Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015
#1
Για το 2015, όλες οι παρατηρήσεις, τα σχόλια, τα παράπονα, τα καλά και τα κακά, εδώ!

Το τόπικ ''Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014'' κλειδώνεται και πάει στο αρχείο.

Καλή χρονιά! Smile
#2
Καλή Χρονιά σε όλους!

Φταίω εγώ να ξεκινήσω τη χρονιά με γκρίνια? 40' αναμονή για το Α1 νομίζω είναι λίγο too much Tongue
#3
Πρώτο post λοιπόν ξανά..!

Σήμερα, λόγω του χιονιού που έχει καλύψει όλη την Βόρεια και Ανατολική Αττική, πολλές γραμμές τροποποιήσαν το δρομολόγιο τους, είτε λίγο, είτε αρκετά.
Σε συνδιασμό με τις μπακάλικες ανακοινώσεις του ΟΑΣΑ ( http://www.oasa.gr/news.php?id=funk894 και τις νεότερές τους ανακοινώσεις) :

Α8 (μπάχαλο όλο το Μαρούσι και η Πεύκη έως τις 12 το μεσημέρι), από Ηρακλείου-Καποδιστρίου-Κηφισίας
Β9 από έναρξη έως 12, τα δρομολόγια εκτελούνται ως Α9, μετά τις 12 έως Προαστ.Μεταμόρφωσης
503 από Θησέως-Χαρ.Τρικούπη-αριστερά Τατοϊου, πίσω Ζηρ
507 ως τις 1130 μέχρι την Πλ.Αγ.Στεφάνου, από τις 1155 έως λήξη από Λεωφ.Σταμάτας, όχι Ροδόπολη έως Πλ.Σταμάτας
509 ως τις 12 μέχρι την Πλ.Αγ.Στεφάνου, έπειτα όχι 508 (Λεωφ.Τραπεζούντος)
535 όχι Εκάλη έως Πλ.Αγ.Στεφάνου όλη την ημέρα
536 όχι Παιδική Χαρά, όχι Λεωφ.Αιολίδος, μέχρι την 14η (αναστροφή επί της Λεωφ.Διονύσου) όλη την ημέρα
537 Εκτός Λειτουργίας
560 έως Γέφυρα Βαρυμπόμπης, όχι μέσα στην Ν.Ερυθραία από Αγ.Σαράντα όλη την ημέρα
724 έως Σχολή Αστυνομίας Αμυγδαλέζας (αναστροφή στην Λεωφ.Θρακομακεδόνων)
817-861-863 έως Γαλαξία.
Λογικά και τα Τ.ΧΑΛ θα είχαν πρόβλημα (450 αναστολή και όλα τα άλλα κανονικά, έως Πλ.Αγ.Σίλα/414 ΣΝΕΝ?)
Φαντάζομαι ότι πάνω από την Στροφή Μελισσίων (60/61) ανέβαιναν μετά τις 1100 έως Πλ.Αγ.Τριάδος. Καθόλου παράξενο που ο ΟΑΣΑ δεν ανέφερε τίποτα...
Για να δούμε και αύριο ...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
#4
Ο Βοτανικός έκανε και πάλι το θαύμα του. Έστειλε το Ν2 #641 (που δεν διαθέτει σύστημα ηχιτικής αναγγελείας επόμενης στάσης) στην "πρότυπη γραμμή 224, ενώ παράλληλα το Ν2 #636 (που διαθέτει το εν λόγω σύστημα) τριγυρνούσε στο 732.
Στα ευχάριστα τώρα:
1) επανήλθε το Ν2 #658 μετά από πολύ καιρό ακινησίας, στη γραμμή 054, χωρίς καλοριφέρ αν κρίνω από την αμφίεση του οδηγου, που ήταν σαν εσκιμώος
και 2) επισκευάσαν τον πίνακα τηλεματικής στη στάση Κάνιγγος, που είχε βγει off πριν μερικές μέρες.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
#5
(08-01-2015, 11:32 PM)nikos1991 Έγραψε: Ο Βοτανικός έκανε και πάλι το θαύμα του. Έστειλε το Ν2 #641 (που δεν διαθέτει σύστημα ηχιτικής αναγγελείας επόμενης στάσης) στην "πρότυπη γραμμή 224, ενώ παράλληλα το Ν2 #636 (που διαθέτει το εν λόγω σύστημα) τριγυρνούσε στο 732.
Το αμαξοστάσιο βγάζει ό,τι υπάρχει διαθέσιμο εκείνη την στιγμή. Το 636 μπορεί να μπήκε από κατσαρή μέσα στο Α/Σ και να βγήκε σε αργά πρωινή ή απογευματινή βάρδια. Άλλωστε, εδώ ο κόσμος χάνετε, στο ένα Ν2 που δεν είχε την ηχητική αναγγελία θα κολλήσουμε?! Wink
(08-01-2015, 11:32 PM)nikos1991 Έγραψε: Στα ευχάριστα τώρα:
1) επανήλθε το Ν2 #658 μετά από πολύ καιρό ακινησίας, στη γραμμή 054, χωρίς καλοριφέρ αν κρίνω από την αμφίεση του οδηγου, που ήταν σαν εσκιμώος
To N2 658, μετά από 1,5 χρόνο περίπου κυκλοφόρησε λίγο πριν τα Χριστούγεννα. Το καλοριφέρ λειτουργεί κανονικά (μόνο χάνει λίγο αέρα από το αριστερά φύλλο της πρώτης πόρτας)
Επίσης, βγήκε πριν λίγες μέρες και το Ν2 720, από καιρό ακινησίας.
(08-01-2015, 11:32 PM)nikos1991 Έγραψε: και 2) επισκευάσαν τον πίνακα τηλεματικής στη στάση Κάνιγγος, που είχε βγει off πριν μερικές μέρες.
Δεν ξέρω αν έπιασαν οι κατάρες του Βασίλη (Ο405Ν), πάντως μετά από 2 βδομάδες ρεζιλέματος σε μια από τις κεντρικότερες στάσεις, η βλάβη διορθώθηκε.. (φυσικά όχι και οι υπολογισμοί της Τηλεματικής που πολλές φορές είναι για γέλια και για κλάμματα!)
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
#6
(09-01-2015, 04:13 AM)MrVanHool Έγραψε: Δεν ξέρω αν έπιασαν οι κατάρες του Βασίλη (Ο405Ν), πάντως μετά από 2 βδομάδες ρεζιλέματος σε μια από τις κεντρικότερες στάσεις, η βλάβη διορθώθηκε.. (φυσικά όχι και οι υπολογισμοί της Τηλεματικής που πολλές φορές είναι για γέλια και για κλάμματα!)

