Αξιολόγηση Θέματος:
  • 24 Ψήφοι - 2.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
Ψιλά γράμματα, όσο είναι δημόσια η συγκοινωνία των Αθηνών περίμενε εσύ να τα υπολογίσουν αυτά...
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
(09-02-2015, 08:34 PM)TMantzas Έγραψε: Ο Σιτάρο με υπερκάλυψε στην πρόταση μου για τα τρόλλευ. Φυσικά η ιδέα δεν ήρθε ουρανοκατέβατη. Οι Ελβετοί κορόιδα είναι??? (από εκέι η σκέψη) Μόλις πρίν ένα μήνα η Γενεύη αποχαιρέτισε οριστικά τρόλλευ 32 χρονών και 27/28 χρονών (συνεχίζουν δεύτερη καρριέρα οι αγάπες μου σε βαλκανική χώρα)

280 είναι τα Ιρις πετρελαιου? Θυμόμουν 120...

283 ήταν τα πετρελαίου και 121 τα γκαζιού. Απ' ότι φαίνεται έχουν κοπεί 20 γκαζιέρες ήδη. Από τα πετρελαίου δεν ξέρω αν κόπηκαν, γι' αυτό και τα μετράω σαν 280.
Απάντηση
Όπως και να έχει είναι γαλλικά, και πολύ είναι που τα μετράμε TongueTongueTongue
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
(09-02-2015, 08:45 PM)AquaSonic Έγραψε: Σωστοτατος! το Break Even του κοστους χρησης τρολλευ σε συγκριση με το θερμικο γινεται μονο στην περιπτωση των πολλων οχηματων, και αυτο λογω του συνολικου κοστους. Smile

Ετσι. Καμία μα καμία επέκταση του δικτύου δεν έχει βγάλει τα λεφτά της μέχρι σήμερα. Όταν στήθηκε το δίκτυο τρόλλεϋ τη δεκαετία του '50 και του '60, περιέλαβε τους βασικούς άξονες :
Αττική - Κουκάκι - Καλλιθέα, Πατήσια - Ερυθρός, Κυψέλη/Κολιάτσου - Παγκράτι. Σε όλες τις γραμμές η διέλευση ήταν ανά 3-4 λεπτά.
Σήμερα έχουμε ένα δαιδαλώδες δίκτυο που δεν έχει κάποια συγκεκριμένη λογική ανάπτυξης και υπολειτουργεί. Εξαίρεση;;; Μα, οι κλασικοί άξονες.
Αμαλίας - Πανεπιστημίου - Πατησίων/Κυψέλη (45 οχήματα/ώρα Σύνταγμα - Ομόνοια) , Σύνταγμα - Παγκράτι (15 οχήματα/ώρα και πετσοκομμένα) και Κουκάκι - Καλλιθέα (15 οχήματα μέχρι Κουκάκι, 8-9 προς Καλλιθέα). Και η Αλεξάνδρας που έχει σημαντικότατο ρόλο στις συνδυασμένες μετακινήσεις μέσω των σταθμών μετρό Βικτώρια και Αμπελόκηποι. (13 οχήματα/ώρα)
Στις γραμμές αυτές, όσα τρόλλευ και να βάλεις θα γεμίσουν.

Στις υπόλοιπες έχουμε το πολύ 6-7 διελεύσεις ανά ώρα ή και λιγότερες και επί του παρόντος ΔΕΝ βγάζουν τα λεφτά τους.
Κραυγαλέα foul :
19 Στ. Χαλανδρίου - Κέντρο Χαλανδρίου 2-3 / ώρα (Κυριακή 1-2)
24 Αγ. Αντώνιος - Πετρούπολη 3-4 / ώρα (Κυριακή 1-2)
25 Αγ. Αντώνιος - Καματερό 3 / ώρα (Κυριακή 1-2)
10 στο τμήμα Συγγρού - Τζιτζιφιές 5 / ώρα (Κυριακή 2)

(09-02-2015, 08:52 PM)TMantzas Έγραψε: Όπως και να έχει είναι γαλλικά, και πολύ είναι που τα μετράμε TongueTongueTongue

