Δημοσιεύσεις: 267
Θέματα: 2
Εγγραφή: 01-04-2014
26-11-2014, 05:53 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 29-11-2014, 11:04 AM από nikos99.)
Σήμερα, πριν από λίγα λεπτά συνέβη ένα περιστατικό στο Γ9. Ας τα πάρουμε από την αρχή: Στη στάση ΚΑΤΩ ΠΑΤΗΣΙΑ επιβιβάζεται ένας μαύρος στο Γ9 (Citelis #9075) με καρότσι (σούπερ μάρκετ, αλλά σκεφτείτε το κάτω ράφι μόνο). Σηκώνεται ο οδηγός και του λέει να αποβιβαστεί γιατί το καρότσι απαγορευόταν (λογικό...) Φάγαμε και 5 λεπτά.
Extra εμπειρία: Στο 024 με το πολυπόθητο μέτρο επιβίβασης από την πρώτη πόρτα... ούτε καν!
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
Συγχαρητηρια στα 622-815 για την 55λεπτη αναμονη στην ακαδημια .Απο 22:05 ηρθε γκαζωμενο το irisbus του 815 στις 23:00 και κολλησε κιολας στην στροφη στην γκανογιαννη και ο οδηγος μας κας κατεβασε ολους
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
Κυριακή 30/11/2014, Βασ. Σοφίας, στάση Ιπποκράτειο προς Κηφισίας : από ώρα 16:25 μέχρι ώρα 16:47 πέρασαν οι εξής γραμμές :
Τ Ι Π Ο Τ Α
Μετά εμφανίστηκαν πακέτο μέσα σε δύο λεπτά : το Χ14, το 3 και πάλι το 3.
Και θυμήθηκα το σλόγκαν : Μία πόλη, ένα δίκτυο. ....
Δημοσιεύσεις: 3.152
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Γενικά λεγόταν ότι το 13 δεν είχε νόημα αφού περνούσε πακέτο με το 3 και δεν μπορούσαν να συντονιστούν. Ε, το 3 απέδειξε ότι δεν μπορεί να συντονιστεί με τον εαυτό του τις τελευταίες μέρες.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(30-11-2014, 07:19 PM)Citaro Έγραψε: Κυριακή 30/11/2014, Βασ. Σοφίας, στάση Ιπποκράτειο προς Κηφισίας : από ώρα 16:25 μέχρι ώρα 16:47 πέρασαν οι εξής γραμμές :
Τ Ι Π Ο Τ Α
Μετά εμφανίστηκαν πακέτο μέσα σε δύο λεπτά : το Χ14, το 3 και πάλι το 3.
Και θυμήθηκα το σλόγκαν : Μία πόλη, ένα δίκτυο. ....
(30-11-2014, 07:26 PM)ecoj Έγραψε: Γενικά λεγόταν ότι το 13 δεν είχε νόημα αφού περνούσε πακέτο με το 3 και δεν μπορούσαν να συντονιστούν. Ε, το 3 απέδειξε ότι δεν μπορεί να συντονιστεί με τον εαυτό του τις τελευταίες μέρες.
Με δεδομένο ότι σήμερα το απόγευμα είχαμε δύο συγκεντρώσεις στα Προπύλαια (η μία για τη συμπαράσταση στους Σύριους που εξελίχθηκε σε πορεία πεζή μέχρι την Πλ. Συντάγματος και η άλλη για συμπαράσταση σε κρατούμενο απεργό πείνας, η οποία θα συνέχιζε με μοτοπορεία προς το Νοσοκομείο "Γ. Γεννηματάς", υπάρχουν εξηγήσεις για το ποιος ήταν ο λόγος αυτής της καθυστέρησης.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Ανέβηκαν τα νέα δρομολόγια του 122.
http://oasa.gr/xmap.php?id=p122
Ο αριθμός δρομολογίων έχει παραμείνει ίδιος. Καθ-Σαβ έχουν αλλάξει οι ώρες αναχώρησης και Κυριακή είναι ακριβώς τα ίδια.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(01-12-2014, 02:13 AM)mercedes elbo Έγραψε: Ανέβηκαν τα νέα δρομολόγια του 122. http://oasa.gr/xmap.php?id=p122
Ο αριθμός δρομολογίων έχει παραμείνει ίδιος. Καθ-Σαβ έχουν αλλάξει οι ώρες αναχώρησης και Κυριακή είναι ακριβώς τα ίδια.
Μπορούμε να καταλάβουμε αν έχει προστεθεί κάποιο όχημα;
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Road trip σήμερα στα νότια προαστια και έχουμε και λέμε:
1) Πλ. Κανάρια-Γλυφάδα με το 140 σε 30' το μεσημέρι, ακόμα και το μετρο να φτάσει κάποτε στη Γλυφάδα πιο γρήγορα δεν θα πηγαίνεις απο Ηλιούπολη!
