Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Παλιές λεωφορειακές γραμμές - Διαδρομές, συχνότητες κλπ
#41
Θυμάται κανένας εάν η ΕΑΣ έβγαζε χάρτες με τις διαδρομές ή αυτό έγινε απ΄το 2000 και μετά?
Απάντηση
#42
(10-03-2014, 12:10 AM)mercedes1988 Έγραψε: Το 128 και 129 της ΕΑΣ ήταν οι σημερινοί κορμοί Α3 και Β3 τότε?

Η σύντομη απάντηση είναι όχι, αλλά για τις λεπτομέρειες καλύτερα να γράψει κάποιος που γνωρίζει την περιοχή.

(24-01-2015, 11:08 AM)mercedes1988 Έγραψε: Θυμάται κανένας εάν η ΕΑΣ έβγαζε χάρτες με τις διαδρομές ή αυτό έγινε από το 2000 και μετά?

Από ότι θυμάμαι ο ΟΑΣ είχε βγάλει δύο ή τρεις φορές.
Απάντηση
#43
(25-01-2015, 07:27 PM)abc Έγραψε: Η σύντομη απάντηση είναι όχι, αλλά για τις λεπτομέρειες καλύτερα να γράψει κάποιος που γνωρίζει την περιοχή.

Αυτό το έχω κι εγώ απορία. Αυτό που ξέρω είναι ότι τα 121/128 έστριβαν αριστερά από τη Βουλιαγμένης στην Παλ.Βουλιαγμένης (σημερινή Σοφίας Βέμπο) και αυτό το γνωρίζω γιατί υπάρχει ακόμα πινακίδα αριστερής στροφής της ΕΑΣ στο σημείο αυτό. Αν γνωρίζεις πάντως έστω κάτι παραπάνω καλό θα ήταν να το γράψεις, γιατί οι γνωρίζοντες ή δεν υπάρχουν ή βαριούνται να μπουν στη διαδικασία να εξηγούν! Big Grin
Απάντηση
#44
Το 024 που έκανε τέρμα στις Τρεις Γέφυρες πρίν επεκταθεί στους Αγ.Αναργύρους?
Απάντηση
#45
(11-02-2015, 02:34 AM)mercedes1988 Έγραψε: Το 024 που έκανε τέρμα στις Τρεις Γέφυρες πρίν επεκταθεί στους Αγ.Αναργύρους?

Αρχικά τερμάτιζε στη συμβολή Λιοσίων και Στρ.Καλλάρη, όταν ακόμα λεγόταν γραμμή "Γέφυρας." (δεκαετία 30) Μετά, εκεί γύρω στη δεκαετία του '60 επεκτάθηκε επί της Κουρτίδου και τερμάτιζε στη συμβολή της οδού με την οδό Βικελά. Εκεί παρέμεινε το τέρμα για πάνω από 20 χρόνια, μέχρι τις αρχές των '80s (μάλλον) όταν μεταφέρθηκε εκ νέου στην οδό Τσούντα. (απέναντι από το σημερινό Τέρμα του 703, στάση "Παλ.Τέρμα") Στην άνοδο συνέχιζε από Κουρτίδου, αριστερά Παπαντωνίου, δεξιά στον παράδρομο της Εθνικής και δεξιά στην Τσούντα ενώ επέστρεφε όπως και σήμερα από Τσούντα, Αχαρνών και Βικελά. Εκεί το πέτυχα εγώ με τα Leyland και όσο λειτουργούσαν στη γραμμή αυτά τα οχήματα, δεν επεκτάθηκε περαιτέρω, γιατί τα διώροφα δε χωρούσαν να περάσουν κάτω από τη Γέφυρα της Εθνικής!!! Big Grin Με την απόσυρσή τους γύρω στα '90-'91 η γραμμή πήγε στο σημερινό της τέρμα στον Κόκκινο Μύλο, διατηρώντας όμως την "παράταιρη" χάραξη με άνοδο από Παπαντωνίου και παράδρομο Εθνικής και κάθοδο από Αχαρνών/Βικελά μέχρι σχετικά πρόσφατα.
Απάντηση
#46
Το 703 που έκανε τέρμα στους Αγ.Αναργύρους πριν πάει στο σημερινό του τέρμα στην οδό Τσούντα?
Απάντηση
#47
(14-02-2015, 04:47 AM)mercedes1988 Έγραψε: Το 703 που έκανε τέρμα στους Αγ.Αναργύρους πριν πάει στο σημερινό του τέρμα στην οδό Τσούντα?

Εγώ στα μέσα 80s το πρόλαβα να τερματίζει στην οδό Σύρου, πίσω από τα σχολεία στους Αγ.Αναργύρους. Έμπαινε αριστερά από την Αγ.Αναργύρων στη Σοφ.Βενιζέλου, δεξιά στη Σύρου και επέστρεφε από Χρ.Λαδά. (τώρα είναι πεζόδρομος) Ακόμα απορώ πως έστριβαν οι δεινόσαυροι εκεί, αλλά έστριβαν! Big Grin Μετά γύρω στα 94-95 επεκτάθηκε στον ΗΣΑΠ στα Άνω Πατήσια. Ανέβαινε σπό Χαλκίδος, τερμάτιζε εκεί που σήμερα είναι η στάση "Αλυσίδα" και επέστρεφε μέσω Σαρανταπόρου και Αχαρνών. Τελικά και λόγω κυκλοφοριακής συμφόρησης στο Τέρμα Πατησίων πήγε στο σημερινό στον Αγ.Ελευθέριο σε μια προσπάθεια να συνεχίσει να συνδέεται με τον ΗΣΑΠ, όπως στα Άνω Πατήσια.
Απάντηση
#48
Η 731 Α.Πετράλωνα-Περιστέρι που έκανε τέρμα στο Περιστέρι? Εάν δεν κάνω λάθος ήταν μια απ΄τις βασικές γραμμές του Περιστερίου μέχρι να γίνει το τρόλλευ το 12, έτσι δεν είναι?
Απάντηση
#49
(17-02-2015, 04:36 PM)mercedes1988 Έγραψε: Η 731 Α.Πετράλωνα-Περιστέρι που έκανε τέρμα στο Περιστέρι?Εάν δεν κάνω λάθος ήταν μια απ΄τις βασικές γραμμές του Περιστερίου μέχρι να γίνει το τρόλλευ 12 έτσι δεν είναι?