Κι όμως , βρες μου εσύ πιό συμμαζεμένο αμάξωμα και εσωτερικό. Ούτε βίδα δεν λείπει.
Απάντηση
N1, Solaris χαχαχ, βασικά όλα τα εισαγωγής είναι πολύ καλύτερα από τα ελληνικά..., λυπάμαι που το λέω σαν φαν την ελληνικής αμαξοποιίας, αλλά τα Σακαρακακέϊκα και τα ΕΛΒΟ, ούτε για σκράπ δεν κάνουν.... . (Θα μου το χτυπήσου πολλοί αυτό το πόστ, αλλά θα αντέξω) βρήκα αποκούμπι την Ανώτερη Ελβετική Αμαξοποιϊα .
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
(09-02-2015, 07:50 PM)kostas260 Έγραψε: Πάντως για τα Ν1 δεν είναι και σίγουρο ότι θα αποσυρθούν, απλά θα μεταφερθούν σε γραμμές που δεν περνάνε απ' τον δακτύλιο, αν δεν έχει γίνει κάποια προμήθεια λεωφορείων μέχρι τότε. Φυσικά, ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται, αλλά έχουμε καιρό μέχρι τότε

Η άποψη μου είναι ότι για τα Ν1 θα βρεθεί κάποια λύση και θα εξαιρεθούν με κάποια ρύθμιση από την απόσυρση. Είναι μεγάλος ο αριθμός τους, αποσυρμένα Ν1 για παροχή ανταλλακτικών υπάρχουν και η αντικατάσταση τους θα κόστιζε πολύ.
Απάντηση
(09-02-2015, 11:49 AM)Citaro Έγραψε: Κι όμως, έχει δίκιο ο TMantzas. Ο στόλος τρόλλεϋ ανέρχεται σε αριθμητικά 366. Επίσημα έχουν κοπεί γυρω στα 30 Neoplan, εικάζω πώς άλλα 30 είναι καννιβαλισμένα, άρα πάμε γύρω στα 300 οχήματα ενεργά (και τα υπόλοιπα θα μπορούσαν να συμμαζευτούν, δεδομένου ότι ο κύκλος ζωής ενός τρόλλεϋ δεν είναι 23 χρόνια, αλλά μέχρι και 30). Από αυτά χρησιμοποιούνται σήμερα περί τα 180. Έχουμε, λοιπόν, περιθώριο να δρομολογήσουν άλλα 65-70 οχήματα τουλάχιστον, και να μείνει εφεδρία περίπου 50 οχήματα.

Αν γίνει τρόλλεϋ το 049, θέλει 10 οχήματα και αντίστοιχο κέρδος σε λεωφορεία.
Επίσης, αν κοπεί το Α13, θα πρέπει να δρομολογηθεί το 12 με 6λεπτο στην αιχμή και θα χρειαστεί 5-6 οχήματα παραπάνω απ' ότι σήμερα, με κέρδος αντίστοιχο σε λεωφορεία.
Περιθώρια βλέπω επίσης στην Καλλιθέα. Σήμερα έχουμε 7-8 σκόρπιες διελεύσεις τρόλλεϋ στις γραμμές 1 και 5. Αν οι διελεύσεις γίνονταν ανά 5 λεπτά στην αιχμή (στο τμήμα Τζιζτιφιές - Συγγρού/Φιξ) θα μπορούσε να σταθεί το 040 με 10λεπτο αντί για 8λεπτο και με κέρδος 3 νταλίκες.
Και η Αχαρνών μπορεί να μπεί στο παιχνίδι με σοβαρή ενίσχυση του 6 στο 6λεπτο και αντίστοιχη τοπικοποίηση του Γ9. Όφελος 4 γκαζιέρες.
Οι λοιποί άξονες (Βασ. Σοφίας, Πατησίων, Κηφισίας) πράγματι δεν έχουν πλέον παράλληλη κυκλοφοριά λεωφορείων και τρόλλεϋ, αν εξαιρέσεις τους κορμούς (Α5, Α7, Α8, 550) που όμως δεν κόβονται γιατί έχουν ξεχωριστό ρόλο στο συγκοινωνιακό χάρτη. Άλλο βέβαια το γεγονός ότι οι γραμμές τρόλλεϋ που έχουν απομείνει θέλουν ενίσχυση (ειδικά στο Παγκράτι).
Με τα παραπάνω μέτρα θα μπορούσαν να εξοικονομηθούν περίπου 22-23 λεωφορεία. Μικρός αριθμός μεν, αλλά δίνει ανάσα.

