Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015
#21
(13-01-2015, 03:25 AM)garvanitis Έγραψε: Τέλος να μου επιτρέψεις να σε ρωτήσω κάτι: Έστω ότι όλοι οι αρμόδιοι είναι ανίκανοι και αδιάφοροι και το ίδιο ισχύει και για το προσωπικό της εταιρίας που πέρασε από το σημείο, είδε το πρόβλημα και δεν αντέδρασε... ΕΣΥ (ναι, εσύ που δημιουργείς θέμα από κάτι ασήμαντο όταν πριν χρόνια σε περιστατικό με λεωφορείο κατασκευής του nickname σου κινδύνεψε κόσμος έκανες τα πάντα να υποβαθμίσεις το περιστατικό παίζοντας με την νοημοσύνη μας) πήρες ένα ρημάδι τηλέφωνο να ενημερώσεις για το πρόβλημα;

Γιώργο, καλύτερα να μην υπάρχουν νύξεις σε γεγονότα του παρελθόντος... Ό,τι έγινε, έγινε. Για την κοινωνική ειρήνη, ας ξεχάσουμε κάποια πράγματα. Smile
#22
Διονύση δεν υπάρχει τέτοιο θέμα... Προληπτικά για να μην υπάρξει επανάληψη είναι η αναφορά μου σε εκείνο το περιστατικό, εξάλλου με τον Δημήτρη έχω προσωπική γνωριμία...
#23
(13-01-2015, 03:52 AM)garvanitis Έγραψε: Προληπτικά για να μην υπάρξει επανάληψη είναι η αναφορά μου σε εκείνο το περιστατικό

Αυτο το αναλαμβανουν αλλοι... σε παρακαλω τετοιες υπενθυμισεις απο πμ μονο... Smile
#24
Χαχα!! Ξέρεις, πόσο απολαμβάνω τις συζητήσεις με τις διαφορές μας. Ξέρω βέβαια, πόσο το λατρεύεις και εσύ, αλλά δεν μπορώ να το διαιωνίσω εδώ, δυστυχώς. Κάπου αλλού, ευχαρίστως!

Συνεχίζεις βέβαια να επιβεβαίωνεις τα λεγόμενα μου, απαντώντας στους ΠΙΘΑΝΟΥΣ (hello!) λόγους για την φαινομενικά κακή συντήρηση των οχημάτων των εν λόγω Α/Σ. Ουδέποτε είπα πως αποτελούν λόγοι, για να χρειαστεί να μου απαντήσεις, με τα δικά σου επιχειρήματα φυσικά.. Μπορεί να υπάρχουν άλλοι χίλιοι που δεν έγραψα. Αυτό δεν αλλάζει όμως σε τίποτα την αρχική παρομοίωση.

(13-01-2015, 03:25 AM)garvanitis Έγραψε: Και θα είχες κάθε δίκιο αν η τηλεματική ήταν μια υπηρεσία η οποία ήταν στην πλήρη λειτουργία της ή αν ο Βοτανικός και η Ράλλη ήταν νέα αμαξοστάσια που τώρα στελεχωνόντουσαν... Όμως από την μία έχουμε μια υπηρεσία που τώρα κάνει τα πρώτα της βήματα και από την άλλη τα δύο αρχαιότερα αμαξοστάσια της Αθήνας - συγκρίνεις δηλαδή ΑΝΟΜΟΙΑ, μήλα με πορτοκάλια!!!
Είμαι υπερβολικός δηλαδη?! Οκ, τότε (όπως λες και εσύ ο ίδιος παρακάτω) να μας πεις πότε θα παρέλθει η εποχή ''πιλοτικής λειτουργίας'', για να ξέρουμε να σχολιάσουμε ελεύθερα. Και φυσικά, αν ασυλοποιηθεί τότε, δεν θα έχουμε το δικαίωμα να λέγαμε ''Φαινόταν από την αρχή, από το πως χειρίστηκαν το χ θέμα''. Δεν μπορούσαμε να κρίνουμε, ήταν πιλοτική λειτουργία!