Καλα μην το βριζεις, παντου ετσι ειναι στα λεωφορεια... Απλα εξω τις κλεινουν και βαζουν ενα χαρτακι "δεν δουλευει διαβαστε τα δρομολογια απο το βαρελι".

Το θεμα ειναι να ξαναφτιαξουν την μονωση γιατι υποψιαζομαι οτι απο κει την επαθε, αλλα δεν ειναι και λογος να βριζουμε αυτος (νομιζω)...
#7
Εβρισα πουθενα εγω?! Tongue
Το οτι ηταν ρεζιλεμα ειναι αληθεια (δεν φτιαχτηκε την ιδια μερα η την επομενη, περασαν τουλαχιστον 2 βδομαδες με την πινακιδα να δειχνει "αστερακια") και οτι οι υπολογισμοι της ειναι λαθος, πολλες φορες φαινεται (2 διελευσεις την ιδια ωρα, λαθος χρονοαποστασεις, αναγραφομενες διελευσεις, ενω οι δρομοι ειναι κλειστοι..)
Και φυσικα, σε συναρτηση με την ηχητικη αναγγελια που ειναι δουλεια του ποδαριου, η πιλοτικη λειτουργια της Τηλεματικης ειναι για κλαμματα! Αυτα, καθως και ολα τα αλλα γνωστα καθημερινα θεματα, ειναι λογοι για να προβληματιζομαστε για ποσο ακομα θα καταστρεφουν την δημοσια συγκοινωνια. Χωρις να βριζουμε φυσικα (νομιζω)!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
#8
Ναι μωρε το βριζουμε το ειπα σε φαση "φωναζουμε". Γενικοτερα οι οθονες τετοιου τυπου χαλανε ευκολα. Τωρα ηχητικη αναγγελια... σε λεωφορεια μου φαινεται υπερβολη. Oh well...
#9
(10-01-2015, 04:41 AM)AquaSonic Έγραψε: Ναι μωρε το βριζουμε το ειπα σε φαση "φωναζουμε". Γενικοτερα οι οθονες τετοιου τυπου χαλανε ευκολα. Τωρα ηχητικη αναγγελια... σε λεωφορεια μου φαινεται υπερβολη. Oh well...

Αυτή η υπερβολή πάντως έχει δέκα χρόνια περίπου που εφαρμόζεται στη Θεσσαλονίκη.
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
#10
(09-01-2015, 04:13 AM)MrVanHool Έγραψε: Άλλωστε, εδώ ο κόσμος χάνετε, στο ένα Ν2 που δεν είχε την ηχητική αναγγελία θα κολλήσουμε?! Wink

Ναι, εκεί θα κολλήσουμε, η γραμμή είναι "πρότυπη"...

(10-01-2015, 04:41 AM)AquaSonic Έγραψε: Τωρα ηχητικη αναγγελια... σε λεωφορεια μου φαινεται υπερβολη. Oh well...