Επίσημα έχουν κοπεί μόνο 10 Neoplan. Όμως, έγγραφο που είχε αναρτηθεί για τον διαγωνισμό των διαφημίσεων ανέφερε 292 οχήματα ενεργό στόλο (52 6000αρα, 112 7000αρα, 77 8000αρα και 51 9000αρα) http://web.archive.org/web/2013090415075...ations.php (Διαγωνισμός 54, Τελευταίο αρχείο pdf)

Για το 12 δεν νομίζω πως χρειάζεται πλέον ενίσχυση καθώς σχεδόν όλοι προτιμούν το μετρό.

Στην Αχαρνών αν το 6 ενισχυόταν στα 5'-6' στην αιχμή θα μπορούσε να κοπεί και το Β9 στα Άνω Πατήσια. Πιστεύω ότι έτσι εξυπηρετείται καλύτερα η Αχαρνών, καθώς θα έχει μια μόνο γραμμή με πυκνές χρονοαποστάσεις έναντι των σημερινών ασυντόνιστων 6/Β9/Γ9, και θα προωθείται περισσότερος κόσμος από Ν. Φιλαδέλφεια/Μεταμόρφωση προς τον ΗΣΑΠ αντί της οδικής σύνδεσης από την Αχαρνών.
(09-02-2015, 11:49 AM)Citaro Έγραψε: Οι γραμμές Ζωγράφου (220/1, 235, 250) δεν έχουν τρομερή διαφορά στα νεκρά χιλιόμετρα, είτε βγαίνουν από Ανθούσα είτε από Ελληνικό. Η διαδρομή από Α/Σ Ανθούσας- Μαραθώνος-Μεσογείων-Μιχαλακοπούλου-Άνω Ιλίσια είναι 15 χλμ. περίπου και καλύπτεται σε 30-35 λεπτά (νωρίς το πρωί και αργά το βράδυ που γίνονται και οι περισσότερες εισαγωγές/εξαγωγές).
Η διαδρομή προς/από Α/Σ Ελληνικό γίνεται μέσω Ούλωφ Πάλμε - Υμηττού - Βουλιαγμένης. Πάνω-κάτω είναι τα ίδια χιλιόμετρα και οι άξονες αυτοί είναι κυκλοφοριακά κορεσμένοι, με συνέπεια να θέλει πάλι περίπου 30-35 λεπτά η διαδρομή από Α/Σ μέχρι Άνω Ιλίσια.

Η Ανθούσα σαφώς και χρειάζεται μίντι. Μην ξεχνάμε και τα τοπικά Κηφισιάς, που είναι πιό κοντά στην Ανθούσα παρά στο Βοτανικό. Δεν συζητάμε καν για 406/407/418/309 που, ενώ είναι δίπλα σχεδόν στο Α/Σ, παίρνουν οχήματα από Ελληνικό.

Όσο για το συνολικό αριθμό οχήματων, έχω την εξής παρατήρηση :
Έχουμε 1864, όπως λές. Αφαιρούμε τα 225 Ν1 και πάμε στα 1639. Τις γκαζιέρες Renault δεν πρέπει να τις αφαιρέσουμε κι αυτές σε 2-3 χρόνια; Αφού είναι "τελειωμένες". Πάμε λοιπόν σε 1450 οχήματα το 2017, αν δεν γίνει κάποια αγορά (που δεν διαφαίνεται) εκ των οποίων χονδρικά :
- 200 γκαζιέρες 7ετίας Citelis.
- 100 γκαζιέρες 12ετίας Iris.
- 280 12μετρα Diesel 12ετίας Iris.
- 250 12μετρα Diesel 17ετίας EΛΒΟ.
- 200 midi 8ετίας Solaris.
- 100 midi 17ετίας Νeoplan
- 120 18μετρα 8ετίας Solaris.
- 60 18μετρα 17eτίας Volvo.
- 120 18μετρα 18ετίας GN.

+ άλλα 20 οχήματα τα οποία θα κοπούν για διάφορες αιτίες.

Τα 12μετρα μου βγαίνουν 830. Φτάνουν, άραγε;;

Τα Ιλίσια όντως δεν έχει ιδιαίτερη διαφορά είτε είναι Ελληνικό είτε Ανθούσα. Αυτο που σίγουρα πρέπει να γυρίσει Ελληνικό είναι το 203. Εν ανάγκη η Ανθούσα μπορεί να το ανταλλάξει με το 235.

Τα 406/7 έχουν ικανοποιητικές πληρότητες και ειδικά αν επαληθευτεί δημοσιεύμα που έλεγε ότι ο ΟΑΣΑ εξετάζει κατάργηση του τμήματος του Τσακού του Β5 τα 406/7 πρέπει να ενισχυθούν και να πάρουν μόνο 12μετρα.

