Αξιολόγηση Θέματος:
  • 24 Ψήφοι - 2.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
(09-02-2015, 01:47 AM)TMantzas Έγραψε: Εϊναι τόσα πολλά τα Renault??

Επίσημα ναι. Στην πραγματικότητα όμως, σίγουρα υπάρχουν κάποια που κάθονται μέσα λόγω βλαβών.

(09-02-2015, 01:52 AM)georgio Έγραψε: Στο 154 με τη τροποποίηση η νταλικα δεν νομίζω ότι χωράει στη στροφή Γούναρη-Ιασωνίδου προς το Στ. Ελληνικό. Και τα Ν1 οριακά δεν βρίσκουν όταν διασχίζουν τη Βουλιαγμένης προς το Στ. Ελληνικό.
Επίσης το 250 δεν μπορει να εχει όλο νταλίκες γιατί πρωτον δεν χωράνε στη ρεμίζα και δεύτερον δεν ξερω τι θα γινόταν αν συναντιόντουσαν 2 νταλίκες στην Ευφρονίου (μια στην Ανοδο και μια στην Κάθοδο). Εδω τα 12μετρα δυσκολεύονται..

Στη στροφή Γούναρη-Ιασωνίδου λογικά χωράει. Άλλωστε, υπάρχουν και άλλες δύσκολες στροφές π.χ.στο 237 Μακεδονίας-Κεφαλληνίας ή 2ας Μεραρχίας-Κριεζή που χωράνε οι GN.

Για το 250, αν δεν κάνω λάθος, Ν1, Ν2, GN έχουν το ίδιο πλάτος, οπότε δεν εχει διαφορά να συναντηθούν δύο Ν1 ή δύο GN. Για την ρεμίζα 2 GN τις χωράει.
Απάντηση
(09-02-2015, 12:06 AM)TMantzas Έγραψε: @Citaro η λύση είναι στα τρόλλευ και τα νεώτερα οχήματα. Ότι δεν μπορεί να καλυφθεί να μπεί τρόλλευ. Αλληλοεπικάλυψη δικτύου. Η ΟΣΥ είναι ενιαία εταιρεία οπότε πιστεύω πως θα ήταν καλύτερο οι οδηγοί να εκπαιδευτούν και για τα τρόλλευ.

Ερώτηση 1η: Πέρα από το 049, έχει μείνει γραμμή της Αθήνας που να υπάρχει δίκτυο πάνω στη διαδρομή της και να μην έχει γίνει τρόλεϊ; Προσωπικά δε μου έρχεται στο μυαλό άλλη. Αν έχει κάποιος άλλος υπόψιν του κάτι, ας το επισημάνει!

Ερώτηση 2η: Έχουμε τόσο μεγάλη άνεση σε αριθμό τρόλεϊ, ώστε να λέμε ότι να πάρουν και άλλες γραμμές; Γιατί αν και το 049 βγαίνει από ηλεκτροκίνητα και αν -λεμέ ΑΝ- επιβεβαιωθούν οι φήμες του facebook ότι οδεύει προς τοπικοποίηση το Α13, οπότε θα υπάρχει ανάγκη ενίσχυσης του 12, τι διαθέσιμος στόλος μένει;

(09-02-2015, 01:52 AM)georgio Έγραψε: Επίσης το 250 δεν μπορει να εχει όλο νταλίκες γιατί πρωτον δεν χωράνε στη ρεμίζα και δεύτερον δεν ξερω τι θα γινόταν αν συναντιόντουσαν 2 νταλίκες στην Ευφρονίου (μια στην Ανοδο και μια στην Κάθοδο). Εδω τα 12μετρα δυσκολεύονται..

Νομίζω ότι ένα πρωί είχε τύχει να είμαι σε GN προς Πανεπιστημιούπολη και στην άλλη κατεύθυνση να περνάει το αρθρωτό Solaris του Ε90 και δε θυμάμαι να υπήρξε δυσκολία. Το πρόβλημα υπάρχει χαμηλά στην Ευφρονίου, στη διασταύρωση με τη Βασ. Αλεξάνδρου, αλλά εκεί τη λύση να τη δώσει η απομάκρυνση των σταθμευμένων.

