ενδιαμεσα η χωρις 3 μετεπιβιβασεις στον προορισμο τους και οταν ο δρομος ειναι ανοιχτος ΔΕΝ γινεται να τους εξηγησεις την φιλοσοφια σου περι Τοπικων.
2) Συνεχιζοντας, ιδιαιτερως επειδη η Ακαδημιας (ανοδος) ειναι ανοιχτη και οχι η Πανεπιστημιου (καθοδος) και δεν διαρκει αιωνες παρα το πολυ 1 ωρα και αυτο κινουμενοι, τα βαζεις απο Σολωνος, και αριστερα Ιπποκρατους, η αν ειναι η Ομονοια κλειστη καρφι Γ'Σεπτεμβριου! Ας πανε και στροφη πανω, θα τα στρωσουν στο επομενο. Ο επιβατης που περιμενει στην Κανιγγος η στην Ακαδημια, στα ..κερατα του αν ειναι η Σταδιου κλειστη, η η Ομονοια! Επειδη φυσικα δεν βλεπει την πορεια, θα διαρτυρεται για το λεωφορειο που ΔΕΝ ερχεται (η βασικα που θα τους βγαλει ολους εξω στην Ακαδ /με Χριστους και Παναγιες στον οδηγο που ο δρομος ειναι ανοιχτος και δεν μας πας πανω) και που θα φυγει πισω..
3) Σαφως και η Αλεξανδρας ειναι ο συντομοτερος δρομος, γι'αυτο και τα στελνουν απο εκει! Και ετσι, και τα 2-3 αμαξια του κεντρου, αν πανε πανω απο 40' καθυστερημενα (που αποκλειεται τωρα πια) τα κανεις τοπικα για να τα στρωσεις (αλλα διωχνεις και κορμο ενδιαμεσα) η για μικροτερες καθυστερησεις τα διωχνεις κενα να φορτωσουν απο τον δρομο.
Απαντωντας ξανα στο παραδειγμα που εφερες, ΔΕΝ γινεται ο δρομος να ανοιξει στις 1410 και εσυ να κανεις ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΙΣ 1545 Τοπικα Δρομολογια για να στρωσεις! Καταλαβε το, δεν μπορεις να αδειασεις ενα 608 στον Ευαγγελισμο, ενω εχει τελειωσει η πορεια και ο οδηγος να απολογειται στους επιβατες για πραγματα που δεν θα καταλαβουν (και δεν τους νοιαζει αλλωστε, στην δουλεια τους θελουν να πανε!) Γιατι προφανως, σε βολευει στο παραδειγμα, αλλα οι περισσοτερες πορειες διαρκουν 30'-45' απο ενα σημειο. Οποτε, καταφερνεις μονο να διαλυσεις την δρομολογηση!
Επισης, λογω εκτος χορού, δεν λαμβανεις υποψιν τον παραγοντα του πολυδυναμου σταθμαρχειου (Κανιγγος-Ακαδημιας) που ειναι αδυνατον να μιλαει με 40 οδηγους και να συντονιζει 40 οχηματα (και να απανταει και στον κοσμο φυσικα, που θα τους βριζει..)
Πιστεψε με, με τα υπαρχοντα δεδομενα ειναι ο πλεον αποδεδειγμενος τροπος αντιμετωπισης! Αν ειμασταν στο Λονδινο, θα σου ελεγα χιλιους τροπους και Τηλεματικες και ενημερωσεις και, και! Εδω ομως, με αυτα που διαθετουμε, ειναι η καλυτερη λυση.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(03-03-2015, 06:46 PM)MrVanHool Έγραψε: Απαντωντας ξανα στο παραδειγμα που εφερες, ΔΕΝ γινεται ο δρομος να ανοιξει στις 1410 και εσυ να κανεις ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΙΣ 1545 Τοπικα Δρομολογια για να στρωσεις! Καταλαβε το, δεν μπορεις να αδειασεις ενα 608 στον Ευαγγελισμο, ενω εχει τελειωσει η πορεια και ο οδηγος να απολογειται στους επιβατες για πραγματα που δεν θα καταλαβουν (και δεν τους νοιαζει αλλωστε, στην δουλεια τους θελουν να πανε!) Γιατι προφανως, σε βολευει στο παραδειγμα, αλλα οι περισσοτερες πορειες διαρκουν 30'-45' απο ενα σημειο. Οποτε, καταφερνεις μονο να διαλυσεις την δρομολογηση!