Για τα Renault δεν ξέρω πόσο θα αντέξουν μηχανικά. Εμφανιασιακά πάντως και στο εξωτερικό και στο εσωτερικό, όπως είπες και εσύ, είναι σε πολύ καλή κατάσταση.

Ο στόλος σήμερα είναι ως εξής:
-200 Citelis
-120 Solaris 18
-220 Solaris 8,6
-101 Irisbus Agora CNG
-281 Irisbus Agora Diesel
-190 Renault Agora CNG
-91 Volvo
-106 Νeoplan
-180 GN
-170 N2
-225 N1

Mε απόσυρση των Ν1 και των Renault μένουμε με 1449 οχήματα, τα οποία δεδομένης της σημερινής δρομολόγησης επαρκούν. Με δεδομένο ότι επίσημα βγαίνουν περίπου 1275 οχήματα στην αιχμή και 10% εφεδρεία χρειαζόμαστε 1403 οχήματα.

Κατ' αυτό τον τρόπο, μένουν 752 12μετρα. Αλλά, άμα αποσυρθούν όλα τα Renault τότε θα υπάρχουν χώροι ώστε να μεταφερθούν midi στην Ανθούσα για να πάρουν όσες γραμμές δεν έχουν ιδιαίτερη κίνηση όπως 301, 306, 307, 322, 323, 404 κ.α. και GN για Α5, 304/5/16, 421 αλλά και midi στα Άνω Λιόσια για κάτι 709, 711, 712, 723, 748, 749 κτλ. που έχουν χαμηλή επιβατική κίνηση. Έτσι, εξοικονομούνται αρκετά 12μετρα και πιστεύω ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα. Άλλωστε, αν δεν αλλάξει κάτι το δίμηνο Μάρτιου-Απριλίου θα εφαρμοστούν οι αλλαγές σε Δυτικά και Ανατολικά προάστια που θα εξοικονομήσουν και άλλα οχήματα.

(09-02-2015, 08:48 PM)Citaro Έγραψε: 283 ήταν τα πετρελαίου και 121 τα γκαζιού. Απ' ότι φαίνεται έχουν κοπεί 20 γκαζιέρες ήδη. Από τα πετρελαίου δεν ξέρω αν κόπηκαν, γι' αυτό και τα μετράω σαν 280.

Τα Ιrisbus αερίου είναι σίγουρο ότι ήταν 121 αρχικά; Γιατί οι αριθμοί παρμπρίζ που έχουν είναι #871-#993, δηλαδή 123 οχήματα.

Irisbus Diesel έχουν αποσυρθεί 2, #912 και #783. Τα υπόλοιπα είναι θεωρητικά ενεργά αν και υπάρχουν λίγα που έχουν να βγουν πολύ καιρό και λείπουν εξαρτήματα π.χ. #950.
Απάντηση
(09-02-2015, 01:23 PM)AquaSonic Έγραψε: ΟΧΙ! ανακατασκευη του δικτυου! Το οτι εχεις συχαθει το απαρχαιομενο σαπισμενο διαλυμενο κατεστραμενο σπινθυροκαμμενο εκτροχιασμενο δικτυο του ΗΛΠΑΠ το καταλαβαινω και το αναγνωριζω, και ναι και εγω δεν καταλαβαινω το απιστευτα καηλικο συστημα του "καθετα συρματα σε ολη την Συγγρου". Η λυση ειναι το απλο κολωνακι με τα 2 συρματα τακτοποιημενα σε καθε πλευρα του δρομου, οι πραγματικες καμπυλες και οχι ο τετραγωνισμος του κυκλου και φυσικα τα ψαλιδια θα ειναι λιιιιγο καλυτερα σχεδιασμενα και να μην εχουν μια κληση 45 μοιρες. (ναι, υπερβαλλω).

Το τρολλευ ειναι ησυχο, εχει μικροτερο κοστος συντηρησης*, λιγοτερες αβαριες, οικολογικοτερο για την Αθηνα (η πτολεμαιδα καμμενο χαρτι ειναι ετσι και αλλιως), πολυ οικονομικοτερο σε καταναλωση και αμα γινει σωστα το δικτυο πολυ ευελικτο και γρηγορο (και με μεγαλυτερη ροπη).