Από τα τέλη των 80s που θυμάμαι, τερμάτιζε επί της οδού Αρχιμήδους στο παρκάκι μεταξύ της Ραβινέ και της Αναξιμάνδρου. Έστριβε δεξιά από την Π.Τσαλδάρη στη Θηβών, δεξιά στην Κων/πόλεως, ξανά δεξιά στην Αναξιμάνδρου και αριστερά στην Αρχιμήδους. Επέστρεφε στην Π.Τσαλδάρη μέσω της οδού Ραβινέ. Η γραμμή ήταν ουσιαστικά η πρώτη που εξυπηρέτησε το Περιστέρι, πολλά χρόνια πριν συνενωθεί με τη γραμμή Πετραλώνων. Ξεκίνησε τη δεκαετία του 30 ως 35: Δημαρχείο-Περιστέρι με τέρμα στον Αγ.Αντώνιο (εκεί ήταν ο αρχικός οικισμός του Περιστερίου) ενώ σιγά σιγά επεκτάθηκε αρχικά στην Ευαγγελίστρια και τελικά στη συμβολή της Παν.Τσαλδάρη με τη Θηβών. (εξού και η στάση "Τέρμα Περιστερίου") Στην επαναρίθμηση του '40 μετονομάστηκε σε 65: Δημαρχείο-Περιστέρι και τελικά έχασε τον "κεντρικό" του ρόλο, αφού γρήγορα δημιουργήθηκαν και άλλες γραμμές προς Λόφο Αξιωματικών, Αγ.Ιερόθεο, Ανθούπολη κτλ.

Όταν καταργήθηκαν τα τραμ τη δεκαετία του '50, δύο από τις τρεις τελευταίες γραμμές που λειτουργούσαν στην Αθήνα ήταν οι 9: Ομόνοια-Πετράλωνα και η 11: Αριστείδου-Κολοκυνθούς. (το τμήμα της 11 επί της Ιπποκράτους είχε καταργηθεί ένα χρόνο πριν) Όταν τελικά καταργήθηκαν το 1960, η πρόβλεψη ήταν τις γραμμές αυτές να τις αναλάβουν τα νέα λεωφορεία της ΑΣΠΑ, που είχε μόλις ιδρυθεί γι' αυτόν ακριβώς το σκοπό. Επειδή όμως η παραλαβή των οχημάτων καθυστερούσε, προσωρινά καλύφθηκαν από λεωφορεία των υπεραστικών ΚΤΕΛ, δημιουργώντας έτσι τη διακεντρική 9/11: Κολοκυνθούς-Πετράλωνα, που τερμάτιζε στο "Τέρμα Κολοκυνθούς" στη συμβολή δηλαδή των οδών Λένορμαν και Κηφισού. Τελικά τα οχήματα της ΑΣΠΑ ήρθαν, αλλά απορροφήθηκαν από όλες τις γραμμές των ΚΤΕΛ και η γραμμή 9/11 έγινε μία ακόμα απλή γραμμή.

Σ' αυτό το πλαίσιο και αφού η διαδρομή της 9/11 στη Λένορμαν καλυπτόταν πλήρως απ' αυτήν της 65, οι δύο γραμμές έγιναν μία, η 9/65: Άνω-Πετράλωνα-Περιστέρι με τέρμα στη συμβολή Θηβών και Π.Τσαλδάρη και με τα χρόνια επεκτάθηκε στην οδό Αρχιμήδους. Με την επαναρίθμηση του '81, η 9/65 πήρε τον αριθμό 731 και συνέχισε να λειτουργεί μέχρι το '95 και τους κορμούς, όταν το τμήμα του Περιστερίου καταργήθηκε και το τμήμα των Πετραλώνων έγινε το 031: Ομόνοια-Άνω Πετράλωνα. Επίσης καταργήθηκε και η γραμμή 706: Αθήνα-Ανθούπολη, ενώ η γραμμή 708: Αθήνα-Χρυσούπολη έγινε ο κορμός Β13, με διέλευση όμως μέσω Ανθούπολης για να καλύψει το κενό της κατηργημένης 706. (η παλιά 708 περνούσε κανονικά από Αναπαύσεως) Τελικά, λίγα χρόνια αργότερα και λόγω της ελλειπούς εξυπηρέτησης της Ανθούπολης από το Β13, το 731 αναβίωσε, συνδέοντας όμως αυτή τη φορά τα Πετράλωνα με την Ανθούπολη.
Απάντηση
#50
Η 725 και 726 έκαναν τέρμα στο Μεσονύχι ή μαζί με τα τοπικά στο κέντρο του Μενιδίου?
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Λεωφορειακές Γραμμές ανα ΣΕΠ aliance 4 13.730 01-06-2017, 05:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: pvuccino
  Λεωφορειακές Γραμμές ΚΤΕΛ ns_ 45 65.356 11-01-2015, 06:37 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes1988
  Λεωφορειακές γραμμές Ηλιούπολης marios.ilioupoli 2 7.448 02-07-2013, 01:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)