(13-01-2015, 03:25 AM)garvanitis Έγραψε: Και έτσι ως τροφή για σκέψη... Έστω ότι οι δύο αυτές εγκαταστάσεις δεν ανήκαν στο Δημόσιο αλλά στην Arriva (που για τα βρετανικά δεδομένα θεωρείται ο "σιδεροφάγος" του Νησιού). Σε πόσο χρονικό διάστημα φαντάζεσαι ότι αφενός μεν θα είχαν "πέσει" κεφάλια και θα είχε αποκατασταθεί η ομαλή λειτουργία τους;
Αλλά ας πούμε ότι δεν συνέβαινε αυτό... Πόσος χρόνος φαντάζεσαι ότι θα περνούσε μέχρι η TfA (μη χέσω...) να μοιράσει μερικές καμπάνες και να της αφαιρέσει το δικαίωμα εκμετάλλευσης των γραμμών της;
Τραβάς την συζήτηση εκεί που σε συμφέρει, φεύγοντας από το point. ΔΕΝ ΜΕ νοιάζει ούτε για τον Βοτανικό, ούτε για την Ράλλη και την κατάσταση των οχημάτων. Το παράδειγμα που έφερα δεν είχε αυτή την υπόσταση, οπότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να απαντήσω σε αυτή την άτοπη ερώτηση. Όταν θα συζητάμε για την κατάσταση των οχήματων αυτών, πολύ ευχαρίστως να σου απαντήσω (αν θες, μπες στο αντίστοιχο topic και ρώτα με.)

(13-01-2015, 03:25 AM)garvanitis Έγραψε: Περιμένω μια αναλυτική περιγραφή της βλάβης της οθόνης, του κόστους αποκατάστασής της, των διαθέσιμων μέσων για την επισκευή της βλάβης. Επίσης περιμένω και έναν οδηγό με βάση τον οποίο θα κρίνεται πότε μια βλάβη είναι σοβαρή ή όχι και πότε θα θεωρείται επιπόλαιη η απαράδεκτη... Γιατί ακόμη και σε συστήματα που λειτουργούν χρόνια οι βλάβες είναι στην ημερήσια διάταξη...
Αμ μπράβο, στο θέμα μας..!
Δεν γνωρίζω. Αν τις ήξερα, θα της είχα αναφέρει άλλωστε. Κρίνω βάση αυτών που βλέπω. Αν αποδειχθεί ότι είναι μια τόοοοοοσο σοβαρή βλάβη, πολύ ευχαρίστως να απολογηθώ δημοσίως που συκοφάντησα την προσπάθεια της ΟΣΥ, έτσι απροκάληπτα!!

(13-01-2015, 03:25 AM)garvanitis Έγραψε: Τέλος να μου επιτρέψεις να σε ρωτήσω κάτι: Έστω ότι όλοι οι αρμόδιοι είναι ανίκανοι και αδιάφοροι και το ίδιο ισχύει και για το προσωπικό της εταιρίας που πέρασε από το σημείο, είδε το πρόβλημα και δεν αντέδρασε... ΕΣΥ (ναι, εσύ που δημιουργείς θέμα από κάτι ασήμαντο όταν πριν χρόνια σε περιστατικό με λεωφορείο κατασκευής του nickname σου κινδύνεψε κόσμος έκανες τα πάντα να υποβαθμίσεις το περιστατικό παίζοντας με την νοημοσύνη μας) πήρες ένα ρημάδι τηλέφωνο να ενημερώσεις για το πρόβλημα;
Προσπαθώ να το ρίξω στον χαβαλέ, αλλά όπως φαίνεται, δεν θέλεις..
Αρχικά, πότε ''έπαιξα με την νοημοσύνη σας'' όταν είχα αναφέρει ότι απλά δεν είχαν σφίξει αρκετά κάποια μπουλούνια και έγινε ένα ατύχημα (όπου κανείς δεν τραυματίστηκε). Ξέρεις, άνθρωποι δουλεύουν, όχι ρομπότ! Λάθη γίνονται! (και ήταν η μοναδική φορά άλλωστε σε αυτό το περιστατικό). Και δεν δημιούργησα θέμα, προτείνω (για τελευταία φορά) να διαβάσεις καλύτερα τι έγραψα..
ΕΓΩ (ναι, εγώ!) δεν είμαι υποχρεωμένος να κάνω τίποτα. Δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να δράσω σαν ''παράγοντας'' για μια βλάβη, που όπως ανέφερα παραπάνω, απλά την είδα. Και στην τελική, τι σε νοιάζει εσένα, τι έκανα εγώ? Κριτική στον χαρακτήρα μου κάνουμε?! Εσύ, και μερικοί ακόμη εδωμέσα που με ξέρετε προσωπικά, ξέρετε (έστω ελάχιστα) τι έχω κάνει για τις συγκοινωνίες με το αζημίωτο (και δεν με έχετε ζήσει εκεί κιόλας...). Όποτε, τι μου λες ακριβώς? Θες να σου στείλω να δεις πόσα mail έχω στείλει με αναφορές στον ΟΑΣΑ για να ικανοποιηθεί ο εγωισμός σου (που βασικά δεν θα ικανοποιηθεί, θα σπαστείς που δεν είμαι ο αδιάφορος που θέλεις να παρουσιάσεις για να υποβαθμίσεις το περιστατικό).