Δεν διαφωνώ με τα λεγόμενά σου, όμως το υφιστάμενο δίκτυο των τρόλεϊ είναι για τα μπάζα. Είτε το ξυλώνεις ολοκληρωτικά, αντικαθιστώντας το με νέες τεχνολογίες (υβριδικά λεωφορεία), είτε το αναβαθμίζεις βάσει των πραγματικών αναγκών της πόλης.

(09-02-2015, 08:34 PM)TMantzas Έγραψε: Ο Σιτάρο με υπερκάλυψε στην πρόταση μου για τα τρόλλευ. Φυσικά η ιδέα δεν ήρθε ουρανοκατέβατη. Οι Ελβετοί κορόιδα είναι??? (από εκέι η σκέψη) Μόλις πρίν ένα μήνα η Γενεύη αποχαιρέτισε οριστικά τρόλλευ 32 χρονών και 27/28 χρονών (συνεχίζουν δεύτερη καρριέρα οι αγάπες μου σε βαλκανική χώρα).

Το τι κάνουν οι ελβετοί δεν με αφορά. Είναι ένας άλλος τόπος, υπάρχει άλλη νοοτροπία και υπάρχουν διαφορετικές ανάγκες. Μίλα με επιχειρήματα, και άσε τα "περι ανωτερότητας" των ελβετογερμανών.

(10-02-2015, 01:47 AM)mercedes elbo Έγραψε: Ο στόλος σήμερα είναι ως εξής:
-200 Citelis
-120 Solaris 18
-220 Solaris 8,6
-101 Irisbus Agora CNG
-281 Irisbus Agora Diesel
-190 Renault Agora CNG
-91 Volvo
-106 Νeoplan
-180 GN
-170 N2
-225 N1

Τα Solaris 18 δεν είναι 100? 120 ήταν αρχικά οι κατσαρολοχυτρόσομπες.
Απάντηση
(10-02-2015, 01:47 AM)mercedes elbo Έγραψε: Για το 12 δεν νομίζω πως χρειάζεται πλέον ενίσχυση καθώς σχεδόν όλοι προτιμούν το μετρό.

Το 12 θα πρέπει να καλύψει μόνο του τον Κολωνό, καθώς και να αποτελέσει την οδική εναλλακτική του μετρό (που ακολουθεί διαφορετική πορεία) - δεν έχει σχέση πχ με το Α3 στη Βουλιαγμένης, που πηγαίνει παράλληλα με το μετρο, και στα κομμάτια που διαφοροποιείται η περιοχή είναι σχεδόν ακατοίκητη (αν εξαιρέσεις τους ... μόνιμους κατοίκους Α' Νεκροταφείου οι οποίοι όμως μάλλον δεν χρειάζονται πια τα λεωφορεία).
Δεν είπα ότι πρέπει να προστεθεί η συχνότητα του Α13 (που κι αυτή υπερβολική είναι στη Λένορμαν) αλλά να γίνει κάτι ενδιάμεσο. Πχ μια χρονοαπόσταση 7' στην αιχμή, 8-10' μέσα στη μέρα και 15'-20' στα άκρα και την Κυριακή είναι κάτι λογικό και εφικτό.

(10-02-2015, 01:47 AM)mercedes elbo Έγραψε: Στην Αχαρνών αν το 6 ενισχυόταν στα 5'-6' στην αιχμή θα μπορούσε να κοπεί και το Β9 στα Άνω Πατήσια. Πιστεύω ότι έτσι εξυπηρετείται καλύτερα η Αχαρνών, καθώς θα έχει μια μόνο γραμμή με πυκνές χρονοαποστάσεις έναντι των σημερινών ασυντόνιστων 6/Β9/Γ9, και θα προωθείται περισσότερος κόσμος από Ν. Φιλαδέλφεια/Μεταμόρφωση προς τον ΗΣΑΠ αντί της οδικής σύνδεσης από την Αχαρνών.

Το Β9 είναι κορμός και, ως τέτοιος, έχει το δικό του ρόλο, δηλ. την διασύνδεση κύριων οδικών αξόνων και περιοχών που στερούνται ΜΣΤ με την Αθήνα. Δεν μπορείς να "σπάσεις" τη διαδρομή στα Κ. Πατήσια (όπως και δεν μπορείς να σπάσεις το Α8 στα Άνω Πατήσια, που θα ήταν ακόμη πιό εύκολο, δεδομένου ότι από εκεί περνάνε και σήμερα ήδη αρκετά τρόλλεϋ).