Κατά τη γνώμη μου, πιο ορθό είναι αυτό που λέει ο Citaro: τοπικά δρομολόγια ώσπου να φτιάξει η δρομολόγηση. Διότι η πρακτική του "κενού λεωφορείου" μέχρι κάποιο σημείο, οικονομικά δε συμφέρει, μιας και το όχημα καταναλώνει καύσιμα, δίχως να αποφέρει έσοδα. Βέβαια, στην Ελλάδα, κρατισμός = σπατάλη. Επίσης, για να γίνουν τα δρομολόγια τοπικά και να μη γκρινιάζει ο κόσμος, πρέπει τα οχήματα να αναγράφουν στις προμετωπίδες τους το σημείο στο οποίο φτάνουν, λχ "ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ", "ΧΙΛΤΟΝ" κλπ. Όπως κάνουν τα τρόλεϊ ένα πράγμα.
(03-03-2015, 06:46 PM)MrVanHool Έγραψε: Επισης, λογω εκτος χορού, δεν λαμβανεις υποψιν τον παραγοντα του πολυδυναμου σταθμαρχειου (Κανιγγος-Ακαδημιας) που ειναι αδυνατον να μιλαει με 40 οδηγους και να συντονιζει 40 οχηματα (και να απανταει και στον κοσμο φυσικα, που θα τους βριζει..)
Εδώ, μήπως την ευθύνη την έχει η ΟΣΥ (και η Πολιτεία) που επιμένει εν έτει 2015 να χρησιμοποιει τακτικές περασμένων δεκαετιών (καρτελίτσες, μολυβάκια, κινητά κλπ), δίχως να έχει εναρμονιστεί με τις νέες τεχνολογίες? Αλλού βλέπεις τους "ελεγκτές κυκλοφορίας" σε αίθουσες με 200 οθόνες μπροστά τους να δίνουν οδηγίες από τα μικρόφωνά τους, και εδώ βλέπεις τον σταθμάρχη στο λυόμενό του στην Κάνιγγος να μουτζουρώνει χαρτιά με κουτάκια...
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Εθεάδη GN στη λεωφόρο Μ. Αντύπα προς Ηλιούπολη...άρχισα σάστισα νομίζοντας ότι είναι στο 237 στη συνεχεια διαπίστωσα πως ήταν εκτος υπηρεσίας και έφυγε για άγνωστη κατεύθυνση!!
Υ.Γ Εδω και 3 μερες που έχω καταγράψει 206,237 κλπ απο Πλ. Ηρώων εχουμε τα εξης:
1) 140 καθημερινά όλα τα οχήματα (15) Γλυφ-Πλ. Ηρωων 35-40' εν ωρα αιχμης
2)856 από 10 εως 12 αμάξια (αναλογα τα κεφια τους)
3) Ανταλλαγή οχημάτων μεταξύ 206-237. Μάλιστα στο 237 δημιουργείται ενα 25λεπτο κενό από 14-14:25 από Δάφνη προς Ηλιούπολη
Συγκεκριμένα σήμερα το 111 το πρωι ήταν 206 μετά έκανε 2 δρομολόγια 237 και μετά συνέχισε 206, το 212 το πρωι 237 απ το μεσημέρι 206.
Επίσης συνήθως το 206 έχει 5 αμάξια στην αιχμή και το 237 6, το 7ο όχημα μπαίνει κάποιες φορες μόνο το πρωί
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
03-03-2015, 08:24 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-03-2015, 08:25 PM από N1Ellinikou.)
(03-03-2015, 08:14 PM)georgio Έγραψε: 3) Ανταλλαγή οχημάτων μεταξύ 206-237. Μάλιστα στο 237 δημιουργείται ενα 25λεπτο κενό από 14-14:25 από Δάφνη προς Ηλιούπολη
Συγκεκριμένα σήμερα το 111 το πρωι ήταν 206 μετά έκανε 2 δρομολόγια 237 και μετά συνέχισε 206, το 212 το πρωι 237 απ το μεσημέρι 206.
Επίσης συνήθως το 206 έχει 5 αμάξια στην αιχμή και το 237 6, το 7ο όχημα μπαίνει κάποιες φορες μόνο το πρωί
Βρε μπας και έγιναν συγκρότημα?