Αν το 250 είχε επάνδρωση από αρθρωτά και άρα θα είχε μικρότερες απώλειες στο χρόνο εκτέλεσης δρομολογίου, θα γίνονταν πιο αξιόπιστο και θα ανακούφιζε ελαφρά και τις γραμμές των Άνω Ιλισίων (220/221) και του Ζωγράφου (235, 608), που καλούνται να σηκώσουν όλο το βάρος.
Απάντηση
(09-02-2015, 10:54 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ερώτηση 1η: Πέρα από το 049, έχει μείνει γραμμή της Αθήνας που να υπάρχει δίκτυο πάνω στη διαδρομή της και να μην έχει γίνει τρόλεϊ; Προσωπικά δε μου έρχεται στο μυαλό άλλη. Αν έχει κάποιος άλλος υπόψιν του κάτι, ας το επισημάνει!

Ερώτηση 2η: Έχουμε τόσο μεγάλη άνεση σε αριθμό τρόλεϊ, ώστε να λέμε ότι να πάρουν και άλλες γραμμές; Γιατί αν και το 049 βγαίνει από ηλεκτροκίνητα και αν -λεμέ ΑΝ- επιβεβαιωθούν οι φήμες του facebook ότι οδεύει προς τοπικοποίηση το Α13, οπότε θα υπάρχει ανάγκη ενίσχυσης του 12, τι διαθέσιμος στόλος μένει;

Κι όμως, έχει δίκιο ο TMantzas. Ο στόλος τρόλλεϋ ανέρχεται σε αριθμητικά 366. Επίσημα έχουν κοπεί γυρω στα 30 Neoplan, εικάζω πώς άλλα 30 είναι καννιβαλισμένα, άρα πάμε γύρω στα 300 οχήματα ενεργά (και τα υπόλοιπα θα μπορούσαν να συμμαζευτούν, δεδομένου ότι ο κύκλος ζωής ενός τρόλλεϋ δεν είναι 23 χρόνια, αλλά μέχρι και 30). Από αυτά χρησιμοποιούνται σήμερα περί τα 180. Έχουμε, λοιπόν, περιθώριο να δρομολογήσουν άλλα 65-70 οχήματα τουλάχιστον, και να μείνει εφεδρία περίπου 50 οχήματα.

Αν γίνει τρόλλεϋ το 049, θέλει 10 οχήματα και αντίστοιχο κέρδος σε λεωφορεία.
Επίσης, αν κοπεί το Α13, θα πρέπει να δρομολογηθεί το 12 με 6λεπτο στην αιχμή και θα χρειαστεί 5-6 οχήματα παραπάνω απ' ότι σήμερα, με κέρδος αντίστοιχο σε λεωφορεία.
Περιθώρια βλέπω επίσης στην Καλλιθέα. Σήμερα έχουμε 7-8 σκόρπιες διελεύσεις τρόλλεϋ στις γραμμές 1 και 5. Αν οι διελεύσεις γίνονταν ανά 5 λεπτά στην αιχμή (στο τμήμα Τζιζτιφιές - Συγγρού/Φιξ) θα μπορούσε να σταθεί το 040 με 10λεπτο αντί για 8λεπτο και με κέρδος 3 νταλίκες.
Και η Αχαρνών μπορεί να μπεί στο παιχνίδι με σοβαρή ενίσχυση του 6 στο 6λεπτο και αντίστοιχη τοπικοποίηση του Γ9. Όφελος 4 γκαζιέρες.
Οι λοιποί άξονες (Βασ. Σοφίας, Πατησίων, Κηφισίας) πράγματι δεν έχουν πλέον παράλληλη κυκλοφοριά λεωφορείων και τρόλλεϋ, αν εξαιρέσεις τους κορμούς (Α5, Α7, Α8, 550) που όμως δεν κόβονται γιατί έχουν ξεχωριστό ρόλο στο συγκοινωνιακό χάρτη. Άλλο βέβαια το γεγονός ότι οι γραμμές τρόλλεϋ που έχουν απομείνει θέλουν ενίσχυση (ειδικά στο Παγκράτι).
Με τα παραπάνω μέτρα θα μπορούσαν να εξοικονομηθούν περίπου 22-23 λεωφορεία. Μικρός αριθμός μεν, αλλά δίνει ανάσα.