(10-02-2015, 01:47 AM)mercedes elbo Έγραψε: Τα Ιλίσια όντως δεν έχει ιδιαίτερη διαφορά είτε είναι Ελληνικό είτε Ανθούσα. Αυτο που σίγουρα πρέπει να γυρίσει Ελληνικό είναι το 203. Εν ανάγκη η Ανθούσα μπορεί να το ανταλλάξει με το 235.

Αν και θα έπρεπε να διαφωνήσω για την τράμπα 203/235 λόγω χωρητικότητας των CNG, εν τούτοις συμφωνώ απόλυτα διότι, απλούστατα, η Ανθούσα μπορεί να φιλοτιμηθεί και να ...επανδρώσει επιτέλους καμιά βάρδια στο έρμο το 235 και έτσι, να αυξήσει τη χωρητικότητά του με την απλή μέθοδο της ... ορθής δρομολόγησης. Μπας και αποκτήσουμε ξανά συγκοινωνία μετά τις 3 το μεσημέρι.

(10-02-2015, 01:47 AM)mercedes elbo Έγραψε: Τα 406/7 έχουν ικανοποιητικές πληρότητες και ειδικά αν επαληθευτεί δημοσιεύμα που έλεγε ότι ο ΟΑΣΑ εξετάζει κατάργηση του τμήματος του Τσακού του Β5 τα 406/7 πρέπει να ενισχυθούν και να πάρουν μόνο 12μετρα.

Άντε πάλι με τον Τσακό ... 20 χρόνια κλείνω στην Αθήνα και έχω δει ίσα με 10 φορές να μπαίνει και να βγαίνει το Β5. Διαφωνώ με την κατάργηση του Β5, απλούστατα διότι οι τοπικές γραμμές θα είναι κακοδρομολογημένες (όπως πάμπολλες φορές έγινε - θυμίζω κάτι ... 417, 480)

(10-02-2015, 01:47 AM)mercedes elbo Έγραψε: Mε απόσυρση των Ν1 και των Renault μένουμε με 1449 οχήματα, τα οποία δεδομένης της σημερινής δρομολόγησης επαρκούν. Με δεδομένο ότι επίσημα βγαίνουν περίπου 1275 οχήματα στην αιχμή και 10% εφεδρεία χρειαζόμαστε 1403 οχήματα.

Καλό είναι κάποια στιγμή να γίνουν σκέψεις να αυξηθούν τα δρομολόγια. Ήδη οι χαμηλές τιμές της βενζίνης έχουν προκαλέσεις αύξηση της κυκλοφορίας των ΙΧ, με συνέπεια να μην "βγαίνουν" οι δρομολογιακοί χρόνοι σε πολλές γραμμές (που σχεδιάστηκαν και μετρήθηκαν στην πολύ οξεία κρίση 2011/2012). Άρα δεν μπορούμε να παραμένουμε σε αυτό το νούμερο οχημάτων, γιατί απλά το κάθε όχημα παράγει λιγότερο έργο απ' ότι πριν 2 χρόνια.

(10-02-2015, 01:47 AM)mercedes elbo Έγραψε: Άλλωστε, αν δεν αλλάξει κάτι το δίμηνο Μάρτιου-Απριλίου θα εφαρμοστούν οι αλλαγές σε Δυτικά και Ανατολικά προάστια που θα εξοικονομήσουν και άλλα οχήματα.

Τί ξέρεις και δεν μας λές;;;;;

(10-02-2015, 01:47 AM)mercedes elbo Έγραψε: Τα Ιrisbus αερίου είναι σίγουρο ότι ήταν 121 αρχικά; Γιατί οι αριθμοί παρμπρίζ που έχουν είναι #871-#993, δηλαδή 123 οχήματα.

Είχαν καεί 2 με το καλημέρα, μου φαίνεται (κάτι με την τροφοδοσία γινόταν - υπερθέρμανση υλικού)
Απάντηση
(10-02-2015, 05:50 PM)Citaro Έγραψε: Είχαν καεί 2 με το καλημέρα, μου φαίνεται (κάτι με την τροφοδοσία γινόταν - υπερθέρμανση υλικού)

'Οχι τα δύο εξτρά ήταν τα ανταλλακτικά που ήταν μέρος της σύμβασης προμήθειας.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Στόλος λεωφορείων ΚΤΕΛ MrVanHool 214 92.489 18-11-2024, 02:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Thanos2265

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 39 Επισκέπτης (ες)