Βέβαια απο Αργυρούπολη και μετα ήμασταν 5 άτομα, καμία στάση στην παραλιακή και η μοναδική στο Γκολφ για να αφήσει οδηγό
2) Ευχάριστη έκπληξη το 117 τα Ν1 ήταν γεμάτα όταν έφταναν Πλ. Γλυφάδας
3) 122 ξανά απο Πλ. Γλυφάδας και οι νταλίκες αφυκτικά γεματες. Βέβαια το Α3 έφευγε με 4-5 επιβατες απο Γλυφάδα (πιθανολογώ ότι ο κόσμος ακόμα δεν έμαθε ότι η στάση είναι στο ρεύμα προς Βούλα).
Αν και αρχικά πίστευα πως η αλλαγή των Α3 και 122 ήταν λανθασμένη τώρα πιστεύω πως μπορεί συγκοινωνιακά να μην είναι τελείως ορθή αλλά είναι κάπως δικαιότερη. Οι Καραγιωργα/ Ζερβα έχουν 122 και 205 ενώ η Γρ. Λαμπράκη και η Καραχάλιου έχουν Α3, ενω μέχρι πριν η Λαμπράκη είχε μόνο το 122 και η Καραχάλιου δεν είχε σύνδεση με μετρό αφού το 128 πάει Τερψιθέα.
4) Αν δεν κάνω λαθος με την αναδιάρθρωση στα νότια το Ελληνικό έχει εξοικονομίσει 10 αμάξια. Άρα στην καλύτερη 20 βάρδιες χωρίς να υπολογίσουμε τις κατσαρες. Πόσες ανεπανδρωτες βάρδιες έχει αυτό το αμ/σιο; Σήμερα στο 206 έλειπε 1 λεωφορείο ενώ στο 237 απο 15.30-16:45 είχε 6 αμάξια που αν δεν κάνω λάθος κανονικα στην αιχμή είναι 7.
5)Επίσης δείτε απογευματινα δρομολόγια 164 από Αγ. Δημητριο:
20:10 :30 :50 από 20:10 :30 :45
21:10 :30 :50 21:00 :15 :30 :45
22:05 :23 :45 22:05 :25 :45
που σημαίνει ότι σίγουρα έλειπε 1 αμάξι
5) Στο διάστημα 21:30-21:55 δεν είχε περάσει κανένα Α3 στον Αγ. Δημήτριο από Γλυφάδα προς κέντρο και 21:57 περνάνε παρεούλα το Ν1 #176 και παρεούλα η GN #481 φυσικά άδεια. Ένας Θεος ξέρει πως το κατάφεραν.
Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(02-12-2014, 01:26 AM)georgio Έγραψε: 4) Αν δεν κάνω λαθος με την αναδιάρθρωση στα νότια το Ελληνικό έχει εξοικονομίσει 10 αμάξια. Άρα στην καλύτερη 20 βάρδιες χωρίς να υπολογίσουμε τις κατσαρες. Πόσες ανεπανδρωτες βάρδιες έχει αυτό το αμ/σιο;
Από θέμα εκτέλεσης δρομολογίων το Α/Σ Ελληνικού είναι μακράν το χειρότερο αμαξοστάσιο. Καμία σχέση ούτε με Ανθούσα, ούτε με Βοτανικό. Χρησιμοποιώ πολλές γραμμές κάθε μέρα και μόνο στου Ελληνικού έχει ΜΟΝΙΜΑ προβλήματα.
Άλλο να λείπει μια στο τόσο μια βάρδια σε γραμμή Ανθούσας, και άλλο αυτό το μπάχαλο του Ελληνικού. 235 : ποτέ μα ποτέ συμπληρωμένο. 608 : οι περικοπές είναι μόνιμες. Β2 : το ίδιο. 550 : το ίδιο.
Αντίθετα, βλέπω καθημερινά το 220/1 που το βγάζει η Ανθούσα (και που είναι η πιό πυκνή γραμμή τους, άρα και η πιό πρόσφορη να κόψουν βάρδια). Στα 11 οχήματα, άντε να λείπει μία βάρδια και αυτό όχι σε καθημερινή βάση.
025/6/7 : Υποδειγματικά, παρ' ότι είναι γραμμές κέντρου και οι δρόμοι που διέρχονται είναι μονίμως πηγμένοι.
Δημοσιεύσεις: 3.152
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
02-12-2014, 02:05 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-12-2014, 02:09 PM από ecoj.)
Άψογος δεν είναι ο Βοτανικός αφού τις προάλλες έλειπε βάρδια από το 891! Όπως και από Πειραιά έχω εντοπίσει κομμένες βάρδιες σε 420, 750 και 803! Από Λιόσια πάλι που χρησιμοποιώ περισσότερο τις γραμμές τους δεν μπορώ να πω κάτι αρνητικό αν και στο 822 τα δρομολόγια δεν τηρούνται απόλυτα πάντα.
Βέβαια αν μία φορά κοπεί μία βάρδια δεν είναι κακό αρκεί να μην γίνει καθημερινό και καταντήσει μόνιμα κομμένη! Κάθε αμαξοστάσιο κόβει δυστυχώς συνεχώς στις ίδιες γραμμές βάρδιες έχω παρατηρήσει πάντως (πχ100)