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(03-03-2015, 07:49 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Κατά τη γνώμη μου, πιο ορθό είναι αυτό που λέει ο Citaro: τοπικά δρομολόγια ώσπου να φτιάξει η δρομολόγηση. Διότι η πρακτική του "κενού λεωφορείου" μέχρι κάποιο σημείο, οικονομικά δε συμφέρει, μιας και το όχημα καταναλώνει καύσιμα, δίχως να αποφέρει έσοδα. Βέβαια, στην Ελλάδα, κρατισμός = σπατάλη. Επίσης, για να γίνουν τα δρομολόγια τοπικά και να μη γκρινιάζει ο κόσμος, πρέπει τα οχήματα να αναγράφουν στις προμετωπίδες τους το σημείο στο οποίο φτάνουν, λχ "ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ", "ΧΙΛΤΟΝ" κλπ. Όπως κάνουν τα τρόλεϊ ένα πράγμα.
Εδώ, μήπως την ευθύνη την έχει η ΟΣΥ (και η Πολιτεία) που επιμένει εν έτει 2015 να χρησιμοποιει τακτικές περασμένων δεκαετιών (καρτελίτσες, μολυβάκια, κινητά κλπ), δίχως να έχει εναρμονιστεί με τις νέες τεχνολογίες? Αλλού βλέπεις τους "ελεγκτές κυκλοφορίας" σε αίθουσες με 200 οθόνες μπροστά τους να δίνουν οδηγίες από τα μικρόφωνά τους, και εδώ βλέπεις τον σταθμάρχη στο λυόμενό του στην Κάνιγγος να μουτζουρώνει χαρτιά με κουτάκια... Μα ξαναλεω, πως ΔΕΝ γινεται να εχει τελειωσει η πορεια, να ειναι ανοιχτοι οι δρομοι και εσυ για 1,5 ωρα ακομα να κανεις τοπικα δρομολογια για να τα στρωσεις! (και ολες οι διακεντρικες, τρολευ και δεν συμμαζευεται..)
Και εμενα, μου φαινεται ομορφο και σωστο σαν ιδεα και το ειπα εξαρχης. Και οταν τα εβλεπα, τα ιδια ελεγα. Επειδη ομως το εχω ζησει, ΔΕΝ γινεται. Ολα τα αλλα, ειναι απλα και ευκολα λογια!
Επισης, και αυτο το τονισα, πως με τις υπαρχουσες υποδομες, αυτο ειναι το καλυτερο παρεχομενο αποτελεσμα. Και δεν φαινεται να αλλαζει, αμεσα τουλαχιστον.. Οσο λοιπον, με ενα τηλεφωνο πρεπει να συντονιζει ο σταθμαρχης τα δρομολογια απο τον Βυρωνα και το Πολυγωνο, τοσο να σκεφτομαστε και τι περιμενουμε σε τετοιες συνθηκες...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Στα θεωρητικά όλα καλά τα λέμε, αλλά το θέμα είναι η πράξη. Και δεν ξέρω ποιον θα εξυπηρετούσε το να έχουμε ακόμη και 1-1,5 ώρα μετά την αποκατάσταση της κυκλοφορίας, όπως επεσήμανε κι ο MrVanHool, το 608 να φτάνει μέχρι Πολυτεχνείο (από ΑΦ) και Ευαγγελισμό (από ΤΕ), το 054 μέχρι Πολυτεχνείο (από ΑΦ) και Ριζάρη (από ΤΕ), το 732 μέχρι Πλ. Βάθη (από ΑΦ) και Ριζάρη (από ΤΕ) κοκ.
Και ούτε η προμετωπίδα "ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ" λέει κάτι σε αυτόν που ξεκίνησε από το Γουδή για να πάει στο Πολυτεχνείο, για παράδειγμα, και τελικά θα υποχρεωθεί σε χρήση 2 γραμμών Μετρό (γραμμή 3 από Ευαγγελισμό μέχρι Μοναστηράκι και μετά γραμμή 1 από Μοναστηράκι έως Βικτώρια Η' γραμμή 3 από Ευαγγελισμό μέχρι Σύνταγμα και μετά γραμμή 2 από Σύνταγμα μέχρι Ομόνοια) και στη συνέχεια να περπατήσει και την Πατησίων μέχρι το Πολυτεχνείο. Όπως αντίστοιχα η υπάρχουσα προμετωπίδα "ΔΑΦΝΗ - ΥΜΗΤΤΟΣ - ΣΤΥΛΟΙ ΟΛΥΜΠΙΟΥ ΔΙΟΣ" δεν εξυπηρετεί σε κάτι τους χρήστες του 856 οι οποίοι θα έχουν πάρει το λεωφορείο από τη Χαραυγή, τον Υμηττό ή και κάποιο άλλο σημείο της Ηλιουπόλεως, για να φτάσουν στο Κέντρο, και τελικά θα καταλήξουν να φτάσουν μέχρι το ύψος της διασταύρωσης με Καλλιρόης/Αρδηττού και στη συνέχεια να περπατήσουν, ενώ η Τροχαία θα επιτρέπει πολύ ώρα πριν σε όλα τα οχήματα να συνεχίζουν από την οδό Καρέα (προέκταση της Ηλιουπόλεως) κανονικά ευθεία προς την Αθανάσιου Διάκου και στη συνέχεια χωρίς κανένα θέμα προς την Βασ. Αμαλίας και την Πανεπιστημίου.