(09-02-2015, 01:27 AM)mercedes elbo Έγραψε: Τα 309, 406/7, 418 πήγαν Ανθούσα την 1/5/2011 και αντίστοιχα η Ανθούσα πήρε τότε το 235 και 250. Αυτή η αλλαγή είχε γίνει τότε νομίζω επειδή είχε έλλειψη 12μετρων το Ελληνικό. Όμως, πλέον που δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα είναι σπατάλη να γίνονται τόσα νεκρά οχηματοχιλιόμετρα.

Midi η Ανθούσα δεν πιστεύω ότι χρειάζεται. Για τις γραμμές με χαμηλή επιβατική κίνηση (βλ. 330, 404 κλπ.) έχει τα Renault που δεν είναι για να μπαίνουν σε γραμμές με πολυκοσμία, όπως τα 220/1.

Νταλίκες χρειάζονται σίγουρα το καλοκαίρι στα 304/5/16. Στο Α5 γενικά έχει πέσει η κίνηση και ήδη Καθημερινά έχει γκαζιέρες μαζί με τις GN οπότε δεν ξέρω αν αξίζει να μπαίνουν πλέον GN.

Όσο για τα Ν1, δεν νομίζω να δημιουργηθεί πρόβλημα με την απόσυρσή τους. Aπό τα 1864 οχήματα στον δρόμο επίσημα βγαίνουν περίπου 1275 οχήματα, τα οπόια όμως στην πραγματικότητα είναι λιγότερα λόγω των μόνιμα κομμένων βαρδιών. Τα Ν1 είναι 225 οχήματα οπότε σε περίπτωση που αποσυρθούν όλα πάμε στα 1639 οχήματα που είναι υπέραρκετα. Το Ελληνικό και το Μπραχάμι μπορούν να καλυφθούν με μεταφορά Irisbus Diesel από τον Πειραιά και Ν2 από Ράλλη. Αν και μερικές γραμμές τους μπορούν να πάρουν είτε 18μετρο (154, 164, 237, 250, B2, Χ97) είτε midi (201).

Υ.Γ. Οι γκαζιέρες πλέον δεν είναι 600, αλλά 491. 200 Citelis, 101 Ιrisbus CNG και 190 Renault.

Οι γραμμές Ζωγράφου (220/1, 235, 250) δεν έχουν τρομερή διαφορά στα νεκρά χιλιόμετρα, είτε βγαίνουν από Ανθούσα είτε από Ελληνικό. Η διαδρομή από Α/Σ Ανθούσας- Μαραθώνος-Μεσογείων-Μιχαλακοπούλου-Άνω Ιλίσια είναι 15 χλμ. περίπου και καλύπτεται σε 30-35 λεπτά (νωρίς το πρωί και αργά το βράδυ που γίνονται και οι περισσότερες εισαγωγές/εξαγωγές).
Η διαδρομή προς/από Α/Σ Ελληνικό γίνεται μέσω Ούλωφ Πάλμε - Υμηττού - Βουλιαγμένης. Πάνω-κάτω είναι τα ίδια χιλιόμετρα και οι άξονες αυτοί είναι κυκλοφοριακά κορεσμένοι, με συνέπεια να θέλει πάλι περίπου 30-35 λεπτά η διαδρομή από Α/Σ μέχρι Άνω Ιλίσια.

Η Ανθούσα σαφώς και χρειάζεται μίντι. Μην ξεχνάμε και τα τοπικά Κηφισιάς, που είναι πιό κοντά στην Ανθούσα παρά στο Βοτανικό. Δεν συζητάμε καν για 406/407/418/309 που, ενώ είναι δίπλα σχεδόν στο Α/Σ, παίρνουν οχήματα από Ελληνικό.