Μόνο υπερβολή δεν είναι... Σκέψου ότι υπάρχει κόσμος ο οποίος δεν βλέπει όπως εσύ...

(09-01-2015, 04:13 AM)MrVanHool Έγραψε: Δεν ξέρω αν έπιασαν οι κατάρες του Βασίλη (Ο405Ν), πάντως μετά από 2 βδομάδες ρεζιλέματος σε μια από τις κεντρικότερες στάσεις, η βλάβη διορθώθηκε.. (φυσικά όχι και οι υπολογισμοί της Τηλεματικής που πολλές φορές είναι για γέλια και για κλάμματα!)

(09-01-2015, 11:55 AM)AquaSonic Έγραψε: Το θεμα ειναι να ξαναφτιαξουν την μονωση γιατι υποψιαζομαι οτι απο κει την επαθε, αλλα δεν ειναι και λογος να βριζουμε αυτος (νομιζω)...

(09-01-2015, 11:20 PM)MrVanHool Έγραψε: Το οτι ηταν ρεζιλεμα ειναι αληθεια (δεν φτιαχτηκε την ιδια μερα η την επομενη, περασαν τουλαχιστον 2 βδομαδες με την πινακιδα να δειχνει "αστερακια") και οτι οι υπολογισμοι της ειναι λαθος, πολλες φορες φαινεται (2 διελευσεις την ιδια ωρα, λαθος χρονοαποστασεις, αναγραφομενες διελευσεις, ενω οι δρομοι ειναι κλειστοι..)
Και φυσικα, σε συναρτηση με την ηχητικη αναγγελια που ειναι δουλεια του ποδαριου, η πιλοτικη λειτουργια της Τηλεματικης ειναι για κλαμματα! Αυτα, καθως και ολα τα αλλα γνωστα καθημερινα θεματα, ειναι λογοι για να προβληματιζομαστε για ποσο ακομα θα καταστρεφουν την δημοσια συγκοινωνια.

Δεν βλέπω πουθενά "ρεζίλεμα"... Η λειτουργία της τηλεματικής είναι ΠΙΛΟΤΙΚΗ. Αυτό σημαίνει ότι τίθεται σε λειτουργία δοκιμαστικά προκειμένου να καταγραφούν και να διορθωθούν τα όποια πιθανά προβλήματα. Λάθη δεν κάνει από μόνη της σε καμία περίπτωση, η λειτουργία της περιορίζεται στον εντοπισμό της θέσης του λεωφορείου και την μετατροπή της απόστασής του από το τερματικό της στάσης σε χρόνο με βάση τα δεδομένα που κάποιος της έχει εισαγάγει... Επίσης είναι προφανέστατο ότι είναι αδύνατον να γνωρίζει ο δορυφόρος που παρακολουθεί το εκάστοτε αυτοκίνητο αν ο δρόμος είναι κλειστός ή όχι (που εδώ που τα λέμε κακώς είναι κλειστός). Όσο το όχημα είναι στο δρομολόγιό του θα το δείχνει ότι έρχεται, μόλις κάνει εκτροπή θα το βγάλει εκτός πίνακα. Θεωρητικά μπορεί να περάσει μήνυμα ότι από το σημείο Α μέχρι το σημείο Β δεν θα εξυπηρετείται η γραμμή τόσο στις ενδιάμεσες στάσεις όσο και μέσα στο όχημα από το κέντρο αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία - και δεν αφορά την πιλοτική λειτουργία αλλά την κανονική.

Αναφορικά με την βλάβη στο τερματικό της στάσης τώρα, από τη στιγμή που δεν είναι σε κανονική λειτουργία είναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΔΙΑΦΟΡΟ πόσος χρόνος χρειάστηκε για την αποκατάστασή του. Η τζάμπα κριτική είναι εύκολη, η ουσία είναι ότι υπάρχουν τουλάχιστον πέντε διαφορετικοί λόγοι για τους οποίους η αποκατάσταση θα μπορούσε να απαιτήσει ακόμη περισσότερο χρόνο. So simple, ούτε κατάρες, ούτε τίποτα, κανείς δεν ασχολήθηκε με αυτές...

Και για να εξηγούμαστε γιατί κάποιοι δεν έχουν καταλάβει ακόμη τον σκοπό της... Η τηλεματική είναι ένα σύστημα διαχείρισης στόλου. Ο βασικός ρόλος της είναι η παρακολούθηση των οχημάτων, των θέσεών τους και των χρονοαποστάσεων. Η πληροφόρηση των επιβατών είναι δευτερεύων ρόλος της...

MrVanHool welcome back...


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 576 76.752 4 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 102.665 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 74.500 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 217.352 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 58.816 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 139.616 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 143.640 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.109 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.156 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 483.427 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)