Θα σε παρακαλούσα να μην συνεχίσουμε αυτή την συζήτηση. Δεν έχει κάποιο νόημα άλλωστε, ή επί προσωπικού επιθέσεις (που επιλέγω να μην κάνω εγώ εδώ).
Είπαμε ό,τι είπαμε, εσύ το θεωρείς ασήμαντο, εγώ το πρόβλημα του κόσμου, τελείωσε. Off topic πλέον! Αν θέλεις να δώσεις συνέχεια σε αυτά που σου απάντησα προς άμυνά μου, να ξέρεις πως δεν θα απαντήσω σε κάτι! Δεν ξέρω αν επιζητείς διαφορές συνέχεια για να καταφέρεις κάτι, αλλά εγώ δεν θα συνεχίσω σε αυτό το παιχνίδι.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
#25
Σημερα πηρα το 165 απο την σταση αθανατου.Ημασταν μεχρι αγιο δημητριο 5 ατομα και συνεχισε μεχρι συνταγμα με 3(σημειωση οτι 5' πριν ειχε περασει το 164 και πριν βγουμε βουλιαγμενης περασε απο μπροστα μας το Α3).Επισης το λεοφορειο μετα τον Αγ.Δημητριο μετατρεπεται σε εξπρες αφου κανει μεχρι το συνταγμα μονο 4 στασεις.
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
#26
(19-01-2015, 03:02 PM)Vasilis21 Έγραψε: Σημερα πηρα το 165 απο την σταση αθανατου.Ημασταν μεχρι αγιο δημητριο 5 ατομα και συνεχισε μεχρι συνταγμα με 3(σημειωση οτι 5' πριν ειχε περασει το 164 και πριν βγουμε βουλιαγμενης περασε απο μπροστα μας το Α3).Επισης το λεοφορειο μετα τον Αγ.Δημητριο μετατρεπεται σε εξπρες αφου κανει μεχρι το συνταγμα μονο 4 στασεις.

Από πότε ξεκίνησε η 165;
#27
(19-01-2015, 03:27 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Από πότε ξεκίνησε η 165;
Απο σημερα
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
#28
(19-01-2015, 03:52 PM)Vasilis21 Έγραψε: Απο σημερα

Ρε παιδιά, αυτό το 165 είναι πριβέ για κατοίκους Αργυρούπολης και μόνο;;

Ούτε ανακοίνωση στο site του ΟΑΣΑ, ούτε δρομολόγια, ούτε τίποτα. Ποιός άραγε να έχει πάρει χαμπάρι τη λειτουργία του, εκτός κι αν είναι κάποιος α) από εμάς εδώ β) κολλητός του δημάρχου Αργυρούπολης;;