Όσο για το συνολικό αριθμό οχήματων, έχω την εξής παρατήρηση :
Έχουμε 1864, όπως λές. Αφαιρούμε τα 225 Ν1 και πάμε στα 1639. Τις γκαζιέρες Renault δεν πρέπει να τις αφαιρέσουμε κι αυτές σε 2-3 χρόνια; Αφού είναι "τελειωμένες". Πάμε λοιπόν σε 1450 οχήματα το 2017, αν δεν γίνει κάποια αγορά (που δεν διαφαίνεται) εκ των οποίων χονδρικά :
- 200 γκαζιέρες 7ετίας Citelis.
- 100 γκαζιέρες 12ετίας Iris.
- 280 12μετρα Diesel 12ετίας Iris.
- 250 12μετρα Diesel 17ετίας EΛΒΟ.
- 200 midi 8ετίας Solaris.
- 100 midi 17ετίας Νeoplan
- 120 18μετρα 8ετίας Solaris.
- 60 18μετρα 17eτίας Volvo.
- 120 18μετρα 18ετίας GN.

+ άλλα 20 οχήματα τα οποία θα κοπούν για διάφορες αιτίες.

Τα 12μετρα μου βγαίνουν 830. Φτάνουν, άραγε;;
Απάντηση
(09-02-2015, 02:15 AM)N1Ellinikou Έγραψε: ΟΧΙ. Τα τρόλεϊ είναι πλέον ξεπερασμένα. Πρέπει να κοπούν.

ΟΧΙ! ανακατασκευη του δικτυου! Το οτι εχεις συχαθει το απαρχαιομενο σαπισμενο διαλυμενο κατεστραμενο σπινθυροκαμμενο εκτροχιασμενο δικτυο του ΗΛΠΑΠ το καταλαβαινω και το αναγνωριζω, και ναι και εγω δεν καταλαβαινω το απιστευτα καηλικο συστημα του "καθετα συρματα σε ολη την Συγγρου". Η λυση ειναι το απλο κολωνακι με τα 2 συρματα τακτοποιημενα σε καθε πλευρα του δρομου, οι πραγματικες καμπυλες και οχι ο τετραγωνισμος του κυκλου και φυσικα τα ψαλιδια θα ειναι λιιιιγο καλυτερα σχεδιασμενα και να μην εχουν μια κληση 45 μοιρες. (ναι, υπερβαλλω).

Το τρολλευ ειναι ησυχο, εχει μικροτερο κοστος συντηρησης*, λιγοτερες αβαριες, οικολογικοτερο για την Αθηνα (η πτολεμαιδα καμμενο χαρτι ειναι ετσι και αλλιως), πολυ οικονομικοτερο σε καταναλωση και αμα γινει σωστα το δικτυο πολυ ευελικτο και γρηγορο (και με μεγαλυτερη ροπη).

*= βαση του οριζοντα ζωης 30 ετων και την αγορα νεου θερμικου λεωφορειου ανα 12ετια.

Βγηκα ωφτοπικ αλλα καθε φορα που το γραφεις αυτο κρανιζομαι.

Απο κει και περα, ο στολος ειναι περιορισμενος και οντως 60 παραπανω οχηματα θα βοηθουσαν την κατασταση. Η επεκταση ενος δικτυου ομως για τρολλευ δεν ειναι και φτηνη διαδικασια.

Οσο για τις γκαζιερες, μια ανακατασκευη ποσο θα κοστιζε; Θελω να πω, αν αξιζει για τις νταλικες, γιατι οχι και για τα 12μετρα;
Απάντηση
(09-02-2015, 01:23 PM)AquaSonic Έγραψε: Απο κει και περα, ο στολος ειναι περιορισμενος και οντως 60 παραπανω οχηματα θα βοηθουσαν την κατασταση. Η επεκταση ενος δικτυου ομως για τρολλευ δεν ειναι και φτηνη διαδικασια.

Οσο για τις γκαζιερες, μια ανακατασκευη ποσο θα κοστιζε; Θελω να πω, αν αξιζει για τις νταλικες, γιατι οχι και για τα 12μετρα;

1. Αφ' ενός δεν είναι φτηνό πράγμα το να φτιάχνεις δίκτυο. Αφ' ετέρου είναι ακόμη ακριβότερο το να συντηρείς εναέριο δίκτυο για να περνάει ... ένα τρόλλεϋ στο εικοσάλεπτο (πχ. Ακαδημίας, Πετράλωνα, Πολύγωνο, Μοσχάτο, κλάδοι Παγκρατίου, Συγγρού/Βασ.Κωνσταντίνου). Άρα συμφωνούμε στο να γίνει σωστή εκμετάλλευση του σύρματος, όπου αυτό κρέμεται.