Κανείς δε διαφωνεί ως προς την ύπαρξη ενός σχεδίου διαχείρισης, αλλά όταν αυτό έχει να κάνει με τέτοια ταλαιπωρία σε βάρος μεγάλου μέρους του μετακινούμενου, με τις λεωφορειακές γραμμές που επηρεάζονται, επιβατικού κοινού, τότε καλύτερα κολημμένα στην κίνηση και τρενάκι! Τουλάχιστον έτσι, μόλις οι δρόμοι ανοίξουν, το λεωφορείο θα κάνει ολόκληρη τη διαδρομή.
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
04-03-2015, 03:18 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-03-2015, 03:24 PM από Citaro.)
(04-03-2015, 02:24 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Στα θεωρητικά όλα καλά τα λέμε, αλλά το θέμα είναι η πράξη. Και δεν ξέρω ποιον θα εξυπηρετούσε το να έχουμε ακόμη και 1-1,5 ώρα μετά την αποκατάσταση της κυκλοφορίας, όπως επεσήμανε κι ο MrVanHool, το 608 να φτάνει μέχρι Πολυτεχνείο (από ΑΦ) και Ευαγγελισμό (από ΤΕ), το 054 μέχρι Πολυτεχνείο (από ΑΦ) και Ριζάρη (από ΤΕ), το 732 μέχρι Πλ. Βάθη (από ΑΦ) και Ριζάρη (από ΤΕ) κοκ.
[...]
Κανείς δε διαφωνεί ως προς την ύπαρξη ενός σχεδίου διαχείρισης, αλλά όταν αυτό έχει να κάνει με τέτοια ταλαιπωρία σε βάρος μεγάλου μέρους του μετακινούμενου, με τις λεωφορειακές γραμμές που επηρεάζονται, επιβατικού κοινού, τότε καλύτερα κολημμένα στην κίνηση και τρενάκι! Τουλάχιστον έτσι, μόλις οι δρόμοι ανοίξουν, το λεωφορείο θα κάνει ολόκληρη τη διαδρομή.
Περιστρέφετε την κουβέντα γύρω από την - αναμφισβήτητη - ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού για ένα χψ χρονικό διάστημα πριν και μετά από έναν αποκλεισμό του κέντρου, αλλά ξεχνάτε δύο βασικά πράγματα :
1. Κατά τη διάρκεια του αποκλεισμού, γιατί να μην δικαιούνται οι επιβάτες μιας διακεντρικής γραμμής να φτάσουν στον πλησιέστερο σταθμό του μετρό, με ανεκτές χρονοαποστάσεις οχημάτων; Ή, γιατί να μην γνωρίζουν εκ των προτέρων από ποιά στάση και μετά θα έχει σύνδεση και ποιές στάσεις δεν θα έχουν σύνδεση; Ένα διακεντρικό όχημα (ας πάρουμε το 054 του παραδείγματος) δεν έχει πρωταρχικό στόχο να εξυπηρετήσει το κέντρο (σε ώρα πορείας) ούτε έχει στόχο να φτάσει το δυνατόν ανώδυνα από το Βύρωνα στον Περισσό.
Αυτό που πρέπει να κάνει είναι να εξυπηρετήσει τους επιβάτες του Βύρωνα μέχρι τον Ευαγγελισμό, καθώς και αυτούς του Περισσού μέχρι τη Βικτώρια με τις ίδιες χρονοαποστάσεις που ισχύουν στο πρόγραμμα (δηλ. ανά 15-20'), ώστε οι επιβάτες να μπορέσουν να μετακινηθούν. Δεν μας ενδιαφέρει αν θα κάνουν μια μετεπιβίβαση παραπάνω, αρκεί να φτάσουν εκεί που θέλουν.