Τέλος πάντων, ας ελπίσουμε ότι είναι προεκλογική φούσκα και ότι πολύ σύντομα θα του λείπουν βάρδιες και επιβατικό κοινό, ώστε να μπορέσει να καταργηθεί και να τελειώνουμε με τέτοιου είδους παρωδίες. Μέχρι τότε όμως, μπορεί κανείς να μας πεί τα δρομολόγιά του και αν έχει μειωθεί η δρομολόγηση στο 164;
#29
(19-01-2015, 04:09 PM)Citaro Έγραψε: Ρε παιδιά, αυτό το 165 είναι πριβέ για κατοίκους Αργυρούπολης και μόνο;;

Ούτε ανακοίνωση στο site του ΟΑΣΑ, ούτε δρομολόγια, ούτε τίποτα. Ποιός άραγε να έχει πάρει χαμπάρι τη λειτουργία του, εκτός κι αν είναι κάποιος α) από εμάς εδώ β) κολλητός του δημάρχου Αργυρούπολης;;

Τέλος πάντων, ας ελπίσουμε ότι είναι προεκλογική φούσκα και ότι πολύ σύντομα θα του λείπουν βάρδιες και επιβατικό κοινό, ώστε να μπορέσει να καταργηθεί και να τελειώνουμε με τέτοιου είδους παρωδίες. Μέχρι τότε όμως, μπορεί κανείς να μας πεί τα δρομολόγιά του και αν έχει μειωθεί η δρομολόγηση στο 164;
Συμφωνα με το site του οασα εχει δρομολογια καθε 35'-40' δεν λειτουργει Κυριακη και απ'οτι ειδα περναει ασυντονιστα με το 164.
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
#30
(19-01-2015, 04:09 PM)Citaro Έγραψε: Ρε παιδιά, αυτό το 165 είναι πριβέ για κατοίκους Αργυρούπολης και μόνο;;

Ούτε ανακοίνωση στο site του ΟΑΣΑ, ούτε δρομολόγια, ούτε τίποτα. Ποιός άραγε να έχει πάρει χαμπάρι τη λειτουργία του, εκτός κι αν είναι κάποιος α) από εμάς εδώ β) κολλητός του δημάρχου Αργυρούπολης;;

Τέλος πάντων, ας ελπίσουμε ότι είναι προεκλογική φούσκα και ότι πολύ σύντομα θα του λείπουν βάρδιες και επιβατικό κοινό, ώστε να μπορέσει να καταργηθεί και να τελειώνουμε με τέτοιου είδους παρωδίες. Μέχρι τότε όμως, μπορεί κανείς να μας πεί τα δρομολόγιά του και αν έχει μειωθεί η δρομολόγηση στο 164;

Μάλλον. Στην Βουλιαγμένης κάνει στάσεις μόνο στους σταθμούς Αλίμου, Ηλιούπολης, Αγ. Δημητρίου, Δάφνης (Γυμν. Ακαδημία) και στις στάσεις "Νόρμα" και "Ροζίτα".

Από οχήματα μάλλον έχει 2 με χρόνο διαδρομής 65'-70'. Το 164 παρέμεινε δρομολογιακά ως είχε και ούτε σε άλλες γραμμές του Ελληνικού εντόπισα κάποια μεταβολή δρομολογίων.

Παρομοίως, ελπίζω να καταργηθεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Και στον ΟΑΣΑ είναι πασιφανές ότι εκεί το πάνε. Ωράριο 06:10-20:35, Κυριακές δεν λειτουργεί, συχνότητα 35' στην αιχμή και στα διαλείμματα ακόμα και 55' (10:10-11:05), περιορισμένες στάσεις, κυκλική στο Σύνταγμα, καμία ανακόινωση στο site για το ότι ξεκίνησε.

(19-01-2015, 04:17 PM)Vasilis21 Έγραψε: και απ'οτι ειδα περναει ασυντονιστα με το 164.

Δεν έχει νόημα ο συντονισμός καθώς ακολουθούν διαφορετική διαδρομή μετά την Αργυρούπολη (το 164 μπαίνει Ηλιούπολη) και το 165 κάνει πολύ λιγότερες στάσεις.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 576 77.572 , 04:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 102.680 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 74.739 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 217.376 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 58.901 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 139.782 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 143.818 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.117 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.252 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 483.621 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 7 Επισκέπτης (ες)