2. Το πρόβλημα με τις γκαζιέρες είναι ότι έχουν καλό αμάξωμα για 15ετίας, καλό εσωτερικό αλλά διαλυμένους κινητήρες. Να ανακατασκευάσεις κινητήρα; Να αγοράσεις καινούργιο; Θα σου βγεί τρεις φορές περισσότερα απ' ότι αξίζει το λεωφορείο. Ενώ στα ΕΛΒΟ (που μπαίνουν για ανακατασκευή) το πράγμα είναι αντίστροφο : Σάπιο αμάξωμα, διαλυμένο εσωτερικό αλλά κινητήρας ΣΚΥΛΙ. Η εργασία που γίνεται (ξεσάπισμα, αλλαγή λαμαρινών, δοκών, βαφή κλπ.) στοιχίζει πολύ λιγότερο, δεν θέλει εξειδικευμένα ανταλλακτικά και δεν θέλει καν εξωτερικό συνεργείο.

3. Θεωρώ πώς οι γκαζιέρες πρέπει να πεταχτούν έτσι όπως είναι. Αυτό που δεν έπερεπε να γίνει ήταν ο παροπλισμός των 12μετρων Neoplan (οι ...μαούνες).
Απάντηση
Θα μπορούσαν να δημιουργηθούν γραμμές τρόλεϊ με τμήμα της διαδρομής ή υπηρεσιακή εναέριος (είσοδος-έξοδος από Α/Σ) ή τυφλή ή από τα έργα του μετρό το 2000 για να αξιοποιηθούν? Επίσης μπορούν να βγάλουν αυτές τις εναέριους (του μετρό) και να τις χρησιμοποιήσουν κάπου αλλού...
Απάντηση
(09-02-2015, 03:52 PM)nikos99 Έγραψε: Θα μπορούσαν να δημιουργηθούν γραμμές τρόλεϊ με τμήμα της διαδρομής ή υπηρεσιακή εναέριος (είσοδος-έξοδος από Α/Σ) ή τυφλή ή από τα έργα του μετρό το 2000 για να αξιοποιηθούν? Επίσης μπορούν να βγάλουν αυτές τις εναέριους (του μετρό) και να τις χρησιμοποιήσουν κάπου αλλού...

Δεν είναι μόνο το σύρμα και οι κολώνες. Είναι και οι υποσταθμοί της ΔΕΗ, είναι και οι διακλαδώσεις (ψαλίδια) που το καθένα έχει 6-7.000 ευρώ.

Έχουν γίνει πολλές σπατάλες και πολλές αμφίβολης ανταποδοτικότητας επεκτάσεις δικτύου. Πχ ακόμη απορω τί γυρεύει το δίκτυο στην Πετρούπολη και στο Ίλιον. Ξοδεύτηκαν τόσα λεφτά, για να γυροφέρνει ΕΝΑ όχημα ανά γραμμή τις Κυριακές. Ή η επέκταση του 19 από Πλ. Χαλανδρίου μέχρι το σταθμό Μετρό Χαλάνδρι, που εξυπηρετείται ανά 20 - 40 λεπτά και επικαλύπτεται από ένα σωρό λεωφορεία.
Όπως επίσης, παλαιές επεκτάσεις δικτύου έχουν πλέον απωλέσει το επιβατικό τους κοινό. Πχ η γραμμή 2 στο τμήμα από Πλ. Παγκρατίου μέχρι Καισαριανή.
Δεν είμαστε για επεκτάσεις, αλλά για ορθή χρήση του ήδη υφιστάμενου δικτύου. Ορθή χρήση σημαίνει τουλάχιστον 10 διελεύσεις την ώρα.
Απάντηση
Πάντως για τα Ν1 δεν είναι και σίγουρο ότι θα αποσυρθούν, απλά θα μεταφερθούν σε γραμμές που δεν περνάνε απ' τον δακτύλιο, αν δεν έχει γίνει κάποια προμήθεια λεωφορείων μέχρι τότε. Φυσικά, ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται, αλλά έχουμε καιρό μέχρι τότε
Απάντηση
Ο Σιτάρο με υπερκάλυψε στην πρόταση μου για τα τρόλλευ. Φυσικά η ιδέα δεν ήρθε ουρανοκατέβατη. Οι Ελβετοί κορόιδα είναι??? (από εκέι η σκέψη) Μόλις πρίν ένα μήνα η Γενεύη αποχαιρέτισε οριστικά τρόλλευ 32 χρονών και 27/28 χρονών (συνεχίζουν δεύτερη καρριέρα οι αγάπες μου σε βαλκανική χώρα)