Με το σημερινό μοτίβο το μόνο που ενδιαφέρει τους διαχειριστές του στόλου (σταθμάρχες, επόπτες) είναι να φτάσει το λεωφορείο από το ένα σημείο στο άλλο μέσα στα χρονικά όρια που έχει από το πρόγραμμα δρομολόγησης, κι ας πάει άδειο, κι ας πάει μέσω ... Τουρκοβουνίων. Ποιός επιβάτης εξυπηρετείται έτσι; Πόσοι επιβάτες πάνε από Βύρωνα στον Περισσό ή από Ζωγράφου στην Κολιάτσου ή στο Γαλάτσι; Ελάχιστοι. Αυτοί όμως που θέλουν να φτάσουν σπίτι τους , δεν ξέρουν σε ποιά στάση να σταθούν (στον Ευαγγελισμό; στο Χίλτον; στην Ούλεν; στη Ριζάρη και - κυρίως - δεν ξέρουν ΑΝ θα έρθει λεωφορείο και ...από πού θα έρθει.
2.Ούτως ή άλλως, και μετά τον αποκλεισμό, επί μία ή μιάμιση ώρα δεν "τσουλάει" το σύστημα. Απλούστατα γιατί τα πρώτα οχήματα, μόλις ξεκολλήσουν θα φύγουν και θα εκτελέσουν δρομολόγια, αλλά μετά τί; Θα φτάσουν στα τέρματά τους σε άλλες ώρες από τις προβλεπόμενες και θα πρέπει να "στρώσουν". Πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να φτάσουν δύο - τρία οχήματα στο τέρμα και να μη φεύγει κανένα για κάμποση ώρα, μέχρι να "πιάσουν" το δρομολόγιό τους. Για ελάτε να δείτε μια βόλτα την αφετηρία των Άνω Ιλισίων ή του Νεκροταφείου Ζωγράφου, μετά από πορεία και θα καταλάβετε.
Υπό την έννοια αυτή, δεν ταλαιπωρείται το επιβατικό κοινό;; Τί να την κάνω τη διακεντρική που θα αναχωρήσει μετά από μισή ώρα (και δεν τη χρειάζεται παρά μόνο ένα 20% του επιβατικού κοινού) ενώ το 80% του επιβατικού κοινού που θέλει να φτάσει στο κέντρο ή στο μετρό (ή αντίστοιχα να ξεκολλήσει από το σημείο μετεπιβίβασης και να φτάσει σπίτι του) θα μπορούσε να έχει μια συγκοινωνία ανά δεκάλεπτο από/μέχρι τον επόμενο σταθμό μετρό και να κάνει τη δουλειά του;
Τέλος, δεν υπάρχει σημείο αναστροφής πλέον, που να μη συνδέεται με ΜΣΤ. Είτε Ευαγγελισμός, είτε Συγγρού/Φίξ, είτε Καλλιρόης (σταθμός Ακρόπολη), είτε ΟΤΕ - Βικτώρια, παντού υπάρχει μετρό σε απόσταση περπατήματος. Και δεν ξέρω κανέναν επιβάτης (εκτός από τους κλασικούς διαμαρτυρόμενους) που προτιμάει να κάθεται ακινητοποιημένος στη Σόλωνος επί μισή ώρα, η ακόμη να περιμένει επί ματαίω στην Ακαδημίας επί μισή ώρα και να μην προτιμήσει να πάρει μετρό να φτάσει εκεί που θέλει)
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(03-03-2015, 08:24 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Βρε μπας και έγιναν συγκρότημα?
Δεν νομίζω. Απλά, το Ελληνικό κλασσικά δεν βγάζει όλες τις βάρδιες και οι σταθμάρχες τροποποιούν τις αναχωρήσεις ώστε να δημιουργούνται μικρότερα χρονικά κενά μεταξύ των δρομολογίων αλλά και να βγαίνουν τα διαλείμματα και οι αλλαγές στα καθορισμένα σημεία. Οπότε, μάλλον γίνονται αποσπάσεις μεταξύ 206 και 237. Άλλωστε, το διάστημα που λέει ο georgio ότι υπάρχει 25λεπτο κενό (14:00 - 14:25) οι αναχωρήσεις από Δάφνη σύμφωνα με το πρόγραμμα είναι 14:00 - 14:10 - 14:20 14:30
Πάντως, για το 206 αν οι σταθμάρχες μειώνουν και το χρόνο διαδρομής προς Αγ. Μαρίνα γύρω στα 22', δηλαδή όσο έχει και για την κατεύθυνση προς Δάφνη, δεν δημιουργείται πρόβλημα στην συχνότητα με τα 5 οχήματα.
|