(09-02-2015, 11:49 AM)Citaro Έγραψε: Κι όμως, έχει δίκιο ο TMantzas. Ο στόλος τρόλλεϋ ανέρχεται σε αριθμητικά 366. Επίσημα έχουν κοπεί γυρω στα 30 Neoplan, εικάζω πώς άλλα 30 είναι καννιβαλισμένα, άρα πάμε γύρω στα 300 οχήματα ενεργά (και τα υπόλοιπα θα μπορούσαν να συμμαζευτούν, δεδομένου ότι ο κύκλος ζωής ενός τρόλλεϋ δεν είναι 23 χρόνια, αλλά μέχρι και 30). Από αυτά χρησιμοποιούνται σήμερα περί τα 180. Έχουμε, λοιπόν, περιθώριο να δρομολογήσουν άλλα 65-70 οχήματα τουλάχιστον, και να μείνει εφεδρία περίπου 50 οχήματα.

Αν γίνει τρόλλεϋ το 049, θέλει 10 οχήματα και αντίστοιχο κέρδος σε λεωφορεία.
Επίσης, αν κοπεί το Α13, θα πρέπει να δρομολογηθεί το 12 με 6λεπτο στην αιχμή και θα χρειαστεί 5-6 οχήματα παραπάνω απ' ότι σήμερα, με κέρδος αντίστοιχο σε λεωφορεία.
Περιθώρια βλέπω επίσης στην Καλλιθέα. Σήμερα έχουμε 7-8 σκόρπιες διελεύσεις τρόλλεϋ στις γραμμές 1 και 5. Αν οι διελεύσεις γίνονταν ανά 5 λεπτά στην αιχμή (στο τμήμα Τζιζτιφιές - Συγγρού/Φιξ) θα μπορούσε να σταθεί το 040 με 10λεπτο αντί για 8λεπτο και με κέρδος 3 νταλίκες.
Και η Αχαρνών μπορεί να μπεί στο παιχνίδι με σοβαρή ενίσχυση του 6 στο 6λεπτο και αντίστοιχη τοπικοποίηση του Γ9. Όφελος 4 γκαζιέρες.
Οι λοιποί άξονες (Βασ. Σοφίας, Πατησίων, Κηφισίας) πράγματι δεν έχουν πλέον παράλληλη κυκλοφοριά λεωφορείων και τρόλλεϋ, αν εξαιρέσεις τους κορμούς (Α5, Α7, Α8, 550) που όμως δεν κόβονται γιατί έχουν ξεχωριστό ρόλο στο συγκοινωνιακό χάρτη. Άλλο βέβαια το γεγονός ότι οι γραμμές τρόλλεϋ που έχουν απομείνει θέλουν ενίσχυση (ειδικά στο Παγκράτι).
Με τα παραπάνω μέτρα θα μπορούσαν να εξοικονομηθούν περίπου 22-23 λεωφορεία. Μικρός αριθμός μεν, αλλά δίνει ανάσα.


Οι γραμμές Ζωγράφου (220/1, 235, 250) δεν έχουν τρομερή διαφορά στα νεκρά χιλιόμετρα, είτε βγαίνουν από Ανθούσα είτε από Ελληνικό. Η διαδρομή από Α/Σ Ανθούσας- Μαραθώνος-Μεσογείων-Μιχαλακοπούλου-Άνω Ιλίσια είναι 15 χλμ. περίπου και καλύπτεται σε 30-35 λεπτά (νωρίς το πρωί και αργά το βράδυ που γίνονται και οι περισσότερες εισαγωγές/εξαγωγές).
Η διαδρομή προς/από Α/Σ Ελληνικό γίνεται μέσω Ούλωφ Πάλμε - Υμηττού - Βουλιαγμένης. Πάνω-κάτω είναι τα ίδια χιλιόμετρα και οι άξονες αυτοί είναι κυκλοφοριακά κορεσμένοι, με συνέπεια να θέλει πάλι περίπου 30-35 λεπτά η διαδρομή από Α/Σ μέχρι Άνω Ιλίσια.

Η Ανθούσα σαφώς και χρειάζεται μίντι. Μην ξεχνάμε και τα τοπικά Κηφισιάς, που είναι πιό κοντά στην Ανθούσα παρά στο Βοτανικό. Δεν συζητάμε καν για 406/407/418/309 που, ενώ είναι δίπλα σχεδόν στο Α/Σ, παίρνουν οχήματα από Ελληνικό.

Όσο για το συνολικό αριθμό οχήματων, έχω την εξής παρατήρηση :
Έχουμε 1864, όπως λές. Αφαιρούμε τα 225 Ν1 και πάμε στα 1639. Τις γκαζιέρες Renault δεν πρέπει να τις αφαιρέσουμε κι αυτές σε 2-3 χρόνια; Αφού είναι "τελειωμένες". Πάμε λοιπόν σε 1450 οχήματα το 2017, αν δεν γίνει κάποια αγορά (που δεν διαφαίνεται) εκ των οποίων χονδρικά :
- 200 γκαζιέρες 7ετίας Citelis.
- 100 γκαζιέρες 12ετίας Iris.
- 280 12μετρα Diesel 12ετίας Iris.
- 250 12μετρα Diesel 17ετίας EΛΒΟ.
- 200 midi 8ετίας Solaris.
- 100 midi 17ετίας Νeoplan
- 120 18μετρα 8ετίας Solaris.
- 60 18μετρα 17eτίας Volvo.
- 120 18μετρα 18ετίας GN.

+ άλλα 20 οχήματα τα οποία θα κοπούν για διάφορες αιτίες.

Τα 12μετρα μου βγαίνουν 830. Φτάνουν, άραγε;;
280 είναι τα Ιρις πετρελαιου? Θυμόμουν 120...
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
(09-02-2015, 06:25 PM)Citaro Έγραψε: Δεν είναι μόνο το σύρμα και οι κολώνες. Είναι και οι υποσταθμοί της ΔΕΗ, είναι και οι διακλαδώσεις (ψαλίδια) που το καθένα έχει 6-7.000 ευρώ.

Έχουν γίνει πολλές σπατάλες και πολλές αμφίβολης ανταποδοτικότητας επεκτάσεις δικτύου. Πχ ακόμη απορω τί γυρεύει το δίκτυο στην Πετρούπολη και στο Ίλιον. Ξοδεύτηκαν τόσα λεφτά, για να γυροφέρνει ΕΝΑ όχημα ανά γραμμή τις Κυριακές. Ή η επέκταση του 19 από Πλ. Χαλανδρίου μέχρι το σταθμό Μετρό Χαλάνδρι, που εξυπηρετείται ανά 20 - 40 λεπτά και επικαλύπτεται από ένα σωρό λεωφορεία.
Όπως επίσης, παλαιές επεκτάσεις δικτύου έχουν πλέον απωλέσει το επιβατικό τους κοινό. Πχ η γραμμή 2 στο τμήμα από Πλ. Παγκρατίου μέχρι Καισαριανή.
Δεν είμαστε για επεκτάσεις, αλλά για ορθή χρήση του ήδη υφιστάμενου δικτύου. Ορθή χρήση σημαίνει τουλάχιστον 10 διελεύσεις την ώρα.

Σωστοτατος! το Break Even του κοστους χρησης τρολλευ σε συγκριση με το θερμικο γινεται μονο στην περιπτωση των πολλων οχηματων, και αυτο λογω του συνολικου κοστους. Smile
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Στόλος λεωφορείων ΚΤΕΛ MrVanHool 214 91.957 18-11-2024, 02:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Thanos2265

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 21 Επισκέπτης (ες)